| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 18
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Vpliv družabnih omrežij na poslovanje podjetja
Michaelle Letnik, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Na svetu je trenutno več kot 3,5 milijarde uporabnikov družabnih omrežij. Ta številka nam pove, kako zelo je razširjena uporaba družabnih omrežij, hkrati pa lahko s tega razberemo, kako pomembna so družabna omrežja in njihov vsakdanji vpliv na naše življenje. Večina uporabnikov jih uporablja za komuniciranje in spremljanje svojih najljubših znamk. Znamke so podjetja, ki se promovirajo s pomočjo spleta. Dandanes je pomembno, da je podjetje v koraku s časom in da izkoristi družabna omrežja v največjem možnem načinu. Prodaja, oglaševanje, komunikacija in grajenje odnosa s strankami je bistveno za dobro poslovanje podjetja. Če podjetje to opravlja preko družabnih omrežij, bistveno privarčuje pri stroških in hkrati s tem poveča dobiček. Pomembno je torej, da se podjetja vključijo v sodoben način življenja in ugotovijo, kako pomembna so družabna omrežja za dobrobit njihovega podjetja. V prvem delu diplomskega dela smo najprej opredelili družabnega omrežja, predstavili njegovo zgodovino ter osnovne značilnosti. Del naloge smo tudi posvetili različnim tipom družabnih omrežij in trendom v zadnjem letu. Osredotočili smo se tudi na vsesplošno uporabo družabnih omrežij v poslovne namene, ki smo kasneje v nalogi povezali s praktičnim delom. Po opredelitvi družabnih omrežij smo se osredotočili na družabna omrežja v Sloveniji. Omenili smo družabna omrežja, ki so zasegala najboljša mesta uporabnosti v Sloveniji in hkrati pregledali uporabo družabnih omrežij glede na starostne skupine ljudi. V drugem delu smo najprej analizirali picerijo, v kateri smo kasneje ugotavljali vpliv družabnih omrežij. Posvetili smo se dosedanji uporabi družabnih omrežij in izpostavili prednosti in slabosti. S pomočjo anketiranja strank smo pridobili podatke, ki so nam pomagali prikazati dosedanje stanje. V zadnjem delu smo poiskali nove možne rešitve, ki bi pripomogle k boljši poslovni uspešnosti poslovanja podjetja.
Keywords: Družabna omrežja, vpliv družabnih omrežij, poslovna uspešnost, Facebook, internet
Published: 19.11.2020; Views: 521; Downloads: 28
.pdf Full text (2,57 MB)

2.
Produkcija promocijskega videa za gorsko kolesarstvo
Miha Horvat, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Predmet diplomskega dela je video produkcija v gorskem kolesarstvu in kako produkcija takšnega videa poteka. V nalogi je predstavljen pomen videov v gorskem kolesarstvu in kje se uporabljajo. Predstavljeni so nameni gorsko kolesarskega videa, analiza obstoječih primerov, pristop k načrtovanju videa in tehnične značilnosti videa. Na koncu so opisane značilnosti najbolj pogostih družabnih omrežij, ki se uporabljajo za objavljanje gorsko kolesarskih videov.
Keywords: gorsko kolesarstvo, produkcija, seznam posnetkov, oprema, družabna omrežja
Published: 03.11.2020; Views: 107; Downloads: 18
.pdf Full text (674,44 KB)

3.
Različni pristopi poročanja tradicionalnih medijev na družabnih omrežjih
Janez Fabijan, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava primerjavo med poročanjem medijev na tradicionalnih platformah in posredovanjem vsebin preko družbenih omrežij. V uvodu gre za razlago terminov mediji ter družabna omrežja. Opisani so trije predstavniki tradicionalnih medijev, tiskani mediji, radijski mediji ter televizijski mediji. Raziskovalni del se osredotoča predvsem na razlike in podobnosti pri pisanju informativnih objav na družabnih omrežjih Facebook in Twitter. Predstavljeno je dodatno multimedijsko gradivo in spletni viri, ki jih posamezni medij uporablja pri svojem delu na družabnih omrežjih. Prav tako se osredotočam na slog poročanja določenega medija na družabnih omrežjih v primerjavi s slogom poročanja v tradicionalni obliki.
Keywords: družabna omrežja, množični mediji, tehnologija, javnost
Published: 03.11.2020; Views: 105; Downloads: 19
.pdf Full text (2,16 MB)

4.
Informacijske strategije uvajanja družabnih omrežij
Teja Pondelak, 2020, master's thesis

Abstract: Dandanes je izredno pomembna vloga družabnih omrežij, saj so pomembna predvsem z komunikacijskega vidika za posameznike kot tudi podjetja. Hiter tempo življenja omogoča vse bolj pogosto uporabo družabnih omrežij, predvsem Facebooka. Družabna omrežja so spletna mesta, kjer si lahko uporabniki ustvarijo svoj lasten profil, preko katerega si ustvarijo spletno identiteto. Prav tako se lahko med sabo povezujejo, ohranjajo stike s prijatelji in poslovnimi partnerji. Uporabniki med sabo izmenjujejo sporočila, nasvete, mnenja, izkušnje ipd. Družabna omrežja veljajo za najbolj popularno spletno aktivnost, saj privabljajo vedno več ljudi. Zanimivost le teh je ponudba različnih storitev, objava videoposnetkov, fotografij, komunikacija, pisanje objav in sporočil ter mnenja. Popularnost družabnih omrežij narašča ne le med mlajšo populacijo temveč tudi med starejšo, česar se zavedajo tudi podjetja. Podjetja preko družabnih omrežij oglašujejo brezplačno in dosežejo tako mlajšo kot starejšo populacijo. Kot smo že prej omenili, da je med najbolj priljubljenimi družabnimi omrežji Facebook, se tudi zadnje čase po lestvici priljubljenosti gibljejo tudi družabno omrežje Instagram, Twitter in LinkedIn. Dandanes je izredno pomembna vloga sodobne informacijske tehnologije, sploh za podjetja, ki želijo ohraniti konkurenčni položaj na trgu. Konkurenca je eden izmed pomembnih dejavnikov na trgu, ki mu podjetja morajo biti kos, če se želijo obdržati na trgu. Prav zaradi tega morajo slediti trendom, digitalizirati poslovne procese in se znati prilagajati. Magistrsko delo lahko razdelimo na dva dela. Prvi del smo bolj posvetili teoretičnim opredelitvam družabnih omrežij, se seznanili z vrstami družabnih omrežij ter raziskali prednosti in slabosti. Predstavili smo različne primere družabnih omrežij in se spoznali z varnostjo družabnih omrežij pred vdori hekerjev. Predstavili smo tudi uporabnost družabnih omrežij v poslovnem okolju in opredelili digitalizacijo poslovnih procesov kakor tudi celoten potek digitalizacije. Drugi del magistrske naloge smo namenili postopku uvedbe družabnih omrežij in na primeru podjetja X predstavili uvedbo družabnih omrežij. Najprej smo na kratko opisali podjetje X, opredelili zahteve podjetja, izbrali družabna omrežja in jih uvedli v podjetje. Prav tako smo po korakih predstavili celoten potek oglaševanja preko družabnega omrežja Facebook.
Keywords: Družabna omrežja, digitalizacija poslovnih procesov, uvajanje družabnih omrežij, uvedba družabnih omrežij na podjetju X.
Published: 18.08.2020; Views: 160; Downloads: 27
.pdf Full text (2,31 MB)

5.
Varstvo otrok na družabnih omrežjih po Splošni uredbi o varstvu podatkov
Nina Gradišnik, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Uredba (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov) (v nadaljevanju: Uredba) je na področje varovanja osebnih podatkov prinesla veliko sprememb. Ena izmed njih določa, da je obdelava osebnih podatkov otroka, ki temelji na soglasju iz člena 6(1a) Uredbe in se nanaša na storitve informacijske družbe, ki se ponujajo direktno otroku, zakonita le, če takšno odobritev da ali odobri nosilec starševske skrbi otroka. Ker gre za nov predpis in se sodna praksa še ni razvila, se na to tematiko odpira mnogo vprašanj, na številna izmed njih pa še ni odgovora. Tako ni jasno, kaj naj bi pomenil termin, da se »storitev informacijske tehnologije ponuja direktno otroku«. Iz ohlapnih smernic organov Evropske Unije, bi se dalo razbrati, da so to tiste storitve, iz uporabe katerih se otroka izrecno ne izključi. Slednje bi pomenilo, da se ta člen nanaša tudi na družabna omrežja. Vsaj s strani omrežij: Facebook, Snapchat in Google, ugotovimo, da se tega člena, v kolikor je le mogoče izognejo. Kot osrednja pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov služi pogodba, člen 8 Uredbe pa se uporabi le v primeru, ko je za določen osebni podatek (na primer podatek o političnem mnenju, ki spada pod posebne vrste osebnih podatkov) potrebna izrecna privolitev in se ga ne more skriti pod namen izvajanja pogodbe. V pravilnikih posameznih družabnih omrežij lahko zasledimo neskladnosti z Uredbo, kot je na primer kršitev jasnosti in preprostosti jezika iz uvodne določbe 58, člena 7(2) ter 12(1). Najdemo tudi skrita in vnaprej odkljukana okenca, ki vsebinsko določajo obseg pooblastitev glede zbiranja podatkov o otroku, kar bi lahko bila kršitev uvodne določbe 32 Uredbe. Ugotovimo, da je prostora za izboljšave še na pretek in z zanimanjem lahko pričakujemo razvoj, ki ga bo ubrala Uredba in spremembe, ki jih bo še prinesla.
Keywords: Splošna uredba o varstvu podatkov, varstvo osebnih podatkov, privolitev otroka, storitve informacijske tehnologije, družabna omrežja, Facebook, Snapchat, Gooogle
Published: 21.09.2018; Views: 500; Downloads: 99
.pdf Full text (1,00 MB)

6.
Oglaševanje in prikrito oglaševanje na družabnem omrežju instagram
Gabrijela Kos, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Instagram je tretje največje družabno omrežje in postaja eden izmed pomembnejših kanalov, preko katerih podjetja oglašujejo svoje produkte ali storitve. V diplomskem delu smo raziskali razvoj oglaševanja skozi zgodovino, predstavili Instagram, oglaševanje na njem in izpostavili problem prikritega oglaševanja. Izvedli smo anketo Facebookovih uporabnikov in skušali ugotoviti, kako dobro prepoznavajo in se zavedajo oglasnih vsebin na omrežju. Analizirali smo profile slovenskih in ameriških uporabnikov ter primerjali količino prikritih oglasov. Ugotovili smo, da se spletna javnost dokaj dobro zaveda oglaševanja na Instagramu in da je v slovenskih profilih prisotno več prikritega oglaševanja kot v ameriških.
Keywords: družabna omrežja, Instagram, oglaševanje, prikrito oglaševanje
Published: 04.09.2018; Views: 815; Downloads: 187
.pdf Full text (4,12 MB)

7.
Upravljanje blagovnih znamk športnih ekip preko družabnih omrežij
Lovro Humek, 2017, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem projektu sem se ukvarjal s pomenom blagovnih znamk. Največ pozornosti sem namenil opredelitvi blagovnih znamk in pomenu znamk v športu. Predstavil sem delovanje managementa v športu, njegove temeljne naloge ter oblike športnega managementa, ki jih srečujemo. Teoretičen del zajema tudi družabna omrežja, kjer so opisana štiri največja omrežja, njihove značilnosti ter njihov pomen v današnjem času. S pridobljenim teoretičnim znanjem, sem v praktičnem delu opravil primerjavo in analizo dveh nogometnih klubov. Ugotavljal sem pomen družabnih omrežij pri nogometnem klubu Real Madrid in NK Maribor. Glavni cilj naloge je bil predstavitev upravljanja blagovnih znamk športnih ekip preko družabnih omrežij, kar je prikazano na praktičnemu primeru. Iz napisanega lahko sklepam, kako pomembno vlogo ima danes šport. Gre za dejavnost, ki iz dneva v dan raste in ima v poslovnem svetu zelo velik pomen.
Keywords: blagovne znamke, šport, management, družabna omrežja, športne ekipe.
Published: 15.12.2017; Views: 446; Downloads: 49
.pdf Full text (1,54 MB)

8.
Povezljivost družabnih omrežij z rešitvami CRM
Sandra Zorec, 2017, master's thesis

Abstract: Pojav družabnih omrežij in njihova popularnost sta spremenila tradicionalno upravljanje odnosov s strankami. Podjetja tako več sistematično ne zbirajo podatkov o strankah le v rešitvah CRM, temveč dodatne informacije pridobivajo tudi s svojo prisotnostjo in interaktivno komunikacijo s strankami na družabnih omrežjih. Ponudniki CRM rešitev so tako zaznali potencial ter na trgu podjetjem začeli ponujati rešitve Social CRM. Te rešitve podjetjem omogočajo selektivno poslušanje na spletu in družabnih omrežjih, analitiko in interpretacijo pridobljenih podatkov, sodelovanje med podjetji in njihovimi strankami ter med zaposlenimi znotraj podjetij, in pa seveda tudi povezavo pridobljenih podatkov ali integracijo rešitve Social CRM s tradicionalno CRM rešitvijo. Predmet raziskovanja je bil pojav pojma Social CRM in rešitev Social CRM na trgu informacijsko-komunikacijske tehnologije. V magistrskem delu smo najprej opredelili teoretična izhodišča CRM in predstavili vodilne ponudnike CRM rešitev (Microsoft, SAP, Oracle, Salesforce) ter nadalje opredelili še teoretična izhodišča družabnih omrežij, ugotavljali uporabnost družabnih omrežij v poslovnem okolju in predstavili znane predstavnike družabnih omrežij (Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+). Nato smo ugotavljali povezljivost družabnih omrežij z rešitvami CRM, kar je vodilo v definiranje pojma Social CRM. Zatem smo preučili in testirali funkcionalnosti posameznih Social CRM rešitev (Microsoft Social Engagement, SAP Hybris Cloud for Social Engagement, Oracle Social Cloud, Salesforce Social Studio), na podlagi pridobljenih podatkov pa naredili primerjalno analizo podobnosti, razlik ter posebnosti obravnavanih rešitev. V nadaljevanju smo, na primeru uvedbe Microsoft Social Engagement v fiktivno podjetje, prikazali še primer uporabe le-te v poslovnih procesih podjetja. Med preučevanjem in testiranjem funkcionalnosti (poslušanje, analitika, sodelovanje, razvoj) rešitev Social CRM smo raziskovali, na kakšen način te povezujejo družabna omrežja in tradicionalni CRM med seboj. Problem pri doseganju cilja pa je predstavljal omejen dostop do določenih informacij in podatkov. V raziskavi smo ugotovili, da uvedba Social CRM v poslovne procese podjetja pozitivno vpliva na uspešnost poslovanja podjetja kakor tudi na izboljšanje zadovoljstva njegovih strank. V dobi interneta se informacijska tehnologija razvija in napreduje s svetlobno hitrostjo, kar dokazuje pojav CRM rešitev, v katerih so predhodno že integrirane rešitve Social CRM.
Keywords: CRM, družabna omrežja, Social CRM, Microsoft, Microsoft Social Engagement
Published: 20.10.2017; Views: 645; Downloads: 122
.pdf Full text (6,89 MB)

9.
Uporaba poslovnega družbenega omrežja za upravljanje znanja organizacije
Matjaž Močnik, 2017, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu se osredotočamo na znanje, njegovo širitvijo in ohranjanje znotraj organizacije, kar za slednje pogosto predstavlja izziv. Kot eden izmed glavnih dejavnikov uspešnosti organizacije se izkaže ravno v tem, kako sposobna je le ta upravljati svoje znanje, saj le ta predstavlja njen najdragocenejši kapital. Eden izmed pripomočkov za dosego teh ciljev je lahko tudi sistem poslovnih družabnih omrežij, ki jih podrobneje opisujemo ter spoznamo njihovo uporabnost pri upravljanju znanja organizacije. Za potrditev spoznanj je opravljena študija vpeljave tovrstne rešitve v slovensko organizacijo ter s pomočjo meritev in rezultatov ankete ocenjeni učinki, ki jih ima vpeljava take rešitve. Spoznali smo, da vpeljava tovrstne rešitve lahko zelo pripomore k širjenju in ohranitvi znanja v organizaciji, ima pa še mnogo drugih pozitivnih učinkov. Za uspeh vpeljave rešitve je potrebna podpora vodstva in ostalih zaposlenih, saj zahteva določen čas, napor in finančni vložek. Spoznali smo, da vpeljava rešitve in njen prispevek k uspehu organizacije vsekakor opravičuje poslovno naložbo.
Keywords: znanje, družabna omrežja, organizacijska kultura, informacijski sistem
Published: 23.08.2017; Views: 471; Downloads: 50
.pdf Full text (3,49 MB)

10.
NAČRTOVANJE MARKETINŠKE STRATEGIJE BLAGOVNE ZNAMKE PREHRANSKIH DODATKOV ZA ŽIVALI
Tanja Gosar, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Podjetje BTL marketing d.o.o. uvaža iz Brazilije in trži blagovno znamko Vetnil že 12. leto. Na začetku delovanja je bil pravi uspeh in izdelki so se hitro prodajali, saj je bilo podjetje edini ponudnik tovrstnih izdelkov na trgu. V asortimentu Vetnila je bilo približno 15 različnih artiklov, v podjetju pa so blagovno znamko tržili prek klasičnega marketinga. V času krize je prodaja začela padati, pojavljati se je začelo tudi vedno večje število konkurentov, ki so vstopali na trg. Spremenjene razmere na trgu so spodbudile podjetje k razmisleku o vpeljavi sprememb in novih pristopov z namenom, da s programom pod blagovno znamko Vetnil ponovno dosežemo dobre prodajne rezultate. Z novo marketinško strategijo, ki bo vsebovala elemente klasičnega marketinga v kombinaciji z elementi sodobnih informacijskih in komunikacijskih tehnologij (IKT), želimo doseči razširitev trga in utrditi blagovno znamko. V diplomskem delu smo postavili temelje za prepoznavnost blagovne znamke Vetnil na spletu. Na podlagi analize problemskega stanja smo razvili marketinško strategijo. S postavitvijo koncepta strategije spletnega marketinga za blagovno znamko Vetnil pričakujemo večjo prepoznavnost med uporabniki. Strategijo smo gradili na tem, da smo ustvarili zastavljeno število sledilcev na spletu in da smo jih prek posameznih skupnosti uspešno preusmerili na našo spletno trgovino in jih prepričali o nakupu. Pred začetkom kampanje smo pričakovali, da se bosta prepoznavnost in ugled blagovne znamke povečala. Skozi aktivnosti smo pridobivali nove uporabnike in potrošnike asortimenta Vetnil. Skozi celotno kampanjo smo vseskozi spremljali aktivnosti in njene učinkovitosti ter jih sproti prilagajali in nadgrajevali.
Keywords: Tržno komuniciranje, Blagovna znamka, Svetovni splet, Družabna omrežja.
Published: 11.11.2016; Views: 1095; Downloads: 128
.pdf Full text (1,19 MB)

Search done in 0.33 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica