| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
DIDAKTIČNI PRIPOMOČKI PRI POUKU MATEMATIKE NA RAZREDNI STOPNJI
Alenka Fujs, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo z naslovom Didaktični pripomočki pri pouku matematike na razredni stopnji teoretično in empirično predstavi uporabo in odnos učiteljev do didaktičnih pripomočkov pri pouku matematike. Namen diplomskega dela je bil preveriti vpliv diferenciacije, delovne dobe poučevanja, razreda poučevanja in velikosti šole na uporabo, argumente za pojasnjevanje obstoječe pogostosti uporabe didaktičnih pripomočkov in prepoznavanje različnih matematičnih didaktičnih pripomočkov. Uporabljena je bila deskriptivna in kavzalna-neeksperimentalna metoda empiričnega pedagoškega raziskovanja. Podatki, pridobljeni z anketnim vprašalnikom, so temeljili na namenskem, konkretnem raziskovalnem vzorcu populacije učiteljev razrednega pouka v Sloveniji. Na njihove elektronske naslove je bil poslan spletni anketni vprašalnik, sestavljen iz vprašanj odprtega in zaprtega tipa. Pridobljeni in v obliki tabel in grafov predstavljeni podatki so pokazali, kakšne so razlike v poznavanju didaktičnih pripomočkov po imenu in na sliki, kako pomembno vlogo ima pri uporabi diferenciacija, ter kako velik je vpliv delovne dobe na prepoznavanje didaktičnih pripomočkov. Zanimivi so tudi podatki o argumentih za pojasnjevanje obstoječe pogostosti uporabe, saj predstavljajo dejansko razmišljanje učiteljev razrednega pouka.
Keywords: didaktični pripomočki, matematika, razredni pouk, konkretna ponazorila, didaktični material.
Published: 12.05.2011; Views: 4975; Downloads: 907
.pdf Full text (3,33 MB)

2.
DIDAKTIČNO-METODIČNE ZNAČILNOSTI POUKA SLOVENŠČINE V JAVNI DEVETLETNI OSNOVNI ŠOLI MONTESSORI
Lucija Hebar, 2014, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo naredili primerjavo med didaktično-metodičnimi značilnostmi pouka slovenščine v javni devetletni osnovni šoli in v osnovni šoli montessori v prvi triadi. V teoretičnem delu diplomske naloge smo predstavili življenje in delo ustanoviteljice osnovne šole montessori, gospe Marije Montessori, značilnosti te šole in didaktični material ter značilnosti javne devetletne osnovne šole in didaktični material javne osnovne šole. Za obe šoli je značilno, da z različnimi pedagoškimi pristopi in z različnim didaktičnim materialom oziroma različnimi učnimi pripomočki pripeljeta učence do znanja. Primerjavo med obema šolama smo naredili na treh področjih, in sicer primerjave splošnih ciljev predmeta, primerjave minimalnih standardov znanja in primerjave učnih sredstev pri predmetu slovenščina v prvi triadi. Pri primerjavi splošnih ciljev smo ugotovili, da ni nobenih razlik. Pri primerjavi minimalnih standardov znanja smo ugotovili, da obstajajo razlike v številu, v javni devetletni osnovni šoli je več minimalnih standardov, predvsem na področju domišljijskega besedila. Največ razlik smo ugotovili pri primerjavi učnih sredstev, do razlik pa prihaja tudi v načinih opismenjevanja. V obeh osnovnih šolah smo opravili tudi hospitacije. Primerjali smo način poučevanja učiteljev in ugotovili velike razlike.
Keywords: Pouk slovenščine, javna devetletna osnovna šola, osnovna šola montessori, prva triada, didaktični material, splošni cilji predmeta, minimalni standardi znanja, učna sredstva, hospitacije
Published: 09.12.2014; Views: 1670; Downloads: 169
.pdf Full text (1,09 MB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica