| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ZADOVOLJSTVO KUPCEV Z MERCATORJEVO PRODAJALNO
Tanja Ramšak, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Zadovoljstvo odjemalcev je eden izmed najpomembnejših ciljev organizacije ali podjetja, saj trg ponuja vedno več izdelkov, odjemalci pa postajajo vedno bolj zahtevni. Ker je v današnjem času konkurenca tako zelo močna, je spremljanje potreb in želja kupcev ključnega pomena za obstoj podjetja. Da pa podjetje ugotovi, kako so kupci zadovoljni z njihovimi izdelki oziroma storitvami, je nujno, da izvaja raziskave o zadovoljstvu odjemalcev. Saj le, če podjetje pozna potrebe in želje odjemalca, lahko ugotovi svoje prednosti in slabosti ter tako izboljša svoje poslovanje in s tem tudi zadovoljstvo svojih odjemalcev. Z diplomskim delom sem želela ugotoviti, kako so kupci zadovoljni z Mercatorjevo prodajalno na Dobrni, saj raziskava te vrste v tej prodajalni še ni bilo. Rezultati raziskave so pokazali, da so kupci v tej prodajalni na splošno zadovoljni, kar je za podjetje osnova za nadaljnjo uspešno poslovanje.
Keywords: djemalec, zadovoljstvo odjemalcev, merjenje zadovoljstva odjemalcev, anketa o zadovoljstvu odjemalcev, Mercator
Published in DKUM: 24.12.2009; Views: 4869; Downloads: 1327
.pdf Full text (294,21 KB)

Search done in 4.26 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica