| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Reorganizacija dostave v peš cono v mariboru
Izidor Škrbot, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu smo obravnavali temo reorganizacije dostave v peš cono in območje umirjenega prometa v Mariboru. Postavili smo si cilje zmanjšati negativne vplive, ki nastanejo ob visoki vsakodnevni frekventnosti dostavnih vozil v peš coni. Podatke za potrebno raziskavo smo pridobili na Mestni občini Maribor, pri pregledu literature in s pomočjo anketnega vprašalnika, ki smo ga poslali na podjetja, ki vršijo dostavo v peš coni v Mariboru. Podatke smo analizirali in pripravili izračune, s pomočjo katerih smo prišli do rezultatov, pokazateljev trenutnega stanja. Ugotovili smo, da ima sistem dostave v peš cono v Mariboru še izredno veliko prostora za izboljšave. Predstavili smo nekaj primerov iz tujine in tudi možne izboljšave glede dostave v območje umirjenega prometa in v območje pešcev. Res pa je, da morajo biti spremembe pripravljeni sprejeti tako dostavljavci kot tudi Mestna občina Maribor, kajti kakršnekoli spremembe zahtevajo investicijski vložek, ki bi se po določenem času povrnil, in kar je najbolj pomembno, zmanjšali bi negativne vplive na ljudi in okolje.
Keywords: dostava, dostavno vozilo, negativni vplivi, peš cona, okolje
Published: 21.04.2021; Views: 212; Downloads: 36
.pdf Full text (1,04 MB)

2.
Širitev prevoznih zmogljivosti podjetja Žižo transport s.p.
Goran Smiljanić, 2015, bachelor thesis/paper

Abstract: Prevozna podjetja prevažajo tovor z vozili za prevoz tovora. Vozila se med seboj lahko razlikujejo po tehničnih lastnostih zaradi vrste tovora, ki ga prevažajo. Podjetje Žižo transport, s. p., za svojo prevozno dejavnost uporablja dostavna vozila. Z izvajanjem dodatnih prevozov poskuša podjetje uporabiti dostavno vozilo, ki ga ima drugače v rezervi, in na tak način povečati svoj finančni dohodek ter izrabo vozila. Dostavna vozila imajo manjše prevozne zmogljivosti zaradi svojih tehničnih značilnosti in omogočajo omejeno uporabo manipulacijskih sredstev. Pri izvajanju dodatnih prevozov je podjetje zato omejeno, katere vrste tovora lahko prevaža. Z vgradnjo dvižne ploščadi na rezervno vozilo lahko izboljšamo prevozno zmogljivost podjetja. Dvižna ploščad omogoča prevoz širšega obsega tovora, uporabo dodatnih manipulacijskih sredstev za tovor, prevoz težjega tovora z uporabo ročnih manipulacijskih sredstev, kot so ročni viličar, transportne ploščadi in ročni voziček, ter uporabo zaščitne opreme, kot je nosilec za motorno kolo. Po posodobitvi podjetje lahko prevaža dodatni tovor, kot so motorna kolesa, motorni štirikolesniki, napolnjeni sodi, razsuti tovor, tekočine in paletizirani tovor. Dostavno vozilo lahko istočasno z uporabo tovorne prikolice prepelje dodatne večje količine tovora. V zaključku so opisani učinkovitost predlagane nadgradnje, pogoji za njeno uvedbo, predstavljene so možnosti za nadaljnji razvoj podjetja.
Keywords: dostavno vozilo, hidravlična dvižna ploščad, prevozna zmogljivost
Published: 11.02.2016; Views: 724; Downloads: 79
.pdf Full text (1,29 MB)

3.
Smotrnost uporabe električnega avtomobila na področju dostave hrane v mestu Celje
Igor Grofelnik, 2014, bachelor thesis/paper

Abstract: Diplomska naloga temelji na raziskavi uporabe klasičnega dostavnega vozila v piceriji Verona in smotrnosti njegove zamenjave z električnim vozilom. V nalogi smo predstavili električno vozilo, njegov razvoj, uporabo, lastnosti in prednosti v primerjavi s konvencionalnim vozilom. Opredelili smo trenutne razmere na področju razvoja in finančnih spodbud EU. S pomočjo GPS-sistema smo naredili posnetek trenutnega stanja in s primerjalno analizo ugotovili, da bi bila uporaba električnega vozila v piceriji Verona smotrna tako z okoljskega, ekonomskega in logističnega vidika. Raziskava je pokazala, da je po preteku treh let strošek električnega vozila bistveno nižji, ne glede na visoko ceno menjave iztrošene baterije in nakupa električnega avtomobila. Ugotovili smo, da električno vozilo ne proizvaja emisij CO2. Posredno se emisije proizvajajo le pri proizvodnji električne energije, s katero ga polnimo. Dejstvo je, da so slednje emisije bistveno nižje kot emisije, ki jih proizvede konvencionalno vozilo. Prav tako uporaba električnega vozila zadovolji logistične potrebe, med katere spadajo domet, hitrost in polnjenje vozila.
Keywords: električno vozilo, dostavno podjetje, emisije, trajnostna rast
Published: 26.01.2015; Views: 1147; Downloads: 299
.pdf Full text (1,33 MB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica