| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 6 / 6
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
METODA DELA NA TERENU: OGLED MUZEJA, GALERIJE, ARHIVA
Barbara Ajdnik, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi z naslovom Metoda dela na terenu: ogled muzeja, galerije, arhiva je predstavljena ena izmed možnosti izvajanja sodobnega pouka zgodovine. Učenci se na terenu seznanijo s kulturno dediščino, hkrati pa se navajajo na samostojno delo in razmišljanje. Opisane so značilnosti sodobnega pouka zgodovine, nato pa metoda dela na terenu; vloga terena, načrtovanje, organizacija in specifične razmere pri izvajanju terenskega dela. Predstavljeni so muzeji, galerije in arhivi kot viri poučevanja zgodovine in s tem povezane oblike in metode dela, učna načela, vzgojne vrednote, učno-delovni listi kot osnovna oblika pedagoških dejavnosti v teh institucijah in primeri nalog vezanih na muzeje, galerije in arhive ter njihovo ovrednotenje. S konkretnimi primeri učnih priprav, ki smo jih pripravili za ogled Muzeja narodne osvoboditve Maribor, Narodne galerije in Pokrajinskega arhiva Maribor, ter učno-delovnimi listi vezanimi na ogled teh ustanov, želimo prikazati, kako lahko učitelj zgodovine v osnovni šoli izpelje pouk na sodobni način izven učilnic, saj je tak način dela učencem zanimivejši, zanimanje za zgodovino večje, pouk pa kakovostnejši.
Keywords: Sodobni pouk, delo na terenu, kulturna dediščina, muzeji, galerije, arhivi.
Published: 10.11.2010; Views: 1889; Downloads: 401
.pdf Full text (1,79 MB)

2.
PROGRAMSKA REŠITEV ZA EVIDENTIRANJE RAČUNOV NA TERENU
Borut Slabe, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Problem, ki ga raziskujemo v diplomski nalogi, je nedostopnost orodja za vpis želenih podatkov v bazo podatkov. Omenjeno orodje se v večini primerov nahaja na osebnem računalniku, ki je fizično povezan z bazo podatkov. Uporabniki so tako primorani beležiti delo na terenu ter naknadno vnesti želene podatke. Cilj diplomske naloge je razvoj programske rešitve, ki uporabnikom omogoča hiter, enostaven ter povsod dostop način vpisa podatkov preko spletne aplikacije v bazo podatkov. Uporabnik bo lahko preko pametnega telefona praktično kjerkoli in kadarkoli dostopal do programske rešitve, ki mu bo omogočala evidentiranje računov na terenu. Osrednji del diplomske naloge zajema predstavitev obstoječega stanja ter predlog prenove, prikaz strukture pripadajoče baze podatkov ter predstavitev delovanja posameznih funkcij programske rešitve. Rezultat diplomske naloge je funkcionalna, uporabniku prijazna programska rešitev, do katere lahko dostopamo preko svetovnega spleta. V zaključku sledi tudi kritična ocena ter možnosti za nadaljnji razvoj programske rešitve.
Keywords: PHP, MySQL, programska rešitev, evidentiranje računov, delo na terenu
Published: 15.12.2011; Views: 1266; Downloads: 101
.pdf Full text (1,65 MB)

3.
INFORMATIZACIJA OSKRBNE VERIGE V SEGMENTU DOSTAVE V POŠTI SLOVENIJE
Bojan Leskovšek, 2011, undergraduate thesis

Abstract: delo pismonoš je zanimivo, dostikrat težavno.Pri opravljanju svojega dela se pismonoše srečujejo z različnimi oteževalnimi okoliščinami in dejavniki,najtežje pa je ravno začetno obdobje-uvajanje.Rešitev,ki bi pomagala pri omejitvi težav,prisotnih pri uvajanju novinca,je temelj naloge,zasnovana pa je na principu voki-tokija. Imenuje se Nanotalk in je že nekaj časa v splošni rabi.
Keywords: Pošta Slovenije, dostava pošiljk, delo na terenu, uvajanje novinca.
Published: 14.12.2011; Views: 1728; Downloads: 244
.pdf Full text (2,18 MB)

4.
PROJEKTNO DELO PRI PREDMETU DRUŽBA
Maja Podkrižnik, 2014, master's thesis

Abstract: Zaključno delo druge bolonjske stopnje z naslovom Projektno delo pri predmetu družba obravnava teorijo na področju predmeta družbe, projektnega učnega dela in geografskih značilnosti domače pokrajine. Delo je sestavljeno iz treh delov, in sicer iz teoretičnega, praktičnega in krajšega empiričnega dela. V praktičnem delu magistrskega dela je predstavljena izvedba projektne naloge, katere namen je bil približati učencem domačo pokrajino preko projektnega dela in ugotoviti njihov odnos do izvedenega projektnega dela. Pri izdelavi zaključnega dela smo uporabili neslučajnostni vzorec učencev četrtega razreda Osnovne šole Podgorje pri Slovenj Gradcu v šolskem letu 2013/14 pri predmetu družba. Izvedene so bile štiri učne ure iz tematskega sklopa Ljudje v prostoru in Ljudje v času pri vsebini Domača pokrajina. Ure so bile izvajane v razredu matične šole ter na terenu. V zadnjem delu zaključne naloge je predstavljen krajši empirični del, kjer smo s pomočjo vprašalnika ugotavljali, kakšen odnos so imeli učenci do izvedene projektne naloge. Ugotovili smo, da imajo četrtošolci pozitiven odnos do projektnega dela. Najbolj zanimivo jim je bilo aktivno delo na terenu ter kviz o domačem kraju. Dejavnosti so bile aktivno naravnane in ne samo teoretične. Učenci so spoznali naravne značilnosti domače pokrajine, značilnosti naselij in razlike med njimi ter gospodarske in druge dejavnosti v domačem kraju. V praksi so razširili svoje znanje in pokazali zanimanje za domačo pokrajino.
Keywords: predmet družba, izkustveno učenje, naravne sestavine pokrajine, domača pokrajina, projektno učno delo, delo na terenu
Published: 12.11.2014; Views: 1688; Downloads: 286
.pdf Full text (9,07 MB)

5.
PROJEKTNO UČNO DELO V 4. RAZREDU OSNOVNE ŠOLE PRI PREDMETU DRUŽBA
Anita Barat, 2015, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi z naslovom Projektno učno delo v 4. razredu osnovne šole pri predmetu družba je predstavljenih nekaj kulturno-zgodovinskih spomenikov v Lendavi, kratka zgodovina Lendave in nekatere kulturne ustanove v Lendavi ter njihova muzejska vsebina. Opisani so nekateri načini sodobnega pouka, predvsem projektno učno delo, ki vključuje odhod na teren oziroma obisk muzeja. Učenci se z odhodom na teren in obiskom pomembnih kulturnih spomenikov seznanijo s kulturno-zgodovinsko dediščino svojega domačega kraja. Tak način dela je za učence zanimivejši, bolj pester, zanimanje za učno snov je večje, znanje učencev trajnejše, pouk pa kakovostnejši. Učenci postanejo hkrati aktivni sooblikovalci pouka. Pripravili smo primere učnih priprav za izvedbo projektnega učnega dela v 4. razredu osnovne šole pri predmetu družba na temo kulturno-zgodovinski spomeniki v Lendavi. S pomočjo pripravljenih učnih priprav želimo prikazati ter učiteljem ponuditi eno izmed možnosti izpeljave pouka na sodoben način.
Keywords: projektno učno delo, delo na terenu, muzej, kulturno-zgodovinski spomenik, predmet družba
Published: 21.07.2015; Views: 1051; Downloads: 145
.pdf Full text (1012,12 KB)

6.
VLOGA METODIČNEGA RAVNANJA PRI MOTIVIRANJU UČENCEV ZA POUK ZGODOVINE V OSNOVNI ŠOLI
Alenka Lenna Bertoncelj, 2016, undergraduate thesis

Abstract: POVZETEK Diplomska naloga z naslovom Vloga metodičnega ravnanja pri motiviranju učencev za pouk zgodovine obravnava sodobne metodične pristope, ravnanja učitelja, s katerimi spodbuja interes oziroma motivacijo učencev za pouk zgodovine. Z ustreznimi sodobnimi strategijami oziroma metodičnim ravnanjem, z ustrezno didaktično komunikacijo, sodobnimi učnimi metodami pri učencih vzbudimo interes, povečamo motivacijo in jim približamo pouk zgodovine. S tem jih spodbudimo k sodelovanju in zanimanju za zgodovino ter poskušamo pri učencih utrditi spoznanja in znanja o zgodovini, ki bi se jih spominjali še leta po končanem šolanju. V diplomski nalogi so predstavljene sodobne učne metode, ki jih učitelj uporabi v svojem metodičnem ravnanju za motiviranje učencev za pouk zgodovine. Predstavljene so sodobne metode prikazovanja slikovnega in pisnega gradiva, metoda igranja vlog, metoda dela z internetom, videom, interaktivno tablo, metoda dela z računalniškimi programi in zgoščenkami kot tudi metoda dela na terenu (obisk arhiva, muzeja in ekskurzije). V nalogi so prikazani konkretni prikazi primerov uporabe metode dela s slikovnim in pisnim gradivom, metoda igranja vlog, uporaba računalnika in metoda dela v muzeju.
Keywords: metodično ravnanje, motivacija, medosebna komunikacija, medosebni odnosi, učne metode, metode prikazovanja in demonstracije, slikovno gradivo, pisno gradivo, internet, igra vlog, delo na terenu, muzej, arhiv, ekskurzije.
Published: 19.07.2016; Views: 642; Downloads: 103
.pdf Full text (3,60 MB)

Search done in 0.17 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica