| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Analiza medijskih vsebin: primerjava spletnega portala in televizijske oddaje
Teja Koprivica, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Konvergenca v medijih je poskrbela za pojav novih načinov podajanja novinarskih prispevkov. Z razvojem spleta so medijske organizacije uvedle spletne portale, kjer bi dosegle širše občinstvo in mu ponudile enostaven in hiter dostop do vsakodnevnih novic. V diplomski nalogi smo preučevali prispevke v dnevnoinformativni oddaji 24ur in na spletnem portalu 24ur.com. Ugotovili smo, da so novinarski prispevki na obeh medijih predstavljeni različno. Velik pomen pri predstavitvi novinarskih prispevkov ima multimedija, ki je za občinstvo izredno pomembna. Kljub temu da večji del občinstva bolj pogosto spremlja novice, podane na spletnem portalu, še vedno bolj zaupajo novicam v dnevnoinformativnih oddajah.
Keywords: spletni portal, dnevnoinformativna oddaja, konvergenca, novinarski prispevki
Published: 03.11.2020; Views: 84; Downloads: 16
.pdf Full text (643,03 KB)

2.
PRIMERJAVA ŠPORTNIH VSEBIN V DNEVNOINFORMATIVNIH ODDAJAH NA NACIONALNI IN KOMERCIALNI TELEVIZIJI
Miloš Tarlać, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo raziskuje, primerja in analizira športne vsebine v dnevnoinformativnih oddajah na nacionalni in komercialni televiziji. V teoretičnem delu naloge je opisan razvoj obeh televizij, predstavljene so njune programske sheme in dnevnoinformativne oddaje Dnevnik na Televiziji Slovenija ter 24ur na POP TV. Opisane so tudi televizijske pravice za neposreden prenos športnih dogodkov, in analizirana je gledanost informativnih oddaj ter športnih vsebin. V glavnem, empiričnem delu naloge je s pomočjo analize občinstva in primerjavo športnih vsebin raziskana razlika v podajanju športnih novic v osrednjih informativnih programih obeh televizij. V nalogi smo ugotavljali razlike in podobnosti v strukturi programske sheme, podajanju športnih poročil in kdo je njihovo ciljno občinstvo.
Keywords: dnevnoinformativna oddaja, športna poročila, šport, komercialna televizija, javna televizija, gledanost
Published: 09.09.2016; Views: 1342; Downloads: 104
.pdf Full text (1,59 MB)

3.
PRAVOREČJE V IZBRANIH DNEVNOINFORMATIVNIH ODDAJAH - PRIMERJAVA MED KOMERCIALNO IN NEKOMERCIALNO TELEVIZIJO
Tina Rep, 2015, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu z naslovom Pravorečje v izbranih dnevnoinformativnih oddajah ‒ primerjava med komercialno in nekomercialno televizijo so predstavljeni televizija nasploh, razlika med javno in komercialno televizijo, dnevnoinformativna oddaja ter njene značilnosti, značilnosti voditeljev dnevnoinformativnih oddaj, na kratko sta predstavljeni analizirani dnevnoinformativni oddaji (Svet na Kanalu A in Dnevnik) ter značilnosti publicističnega jezika. Empirični del magistrskega dela je sestavljen iz treh delov, in sicer iz ugotovitev dosedanjih raziskav (diplomskih del, ki so se ukvarjala s sorodno tematiko), analize oddaj na komercialni in nekomercialni televiziji, oddaje so fonetično transkribirane ter primerjane med seboj, ter anketnega vprašalnika, ki bo razkril, katere dnevnoinformativne oddaje so najbolj gledane, ter prikazal oceno govora voditeljev. Pričujoče magistrsko delo tako na podlagi teoretičnih stališč različnih avtorjev in empiričnega dela, v katerem je z različnimi metodami analiziran govor voditeljev obeh vrst televizij, v sklepnem delu delno ovrže tezo, da se pojavljajo večje razlike med analiziranima oddajama.
Keywords: komercialna televizija, nekomercialna televizija, dnevnoinformativna oddaja, pravorečje
Published: 25.11.2015; Views: 893; Downloads: 69
.pdf Full text (1,49 MB)

Search done in 0.1 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica