3.
Analiza spletnega trženja v podjetju Pomurski sejem d.o.o.Maša Maučec, 2023, undergraduate thesis
Abstract: Z razvojem tehnologije so podjetja bila primorana spremeniti njihovo trženje. S tem so preoblikovala strategije trženja in se vedno manj osredotočala na tradicionalne oblike trženja, medtem ko je spletno trženje postalo trend in nuja za njihov obstoj. Podjetja zaradi hitrih tehnoloških sprememb pogosto ne izkoristijo vseh priložnosti na področju spletnega trženja, zato smo v diplomskem delu obravnavali spletno trženje na primeru podjetja Pomurski sejem, d.o.o. Analizirali smo njegove trženjske kanale in orodja za posamični trženjski kanal, ki ga podjetje uporablja.
V teoretičnem delu diplomskega dela opredeljujemo digitalno trženje in navajamo razlike v primerjavi s spletnim trženjem. Poudarjamo pomembnost prilagoditve aktivnosti spletnega trženja kulturi tujega trga. V empiričnem delu smo ugotavljali in analizirali ključne trženjske kanale in orodja, ki jih uporabljajo v podjetju Pomurski sejem. Ugotovili smo, da je njihovo spletno trženje že razvito, vendar na tem področju še vedno obstajajo neizkoriščene priložnosti podjetja. Strategijo spletnega trženja imajo opredeljeno, vendar ji pogosto ne sledijo na podlagi določenega cilja in je nimajo podrobneje razčlenjene za vsa področja. Z analitičnimi orodji se osredotočajo predvsem na njihov najbolj tradicionalni sejem AGRA. Podjetju predlagamo konsistentno objavljanje vsebine na družbenih omrežjih ter podrobnejšo analizo podatkov z orodji spletnega trženja, ki jih uporabljajo, na osnovi konkretno postavljenih ciljev.
Keywords: digitalno trženje, spletno trženje, digitalni trženjski kanali in orodja, družbena omrežja, Pomurski sejem.
Published in DKUM: 05.10.2023; Views: 390; Downloads: 128
Full text (1,28 MB)