| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 17
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
2.
DIGITALNA UMETNOST
Darko Masnec, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi sem analiziral digitalno umetnost in njene karakteristike. Teoretični del diplomske naloge se osredotoča na definicijo in razčlenitev osnovnih pojmov digitalne umetnosti, ter opisuje njeno evolucijo skozi razvoj tehnologije in medijev. Istočasno izpostavim digitalizacijo, konvergenco in interaktivnost, kot bistvene lastnosti digitalne umetnosti. Sledi analiza praktičnih primerov obravnavane teme, ki obenem ponazarja, kako lahko digitalna umetnost skozi digitalne medije in tehnologijo potencira svoj konceptualni pristop. V praktičnem delu je predstavljen lastni projekt, ki je opredeljen kot delo digitalne umetnosti, ločeno pa je analiziran tehnološki, medijski in konceptualni vidik projekta. S takšnim pristopom je praktično demonstrirano, kako se digitalna umetnost sklicuje na tehnologijo in digitalne medije, skozi opis koncepta pa je podano moje osebno videnje položaja digitalnih medijev, tehnologije in interakcije v sodobni družbi.
Keywords: digitalna umetnost, digitalizacija, konvergenca, interaktivnost, koncept, digitalni mediji, tehnologija.
Published: 08.10.2009; Views: 3575; Downloads: 391
.pdf Full text (4,69 MB)

3.
KOMPETENTNOST VZGOJITELJEV PREDŠOLSKIH OTROK NA PODROČJU INFORMACIJSKO KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE
Štefania Takač, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Danes si življenja brez medijev tako rekoč ne moremo več zamišljati. Mediji nas spremljajo na vsakem koraku. S tiskanimi mediji se srečajo otroci že v predšolskem obdobju, četudi sami se ne obvladajo branja in pisanja. Tudi z radiem in drugimi avdio-mediji, kot so kasetofoni in CD-predvajalniki, se predšolski otroci pogosto srečujejo. Od vpliva, zgleda in prenašanja znanja odraslih je namreč odvisno, kako se bodo otroci vključevali v svet medijev, kako bo potekalo njihovo medijsko opismenjevanje. Namen diplomskega dela je proučiti razumevanje in prisotnost informacijsko — komunikacijske tehnologije pri delu s predšolskimi otroki, kompetentnost vzgojiteljev predšolskih otrok na področju informacijsko — komunikacijske tehnologije. Zanima nas tudi , ali ima vzgojitelj predšolskih otrok v svojem poklicnem šolanju dovolj možnosti za pridobitev kompetenc za uspešno delo z informacijsko — komunikacijsko tehnologijo in njeno nadaljnjo uporabo; ter kako vzgojitelji predšolskih otrok svoje znanje na področju informacijsko — komunikacijske tehnologije vključujejo v vzgojno delo. Izvedba diplomskega dela je razdeljena na tri dele. V prvem delu bomo predstavili teoretična izhodišča. V drugem, empiričnem delu, sledi metodologija dela, kjer bomo predstavili hipoteze. V zadnjem delu pa sledi interpretacija rezultatov, dobljenih s pomočjo anketnega vprašalnika, ki smo ga posredovali naključno izbranim vrtcem.
Keywords: IKT, IKT kompetenca, digitalni mediji, avdio-medijske dejavnosti v vrtcu, medijska pismenost, zgodovina razvoja IKT, IKT v izobraževanju, otrok in mediji, razumevanje in prisotnost IKT pri delu s predšolskimi otroki, IKT kompetentnost vzgojiteljev predšolskih otrok.
Published: 18.05.2010; Views: 3235; Downloads: 664
.pdf Full text (3,12 MB)

4.
UPORABA MULTIMEDIJSKIH VSEBIN IN DRUŽBENIH MEDIJEV ZA VEČJO PREPOZNAVNOST PODJETJA
Tine Verbole, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Klasično oglaševanje v vedno večji meri ne dosega več potrošnikov. Ti postajajo imuni na tradicionalne oglase na televiziji, radiu in v časopisih, zato se tržniki obračajo k alternativnim komunikacijskim kanalom. V zadnjem času predvsem izredno priljubljenim družbenim medijem. Za podjetja to pomeni, da se morajo kar se da hitro prilagoditi zakonitostim teh novih okolij. Hipertekst, interaktivnost, multimedija, recipročnost, te osnovne lastnosti spleta so prinesle nove možnosti, izkušnje in izzive tako za uporabnike, kot za ustvarjalce. Produkcijska sredstva in kanali promocije, ki so bili prej izključno v domeni velikih medijskih organizacij in oglaševalskih agencij so sedaj na voljo vsakemu posamezniku ali podjetju. Usmerjeni virusni marketing ni realistična strategija za večino organizacij, poleg tega pa kljub velikim vložkom uspeh ni zagotovljen. Podjetja morajo raje poiskati način, kako izkoristiti potencial vzajemnosti in razvoja osebnih odnosov, ki jih omogočajo družabna omrežja in podobne strani. Zbujanje pozornosti z atraktivnimi vsebinami je šele začetek. Enako pomemben, morda še pomembnejši faktor pri vzpostavljanju trajne in uspešne spletne strategije, je pristna vsakodnevna komunikacija z obstoječimi uporabniki. Skupnost ki nastane, ima moč podjetje predstaviti novim potencialnim kupcem bolje kot katerikoli prodajni strokovnjak. To je tisti resnični odmik od tradicionalne oglaševalske forme, ki že desetletja velja v množičnih medijih.
Keywords: multimediji, družbeni mediji, družabna omrežja, Facebook, Facebook vpogledi, blog, spletni dnevnik, Youtube, spletni video, virusni marketing, podcast, poddaja, kodek, interaktivnost, spletni marketing, digitalni marketing, spletno oglaševanje
Published: 14.05.2013; Views: 1370; Downloads: 257
.pdf Full text (1,50 MB)

5.
DIGITALNI MEDIJI IN LEPOTNI IDEALI
Tadeja Godec, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga predstavlja tehnološke perspektive množičnih medijev in njihove zmožnosti reprezentacije idealne lepote. Vsebuje tudi razlago podob telesa in človeške identitete v potrošniški družbi glede na oglaševalske prakse. V analizi so predstavljene naslovnice revije Vogue, ki prikažejo, kako se je odnos človeka do teles spreminjal glede na razvoj množičnih medijev, reprezentacijskih tehnologij in potrošništva.
Keywords: DIGITALNI MEDIJI, LEPOTA, POTROŠNIŠTVO, OGLAŠEVANJE, VOGUE
Published: 13.09.2013; Views: 1310; Downloads: 268
.pdf Full text (2,51 MB)

6.
ANALIZA MOŽNOSTI PREPLETANJA PARTICIPATIVNIH IN DOMINANTNIH MEDIJSKIH VSEBIN V DIGITALNEM OKOLJU
Matic Mačkovšek, 2013, master's thesis

Abstract: Splošna digitalizacija medijev se danes odraža v vseh medijskih procesih, od produkcije in distribucije do recepcije vsebin. Participativne vsebine, ki izhajajo iz interaktivnosti kot ključne lastnosti sodobnih medijev, se vse bolj ob bok postavljajo nekoč prevladujočim dominantnim vsebinam. Obojestranska apropriacija vsebin in elementov se odraža skozi kompleksno medijsko krajino, v kateri se pod vprašaj postavlja predvsem verodostojnost sodobnih medijskih vsebin.
Keywords: konvergenca, digitalni mediji, participacija, apropriacija, verodostojnost
Published: 16.09.2013; Views: 983; Downloads: 177
.pdf Full text (14,48 MB)

7.
OGLAŠEVANJE V DIGITALNIH MEDIJIH
Sanela Oletić, 2013, master's thesis

Abstract: Vsi potrošnike pritegne nekaj zanimivega. Če stvar ni zanimiva, ji ne posvečamo pozornosti. Na podlagi tega naši možgani sprejmejo odločitev: da ali ne. Pri oglaševanju, še posebej preko družbenih omrežij, te dileme ni. Čeprav se tega ne zavedamo, se naše informacije zbirajo, podjetja pa to izkoriščajo za oglaševanje določenega izdelka ali storitve določeni osebi. Ta pojav se imenuje vedenjsko ciljanje (angl. »Behavioral targeting«). Magistrsko delo je sestavljeno iz teoretičnega dela, kjer smo poskušali izpostaviti teoretična izhodišča marketinškega komuniciranja, oglaševanja na splošno in oglaševanja v digitalnih medijih. Slednje je tudi osrednja tema magistrske naloge. Teoretična izhodišča so povzeta po domačih in tujih literaturi in virih, v praktičnem delu pa smo naredili spletno anketo, s pomočjo katere smo anketirali uporabnike digitalnega oglaševanja. V to smo na eni strani vključili končne uporabnike (zanimalo nas je, kakšno je njihovo stališče do digitalnega oglaševanja), na drugi strani pa podjetja kot uporabnike digitalnega oglaševanja. Pri magistrskem delu smo poskušali izpostaviti pomembnost oglaševanja v digitalnih medijih in njegove prednosti ter slabosti. Podjetja imajo dandanes možnost, da lahko pri oglaševanju izkoristijo javnost in tako stopijo v stik z neposrednimi uporabniki. Zelo poceni lahko dobijo konkretne informacije o tem, kar jih zanima v zvezi s končnimi uporabniki, njihovimi željami, interesi, potrebami ipd., hkrati pa lahko tudi takoj oglašujejo svoje izdelke ali storitve točno določenim uporabnikom. Podjetja morajo današnjo digitalizacijo izkoristiti kot prednost pri poslovanju, hkrati pa se pri tem izogniti različnim prevaram in zlonamernim aktivnostim preko spleta. Oglaševanje s pomočjo družbenih omrežij je lahko v korist tako podjetjem kot samim uporabnikom prav zaradi povratne zveze med enimi in drugimi.
Keywords: marketinško komuniciranje, tradicionalno oglaševanje, ciljno oglaševanje, digitalni mediji, družbena omrežja.
Published: 09.01.2014; Views: 1533; Downloads: 352
.pdf Full text (2,17 MB)

8.
PRIMERJALNA ANALIZA TRADICIONALNEGA IN SPLETNEGA MARKETINGA
Matej Zlodej, 2015, master's thesis

Abstract: Z vedno hitrejšim razvojem internetne tehnologije in njeno prisotnostjo v vsakdanjem življenju, je v zadnjih dvajsetih letih prišlo tudi do pojava novih oblik oglaševanja in prodaje. Spletni marketing v osnovi združuje in izboljšuje vse metode, ki jih pozna tradicionalni marketing, narava spletnih tehnologij pa mu omogoča, da že poznane metode razvija v popolnoma novo smer. V magistrskem delu smo analizirali najpogosteje rabljene metode in principe tako tradicionalnih, kot tudi spletnih oblik marketinga. Za potrebe kasnejše primerjalne analize smo ugotavljali značnilnosti posameznih metod spletnega oz. tradicionalnega marketinga ter prednosti oz. slabosti, ki jih ugotovljene značilnosti za neko metodo predstavljajo. V zadnjem delu smo izvedli primerjalno analizo, skozi katero smo kritično primerjali obe področji marketinga. Primerjalna analiza je nedvoumno nakazovala na velik potencial, ki ga ima spletni marketing napram tradicionalnemu. Ugotovili smo, da je v veliki večini ugotovljenih značilnosti, spletni marketing lahko veliko učinkovitejši in s tem zanimivejši za oglaševalce oz. prodajalce. Ne glede na vse pa lahko spletni marketing popolnoma nadomesti tradicionalni marketing šele, ko bodo tradicionalne medije iz naših življenj popolnoma izrinili digitalni mediji.
Keywords: spletne tehnologije, spletni marketing, tradicionalni marketing, digitalni mediji
Published: 12.03.2015; Views: 1551; Downloads: 413
.pdf Full text (1,29 MB)

9.
DIGITALNO MARKETINŠKO KOMUNICIRANJE V PODJETJU SIMOBIL D.D.
Katja Cajnko, 2015, master's thesis

Abstract: Digitalni marketing oz. marketinško komuniciranje je relativno nov tehnološki izraz, ki je izbruhnil v svet industrije. Opredelimo ga lahko kot promocijsko izpostavljenost izdelkov ali svetovnih blagovnih znamk skozi eno ali več oblik družbenega mreženja. Povzroča pravi gospodarski razcvet, medtem ko so tradicionalne marketinške metode postale manj dobičkonosne in zastarele ter se v veliki večini osredinjajo samo na televizijske in časopisne oglase. Njegov obstoj ne gre jemati kot luksuzen ali sekundaren vir marketinga, saj številni napovedujejo, da bo kmalu prevzel vlogo tradicionalnega marketinga, kar je posledica vse večjih potreb odjemalcev in povečanja zavedanja posameznikov. Odjemalci po vsem svetu so postali zelo kritični in se pred nakupom izdelkov ali storitev o teh skrbno informirajo. Okusi so vedno bolj različni in težko zadovoljivi. Digitalni marketing zato velja za veliko bolj donosnega, saj omogoča podjetjem tesnejše stike s svojimi odjemalci. Vendar ohranjanje uspeha, doseženega z digitalnim marketinškim komuniciranjem, ni lahka naloga. Z namenom ustvariti učinkovito digitalno marketinško kampanjo, morajo podjetja razumeti svoj tip odjemalcev in svoje sporočilo predstaviti na preprost, iskren in atraktiven način. Podjetja morajo prav tako upoštevati mnenja odjemalcev ter svoje izdelke redno posodabljati in iskati inovacije. V naslednjih poglavjih bomo podrobneje opredelili pojem digitalni marketing oz. marketinško komuniciranje, pogledali njegove dobre in slabe strani, predstavili izzive, s katerimi se spoprijema, raziskali njegovo povezavo s tradicionalnim marketingom, se dotaknili aktualnih trendov na tem področju ter ga prikazali na primeru uspešnega podjetja.
Keywords: digitalni marketing, marketinško komuniciranje, trendi, digitalni mediji
Published: 19.05.2015; Views: 1047; Downloads: 573
.pdf Full text (1,58 MB)

10.
UPORABA KUPLJENIH FOTOGRAFIJ V OGLAŠEVALSKE NAMENE
Ajda Vernik, 2015, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je predstavljena profesionalna etika in njena vloga na področju digitalnih medijev. Opisana so glavna etična načela, ki jih je potrebno upoštevati pri uporabi kupljenih fotografij v oglaševanju. Na podlagi dveh oglaševalskih kampanj so prikazane nepravilnosti in možnosti manipulacije, ki se lahko v tem kontekstu pojavijo. Skozi analizo virov in primerjavo obeh kampanj so predstavljene posledice nepravilne uporabe in možne rešitve, s katerimi bi se lahko kršitvam izognili.
Keywords: etika, digitalni mediji, oglaševanje, fotografija
Published: 14.10.2015; Views: 687; Downloads: 77
.pdf Full text (1,91 MB)

Search done in 0.17 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica