| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 30
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
5.
6.
VPLIV MOTIVACIJE NA ZAPOSLENE IN DOLOČANJE PLAČ DELAVCU
Stojan Vitežnik, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Motiviranje in zadovoljstvo sta glavna dejavnika uspeha in osrednja skrb ter področji delovanja vodstva organizacij. Motivirani zaposleni so pripravljeni veliko prispevati v organizaciji, ker to želijo, ne zato, ker so v to prisiljeni. Vodje lahko uporabljajo motiviranost zaposlenih za usmerjanje aktivnosti v želeno smer; tako dosežejo ekonomske cilje organizacije. Samo vodja, ki se zaveda resnične vrednosti svojih zaposlenih lahko ustvari takšno klimo v organizaciji, ki omogoča izjemno delovno uspešnost. Raziskovanje motivacije je bilo že v preteklosti znanstveno aktualno, dandanes je še posebej pomembno, kajti motiviranost zaposlenih vpliva na zadovoljstvo posameznikov v organizaciji. Motiviranost zaposlenih je pogoj za dobre medsebojne odnose v organizaciji, kar zopet pripomore k boljšim rezultatom poslovanja. Vodje morajo uporabljati motivacijske dejavnike, ki zaposlene spodbujajo za doseganje ciljev organizacije, hkrati pa bodo to tudi njihovi lastni cilji. Eden od osnovnih motivacijskih dejavnikov je plača, ki ji različne skupine zaposlenih pripisujejo različen pomen. Vedno več organizacij vpeljuje sistem nagrajevanja, poleg fiksnih plač tudi gibljivi del plač, nekatere ugodnosti, nagrade za uspešnost, zvestobo, požrtvovalnost. Poleg teh materialnih motivacijskih dejavnikov uvajajo tudi nematerialne dejavnike, kot so: napredovanje, priznanja, pohvale, samostojnost pri delu, možnost izobraževanja, dodatni prosti dnevi, potovanja. V teoretičnem delu sem predstavil motivacijske teorije, njihov vpliv na uspešnost zaposlenih, motivacijske dejavnike in nagrajevanje zaposlenih na podlagi zakonske ureditve delovnih razmerij. Drugi del naloge je namenjen analitičnemu predstavljanju in preverjanju nekaterih spoznanj, do katerih sem prišel z anketo. Z rezultati ankete sem prišel do sklepa, da je plača pomemben motivacijski dejavnik, vendar je pomembnejši osebno zadovoljstvo. Pri menjavi službe ni najpomembnejša plača, ampak varnost na delovnem mestu in boljši delovni pogoji. Skoraj vsem anketiranim pomeni delo priložnost za učenje in razvoj. Ravno tako so se skoraj vsi pripravljeni še dodatno izobraževati. Svoje znanje dopolnjujejo s prebiranjem strokovne literature in uporabo interneta. Večina anketiranih oddajničarjev ne namerava v bližnji prihodnosti menjati službo, medtem ko bi se četrtina za to odločila. Glavni motiv za menjavo službe so pričakovani boljši pogoji dela in varnost na delovnem mestu. Oddajničarji se zavedajo, da se bo zmanjšalo število delovnih mest na oddajnih centrih zaradi digitalne televizije. Velika večina anketiranih oddajničarjev je zadovoljna z delom, ki ga opravlja.
Keywords: - motivacija - delovna uspešnost - zaposleni - plača - nagrajevanje
Published: 17.07.2009; Views: 2265; Downloads: 400
.pdf Full text (722,27 KB)

7.
OBLIKOVANJE DELOVNE SKUPINE ZA RAZVOJ INFORMACIJSKIH REŠITEV
Florjan Planko, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo opisali značilnosti dobro oblikovanih delovnih skupin za razvoj informacijskih rešitev. Preučili smo vrste delovnih skupin, komunikacijo med člani skupine in vpliv motivacije v delovni skupini. S pomočjo ankete smo raziskali delovno klimo, tip organiziranosti in dejavnike, ki vplivajo na motiviranost zaposlenih v podjetju Merkur, d.d., na oddelku aplikativne podpore. Na podlagi rezultatov ankete smo oblikovali predlog za delovno skupino za projekt Prenova akcij.
Keywords: delovna skupina, projekt, motivacija, Merkur, d.d.
Published: 15.07.2009; Views: 1638; Downloads: 124
.pdf Full text (2,41 MB)

8.
Model letnega razgovora v malem podjetju
Jana Šteblaj, 2009, specialist thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava, kako zelo pomembno je, da vodstvo organizacije ugotavlja zadovoljstvo zaposlenih. Da prisluhne njihovim željam, jim omogoči sodelovanje pri oblikovanju ciljev podjetja in jim pomaga pri doseganju njihovih osebnih ciljev. Zelo pomembno je tudi, da si vodstvo in zaposleni zaupajo. Eno izmed najučinkovitejših sredstev za izgradnjo zaupanja med vodjo, posameznikom in delovno skupino je prav gotovo redni letni razgovor.
Keywords: Redni letni razgovor Delovna skupina Komunikacija Motivacija
Published: 05.02.2010; Views: 3425; Downloads: 367
.pdf Full text (406,13 KB)

9.
MOTIVIRANJE ZAPOSLENIH V PODJETJU GROUP 4 SECURICOR
Mateja Starovašnik, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Glavni namen moje diplomske naloge je, da raziščem motiviranost zaposlenih v podjetju Group 4 Securicor. Pri analizi anket sem morala zastavljeno hipotezo, da so zaposleni motivirani za delo, zavrniti, prav tako tudi tisto, da so mlajši zaposleni bolj motivirani za delo kot starejši. Motivacijo v podjetju lahko razumemo kot dobre medsebojne odnose med zaposlenimi, saj takrat le-ti svoje delo opravljajo z veseljem in bolje, kar prinaša zadovoljstvo pri delu tako njim kot njihovim nadrejenim. Pri anketi sem preučevala, ali medsebojni odnosi pozitivno vplivajo na motivacijo za delo, ter hipotezo potrdila. Eden ključnih ljudi, ki skrbi za dobro motiviranost posameznih zaposlenih in skupine, je vodja. Le-ta podrejene v primeru dobro opravljenega dela lahko predlaga za napredovanje in posledično višji dohodek. Obenem je naloga vodje tudi, da v podjetju sestavi sistem nagrajevanja, kjer se upošteva načine le-tega, pogoje za doseganje nagrad ter posamezne ugodnosti in bonuse. Zaposlene se motivira z materialnimi in nematerialnimi nagradami. Pri analizi sem zastavljeno hipotezo, da zaposlene bolj motivirajo nedenarne nagrade kot denarne, sicer zavrnila, vendar obstaja velika povezanost med motivacijo in nagradami. Vsekakor za podjetje Group 4 Securicor lahko trdim, da imajo zaposleni kljub nezadovoljstvu z višino osebnega dohodka radi svoje delo. Zadovoljstvo v podjetju pa temelji predvsem na dobrih odnosih tako med sodelavci kot tudi vodilnimi ter dobrem počutju na delovnem mestu.
Keywords: Motivacija, Nagrajevanje, Motivacijske teorije, Delovna uspešnost
Published: 20.12.2010; Views: 1976; Downloads: 160
.pdf Full text (1,23 MB)

10.
VZROČNA POVEZANOST IZOBRAŽEVANJA, MOTIVACIJE IN NAGRAJEVANJA ZAPOSLENIH
Maša Žnidaršič, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu analiziramo kakšna je vzročna povezanost sistemov izobraževanja, nagrajevanja ter motivacije zaposlenih. Zanimalo nas je ali so pravilno nagrajeni ter izobraženi zaposleni še bolj motivirani za dobro opravljanje svojega dela ali ne. Raziskovali smo če se obravnavano podjetje zaveda pomembnosti navedenih sistemov. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo podrobneje obdelali pojme izobraževanje, motivacija ter nagrajevanje. Razložili smo pomen in metode izobraževanja ter kakšne so značilnosti učečih se organizacij. Pri poglavju o motivaciji smo se osredotočili na dejavnike, ki vplivajo na motivacijo in s katerimi lahko motiviramo ljudi za delo. Pri poglavju o nagrajevanju smo razložili, kako vrednotimo in nagrajujemo uspešnost ter kakšne so denarne in nedenarne nagrade. V zaključku smo podali zanimiva spoznanja glede zgoraj navedenih zastavljenih ciljev. Raziskava vključuje odgovore 12 zaposlenih uspešnega slovenskega podjetja.
Keywords: • Izobraževanje • Nagrajevanje • Motivacija • Napredovanje • Delovna uspešnost
Published: 17.12.2010; Views: 1548; Downloads: 96
.pdf Full text (759,04 KB)

Search done in 0.27 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica