| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
DIDAKTIČNI VIDIKI STANJA IN TRENDOV UPORABE INFORMACIJSKO KOMUNIKACIJSKE TEHNOLOGIJE (IKT) V SLOVENSKIH SREDNJIH ŠOLAH
Renata Pučko, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Poučevanje se nanaša na pojem izobraževanja, kjer predstavlja sistematično podajanje učne snovi v okviru organiziranih izobraževalnih ustanov. Tradicionalna, šolska, formalna oziroma frontalna oblika izobraževanja zajema poučevanje učitelja in učenje učenca. Stik med učencem in učiteljem je bistvenega pomena. Sodobno življenje in napredek znanosti ter tehnologije zaznamuje tudi ta odnos. Kako integrirati informacijsko komunikacijsko tehnologijo v šolski vsakdan, da nam bo pomagala, da ne bo krotila osebnega stika med učiteljem in učencem ter da se bodo v prihodnosti vnesene spremembe pokazale kot pozitivne, je najpomembnejše vprašanje. Pogledi za nazaj, kakšne so posledice uvajanja novosti na področju IKT, kakšne so želje učiteljev in učencev ter kaj je smotrno uvesti v sistem poučevanja, nam omogočajo pravilne odločitve o smotrnem uvajanju sprememb ob hkratnem zagotavljanju kakovostnega znanja. Potrebno je izvesti raziskave iz tega področja in jih dodobra analizirati, saj le tako lahko zagotovimo, da gremo po pravi poti, da pridemo do sodobne šole. Sodelovanje pri izvedbi raziskave »Stanje in trendi uporabe IKT v slovenskih srednjih šolah« za leto 2009, mi je tudi zagotovilo dejanski vpogled v situacijo današnjega šolstva. Diplomsko delo zajema popolno analizo didaktičnih vidikov te raziskave, rezultate sem primerjala z drugimi slovenskimi in tujimi raziskavami iz tega področja. Didaktična problematika pouka informatike, problematika specialne didaktike, izobraževalni internet in e-izobraževanje ter program »Informatizacija slovenskega šolstva« v obdobju 2006-2009, so temeljni pojmi, ki sem jih obdelala v diplomskem delu. V nadaljevanju so prikazani vsi rezultati, ki bodo morebiti koristili v nadaljnjem uvajanju sprememb v šolstvu.
Keywords: Informacijsko komunikacijska tehnologija, računalništvo, didaktični vidiki, pouk informatike, internet, raziskava
Published: 22.10.2010; Views: 2818; Downloads: 188
.pdf Full text (2,21 MB)

2.
UVAJANJE TUJEGA JEZIKA V VRTEC
Vesna Simonič, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu so v teoretičnem delu predstavlje vrednote, ki vplivajo na uvajanje tujega jezika v vrtec, nekaj je navedenih tudi praktičnih primerov. V empiričnem delu pa je predstavljeni rezultati raziskave, ki ugotavlja, v kolikšni meri se starši zavedajo pomena uvajanja tujega jezika v vrtec, ali je staršem všeč takšna oblika poučevanja tujega jezika, ali njihovi otroci izgovorijo kakšno tujo besedo in ali je otrokom učenje tujega jezika všeč.
Keywords: zgodnje učenje tujega jezika, motivacija, didaktični vidiki zgodnjega učenja tujega jezika, prvi tuj jezik, praktični primeri za poučevanje tujega jezika - nemščine
Published: 09.05.2011; Views: 2750; Downloads: 587
.pdf Full text (1,17 MB)

3.
DIDAKTIČNE ZNAČILNOSTI POUKA V IZOBRAŽEVANJU ODRASLIH NA LJUDSKI UNIVERZI
Klara Anžič, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Izobraževanje odraslih postaja dandanes izjemno pomemben del življenja vsakega posameznika. Ljudje se učimo vse življenje in prav zato je izobraževanje odraslih področje, ki mu velja nameniti več pozornosti. Pričujoče diplomsko delo obravnava didaktične značilnosti izobraževanja odraslih na Ljudski univerzi. V teoretičnem delu obravnavamo pomen in širše andragoško-didaktične vidike izobraževanja odraslih, značilnosti in metode izobraževanja odraslih ter izobraževanje odraslih v Sloveniji. Empirični del zajema obravnavo dveh delnih problemov – razlogov in motivacije odraslih za vključevanje v izobraževanje ter didaktičnih značilnosti izobraževanja odraslih na Ljudski univerzi. V sklepnem delu obravnavamo ugotovitve raziskave in navajamo predloge za morebitne nadaljnje raziskave in izboljšave na področju izobraževanja odraslih.
Keywords: izobraževanje odraslih, vseživljenjsko učenje, didaktika, didaktični pripomočki, didaktični vidiki izobraževanja odraslih, metode izobraževanja odraslih
Published: 19.03.2012; Views: 1992; Downloads: 220
.pdf Full text (572,17 KB)

4.
Search done in 0.15 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica