| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 8 / 8
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Analiza sistema nagrajevanja v izbranem podjetju
Eva Kirn, 2017, bachelor thesis/paper

Abstract: Velik pomen za uspeh celotne organizacije imajo zaposleni v njej. Da so zaposleni pri delu uspešni in učinkoviti, morajo biti zanj motivirani. Obstajajo različni načini motiviranja zaposlenih, v diplomskem delu pa smo se posvetili motiviranju zaposlenih z nagrajevanjem. Raziskovali smo mnenje zaposlenih o sistemu nagrajevanja v izbranem podjetju. V teoretičnem in empiričnem delu smo raziskovali tudi pomen denarnih in nedenarnih nagrad za motivacijo zaposlenih. Ugotovili smo, da v izbranem podjetju zaposlene za delo bolj motivira denarna nagrada, vendar pa so pomembni motivatorji tudi nedenarne nagrade. Denar je motivator le do neke mere in lahko kmalu izgubi motivacijsko moč. Učinkovit sistem nagrajevanja mora zato vsebovati obe vrsti nagrad, prilagojen mora biti tudi željam in potrebam zaposlenih v podjetju. Vpliv nagrajevanja na motivacijo zaposlenih je zelo velik, posledično pa sistem nagrajevanja vpliva na uspeh celotne organizacije. Pomembno je, da se podjetja tega zavedajo in oblikujejo učinkovit sistem nagrajevanja, ki bo pomagal obdržati zaposlene v podjetju, hkrati pa iz trga dela privabljal tudi nove zaposlene.
Keywords: motivacija, nagrajevanje, sistem nagrajevanja, zaposleni, denarne nagrade, nedenarne nagrade
Published in DKUM: 02.08.2018; Views: 1294; Downloads: 103
.pdf Full text (1,21 MB)

2.
MOTIVIRANJE IN NAGRAJEVANJE PRODAJNEGA OSEBJA V PODJETJU MIKRO+POLO D.O.O.
Katja Kitel, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Motiviranje in nagrajevanje prodajnega osebja sta temeljni funkciji managementa prodaje, ki pripomoreta k uspešnejšemu poslovanju podetja. Motivacijski dejavniki so tisti, s katerimi zadovoljujemo potrebe zaposlenih v podjetju, istočasno pa jih z njihovo pomočjo spodbujamo k boljšemu opravljanju njihovega dela in k v naprej jasno zastavljenim ciljem podjetja. Seveda pa je tukaj pomembno tudi nagrajevanje prodajnega osebja ob doseganju in preseganju zastavljenih ciljev. Pomembne so tako denarne nagrade, torej plača, stimulacija ipd., kot tudi nedenarne nagrade, kot so pohvala, vlaganje v zaposlene, možnost izobraževanja zaposlenih, nagrajevanje najboljših ipd. V raziskavi, ki smo jo izvedli v podjetju Mikro+Polo s pomočjo anketnega vprašalnika med prodajnim osebjem smo poskušali ugotoviti, kako motivirani so, kateri so tisti motivacijski dejavniki, ki jih najbolj motivirajo in s katerimi so v tem trenutku najbolj zadovoljni. Poskušali smo tudi ugotoviti, katere nagrade jim predstavljajo večji motivacijski dejavnik ter ali so s trenutnim sistemom nagrajevanja zadovoljni. Na podlagi tega smo podali tudi predloge, kako izboljšati trenutni sistem nagrajevanja v podjetju
Keywords: management prodaje, motiviranje, nagrajevanje, motivacijski dejavniki, denarne nagrade, nedenarne nagrade
Published in DKUM: 15.11.2016; Views: 2085; Downloads: 389
.pdf Full text (1,11 MB)

3.
MOTIVIRANJE IN NAGRAJEVANJE ZAPOSLENIH V PODJETJU X
Tjaša Železnik, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomske seminarju so predstavljeni različni vidiki tako motiviranja kot tudi nagrajevanja. Predstavljene so različne motivacijske teorije, ki se jih uporablja tudi v današnjem času. Na kratko so opisani tudi vzroki za nemotiviranost zaposlenih na delovnem mestu. Poglavje nagrajevanje je razdeljeno na pomen, ki ga ima nagrajevanje in seveda na različne nagrade, ki jih srečujemo v današnjem času. Potem pa sledi praktični primer, ki temelji na opravljenem anketnem vprašalniku v podjetju x.
Keywords: Motiviranje, motivacijske teorije, vzroki za nemotiviranost zaposlenih, nagrajevanje, denarne nagrade, nedenarne nagrade, praktični primer podjetja x.
Published in DKUM: 08.11.2016; Views: 1572; Downloads: 124
.pdf Full text (779,84 KB)

4.
Nagrajevanje zaposlenih v logističnih oddelkih proizvodnih podjetij Posavja
Lucija Bogolin, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Diplomsko delo obsega, poleg uvoda in zaključka, še štiri poglavja, od katerih sta dva na osnovi teorije, medtem ko sta preostala dva empirična. V teoretičnem delu smo se osredotočili na sisteme nagrajevanja, njihove cilje in kako jih pravilno oblikovati. Opisali smo tudi dejavnike, ki vplivajo na sistem nagrajevanja, ter sestavne dele nagrad. Nato smo preučili ter zapisali oblike nagrajevanja ter vrste nagrad, teoretični del pa zaključili z opisom finančnega in nefinančnega nagrajevanja. V empiričnem delu diplomske naloge smo najprej predstavili okolje, ki smo ga preučevali. Na podlagi anketnih vprašalnikov je stekla raziskava v logističnih oddelkih štirih proizvodnih podjetij Posavja. Iz arhivov podjetij smo opisali obstoječe sisteme plač in nagrajevanja, s pridobljenimi podatki pa smo analizirali, na kakšen način in v kolikšni meri so zaposleni dejansko nagrajeni in zadovoljni. Po končani analizi smo preverili zastavljene hipoteze, nato pa podjetjem podali predloge za izboljšavo trenutnega stanja.
Keywords: sistem nagrajevanja, motivacijski dejavniki, zadovoljstvo, zaposleni, denarne nagrade, nedenarne nagrade
Published in DKUM: 28.06.2016; Views: 918; Downloads: 74
.pdf Full text (1,12 MB)

5.
MOTIVIRANJE ZAPOSLENIH Z NAGRAJEVANJEM V PODJETJU X
Saša Oven, 2015, bachelor thesis/paper

Abstract: Namen diplomskega dela je bil analizirati oziroma ugotoviti področja motivacije zaposlenih ter preučiti sistem nagrajevanja. Teoretični del diplomskega dela obsega predstavitev motivacije, motivov ter nekaj motivacijskih teorij. Ker pa se motivacija in nagrajevanje dopolnjujeta ter sta ključnega pomena za vsako organizacijo, smo prav tako predstavili tudi sistem nagrajevanja. V raziskovalnem delu smo predstavili rezultate anketne raziskave, ki je bila izvedena v podjetju X. Njen namen je bil ugotoviti, katere motivacijske dejavnike si zaposleni najbolj želijo, kakšna so njihova pričakovanja ob dosegu zastavljenih ciljev in kakšen je želen sistem nagrajevanja zaposlenih. Ugotovljeno je bilo, da zaposleni niso zadovoljni s sistemom nagrajevanja in da si želijo več denarnih nagrad, prav tako si želijo višje plače in boljše medsebojne odnose.
Keywords: • motivacija, • motivacijski dejavniki, • nagrajevanje, • denarne nagrade.
Published in DKUM: 07.05.2015; Views: 1406; Downloads: 188
.pdf Full text (953,78 KB)

6.
NAGRAJEVANJE ZAPOSLENIH V OSNOVNI ŠOLI JURŠINCI
Eva Učakar, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Diplomski seminar obravnava področje nagrajevanja zaposlenih. V prvem delu je do potankosti razloženo vse o sistemih nagrajevanja na splošno, v drugem delu pa se osredotočamo na sistem nagrajevanja v OŠ Juršinci. V organizacijah sestavijo sistem za nagrajevanje zaposlenih tako, da z njim spodbudijo zaposlene k prispevanju svojega znanja in drugih sposobnosti za dosego vizije in poslanstva organizacije. Vloga sistemov nagrajevanja je, da spodbujajo zaposlene k doseganju ciljev organizacije, privabljajo nove kadre ter so v pomoč pri nadzorovanju stroškov. Sistemi so sestavljeni iz več komponent, ki jih je potrebno primerno oblikovati in načrtovani. Načrtovanje nagrad sestoji iz več korakov, ki si sledijo tako: preučitev obstoječega sistema nagrajevanja, postavljanje ciljev sistema nagrajevanja ter izvedba po načrtu. Delo, ki ga nagrajujejo pa je potrebno tudi ovrednotiti saj vsako delo ne zahteva enake mere odgovornosti, zahtevnosti in izobrazbe. Tako so dela, ki zahtevajo večjo mero prej naštetih dejavnikov ovrednotena više in prirejajo delavcu večjo nagrado. In obratno. Za vrednotenje del obstajajo razne metode, dve izmed teh sta neanalitična metoda razvrščanja del in analitična metoda s točkovanjem, ki je tudi največkrat uporabljena metoda. Ko je delo ovrednoteno organizacija oblikuje plačilno strukturo, v katero so dela uvrščena glede na njihovo vrednost. Dela so uvrščena v različne razrede na podlagi katerih je možno sestaviti primerno plačilno strukturo, ki omogoča spodbujanje zaposlenih k doseganju večje uspešnosti. K večji uspešnosti zaposlenih spodbujajo tudi druge nagrade za uspešnost ter ugodnosti pri delu, ki so lahko denarne in nedenarne. Nagrajevanje v javnem zavodu, OŠ Juršinci, ki se ukvarja z vzgojno-izobraževalno dejavnostjo v tem trenutku ni v najboljšem redu, saj vlada Republike Slovenije varčuje z znižanjem sredstev za plače in druge denarne nagrade javnih uslužbencev. Nagrajevanje v OŠ Juršinci se je zadnjih treh mesecih zelo spremenilo in te spremembe smo tudi zapisali in na podlagi primerjave ugotovili, da so se denarne nagrade zelo znižale, in da se stanje še slabša. Država skuša omejiti stroške za nagrajevanje na skoraj vseh področjih. Znižala se je osnovna plača, možnosti za napredovanje so vse manjše, nekaterih dodatkov k osnovni plači ni več, redne delovne uspešnosti že več let v šoli ne izplačujejo, spremenile so se tudi ugodnosti zaposlenih za katere je zdaj namenjenih manj sredstev. Zato smo predlagali poudarek na nedenarnem nagrajevanju v sistemu znotraj šole.
Keywords: nagrajevanje zaposlenih, osnovna šola, denarne nagrade, nedenarne nagrade, varčevanje.
Published in DKUM: 19.12.2012; Views: 1816; Downloads: 142
.pdf Full text (1,07 MB)

7.
SISTEM NAGRAJEVANJA V MALEM PODJETJU
Doroteja Klobučar, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi sem najprej predstavila sistem nagrajevanja in motiviranja zaposlenih iz teoretičnega vidika različnih avtorjev. Nadaljevala sem s praktičnim vidikom v katerem sem analizirala sistem nagrajevanja v podjetju Silva Bračko s.p. Praktični del sem dopolnila z raziskavo opravljeno z anketo, ki sem jo izvedla med desetimi zaposlenimi v podjetju. Sistemu nagrajevanja in motiviranja v podjetju pripisujejo vedno večji pomen. V podjetju se zavedajo, da brez dobro motiviranega ter usposobljenega kadra ne morejo biti uspešni. Zaposleni v zameno za dobro opravljeno delo poleg redne plače pričakujejo še druge vrste denarnih in prav tako nedenarnih nagrad. Moč denarnih nagrad naj bi bila sicer večja kot moč nedenarnih, vendar zaradi specifičnosti posameznika in njegovih osebnih interesov ni vedno tako. Potrebno je izoblikovati takšen sistem nagrajevanja, ki bo upošteval individualne interese posameznika in težil k čim boljšemu zadovoljevanju le- teh. Zelo pomembno je, da znamo motivirat sebe, kajti nemogoče je motivirati druge, če nismo motivirani sami. Da motiviramo sebe in dobimo zagon je eno, navdihniti druge pa povsem nekaj drugega. Čeprav je lastna motiviranost drugim lahko vzor, je pri tem zelo pomembna strategija, ki lahko vpliva na nadaljnje dejavnosti ter uspešnost podjetja. Analiza ankete je pokazala, da je večina zaposlenih s sistemom nagrajevanja zadovoljnih in da je mnenja, da je doseganje ciljev povezano z njihovim delom. Kot najpomembnejši dejavnik motiviranja je večina zaposlenih na prvo mesto postavila prav plače. Prav tako večina zaposlenih dela oziroma vztraja pri delu zaradi plače, ki jo dobijo ne pa zaradi veselja do dela. Vzrok je predvsem tudi ta, da ljudje potrebujejo denar, da lahko preživljajo sebe in svoje družine, zato je plača pomemben dejavnik, zakaj nekateri še vztrajajo pri določenem delu, saj vemo, da je v času krize že tako težko najti zaposlitev. Cilj vsakega uspešnega podjetja je, da bi bili njegovi zaposleni zadovoljni, saj so ravno zadovoljni zaposleni bolj produktivni, ustvarjalni, delovni ter uspešni.
Keywords: nagrajevanje, sistem nagrajevanja, denarne nagrade, nedenarne nagrade, motivacija, motiv, motivacijske teorije, organizacija, nezadovoljstvo zaposlenih, zadovoljstvo zaposlenih, analiza motivacije in nagrajevanja v podjetju Silva Bračko s.p.
Published in DKUM: 06.07.2011; Views: 3349; Downloads: 432
.pdf Full text (1,45 MB)

8.
POSEBNE DENARNE IN NEDENARNE OBLIKE V UKC - MARIBOR
Simona Vodopivec, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Kot navaja Lipičnik (1995), ko si ljudje postavljajo vprašanje, zakaj delajo, se sprašujejo po silnicah, ki človeka motivirajo, da dela, da se napreza, porablja svoje sile in vlaga fizičen in psihičen napor. Mnogim se zdi vprašanje povsem preprosto. Človek dela, da bi sebi in tistim, ki so od njega odvisni, priskrbel sredstva za življenje oziroma, da bi si pridobil denar. Po logiki takšnega odgovora bi moralo obstajati pravilo, da ljudje delajo toliko več, kolikor več možnosti imajo, da si pridobijo denar. Življenje in številni primeri kažejo, da takšne logike in takšnega pravila v mnogih primerih ni. Drugi menijo, da ljudje delajo zato, da bi se uveljavili. Resnično se pri delu navadno uveljavijo tisti, ki se trudijo in uspevajo. Vendar je takšnih, ki se uveljavijo in zato dobivajo tudi posebna priznanja okolice mnogo manj, kakor tistih, ki se neprestano trudijo, vendar se nikoli posebno ne uveljavijo in ne dobivajo posebnih priznanj. Kaj vse te ljudi, pridne delavce, vendarle spodbuja k delu? Mogoče zaslužek? Mnogi od njih bi na drugih mestih več zaslužili in se lažje uveljavili, vendar ostajajo tam, kjer so. Številna preučevanja na področju delovne motivacije so privedla strokovnjake do zelo pomembnega sklepa. Niti ena sama človekova aktivnost, tako tudi delo ne, ni nikoli spodbujena samo z enim, temveč s številnimi zelo zapletenimi, poznanimi in nepoznanimi dejavniki. Zato ni treba hlastati z odgovorom na vprašanje, zakaj človek dela. Tudi tedaj, ko mislimo, da smo, in včasih tudi smo odkrili, večino poglavitnih gibal človekove aktivnosti, se ne smemo slepiti, da smo odkrili univerzalno resnico o človekovi motivaciji za delo. V moji diplomski nalogi želim pokazati, kateri so tisti dejavniki, ki medicinske sestre v intenzivnih enotah motivirajo, da delajo, ter kateri so tisti dejavniki, ki ne motivirajo.
Keywords: motivacija, motivi, motivacijske teorije, nagrade (denarne, nedenarne)
Published in DKUM: 12.04.2010; Views: 2534; Downloads: 172
.pdf Full text (1,48 MB)

Search done in 0.16 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica