| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Kako se uveljavljena slovenska časopisna podjetja odzivajo na izzive novih medijev in digitalne distribucije
Klara Avsec, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Novi mediji in z njimi povezane možnosti digitalne distribucije so povzročili številne spremembe na medijskem trgu, ki so med prvimi prizadele tradicionalna časopisna podjetja in jih prisilile k iskanju inovacij. V teoretičnem delu diplomskega dela najprej proučimo vpliv teh sprememb na oglaševalce, občinstvo in medije same ter povzamemo odziv časopisnih podjetij. Pri tem podrobneje predstavimo večplatformno distribucijo, njen razvoj in učinkovitost. V empiričnem delu z lastno raziskavo in analizo historičnih podatkov ugotavljamo in primerjamo, kako večplatformno distribucijo izvajajo trije osrednji slovenski tiskani dnevniki: Delo, Večer in Dnevnik.
Keywords: novi mediji, digitalna distribucija, večplatformna distribucija, tiskani mediji, slovenska časopisna podjetja
Published: 03.11.2020; Views: 89; Downloads: 16
.pdf Full text (969,26 KB)

2.
Odzivi medijskih podjetij na izzive novih medijev in digitalne distribucije
Mitja Rupnik, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo analizirali, kako so izbrana slovenska uveljavljena medijska podjetja, ki so v preteklosti distribuirala vsebino izključno preko klasičnega radia, klasične televizije ali tiskanih medijev, prilagodila distribucijo svojih vsebin glede na sposobnosti in priložnosti novih medijev, kot so družbena omrežja in spletni portali. Zaradi dinamičnosti medijskega področja smo v teoretičnem delu naloge izpostavili trenutno uporabo družbenih omrežij v Sloveniji, prednosti in slabosti novih medijev ter najbolj obiskane spletne strani v Sloveniji. Ugotovili smo, da sta med družbenimi omrežji bila najpogosteje uporabljena Facebook in Instagram, v kontekstu digitalne distribucije zvočnih in podkast vsebin pa družbeno omrežje SoundCloud.
Keywords: novi mediji, digitalna distribucija, družbeno omrežje, slovenski mediji
Published: 03.11.2020; Views: 106; Downloads: 15
.pdf Full text (728,24 KB)

3.
VLOGA KINEMATOGRAFOV IN VPLIV SPREMEMBE TEHNOLOGIJE NA NJIH
Tina Arnuš, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Za prvi predvajan film v komercialne namene je veljal film bratov Lumière. Svoj film sta predvajala že pred 117. leti. Vrsta predhodnih tehničnih izumov na tem področju jima je omogočila predvajanje na napravi kinematograf. Tehnologija se nenehno razvija, v zadnjem desetletju zelo hitro in vpliva na kinematografe. Direktno ali indirektno so nekateri vplivali na število obiskovalcev kinematografov in s tem tudi na ekonomske rezultate. Interes kinematografov je pridobiti čim več obiskovalcev, kar pa dosežejo z uspešnim filmom. Uspešnost filma je odvisna od številnih dejavnikov, o katerih je potrebno razmišljati še pred njegovim predvajanjem oziroma na začetku projekta.
Keywords: Film, kinematografi, distribucija filma, filmski studio, digitalizacija kinodvoran, digitalna distribucija.
Published: 28.02.2013; Views: 4733; Downloads: 111
.pdf Full text (2,45 MB)

4.
PROGRAMSKA OPREMA ZA GLASBENO PRODUKCIJO TER NEKATERI SODOBNI NAČINI ZA OBJAVO IN PRODAJO GLASBENIH DEL
Domen Repnik, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Digitalna revolucija se je zgodila tudi v glasbeni industriji in glasbeni produkciji. Spremenili so se načini ustvarjanja glasbe, ki jo lahko danes kreiramo že na vsakem osebnem računalniku. Prav tako se je spremenilo delovanje glasbene industrije in struktura njenih udeležencev. Spremenili so se tudi kanali distribuiranja glasbe, saj lahko, s pomočjo interneta, glasba dandanes doseže poslušalce na drugi strani sveta v samo nekaj sekundah. Pričujoče diplomsko delo se ukvarja s sodobno glasbeno industrijo, z njenimi spremembami in novimi distribucijskimi kanali za glasbo. Skozi njen potek je obdelana tematika programske opreme za produciranje glasbe, na koncu pa sta opisana in primerjana dva zelo popularna programa: Propellerheads Reason 5 in FL Studio 10. Diplomsko delo se zaključi z izborom enega izmed navedenih, in sicer tistega, za katerega mislimo, da je dovolj kakovosten za ustvarjanje uspešnih glasbenih del.
Keywords: Glasbena industrija, distribucija glasbe, digitalna glasba, internet, iTunes, Bandcamp, Myspace, Last.fm, ASIO, VST, MIDI, sekvencer, vzorčnik, DAW, Propellerheads Reason 5, FL Studio 10, aranžiranje, miksanje, mastering, MP3.
Published: 17.08.2012; Views: 1775; Downloads: 150
.pdf Full text (1,28 MB)

Search done in 0.1 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica