| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
LUTKA KOT DIDAKTIČNO IN MOTIVACIJSKO SREDSTVO V PRVI TRIADI
Tadeja Kocmut, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo z naslovom Lutka kot didaktično in motivacijsko sredstvo v prvi triadi je praktično diplomsko delo. Namen tega je vključiti lutke v pouk prve triade, izvesti in analizirati učne ure ter preučiti lutko kot didaktično in motivacijsko sredstvo pri pouku v prvi triadi. Po izvedbi in analizi učnih ur smo ugotovili, da lahko lutko smiselno vključimo v vse predmete prve triade, tako da izhajamo iz učne teme in učne enote posamezne učne ure. Učenci so najbolj motivirani pri tistih dejavnostih z lutko, pri katerih sami aktivno sodelujejo. Prav tako lahko z lutko dosežemo zadane izobraževalne cilje učne ure, in ne le to – z lutko je doseganje izobraževalnih ciljev zabavnejše. Učitelj lahko v prvi triadi uporabi različne vrste lutk in jih ponudi učencem, upoštevati pa mora le smiselnost vključitve lutke v učno uro. Lutka ima največji učinek na učence v funkciji prijatelja in učenca s problemsko nalogo. Od treh učiteljic pa smo le eno uspeli motivirati k pogostejši uporabi lutke v razredu. S pomočjo vključevanja lutke v pouk smo spoznali, da lutka ni le uspešno motivacijsko, temveč tudi didaktično sredstvo v razredu.
Keywords: lutka, prva triada, predmeti, didaktično sredstvo, motivacijsko sredstvo
Published in DKUM: 23.09.2013; Views: 2171; Downloads: 386
.pdf Full text (2,49 MB)

2.
MOJE TELO JE LUTKA (ANIMACIJA DELOV TELESA)
Vesna Udovč, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu z naslovom Moje telo je lutka (animacija delov telesa) smo predstavili netradicionalne lutke, kjer je del človeškega telesa hkrati tudi del lutke. Gre za lutke, kjer se razvijajo gibalne sposobnosti otrok (gibljivost, koordinacija, ravnotežje …) in preko katerih lahko otroci spoznajo svoje telo in njegove meje. V prvem delu smo predstavili lutko in njeno vlogo pri otrokovem celostnem razvoju. Lutka je pomembna za razvoj otrokove verbalne in neverbalne komunikacije, reševanje konfliktov, razvoj ustvarjalnosti in domišljije. Otrok je pri delu z lutko lahko vedno uspešen. Naredi jo v skladu s svojimi sposobnostmi in tudi animacija mu omogoča, da se izrazi na svoj način. Tako se razvija njegova pozitivna samopodoba, kar je za predšolskega otroka zelo pomembno. Animacija delov telesa je tesno povezana z gibanjem, zato smo se dotaknili tudi razvoja gibalnih sposobnosti. Opredelili smo, kaj je animacija, katere vrste animacije poznamo in predvsem, kakšni so principi lutkarske animacije. Pri delitvi lutk smo se osredotočili predvsem na to, kako je lutka povezana s telesom, ki jo animira (z animatorjem). Zato smo opredelili tri sklope: ko animatorjevo telo ni v stiku z lutko, ko je v stiku z lutko in ko del telesa postane tudi oživljeni del lutke. Lutke smo predstavili kot didaktično sredstvo in opisali možne načine uporabe s predšolskimi otroki. Na koncu prvega dela smo opisali še posebnosti projektnega dela in razčlenili njegove posamezne etape, saj smo v drugem (praktičnem) delu te etape tudi izvedli v vrtcu. Diplomsko delo je praktično, saj smo v drugem delu ugotovitve preizkusili še v praksi s projektnim delom. Predstavili smo vrtec in skupino, glavne značilnosti projekta in celoten potek le-tega.
Keywords: predšolska vzgoja, lutka, animacija, animacija delov telesa, didaktično sredstvo, projekt, projektno delo
Published in DKUM: 03.01.2013; Views: 4086; Downloads: 408
.pdf Full text (2,73 MB)

Search done in 0.02 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica