| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Modeli upravljanja s kakovostjo podatkov in simulacije vrednotenja kakovosti podatkov
Amadeja Bratuša, 2019, master's thesis

Abstract: Prodiranje podatkovno gnanih storitev v organizacije prinaša poleg novih poslovnih procesov, možnosti in priložnosti tudi vrsto izzivov. Kakršnokoli na podatkih utemeljeno modeliranje ima lahko podlago le v kakovostnih, realno stanje natančno odsevajočih podatkih. V magistrskem delu je predstavljen model, ki s spremljanjem kakovosti podatkovnih virov omogoča njihovim upravnikom pridobiti informacije o kakovosti posameznih podatkovnih tokov, kar jim posledično pomaga pri odpravljanju nepravilnosti in dvigu njihove kakovosti. Modeli kakovosti podatkov iz literature lahko vključujejo kar več deset kategorij kakovosti, med katerimi so najpogosteje uporabljene popolnost, rednost, usklajenost in natančnost. Vsaka kategorija kakovosti ima definirana različna preverjanja oz. validacije, s pomočjo katerih se šteje ali kako drugače analizira meritve, ki ne izpolnjujejo pogojev te kategorije kakovosti in tako se pridobi kazalnike kakovosti podatkov. Predstavljen je tudi taksonomski pregled omenjenih kategorij kakovosti, področij, na katerih se uporabljajo, ter kriterijev za primernost njihove uporabe. Model in indikatorji kakovosti so ilustrirani s primerom vrednotenja kakovosti podatkov za potrebe napovedovanja proizvodnje sončnih elektrarn. Rezultati kažejo na to, da delež nekakovostnih podatkov občutno vpliva na napake pri napovedovanju fotovoltaične proizvodnje električne energije. Pomembno se zdi izpostaviti, da je dodana vrednost magisterija koncept vrednotenja modelskih napak in samostojno dodana preverjanja ter opis modela kazalnikov kakovosti, kar se je razvijalo in dopolnjevalo skozi več uspešno izpeljanih projektov na to temo.
Keywords: Model kakovosti podatkov, dimenzije kakovosti podatkov, kazalniki kakovosti, osamelci, taksonomija, Monte Carlo simulacija, vrednotenje napak, napovedovanje proizvodnje električne energije.
Published: 05.11.2019; Views: 449; Downloads: 0
.pdf Full text (1,40 MB)

2.
Kakovost izdelkov na primeru podjetja CNC ART, Matej Kukovec s.p.
Vanja Cizerl, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Kakovost izdelkov je ključnega pomena, da zagotovimo želje in potrebe kupcev. Le tako se bodo kupci najverjetneje vračali nazaj. V diplomskem projektu, natančneje v teoretičnem delu je predstavljeno, kaj sploh je izdelek, kako ga delimo ter kaj sploh lahko razumemo pod pojmom kakovost, katere so dimenzije kakovosti in kaj podrobneje pomeni objektivna kakovost ter subjektivna (zaznana) kakovost. Po zelo znanih treh avtorjih so opredeljena načela zagotavljanja kakovosti. Kakšne so njihove metode za zagotavljanje kakovosti, faze vpeljevanja kakovosti v podjetja in načela za konkurenčno sposobnost. V empiričnem diplomskega projekta je predstavljeno podjetje CNC ART, Matej Kukovec s.p., njihova kakovost izdelkov in zaznavanje kakovosti izdelkov s strani obstoječih kupcev. Podatke smo pridobili s pomočjo anketnega vprašalnika in podali svoje izboljšave. Anketni vprašalniki so obdelani v statistične podatke, saj so bila vprašanja zaprtega tipa.
Keywords: ravni izdelka, kakovost izdelkov, dimenzije kakovosti, zagotavljanje kakovosti, celovita kakovost
Published: 11.05.2018; Views: 727; Downloads: 109
.pdf Full text (1,13 MB)

3.
IDENTIFICIRANJE DIMENZIJ KAKOVOSTI V PROIZVODNIH PODJETJIH, KI VPLIVAJO NA ZADOVOLJSTVO MEDORGANIZACIJSKIH KUPCEV IZDELKOV
Gregor Jazbec, 2016, master's thesis

Abstract: Zadovoljen medorganizacijski kupec bo nakup ponavadi ponovil. Splošno znano je, da na zadovoljstvo kupca izdelka vpliva tudi kakovost. V magistrskem delu nas posebej zanima, kateri dejavniki kakovosti vplivajo na zadovoljstvo medorganizacijskih kupcev in kakšne so povezave med dejavniki in zadovoljstvom. Delo je razdeljeno na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu na začetku s pomočjo različnih avtorjev opredelimo kakovost in obravnavamo vidnejše strokovnjake na področju kakovosti. Nato obravnavamo subjektivne in objektivne dejavnike kakovosti, nekatere sisteme za kontrolo kakovosti in modele za zagotavljanje kakovosti. Sledijo opredelitve zadovoljstva in opis nekaterih metod za merjenje le-tega. V nadaljevanju opisujemo še dejavnike, ki poleg kakovosti vplivajo na zadovoljstvo kupcev. V tem sklopu je opisan še koncept zaznane vrednosti. V empiričnem delu najprej opredelimo raziskovalni problem, opišemo postopek sestave preliminarnega in končnega anketnega vprašalnika, izberemo vzorec ter metode zbiranja in obdelave podatkov. Raziskava je bila opravljena na vzorcu majhnih, srednjih in velikih podjetjih iz Slovenije in Avstrije, pri čemer je raziskava pokazala razlike v dejavnikih, ki vplivajo na zadovoljstvo medorganizacijskih kupcev iz posameznih držav. Raziskava je pokazala tudi, da so objektivni dejavniki kakovosti povezani z zadovoljstvom, vendar je najbolj povezan ugled izdelka.
Keywords: zadovoljstvo kupca, zaznana vrednost, kakovost, dimenzije kakovosti, cena, ugled, proizvodna podjetja, medorganizacijski trgi, trg gospodinjstev in posameznikov, Slovenija, Avstrija.
Published: 02.08.2016; Views: 781; Downloads: 106
.pdf Full text (2,20 MB)

4.
MODEL ZADOVOLJSTVA Z E-STORITVAMI
Andrej Petelinšek, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili model kakovosti informacijskih sistemov, ki smo ga prilagodili e-storitvam. S pregledom literature smo identificirali dimenzije uporabnikove zaznave kakovosti e-storitev. Te dimenzije smo povezali z zadovoljstvom uporabnikov e-storitev. Pri izdelavi diplomskega dela smo ugotovili, da je področje kakovosti e-storitev še precej neusklajeno, različni avtorji imajo različne poglede na kakovost e-storitev. Omejitve diplomskega dela se tako nanašajo na neusklajenost dosedanjih raziskav. Pri izdelavi diplomskega dela smo ugotovili, da je zadovoljstvo uporabnikov e-storitve pomembnejše kot sama kakovost e-storitve, ker močneje vpliva na namero o ponovni uporabi. Za merjenje zadovoljstva uporabnikov smo oblikovali anketni vprašalnik in s pomočjo analize odgovorov poskušali oceniti kako izpolnjena je posamezna dimenzija uporabnikove zaznave kakovosti e-storitev.
Keywords: e-storitev, model kakovosti e-storitev, model zadovoljstva z e-storitvami, dimenzije kakovosti e-storitev, model kakovosti informacijskih sistemov
Published: 02.06.2009; Views: 2289; Downloads: 269
.pdf Full text (6,90 MB)

Search done in 0.11 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica