| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
MOŽNOST DODATNIH ŠPORTNIH DEJAVNOSTI V VRTCU ZA OTROKE S PREVELIKO TELESNO TEŽO
Jasmina Stažić, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela je bil na osnovi empiričnih rezultatov testov gibalnih znanj ugotoviti razvitost gibalnih sposobnosti otrok vrtcev Hoče, Razvanje in Tezno ter dobljene rezultate primerjati glede na kraj vrtca, spol otroka in indeks telesne mase. Podatki za raziskavo so bili pridobljeni s testiranjem otrok, starih od 4 do 5 let. Uporabili smo devet gibalnih testov, s katerimi smo ugotavljali razvitost motoričnih sposobnosti otrok. Raziskava je bila osredotočena na spol otrok, njihovo telesno težo in telesno višino ter kraj vrtca, ki ga obiskujejo. V teoretičnem delu je predstavljen telesni razvoj otrok, vpliv gibalnih dejavnosti na telesni razvoj otrok, prekomerna telesna teža ter njeni vzroki in posledice, reševanje problema prekomerne telesne teže, redne in dodatne gibalne dejavnosti v vrtcu. Rezultati empiričnega dela kažejo, da večina testiranih otrok spada v območje normalne telesne teže in da imajo otroci s preveliko telesno težo slabše razvite motorične sposobnosti, kot otroci z normalno telesno težo. Prav tako smo na podlagi rezultatov ugotovili, da so dečki na testiranju dosegli boljše rezultate kot deklice in da ima v povprečju preveliko telesno težo več dečkov kot deklic. Na podlagi preučenega teoretičnega gradiva in pridobljenih empiričnih rezultatov predlagamo uvedbo dodatnih športnih dejavnosti v vrtcih, ki bodo koristile tako otrokom s preveliko telesno težo, kot tudi otrokom z zdravo telesno težo.
Keywords: Predšolski otrok, dodatne športne dejavnosti, prekomerna telesna teža, indeks telesne mase, gibanje.
Published: 06.09.2010; Views: 2523; Downloads: 282
.pdf Full text (592,93 KB)

2.
VKLJUČEVANJE PREDŠOLSKIH OTROK V DODATNE ŠPORTNE AKTIVNOSTI
Anja Dvanajščak, 2014, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu z naslovom Vključevanje predšolskih otrok v dodatne športne aktivnosti smo želeli podrobneje raziskati pomen vključevanja predšolskih otrok v dodatne športne aktivnosti. V teoretičnem delu smo z deskriptivno metodo podrobneje predstavili pomen ustvarjanja in razvoja gibalnih kompetenc za gibalni razvoj otroka, pomen vključevanja predšolskih otrok v dodatne športne aktivnosti, gibalno izkušenjsko bogato okolje ter vlogo staršev, vrtca in kraja bivanja pri vključevanju predšolskih otrok v dodatne športne aktivnosti. V empiričnem delu smo za zbiranje podatkov uporabili kvantitativno tehniko, in sicer anketo zaprtega tipa. Vzorec je neslučajnostni iz konkretne populacije staršev otrok, ki imajo otroke vključene v dodatno športno aktivnost pri Športnem društvu Svizec v občinah Slovenske Konjice, Zreče in Celje. Podatki so obdelani z deskriptivno statistiko ter tabelarno in grafično prikazani. Ugotovili smo, da so v dodatne športne aktivnosti vključeni predvsem otroci iz mestnega okolja; starši otrok, ki so vključeni v dodatne športne aktivnosti, so višje izobraženi; osebni razlogi staršev za ukvarjanje s športom je njihovo boljše počutje; starši vključujejo otroke v dodatne športne aktivnosti zato, da bi le-ti razvili gibalne sposobnosti; starši se športno udejstvujejo s svojimi otroki večinoma tako, da gredo z njimi na sprehod; starši se sami športno udejstvujejo samo med vikendi.
Keywords: predšolski otrok, dodatne športne dejavnosti, gibalne kompetence, gibalni razvoj, starši, mesto, podeželje
Published: 24.09.2014; Views: 1257; Downloads: 191
.pdf Full text (1,68 MB)

3.
VLOGA STARŠEV PRI VKLJUČEVANJU OTROK V DODATNE ŠPORTNE DEJAVNOSTI
Tamara Pešl, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Cilj diplomskega dela je bil ugotoviti, ali in kakšen vpliv imajo starši na vključevanje otrok v dodatne športne dejavnosti. V teoretičnem delu je pozornost namenjena razvoju gibalnih sposobnosti otrok v poznem predšolskem in zgodnjem šolskem obdobju (to je tudi obdobje, ki je bilo predmet raziskave) ter vlogi staršev pri vključevanju otrok v dodatne športne dejavnosti. Predstavljeni so dejavniki, ki so po raziskavah ključni za to, ali bo otrok vključen v dodatne športne dejavnosti ali ne, in kako na vključevanje otrok v dodatne športne dejavnosti vpliva gibalno izkušenjsko bogato okolje. V empiričnem delu je predstavljena raziskava, kjer smo s kavzalno-neeksperimentalno metodo na vzorcu iz konkretne populacije (predšolski otroci drugega starostnega obdobja in otroci prvega razreda osnovne šole) s kvantitativno tehniko (anketni vprašalnik zaprtega tipa) pridobili podatke, ki smo jih obdelali z deskriptivno statistiko. Rezultati raziskave so pokazali, da se večina staršev v prostem času ukvarja s športom skupaj z otroki in da je približno polovica otrok vključena v organizirane športne dejavnosti, razlog za to pa je predvsem želja po razvijanju gibalnih sposobnosti in po sklepanju novih prijateljstev. Rezultati kažejo tudi, da na vključevanje otrok v dodatne športne dejavnosti vpliva ukvarjanje staršev s športom v njihovem prostem času, stopnja izobrazbe staršev in starost otroka, medtem ko višina prihodkov staršev na vključevanje otrok v dodatne športne dejavnosti ne vpliva.
Keywords: gibalni razvoj, predšolsko obdobje, otrok, dodatne športne dejavnosti, vloga staršev
Published: 06.10.2015; Views: 749; Downloads: 113
.pdf Full text (3,86 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica