| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 1445
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Prostovoljsko delo v jamarski reševalni službi in njegov vpliv na zagotavljanje zmožnosti operativnega delovanja
Klemen Mihalič, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Zaključno delo obravnava vpliv prostovoljskega dela v Jamarski reševalni službi (JRS) na njeno zmožnost operativnega delovanja. V teoretičnem delu smo opisali posebnosti reševanja v jamskem okolju in predstavili zdravstvena tveganja, ki so jim podvrženi jamarski reševalci. Ugotovili smo, da Jamarska reševalna služba nima vpeljanih ustreznih programov, ki bi pripomogli k varovanju in ohranjanju zdravja ter dobrega počutja. Zaradi tega smo s pomočjo ankete med jamarskimi reševalci izvedli raziskavo o njihovi fizični dejavnosti in zdravstvenem stanju. Z anketo smo raziskali tudi vpliv službenih obveznosti na zmožnost odzivanja jamarskih reševalcev. S pomočjo geografskih informacijskih sistemov smo analizirali fizične in družbenogeografske značilnosti Slovenije, ki vplivajo na odzivni čas. Ugotovili smo, da je večina vhodov v jame dokaj blizu cestnega omrežja, vendar smo opredelili posamezna območja, ki so dokaj nedostopna. Prostovoljno delo ima zagotovo velik vpliv na hitrost odzivanja pri reševalnih intervencijah, vendar je možno čas odzivanja zmanjšati s sprejemanjem določenih ukrepov.
Keywords: Jamarska reševalna služba, prostovoljsko delo, jamarsko reševanje, operativno delovanje, reševalne intervencije.
Published in DKUM: 19.05.2023; Views: 89; Downloads: 9
.pdf Full text (3,21 MB)

2.
Organiziranje poroke s strani poročnega organizatorja
Eneja Jerman, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Poroka ali sklenitev zakonske zveze je dogodek, na katerem si partnerja obljubita večno zvestobo. Vse poroke ne potekajo na enak način, saj se med seboj razlikujejo. Na poroko se je treba pripraviti. Proces organiziranja poroke je dolgotrajen in se redko kdaj zgodi z danes na jutri. Dolgoročne in skrbno organizirane priprave na poroko bodo paru zmanjšale tveganje za napake na poročni dan. Organiziranje porok je priporočljivo za lažji potek poročnega dne. Je najdaljša in hkrati tudi najpomembnejša faza v projektu. Par se v tej fazi odloča o vseh izvajalcih, ki bodo pomagali izpeljati poročni dan, o vseh končnih podrobnostih, o dekoraciji na poročni dan ipd. Vse odločitve vzamejo paru ogromno časa, še posebej če se par s poroko sooča prvič v življenju. Nikjer ni zapisanih pravil, kako se soočati s tako organizacijo in nikjer ni zapisan vrstni red aktivnosti. S pomočjo vsega znanja, ki smo ga pridobili pri predmetu Management projektov in literature, ki se navezuje na izpeljavo takega dogodka, smo izdelali projekt organizacije poroke, ki smo ga nato preslikali v program MS Project 2019. Za lažje razumevanje smo naredili SWOT-analizo ter prikazali vse potrebne korake, ki so potrebni za realizacijo projekta. Med seboj smo primerjali izdelavo projekta brez pomoči poročnega organizatorja in s poročnim organizatorjem. Ugotovili smo, da če si par želi več prostega časa in manjšo stopnjo tveganja pri organizaciji poroke, je smiselno najeti poročnega organizatorja.
Keywords: organizacija porok, organizacija dogodkov, projektno delo, Microsoft Project
Published in DKUM: 04.05.2023; Views: 111; Downloads: 7
.pdf Full text (4,44 MB)

3.
Posebna znanja davčnih svetovalcev za delo v prihodnosti
Mateja Komplet, 2023, master's thesis

Abstract: Davčno svetovanje posameznikom in podjetjem omogoča pomoč pri sprejemanju odločitev na podlagi davkov. Področje davkov samo po sebi predstavlja izziv zaradi zahtevnega in kompleksnega področja, zato na pomoč priskoči davčni svetovalec, ki strankam odgovorno svetuje in jim nudi pomoč pri davčnih vprašanjih. Strankam želi nuditi varnost pred škodo, zato uporablja svoje osebnostne lastnosti in pridobljena znanja, da svetuje zanesljivo, odgovorno in hkrati deluje v skladu z ustreznimi strokovnimi pravili. Naziv oziroma poklic davčnega svetovalca oziroma preizkušenega davčnika v Sloveniji podeli Slovenski inštitut za revizijo v Ljubljani, poznamo pa tudi raznovrstne nazive, ki z ali brez licence opravljajo davčno svetovanje. Davčno svetovanje zajema več področij dejavnosti, ki se med sabo razlikujejo glede na različne položaje strank. Pri poklicu davčnega svetovalca se veliko govori o informacijski tehnologiji, predvsem kako lahko doseže napredek in katere priložnosti se pojavijo z njeno uporabo. Delo davčnega svetovalca v prihodnosti predstavlja mnoge priložnosti in izzive. Tehnologija že danes nenehno napreduje, zato morajo davčni svetovalci ukrepati hitro in tako bo tudi v prihodnosti. Delo davčnih svetovalcev bo z boljšim izkoriščanjem tehnologije bolj učinkovito in zanesljivo, hkrati pa se bodo pojavile nove veščine, ki jih bo davčni svetovalec v prihodnosti moral pridobiti. Napovedi za prihodnost je mnogo, saj se že danes pojavljajo razna vprašanja, na katera trenutno ne moremo odgovoriti. Mogoče se bomo čez 20 let ozrli nazaj in videli, kako zastarelo je bilo davčno področje in bili presenečeni, da so lahko davčni svetovalci opravljali svoje delo tako kot danes. V magistrskem delu smo najprej predstavili teoretični del, nato smo se osredotočili na praktični del, v katerem smo izvedli raziskavo z naslovom Posebna znanja davčnih svetovalcev za delo v prihodnosti. Na to temo smo pripravili anketni vprašalnik, s katerim smo pridobili podatke in jih analizirali s pomočjo statističnega programa SPSS. Na spletni platformi 1KA smo anketirali davčne svetovalce v Sloveniji z ali brez licence. K reševanju ankete smo jih pozvali preko javno dostopne elektronske pošte. Anketo je začelo izpolnjevati 95 anketirancev, zaključilo pa jo je 67 anketirancev. Na podlagi pridobljenih rezultatov smo potrdili eno in ovrgli dve zastavljeni hipotezi. Hipotezo 1, ki trdi, da sta najpomembnejši vrednoti, ki ju imajo davčni svetovalci v Sloveniji pri njihovem opravljanju samozavest in odločnost, smo ovrgli. Hipotezo 2, ki trdi, da bosta za uspeh davčnih svetovalcev pri opravljanju dela v prihodnosti ključna dva elementa, in sicer znanje in izkušnje, smo potrdili. Hipotezo 3, ki trdi, da je pri delu davčnih svetovalcev v Sloveniji mogoče identificirati pomembne spremembe pri njihovem opravljanju dela v preteklosti in prihodnosti, smo ovrgli.
Keywords: davčno svetovanje, davčni svetovalec, delo v prihodnosti, posebna znanja davčnih svetovalcev.
Published in DKUM: 17.04.2023; Views: 125; Downloads: 23
.pdf Full text (1,70 MB)

4.
Izvedba praktičnega dela pri predmetih biologija in kemija v slovenskih osnovnih šolah - primerjava pred in med šolanjem na daljavo : magistrsko delo
Tamara Hajdinjak, 2023, master's thesis

Abstract: Pri pripravi vprašalnikov za magistrsko delo smo prišli do dileme o najprimernejšem izboru pojmov: praktično, laboratorijsko ali eksperimentalno delo. V nalogi so uporabljeni vsi trije izrazi, najpogosteje pa praktično delo, saj je vsako laboratorijsko in eksperimentalno delo tudi praktično delo, obratno pa zmeraj ne velja. Ne glede na poimenovanje imajo vse tri oblike dela pozitiven vpliv na učence. Praktično delo je z vidika aktivnosti učencev med poukom izredno pomembno in ima veliko prednosti pred ostalimi metodami dela, kjer učenci niso aktivni v tolikšni meri. Praktično delo je učinkovitejše s stališča trajnosti znanja, saj vpliva na lažje in boljše sklepanje, kritično mišljenje, razumevanje znanosti, uporabo znanja, razlage opažanj ter definiranje novega problema. Posledično učenci s pomočjo praktičnega dela dosegajo višje kognitivne nivoje, praktično delo pa omogoča tudi lažje povezovanje teorije s prakso. Prav tako praktično delo omogoča razvijanje ročnih spretnosti, ki so pomembne v vsakdanjem življenju. Praktično delo je glede na učne načrte predmetov z naravoslovnimi vsebinami s strani stroke in zakonodajalcev priporočljivo že od začetka šolanja. Samostojnost učencev pri aktivnostih praktičnega dela pa naj bi se od prvega razreda dalje postopoma povečevala. Kljub pomembnosti praktičnega dela učitelji v praksi pogosto naletijo na težave – v šolah ni zadostne opreme, učitelja skrbi izpolnitev ciljev predmeta iz učnega načrta, potrebnega je več časa za izvedbo ure s praktičnim delom kot za izvedbo ure z drugimi, manj aktivnimi metodami dela. Glede na naše ugotovitve učitelji praktično delo, kljub oviram, izvajajo v veliki meri. Med epidemijo COVID-19 (2020-2022) se je izobraževanje na daljavo v osnovni šoli bistveno povečalo, kar je močno otežilo izvedbo praktičnega dela pri predmetih z naravoslovnimi vsebinami, saj učitelji z izvedbo praktičnega dela na daljavo niso imeli izkušenj. Učitelji so praktično delo, kljub oviram, ki jih je prineslo izobraževanje na daljavo, poskušali izvajati v čim večji meri. Učencem so dali samostojne naloge za izvedbo praktičnega dela ali pa so jim praktično delo prikazali s pomočjo demonstracije. Učitelji so se glede na podana mnenja zavedali prednosti praktičnega dela, kljub temu pa so izzivi in problematika pogosto bili tako veliki, da so prevladali nad prednostmi. Posledično je bila izvedba praktičnega dela med šolanjem na daljavo manjša kot pred šolanjem na daljavo. Zaradi prednosti praktičnega dela bi si učitelji želeli več možnosti usposabljanja in izobraževanja glede praktičnega dela na daljavo, saj bi tako učenci tudi pri izobraževanju na daljavo v največji možni meri pridobili veščine praktičnega dela.
Keywords: praktično delo, naravoslovni predmeti, biologija, kemija, praktično delo na daljavo, osnovnošolsko izobraževanje, izobraževanje v času COVID-19
Published in DKUM: 13.04.2023; Views: 106; Downloads: 18
.pdf Full text (1,90 MB)

5.
Delo od doma in virtualni projektni timi
Monika Jagodic, 2022, undergraduate thesis

Abstract: V organizacijah se pojavlja problem organiziranja dela od doma, pri čemer bi bilo delo opravljeno enako učinkovito kot fizično delo v podjetju ali organizaciji. V diplomskem delu smo preučevali problem v okolju petih, med seboj različnih podjetij, ki so delala od doma v virtualnih projektnih timih. S pomočjo strokovne literature smo predstavili načine dela od doma in prednosti ter slabosti le tega. Opisali smo razloge za porast dela od doma in raziskali, kdaj lahko tim definiramo kot virtualni tim ter katere vrste virtualnih timov poznamo. Podrobno smo pogledali tudi načine vodenja, ki so potrebni za uspešno vodenje virtualnih projektnih timov. Pregledali in opredelili smo tehnološko podporo, ki je najbolj primerna za opravljanje dela in sodelovanja znotraj virtualnih projektnih timov, prav tako pa smo se dotaknili načinov spremljanja dela s strani vodje. Izdelali in izvedli smo anketo med petimi podjetji, preko katere smo izvedeli, kako se člani tima soočajo z delom od doma. Ugotovili smo, da se največ težav pojavlja zaradi tehničnih izzivov, slabe računalniške opreme, osamljenosti oz. pomanjkanja osebnega stika ter sodelovanja in komuniciranja s člani tima. Prav tako so anketirani izrazili željo po dodatnem usposabljanju, ki bi pripomoglo k boljšemu obvladovanju dela od doma. Za ugotovljene izzive smo pripravili predloge in usmeritve za izboljšanje dela od doma ter delovanja znotraj virtualnih projektnih timov.
Keywords: virtualni projektni timi, delo od doma, delo na daljavo, vodenje, tehnološka podpora
Published in DKUM: 11.04.2023; Views: 101; Downloads: 17
.pdf Full text (2,18 MB)

6.
Obremenitve zaposlenih v zdravstveni negi zaradi izmenskega dela
David Marjanović, 2022, master's thesis

Abstract: Zaposleni v zdravstveni negi zagotavljajo zdravstveno nego pacientom neprekinjeno 24 ur na dan. Izmensko delo poruši dnevni ritem telesa, vpliva na večino telesnih funkcij, in tudi na družbeno življenje zaposlenih. Namen magistrskega dela je bil ugotoviti vpliv izmenskega dela na zdravje in počutje zaposlenih v zdravstveni negi ter vpliv izmenskega dela na delo, ki ga opravljajo.
Keywords: Izmensko delo, kakovost življenja, obremenitev zaposlenih v zdravstveni negi, zakonodaja s področja izmenskega dela, zdravje.
Published in DKUM: 14.03.2023; Views: 136; Downloads: 34
.pdf Full text (2,74 MB)

7.
Fluktuacija in zdravstveni absentizem med zaposlenimi v zdravstveni negi v socialnovarstvenih organizacijah
Petra Valjavec, 2023, master's thesis

Abstract: Ključni problem domov za starejše v Sloveniji in drugih državah sveta je premalo zaposlenega kadra zdravstvene nege. Fluktuacija in zdravstveni absentizem povzročata slabšo kakovost oskrbe uporabnikov storitev in stroške organizacije. Poklic medicinske sestre spada med poklice z visoko stopnjo ogroženosti za nastanek sindroma izgorelosti, posledica je fluktuacija in zdravstveni absentizem. Namen zaključnega dela je bil prikazati, kako pogosto se po mnenju zaposlenih lahko pojavljajo dejavniki, ki bi bili lahko razlog za fluktuacijo in zdravstveni absentizem med zaposlenimi v zdravstveni negi v socialnovarstvenih organizacijah na Gorenjskem. Proučili smo strokovno in znanstveno literaturo s področja obravnavane tematike in v teoretičnem delu uporabljali deskriptivno metodo, metodo kompilacije in analize. V empiričnem delu smo uporabili kvantitativen pristop raziskovanja z metodo anketiranja. V raziskavo smo vključili zaposlene v zdravstveni negi z različno stopnjo izobrazbe v socialnovarstvenih organizacijah v gorenjski regiji. Uporabili smo kvotni vzorec. Podatke smo analizirali s pomočjo programa IBM SPSS, verzije 22.0. Ugotovili smo, da se anketiranci strinjajo, da prevzemajo dodatne odgovornosti, da v njihovi organizaciji poteka promocija zdravja na delovnem mestu, da so fizično obremenjeni, da imajo oblikovan sistem metod in tehnik varnega dvigovanja in premikanja uporabnikov in so premalo plačani. Domovi za starejše so kadrovsko podhranjeni, povečuje se trend zdravstvenega absentizma. Po mnenju zaposlenih so prisotni dejavniki, ki bi lahko zavirali fluktuacijo in zdravstveni absentizem, razpršenost odgovorov je visoka. Zaključimo, da je prisoten raziskovan problem, vendar zaposleni nimajo interesa sodelovati pri reševanju problema, s katerim se srečuje negovalni kader v Sloveniji in drugih državah sveta. Predlagamo nadaljnje raziskovanje, in sicer na naključnem reprezentativnem vzorcu z mešanimi metodami raziskovanja z namenom povečati veljavnost raziskave. Smiselno bi bilo spremljati stopnjo fluktuacije in kazalnike zdravstvenega absentizma v socialnovarstvenih organizacijah.
Keywords: zadrževanje zaposlenih, zdravje zaposlenih, sindrom izgorelosti, izmensko delo, delovno okolje, organizacijska klima
Published in DKUM: 14.03.2023; Views: 262; Downloads: 57
.pdf Full text (2,96 MB)

8.
Organizacija timskega dela na Kliničnem oddelku za intenzivno terapijo otrok
Anja Klopčič, 2022, master's thesis

Abstract: Učinkovito timsko delo je ključno za doseganje kakovostne in varne zdravstvene oskrbe, za izvajanje celovite zdravstvene nege je glede na izzive v zdravstveni negi potrebno oblikovati ustrezen sistem delitve dela ali kombinacijo različnih sistemov delitve dela. V magistrski nalogi je bila uporabljena deskriptivna metoda dela, in sicer je bila izvedena kvantitativna raziskava z oblikovanim strukturiranim anketnim vprašalnikom v elektronski obliki (julij, 2022). V raziskavo so bili vključeni zaposleni v zdravstveni negi na Kliničnem oddelku za intenzivno terapijo otrok. V anketi je sodelovalo 46 anketirancev od skupno 53 zaposlenih (junij 2022). Več kot polovica anketirancev (58,7 %) meni, da je funkcijska delitev dela v EIT pomembna in omogoča boljšo organizacijo dela (51,1 %), med slabosti takšne delitve dela uvrščajo pomanjkanje sodelovanja in ne opravljanje nekaterih zadolžitev (28,1 %). Pri ocenjevanju zadovoljstva s trenutno organizacijo dela se anketiranci v povprečju strinjajo s trditvijo 3,4 (SO = 1,04), pomen vodje v timu anketiranci ocenjujejo s strinjanjem s trditvijo 4,6 (SO=0,58). Med najpomembnejšimi osebnimi lastnostmi vodje anketiranci izpostavljajo komunikacijske sposobnosti (27,8 %), pravičnost (21,1 %) in strokovnost (11,1 %). Odnos anketirancev do timskega dela prikazuje pozitivno naravnanost, da se kakovostna oskrba kritično bolnih otrok mogoča le s timskim delom, vendar se člani tima ne zavedajo pomena timskega dela za nemoteno in kakovostno izvajanje zdravstvene nege (p < 0,05). Vloga vodje pri timski organizaciji dela je po mnenju anketirancev pomembna in nujno potrebna za delovanje tima, med opredeljevanjem vloge in lastnosti vodje tima s strani članov in vodij (p > 0,05) ni statistično pomembnih razlik. Ocenjevanje zadovoljstva organizacijske strukture timskega dela in potrebo po spremembi trenutne organizacije dela prikazujejo povprečne vrednosti statistično značilno (p < 0,05) manjše od testne vrednosti, prav tako ni statistično pomembnih razlik (p > 0,05) s strani članov in vodij tima. Fluktuacija kadra otežuje zagotavljanje organizacije nemotene zdravstvene nege v enotah intenzivne terapije, a je zato nujno potrebno krepiti timski pristop dela, obvladovanje veščin vodenja za vodilne in spodbujati prenos znanja med člani tima.
Keywords: management zdravstvene nege, vodenje, organizacija dela, timsko delo, pediatrična intenzivna terapija
Published in DKUM: 14.03.2023; Views: 157; Downloads: 34
.pdf Full text (863,23 KB)

9.
Delo na daljavo v času epidemije Covid-19 - informacijskovarnostna vprašanja : magistrsko delo
Aljaž Sok, 2023, master's thesis

Abstract: Epidemija covida-19 je v Sloveniji in svetu v življenja ljudi prinesla veliko sprememb. Posledice se niso poznale le na zdravstveni ravni, ampak je imela tudi velik vpliv na družbeni ravni, saj so vlade za preprečevanje širjenja virusa sprejele ukrepe, ki so vplivali na delo. Organizacije so se čez noč znašle pred nepričakovanim izzivom, kako se organizirati, da ne bo prišlo do prekinitve poslovanja. Kjer je le bilo mogoče, so zaposlenim kot alternativo ponudili delo na daljavo, kar pa je prineslo potrebne spremembe za zagotavljanje informacijske varnosti. Delo se je razpršilo iz pisarne na več lokacij, kar je pomenilo večjo stopnjo tveganja in nevarnosti. Da bi zagotovili neprekinjeno poslovanje, je bilo potrebno poskrbeti za dobro organizacijo dela, prav tako pa tudi boljšo zaščito. V nalogi smo se osredotočili na delo na daljavo v času covida-19 in na informacijsko-varnostna vprašanja, ki jih je ta epidemija prinesla. V prvem delu smo s sistematičnim pregledom literature raziskovali zgodovino dela na daljavo, s kakšnimi izzivi so se soočali delodajalci in zaposleni in kaj vse je potrebno za zagotovitev neprekinjenega poslovanja. Prav tako smo se dotaknili zakonske podlage, ki nam je dala vpogled v ureditev informacijske varnosti v Sloveniji. Pregledali smo upravljanje informacijske varnosti in sisteme, s katerimi zagotavljamo le-to. S selitvijo dela na splet je prišlo do večjega tveganja, zato smo preverili, kakšne nevarnosti nam lahko pretijo na spletu in izven njega ter kako se pred njimi zaščititi. V drugem delu naloge smo naredili raziskavo. V prvem delu raziskave smo s pomočjo ankete raziskovali vpliv časa, ki ga preživimo na spletu, na poznavanje spletnih nevarnosti. V drugem delu pa smo od strokovnjakov preko intervjujev želeli izvedi, kako je potekalo organiziranje dela v času covida-19, kakšni so predlogi za izboljšanje informacijske varnosti in kako vidijo delo na daljavo tudi v prihodnosti.
Keywords: delo na daljavo, informacijska varnost, neprekinjeno poslovanje, Covid-19, epidemije, magistrska dela
Published in DKUM: 03.03.2023; Views: 205; Downloads: 52
.pdf Full text (2,21 MB)

10.
Zavzetost zaposlenih za delo od doma in za delo v podjetju
Miha Košir, 2022, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo obravnava primerjavo zavzetosti za delo od doma in delo v podjetju, ki je bila v zadnjih dveh letih pogosto obravnavana tema predvsem zaradi pandemije covida-19. Številni zdravstveni ukrepi so zaposlene, predvsem pa podjetja, postavili pred številne izzive in probleme, s katerimi se do sedaj niso srečevali. Magistrsko delo je razdeljeno na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu se osredotoča na predstavitev raziskovanega področja. Opravljena je analizo že obstoječe literature, tako domačih kot tujih avtorjev. Podrobneje sta predstavljena pojma zavzetost in delo od doma. V empiričnem delu je glede na pregled literature in dosedanjih raziskav pripravljen anketni vprašalnik in izvedena raziskava. Cilj raziskave je bil ugotoviti, pri katerem načinu dela so zaposleni bolj zavzeti, ali je to delo v podjetju ali delo od doma. Na anketni vprašalnik so odgovarjali le anketiranci, ki so svoje delo opravljali tako od doma kot tudi v podjetju. Na vprašalnik je v celoti odgovorilo 88 oseb. Za izvedbo analize so bile uporabljene primerne statistične metode, s pomočjo katerih je bilo moč odgovoriti na zastavljena raziskovalna vprašanja. Raziskava je pokazala, da v povprečju ne obstajajo bistvene razlike med zaposlenimi pri zavzetosti za delo od doma in delo v podjetju. Ugotovljeno je bilo tudi, kako različne spremenljivke vplivajo na stopnjo zavzetosti zaposlenih, in sicer tisti z višjo stopnjo izobrazbe so bolj zavzeti kot tisti z nižjo. Druga zanimiva ugotovitev pa se nanaša na delovno dobo. Tisti z več delovne dobe so pri svojem delu v povprečju manj zavzeti za delo kot tisti z manj delovne dobe. Glavne končne ugotovitve naloge so torej pokazale, da je stopnja zavzetosti zaposlenega, ki svoje delo opravlja od doma ali v podjetju, podobna. Bolj pomembno je torej, da podjetje posamezniku nudi oziroma omogoča dobre pogoje za delo in na ta način zvišuje njegovo stopnjo zavzetosti za delo. Rezultati naloge so lahko podjetjem v oporo pri odločitvi, ali je neka oblika dela za njihove zaposlene primerna ali ne. Priporočamo, da bi vsako podjetje svojim zaposlenim omogočilo različne oblike dela in v praksi preverilo, katera oblika dela njihovim zaposlenim bolj ustreza. Najboljši pristop je individualen, saj je rezultat lahko različen od zaposlenega do zaposlenega.
Keywords: zavzetost, delo od doma, delo v podjetju
Published in DKUM: 22.02.2023; Views: 173; Downloads: 60
.pdf Full text (1,08 MB)

Search done in 0.19 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica