| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 7 / 7
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
Analiza kakovosti izvajanja hitre pošte v Pošti Slovenije : diplomsko delo
Alen Medanović, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga je sestavljena iz teoretičnega in praktičnega dela. V uvodu naloge smo opredelili problem, ki je predmet raziskave, in opisali področje. Prav tako smo opredelili namen, cilje naloge, osnovne trditve, predpostavke in omejitve, nazadnje pa opredelili predvidene metode dela. V naslednjem poglavju smo opredelili teoretične osnove logistike, tj. vlogo, pomen in razvoj logistike, funkcijo logistike v podjetju, ter predstavili logistiko v storitveni dejavnosti. Nato smo opredelili transport, kakovost transporta ter pojem in pomen poštnega transporta in prometa ter infrastrukturo in suprastrukturo poštnega prometa. V praktičnem delu naloge smo predstavili podjetje Pošta Slovenije. V naslednjem poglavju praktičnega dela smo predstavili hitro dostavo pošiljk, razvoj dejavnosti, storitve kurirskih podjetij ter opredelili prihodnji razvoj same dejavnosti. Nato smo podrobneje predstavili Hitro pošto Slovenije, nekaj pozornosti pa smo namenili tudi izbranim konkurenčnim podjetjem Hitre pošte Slovenije. Na koncu diplomske naloge pa smo predstavili rezultate raziskave, ki smo jih tudi grafično prikazali. V zadnjem delu naloge pa smo ovrednotili še zastavljene hipoteze.
Keywords: transport, logistika, hitra dostava pošiljk, kakovost storitev
Published: 30.11.2010; Views: 3652; Downloads: 717
.pdf Full text (2,10 MB)

3.
INFORMATIZACIJA OSKRBNE VERIGE V SEGMENTU DOSTAVE V POŠTI SLOVENIJE
Bojan Leskovšek, 2011, undergraduate thesis

Abstract: delo pismonoš je zanimivo, dostikrat težavno.Pri opravljanju svojega dela se pismonoše srečujejo z različnimi oteževalnimi okoliščinami in dejavniki,najtežje pa je ravno začetno obdobje-uvajanje.Rešitev,ki bi pomagala pri omejitvi težav,prisotnih pri uvajanju novinca,je temelj naloge,zasnovana pa je na principu voki-tokija. Imenuje se Nanotalk in je že nekaj časa v splošni rabi.
Keywords: Pošta Slovenije, dostava pošiljk, delo na terenu, uvajanje novinca.
Published: 14.12.2011; Views: 1617; Downloads: 227
.pdf Full text (2,18 MB)

4.
REORGANIZACIJA PAKETNE LOGISTIKE POŠTE SLOVENIJA
Nina Šumak, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu bomo predstavili in definirali glavne značilnosti logistike. Predvsem pa bomo opisali logistiko v poštnem prometu in njene podsisteme ter paketno logistiko na Pošti Slovenije, ki bo osrednja tema celotnega diplomskega dela. Natančno bomo opredelili različne vrste paketnih pošiljk in njihove lastnosti. Na zakonodajnem področju bomo predstavili zakonska izhodišča za prenos poštnih pošiljk. V drugem delu bomo natančno opisali vse faze prenosa poštnih pošiljk v sedanjem procesu. Predstavili bomo delovna sredstva, potrebna za manipulacijo s paketnimi pošiljkami, ki se koncentrirajo v poštno logističnih centrih in omejujejo kapacitete Pošte Slovenije. Opisali bomo reorganizacijo paketne logistike in optimizacijo transporta, ki predlaga uvedbo šestih regijskih paketnih centrov in je v fazi nastajanja. Kot dodatno izboljšavo bomo predlagali uvedbo paketnih postaj, ki bi bistveno izboljšale dostopnost storitev paketne logistike, saj bi omogočale 24-urno uporabo storitev vse dni v tednu.
Keywords: pošta, paketna logistika, paket, usmerjanje poštnih pošiljk, dostava
Published: 06.05.2012; Views: 1774; Downloads: 254
.pdf Full text (1,90 MB)

5.
Reorganizacija paketne logistike Pošte Slovenija
Nina Šumak, 2012, undergraduate thesis

Keywords: pošta, paketna logistika, paket, usmerjanje poštnih pošiljk, dostava
Published: 10.07.2015; Views: 509; Downloads: 49
URL Link to full text

6.
PREDALČNI SISTEM ZA DOSTAVO POŠILJK LOGPRIM
Mitja Potočnik, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu bomo predstavili predalčni sistem LOGPRIM, ki smo ga razvili v podjetju Primat d.d.. Predalčni sistem LOGPRIM predstavlja celovito in uporabniško prijazno rešitev za dostavo oziroma prevzem pošiljk na enostaven način, ki zagotavlja prihranke v času in denarju, tako pošiljateljem kot tudi prejemnikom pošiljk. Predstavili bomo njegove prednosti, strojne komponente in njihove tehnične lastnosti ter strežniške aplikacije Smartlog in Metra, kateri sta potrebni za delovanje sistema. Pri razvoju in testiranju sistema smo naleteli na nekaj problemov, katere bomo opisali in predstavili njihove rešitve.
Keywords: dostava in prevzem pošiljk, predalčni sistem, LOGPRIM
Published: 27.09.2016; Views: 315; Downloads: 2
.pdf Full text (3,26 MB)

7.
Paketno poslovanje v podjetju: analiza vpliva avtomatizacije procesa na uporabniško izkušnjo
Marjetka Klančnik Kropf, 2018, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu je z vidika uporabniške izkušnje predstavljen vpliv spremembe v procesu dostave paketnih pošiljk v izbranem podjetju, ki jo je povzročila implementacija avtomatizirane rešitve za sprejem in dostavo paketnih pošiljk. Vpeljava novih tehnologij v podjetja omogoča višjo produktivnost, hkrati razvoj na vseh segmentih življenja, spreminja pričakovanja in vedenje strank. Rast spletne trgovine je eden izmed trendov, ki je najmočneje zaznamoval zadnja leta, potrošniki od distributerjev blaga pričakujejo visoko kakovost izvedbe dostave in uporabo različnih možnosti, izmed katerih lahko v danem trenutku izberejo najprimernejšo. V osrednjem delu obravnavamo značilnosti paketnega poslovanja na trgu Evropske unije in v Sloveniji. Predstavimo Pošto Slovenije, ki je za informatizacijo paketnega poslovanja izvedla in še izvaja vrsto razvojnih projektov. Predstavljena sprememba procesa pomeni sodobno različico izvajanja storitev dostave ter možnost za zagotavljanje kakovostnega poslovanja ter prihodnjega razvoja. Na osnovi opravljene analize v opazovanem obdobju po implementaciji spremembe v poslovanje je predstavljena učinkovitost avtomatov glede na stopnjo vročljivosti pošiljk v dnevu dostave ter njihova uporaba glede na čas opravljanja transakcij.
Keywords: spletna trgovina, dostava paketov, uporabniška izkušnja, avtomatizacija, avtomat za sprejem in dostavo pošiljk.
Published: 23.08.2018; Views: 201; Downloads: 0
.pdf Full text (2,46 MB)

Search done in 0.23 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica