| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Kompetence zaposlenih v logistiki v podjetju sž-vit
Nadia Polignone, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomski nalogi smo najprej razložili, kakšna je definicija kompetenc ter delitev kompetenc. Definicijo in delitev kompetenc smo povzeli po različnih avtorjih, in sicer po Mileni Majcen, Andreju Kohontu, Branetu Grubanu in Ivanu Svetliku. V nadaljevanju smo pojasnili cilje diplomskega dela in uporabljene metode, ki so nam pri tem pomagale. Metode smo opisali in pojasnili, kako jih uporabljamo. Za deset izbranih delovnih mest, ki delujejo na področju logistike v podjetju SŽ-VIT, smo zapisali delovne naloge in kompetence, potrebne za uspešno opravljanje teh nalog. Izbrali smo naslednja delovna mesta: koordinator, pomočnik direktorja, obratovodja, višji strokovni sodelavec I, višji strokovni sodelavec II, strokovni sodelavec II/1, tehnični referent III/1, tehnolog I, tehnolog II in skladiščnik. Kompetence smo pri tem razdelili na ključne in na delovno specifične. Želeli smo izvedeti, katere kompetence so zaposleni pridobili v času študija in katere v času zaposlitve, zato smo opravili intervju z izbranimi zaposlenimi. Na podlagi intervjuja smo kompetence kasneje razdelili.
Keywords: kompetence, delovno mesto, logistika, ključne kompetence, delovno specifične kompetence
Published in DKUM: 03.12.2018; Views: 1990; Downloads: 214
.pdf Full text (661,51 KB)

2.
MODEL KOMPETENC JAVNIH USLUŽBENCEV NA PODROČJU SOCIALE
Špela Žibert, 2016, master's thesis/paper

Abstract: Kompetence imajo ključno vlogo v življenju posameznika. Brez dobro razvitih kompetenc zelo težko uspešno opravljamo delovne naloge. V magistrskem delu smo predstavili ključne socialne in delovne specifične kompetence zaposlenih Centra slepih, slabovidnih in starejših Škofja Loka. Magistrsko delo sestavljata teoretični in raziskovalni del. V teoretičnem delu smo opredelili in pojasnili kompetence, njihove značilnosti in vrste. Posebno pozornost smo namenili predstavitvi kompetenčnega modela, saj predstavlja bistvo magistrskega dela. Obravnavali smo javne uslužbence, Zakon o javnih uslužbencih in Zakon o sistemu plač v javnem sektorju. V raziskovalnem delu smo si postavili pet raziskovalnih vprašanj, na katera smo iskali odgovore. Pri preverjanju raziskovalnih vprašanj z različnimi statističnimi testi smo prišli do zanimivih ugotovitev. Želimo izpostaviti, da so zaposleni Centra slepih slabovidnih in starejših Škofja Loka ocenili, da imajo dobro razvite delovno specifične kompetence, ki so potrebne pri opravljanju njihovih delovnih nalog. Bolj kot so pri zaposlenih izražene socialne kompetence, bolj so izražene tudi delovno specifične kompetence in obratno. Višje kot so zaposleni ocenili pomembnost socialnih kompetenc, bolj imajo razvite delovno specifične kompetence in obratno. Ugotovili smo, da obstajajo statistično značilne razlike v samooceni razvitosti delovno specifičnih kompetenc med skupinama zaposlenih, ki menijo, da imajo dovolj razvite kompetence za delo s starostniki, in tistimi, ki menijo, da jih nimajo. Prav tako obstajajo statistično značilne razlike v samooceni razvitosti delovno specifičnih kompetenc med skupinama zaposlenih, ki menijo, da imajo dovolj razvite kompetence za delo s slepimi in slabovidnimi, in tistimi, ki menijo, da jih nimajo.
Keywords: kompetence, kompetenčni model, socialne kompetence, delovno specifične kompetence, javni uslužbenec
Published in DKUM: 23.11.2016; Views: 2775; Downloads: 248
.pdf Full text (697,92 KB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica