| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Ali so fizične poslovalnice bank še pomembne?
Sabina Žunec, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Opazna je selitev bančnih poslov na nove distribucijske kanale, banke pa utrpijo določene posledice, kot so prilagajanje svojih storitev na povsem drugačen način, kot je to bilo na dosedanjih poslovnih modelih. Največjo konkurenco fizičnim poslovalnicam bank predstavljajo fintech podjetja, ki ji zaradi svojih prednosti jemljejo stranke. Svet je postal povsem digitalen, mobilni telefon pa je postal naš vsakdanji spremljevalec in glavni vir infomacij. Prihaja do uvedb tehnoloških poslovnih rešitev, ki bodo posamezniku olajšale vsakdanje življenje, kot so vsevedne banke. Kombinacija tradicionalnih osebnih stikov in digitalnega komuniciranja je ključ za uspešnost banke. Prisotna je vedno večja konsolidacija bank in poslovalnic v razvitih in manj razvitih državah, razlogi za to pa so različni. Največji krivci so prehod uporabnikov na digitalne kanale, prevzemi in združevanje bank. Obstoj poslovalnic je vprašljiv, vendar še v veliki meri pomemben za določene segmente strank.
Keywords: Fizične poslovalnice bank, distribucijske poti, digitalizacija, konsolidacija bank.
Published in DKUM: 06.09.2023; Views: 371; Downloads: 59
.pdf Full text (2,02 MB)

2.
STRATEGIJA TRŽENJA SLOVENSKIH VIN NA FINSKEM TRGU
Sara Dvoršak, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo z naslovom Strategija trženja slovenskih vin na finskem trgu je razdeljeno na pet poglavij. V uvodnem delu je podana opredelitev problema, metodologija in osnovne trditve, kar je koristilo pri izvedbi tržne raziskave. Uvodnemu poglavju sledi analiza trga vina, kjer so opisane razmere na globalnem, slovenskem in nordijskem trgu vina. V tretjem poglavju smo se poglobili v razumevanje finskega trga vina in analizirali dejavnike makro in mikrookolja. V četrtem poglavju je celovito obdelano strateško načrtovanje trženja vin na finskem trgu, ki predstavlja ključni del diplomskega dela. Prepletata se teorija in praksa trženja s poudarkom na analizi možnosti za trženje slovenskih vin na finskem trgu, obnašanju kupcev in marketinškem spletu. Na praktičnih primerih dveh slovenskih podjetij, prisotnih na finskem trgu vina, P&F Wineries in Čotar, smo predstavili izhodišča za oblikovanje strategije trženja in v zadnjem poglavju glede na ugotovljeno problematiko podali predloge za izboljšanje trženja njihovih vin na finskem trgu.
Keywords: mednarodni marketing, trg vina, strategija trženja, instrumenti marketinškega spleta (izdelek, cena, distribucijske poti, promocija)
Published in DKUM: 29.08.2011; Views: 2506; Downloads: 391
.pdf Full text (1,23 MB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica