| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 10
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
MANAGERSKI VIDIKI ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH V PODJETJU DEPORTIVO D.O.O.
Reni Hedžet, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V današnjem času gospodarske recesije je še kako pomembno, kako se podjetje prilagaja spremembam na trgu. Danes ni dovolj, da podjetje nudi konkurenčno uslugo, ampak so pomembni dejavniki, ki vplivajo na to. Ključ do uspešnega podjetja so motivirani in zadovoljni zaposleni. Tega se zavedajo tudi uspešni slovenski managerji. Visoko motivirani zaposleni so potencialni vir podjetja. Dobri poslovni rezultati, večja produktivnost in zadovoljstvo zaposlenih temeljijo na uspešno vodenem sistemu nagrajevanja in motiviranja zaposlenih. Takšno podjetje bo uspelo zadržati ključne kadre, ki k organizacijskem razvoju in uspešnosti največ pripomorejo. Pripadnost zaposlenih v podjetju dosežemo z zadovoljstvom, namreč če bomo zagotavljali zadovoljstvo pri delu, bodo zaposleni na svojem delovnem mestu uspešni. Ukrepi, ki jih uvajamo za večje zadovoljstvo zaposlenih, za zagotovitev večje uspešnosti in učinkovitosti vedno vplivajo na večjo uspešnost zaposlenih in posledično na večjo uspešnost podjetja. Managerji in zaposleni morajo biti zavezniki. Med njimi mora biti medsebojno sodelovanje. Če vsak od njih prispeva svoje ideje, znanje, prizadevanje, napore, da bi dosegli skupen cilj, pomeni, da skupaj nastopajo kot zavezniki, ki imajo skupen interes in cilj. Takšno sodelovanje sproža zadovoljstvo in omogoča skupen uspeh pri delu. Iz tega lahko sklepamo, da so motivacija, zadovoljstvo zaposlenih in primeren sistem nagrajevanja ključnega pomena za dobro poslovanje podjetja. V podjetju Deportivo d.o.o. smo izvedli raziskavo, ki je pokazala, kako so zaposleni zadovoljni s svojim delom in kaj bi želeli spremeniti. V podjetju se zelo zavedajo pomena zadovoljstva zaposlenih, zato jim je omenjena raziskava, pripomogla k še boljšemu sodelovanju vodstva in delavcev ter s tem še k uspešnejšemu poslovanju podjetja.
Keywords: Zadovoljstvo pri delu, podjetje, zaposleni, dejavniki zadovoljstva pri delu, motivacija, motivacijske teorije, nagrajevanje, medsebojni odnosi, managerji, uspešnost.
Published: 22.01.2010; Views: 2686; Downloads: 316
.pdf Full text (1,30 MB)

2.
MANAGERSKI VIDIKI ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH V PODJETJU TUŠ D.O.O.
Melita Novačan, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Dandanes ni dovolj, da podjetje nudi le konkurenčno uslugo, pač pa so pomembni dejavniki, ki na to vplivajo. Predvsem je pomembno, da se v današnjem času, ko je gospodarska kriza na vrhuncu, podjetje prilagaja spremembam na trgu. Ključ do uspešnega podjetja so motivirani in zadovoljni zaposleni. Tega se zavedajo tudi uspešni slovenski managerji. Visoko motivirani zaposleni so potencialni vir podjetja. Dobri poslovni rezultati, večja produktivnost in zadovoljstvo zaposlenih namreč temeljijo na uspešno vodenem sistemu nagrajevanja in motiviranja zaposlenih. Takšno podjetje bo uspelo zadržati ključne kadre, ki k organizacijskem razvoju in uspešnosti največ pripomorejo. Pripadnost zaposlenih v podjetju dosežemo z zadovoljstvom, namreč če bomo zagotavljali zadovoljstvo pri delu, bodo zaposleni na svojem delovnem mestu uspešni. Ukrepi, ki jih uvajamo za večje zadovoljstvo zaposlenih, za zagotovitev večje uspešnosti in učinkovitosti vedno vplivajo na večjo uspešnost zaposlenih in posledično na večjo uspešnost podjetja. Managerji in zaposleni morajo biti zavezniki. Med njimi namreč mora biti medsebojno sodelovanje. Če vsak od njih prispeva svoje ideje, znanje, prizadevanje, napore, da bi dosegli skupen cilj, pomeni, da skupaj nastopajo kot zavezniki, ki imajo skupen interes in cilj. Takšno sodelovanje sproža zadovoljstvo in omogoča skupen uspeh pri delu. Iz tega lahko sklepamo, da so motivacija, zadovoljstvo zaposlenih in primeren sistem nagrajevanja ključnega pomena za dobro poslovanje podjetja. V podjetju Tuš d.o.o. smo izvedli raziskavo, ki je pokazala, kako so zaposleni zadovoljni s svojim delom in kaj bi želeli spremeniti. V podjetju se zelo zavedajo pomena zadovoljstva zaposlenih, zato jim je omenjena raziskava pripomogla k še boljšemu sodelovanju vodstva in sodelavcev ter s tem še k uspešnejšemu poslovanju podjetja.
Keywords: KLJUČNE BESEDE: zadovoljstvo pri delu, podjetje, zaposleni, dejavniki zadovoljstva pri delu, motivacija, motivacijske teorije, nagrajevanje, medsebojni odnosi, managerji, uspešnost.
Published: 13.12.2011; Views: 2371; Downloads: 223
.pdf Full text (3,26 MB)

3.
MOTIVACIJA ZAPOSLENIH V PODJETJU PREMOGOVNIK VELENJE, D.D.
Tanja Penšek, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo teoretično predstavili motiviranje zaposlenih in zadovoljstvo zaposlenih pri delu. Vse to pa smo predstavili tudi na praktičnem primeru, in sicer, v podjetju Premogovnik Velenje, d.d.. Podjetja se čedalje bolj zavedajo, da je za uspešnost podjetja pomembno zagotavljanje motiviranja in zadovoljstva pri delu. Ker vplivata na produktivnost, je ena od managerjevih nalog, da ustrezno motivira zaposlene in se trudi, da so zaposleni zadovoljni na delovnem mestu. Ko so zaposleni zadovoljni so v delo pripravljeni vložiti več truda, sposobnosti ter znanja in s tem vplivajo na uspešnost podjetja. Pripraviti zaposlene do tega, da delajo po svojih najboljših močeh pomeni, da moramo ustvariti prave delovne pogoje, obenem pa mora delo zanje predstavljati vir zadovoljstva oziroma nekaj, kar je po njihovem mnenju vredno truda (Keenan 1996, 22). Da nam to uspe, pa moramo vedeti, kako je treba delo načrtovati, da zaposlenim omogočimo čim večje zadovoljstvo pri delu.
Keywords: motivacija, motivacijski dejavniki, nezadovoljstvo zaposlenih, demotiviranje, zadovoljstvo zaposlenih, dejavniki zadovoljstva pri delu, motivacija in zadovoljstvo zaposlenih na Premogovniku Velenje, d.d.
Published: 07.03.2011; Views: 1941; Downloads: 314
.pdf Full text (816,94 KB)

4.
MOTIVACIJA IN ZADOVOLJSTVO Z DELOM ZAPOSLENIH NA INŠTITUTU ZA FIZIKALNO IN REHABILITACIJSKO MEDICINO UKC MARIBOR
Aleksandra Ekart Buček, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V delovnem okolju je zadovoljstvo zaposlenih v veliki meri povezano z izpolnitvijo posameznih potreb, zato zaposlene pri opravljanju aktivnosti v delovni organizaciji motivira velika želja, da bi dosegli določene cilje z določeno mero kompetentnosti. V diplomski nalogi Motivacija in zadovoljstvo zaposlenih na Inštitutu za fizikalno in rehabilitacijsko medicino v UKC Maribor smo želeli proučiti in ugotoviti, ali so delavci motivirani za uspešno in učinkovito izvajanje delovnih nalog in ali so zadovoljni s svojim delom ter delovnim okoljem. Nadalje nas je zanimalo predvsem, kakšno je njihovo počutje in kakšni so vtisi glede zadovoljstva z delom, ki ga opravljajo. Na podlagi rezultatov smo prišli do ugotovitev, da obstaja povezava med zaposlenimi in dejavniki zadovoljstva pri delu, ki pa so se po mnenju anketiranih izkazali kot najbolje uvrščeni pri sledečih postavkah: Kompetentnost pri delu, Zanimivost in ugled dela ter Neposredni vodja fizioterapevtov. Rezultati, vezani na dejavnike zadovoljstva pri delu, niso pokazali statistično pomembnih razlik med spoloma, glede na starost in vrsto zaposlitve. Statistično pomembne razlike pa so se pokazale pri zadovoljstvu z vodstvom Inštituta, kjer se je ugotovilo, da so zaposleni z višjo izobrazbo bolj zadovoljni z vodstvom Inštituta v primerjavi z ostalimi. Z namenom, da bi se pri zaposlenih vzpodbujali dejavniki, ki so odločilni za delovne učinke in dobro klimo, smo v raziskavi ugotavljali, kateri dejavniki motivacije na delovnem mestu so zaposlenim najpomembnejši. Ugotovili smo, da so zaposlenim najbolj pomembni medsebojni odnosi, ki pa kažejo statistično pomembne razlike med spoloma. Ženskemu spolu so medsebojni odnosi bolj pomembni kot moškemu spolu. Sledi možnost strokovnega usposabljanja, ki kaže na to, da je zaposlenim z višjo stopnjo izobrazbe še kako pomemben ta motivacijski dejavnik. Za možnost napredovanja, ki so jo zaposleni uvrstili prav tako med pomembne dejavnike, pa je raziskava pokazala, da tukaj obstajajo statistično pomembne razlike glede na vrsto zaposlitve. Zaposlenim za nedoločen čas je možnost napredovanja pomembnejša kot vsem ostalim zaposlenim. Raziskava kaže, da od vseh pomembnih dejavnikov, tako materialnih kot nematerialnih, ki so jih zaposleni imeli možnost rangirati, se je na prvo mesto uvrstil dejavnik Stalnost in varnost zaposlitve, ki ga uvrščamo med nematerialne motivacijske dejavnike.
Keywords: motivacija, zadovoljstvo zaposlenih, dejavniki zadovoljstva pri delu, motivacijski dejavniki
Published: 09.03.2012; Views: 2741; Downloads: 329
.pdf Full text (1,76 MB)

5.
ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH PRI DELU V PODJETJU JOHNSON CONTROLS SLOVENJ GRADEC D.O.O., ODDELEK PROIZVODNJE
Barbara Šuler, 2014, master's thesis

Abstract: Zaposleni so pri delu in na delovnem mestu učinkoviti in uspešni, če so zadovoljni. Konkurenca in nenehne spremembe zahtevata od podjetij, da imajo iznajdljive zaposlene, ki morajo dati vse od sebe in svoje delo opravili kar se da uspešno. Da bi bil ta cilj dosežen, pa bi se morali zaposleni v podjetju počutiti dobro in biti zadovoljni. Na zadovoljstvo pri delu vpliva veliko število dejavnikov. Lahko bi rekli, da je organizacijska klima tista, ki je zelo povezana z zadovoljstvom zaposlenih. Kajti, tako kot organizacijska klima vpliva na zadovoljstvo, tako zadovoljstvo vpliva na to, kako zaposleni doživljajo organizacijsko klimo v organizaciji. Vsaka organizacija ima prav tako svojo organizacijsko kulturo. Ima svoje vedenje, prepričanja in vrednote, ki so značilne zanjo. V magistrskem delu smo se posvetili zadovoljstvu zaposlenih pri delu v podjetju Johnson Controls Slovenj Gradec d.o.o., na oddeku proizvodnje. Magistrsko delo je razdeljeno na dva dela, in sicer na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo se osredotočili na organizacijsko kulturo, klimo in na zadovoljstvo zaposlenih. Najprej smo opisali organizacijsko kulturo, njene sestavine ter njeno ohranjanje in spreminjanje. Pri organizacijski klimi smo podali nekaj definicij, opisali smo tudi za nas pomembne dimenzije, nato opredelili kako merimo organizacijsko klimo. Na koncu smo še primerjali podobnosti in razlike med kulturo in klimo. Naslednjemu poglavju smo namenili zadovoljstvu zaposlenih. Opisali smo kakšna sta vloga in pomen zadovoljstva, kateri so dejavniki zadovoljstva, kako merimo zadovoljstvo zaposlenih in kaj pomeni nezadovoljstvo zaposlenih ter kakšne so njihove posledice. V empiričnem delu magistrskega dela smo na splošno predstavili podjetje Johnson Controls Slovenj Gradec d.o.o. S pomočjo anketiranja smo opravili raziskavo o zadovoljstvu pri delu, na oddelku proizvodnje v proučevanem podjetju. Na podlagi izpolnjenih anketnih vprašalnikov smo analizirali pridobljene podatke, ki smo jih prikazali tudi grafično. Pomagali smo si s statističnim programom SPSS in z Microsoft Office Excel-om. Pri raziskavi smo ugotovili, kateri dejavniki zaposlenim povzročajo največ nezadovoljstva in kakšno je njihovo splošno počutje pri delu.V zadnjem delu magistrskega dela smo povzeli naše ugotovitve, pridobljene z analizo rezultatov anketnega vprašalnika ter podali nekaj predlogov in ukrepov, ki bi lahko podjetju pomagali do večjega zadovoljstva zaposlenih pri delu v proizvodnji.
Keywords: organizacijska kultura, organizacijska klima, povezava med kulturo in klimo, zadovoljstvo zaposlenih pri delu, dejavniki zadovoljstva, nezadovoljstvo zaposlenih.
Published: 27.01.2015; Views: 1820; Downloads: 202
.pdf Full text (1,28 MB)

6.
POVEZANOST STILOV VODENJA IN ZADOVOLJSTVA ZAPOSLENIH NA CENTRIH ZA SOCIALNO DELO
Valerija Kotnik, 2015, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo je sestavljeno iz dveh delov. Teoretični del je usmerjen v pridobivanje znanja s področja vodenja in opredelitev najodmevnejših teorij vodenja, na podlagi katerih so se kasneje v praksi razvili mnogi modeli in stili vodenja. Proučili in definirali smo zadovoljstvo in nezadovoljstvo zaposlenih. Za boljše razumevanje zadovoljstva smo predstavili najpomembnejše teorije zadovoljevanja potreb človeka in dejavnike, ki vplivajo na zadovoljstvo zaposlenih pri delu. Vse to je pripomoglo h kvalitetnejši analizi in interpretaciji dobljenih podatkov. Na podlagi proučevane literature smo se odločili, da bosta predmet proučevanja magistrskega dela avtoritativni in participativni stil vodenja. V okviru empiričnega dela smo izvedli raziskavo na centrih za socialno delo v Sloveniji. V raziskavi je sodelovalo 119 zaposlenih z 11 centrov za socialno delo. Iz podatkov, ki smo jih pridobili z izvedbo ankete, smo ugotovili, da na centrih za socialno delo prevladuje participativni stil vodenja, ki se izraža npr. v zanimanju vodje za predloge sodelavcev za izboljšave, pri čemer vodja tudi sam aktivno sodeluje, v tem, da gradi na osebnih odnosih, vzpodbuja skupinsko odločanje, timsko delo, ustvarjalnost in samoiniciativnost, v zagotavljanju informacij za dobro opravljanje delovnih nalog ipd. Nadalje smo potrdili, da stil vodenja vpliva na zadovoljstvo zaposlenih, čeprav je povezanost med njima šibka. Pa vendar je zadovoljstvo zaposlenih toliko večje, če vodja uporablja participativni stil vodenja, in toliko manjše, če uporablja avtoritativni stil vodenja. Izkazalo se je tudi, da so zaposleni na splošno pri delu zelo zadovoljni, ravno tako so zelo zadovoljni z načinom vodenja svojega nadrejenega. Rezultati, ki so se nanašali na dejavnike zadovoljstva pri delu in pomembnost njihovega vpliva na zadovoljstvo zaposlenih, so pokazali, da na zadovoljstvo zaposlenih pri delu najpomembneje vplivajo zadovoljstvo z delom, zadovoljstvo s sodelavci, zadovoljstvo s stalnostjo zaposlitve, zadovoljstvo s pravočasnimi in vsebinsko ustreznimi informacijami, zadovoljstvo s svobodo in samostojnostjo pri delu itd., in da so razlike v pomembnosti vpliva posameznega dejavnika zelo majhne.
Keywords: teorije vodenja, stili vodenja, participativni in avtoritativni stil vodenja, teorije zadovoljevanja potreb, zadovoljstvo zaposlenih, nezadovoljstvo zaposlenih, dejavniki zadovoljstva pri delu
Published: 21.05.2015; Views: 836; Downloads: 168
.pdf Full text (1,14 MB)

7.
ZADOVOLJSTVO ZAPOSLENIH NA JAVNEM SKLADU RS ZA KULTURNE DEJAVNOSTI
Laura Fišer, 2015, master's thesis

Abstract: Delovno zadovoljstvo zaposlenih vpliva na njihovo uspešnost in učinkovitost. Konkurenca je na vseh področjih velika, zato organizacije od svojih zaposlenih zahtevajo tudi iznajdljivost za hitro prilagajanje okolju. Zadovoljstvo si zaposleni predstavljajo na različne načine. Nekateri si želijo boljših medsebojnih odnosov, drugi upoštevanje in uresničevanje svojih idej, tretji pohvalo in priznanje. Če organizacija želi zaposlene pripraviti do učinkovitosti in uspešnosti, mora ustvariti dobre delovne pogoje, hkrati pa jim mora delo pomeniti vir osebnega zadovoljstva. V magistrskem delu smo proučevali zadovoljstvo zaposlenih na Javnem skladu RS za kulturne dejavnosti (v nadaljevanju JSKD). Razdelili smo ga na teoretični in empirični del. V prvem smo opredelili sam pojem zadovoljstva, čustveno inteligenco v povezavi z zadovoljstvom zaposlenih, navedli dejavnike in elemente zadovoljstva, opisali pomen oblikovanja dela in merjenje zadovoljstva. Na koncu smo proučili še, kakšne so posledice zadovoljstva in nezadovoljstva zaposlenih. Na začetku empiričnega dela smo opisali raziskovano organizacijo JSKD. Z anonimnim spletnim vprašalnikom smo izvedli raziskavo o zadovoljstvu zaposlenih in njihovem počutju pri delu. Na podlagi dobljenih rezultatov smo analizirali posamezne dejavnike zadovoljstva pri zaposlenih, katere smo prikazali tabelarično in grafično. Pomagali smo si z Microsoftovim Office Excelom. Na ta način smo ugotovili smiselne organizacijsko tehnične spremembe, ki bi po naši oceni bistveno prispevale k izboljšanju delovnega zadovoljstva ter večji odzivnosti organizacije na potrebe okolja. Ocenjujemo, da bi ukrepi na podlagi ugotovitev prispevali k dvigu delovnega zadovoljstva in posledično k dvigu kakovosti delovnega življenja na JSKD.
Keywords: zadovoljstvo zaposlenih pri delu, dejavniki zadovoljstva, čustvena inteligenca, uspešnost, nezadovoljstvo zaposlenih
Published: 26.11.2015; Views: 672; Downloads: 99
.pdf Full text (1,10 MB)

8.
Vpliv oblike zaposlitve na zadovoljstvo zaposlenih v podjetju X
Yevgeniya Butkeyeva, 2017, bachelor thesis/paper

Abstract: V sodobnem svetu se vse več podjetij zaveda, da se ključ do uspešnega poslovanja skriva v ljudeh, oziroma v zadovoljstvu zaposlenih pri opravljanju delovnih nalog. Zagotavljanje ustreznih pogojev dela, vzpostavljanje in ohranjanje dobrih odnosov, spoštljivo komuniciranje ter skrb za ostale dejavnike zadovoljstva je najkompleksnejša naloga vodstva. V diplomskem delu z naslovom »Vpliv oblike zaposlitve na zadovoljstvo zaposlenih v podjetju X« smo proučevali zadovoljstvo zaposlenih preučevanega podjetja X ter ugotavljali, ali ima res oblika zaposlitve vpliv na zadovoljstvo zaposlenih pri delu. V teoretičnem delu diplomske naloge smo opredelili pojem zadovoljstva zaposlenih na delovnem mestu z vidika različnih avtorjev, definicije katerih se med seboj povezujejo in dopolnjujejo. Opisali smo tudi ključne dejavnike, ki imajo pomemben vpliv na zadovoljstvo ljudi pri delu in sicer: delovne naloge, delovni čas, plača, medsebojni odnosi na delovnem mestu, delovne razmere in pogoji dela, dodatno izobraževanje, pohvale in kritike ter način vodenja. Tekom teoretičnega dela diplomske naloge smo predstavili različne oblike zaposlovanja v slovenskih podjetjih ter podrobneje opisali dve vrsti zaposlitve, ki prevladujeta v preučevanem podjetju X: redno delo preko pogodbe za nedoločen čas ter delo preko napotnice študentskega servisa. Na koncu prvega dela diplomske naloge smo podrobno predstavili preučevano podjetje X, navedli glavne dejavnosti podjetja, opisali organizacijo podjetja X, ter navedli na kakšen način podjetje X pridobiva sredstva za opravljanje svoje dejavnosti. V empiričnem delu smo s pomočjo anketnega vprašalnika, ki ga je izpolnilo 45 anketirancev ter na podlagi teoretičnih spoznanj, raziskovali stopnjo zadovoljstva zaposlenih podjetja X ter vpliv oblike njihove zaposlitve na splošno zadovoljstvo pri delu. Spoznali smo, da so zaposleni preučevanega podjetja v povprečju najbolj zadovoljni z delovnim časom, kljub temu, da so izrazili željo, da bi imeli prilagodljiv delovni čas, zadovoljni so tudi z obliko zaposlitve ter z delovnimi nalogami, najmanj pa zadovoljni s spodbujanjem in navduševanjem zaposlenih ter z vodstvom preučevanega podjetja X. Upoštevajoč srednje vrednosti zadovoljstva z različnimi dejavniki ter povprečno oceno splošnega zadovoljstva anketirancev, smo ugotovili, da se odgovori anketirancev na posamezna vprašanja, glede na obliko njihove zaposlitve, bistveno ne razlikujejo, kar pomeni, da oblika zaposlitve nima pomembnega vpliva na zadovoljstvo zaposlenih preučevanega podjetja X. Na osnovi spoznanj smo vodstvu podjetja X predlagali, da preuči morebitne možnost uvedbe prilagodljivega delovnega časa, kar bi, glede na izraženo željo anketirancev, pozitivno vplivalo na njihovo zadovoljstvo na delovnem mestu. Upoštevajoč odgovore zaposlenih, bi bilo smiselno razmisliti tudi o možnostih dodatnih izobraževanj, saj kar polovica anketirancev meni, da za opravljanje svojega dela potrebujejo nova znanja. Več predlogov za izboljšave smo navedli na koncu diplomskega dela.
Keywords: zadovoljstvo pri delu, dejavniki zadovoljstva, merjenje zadovoljstva, oblike zaposlitve, podjetje X
Published: 10.07.2017; Views: 498; Downloads: 71 
(1 vote)
.pdf Full text (1,95 MB)

9.
Zadovoljstvo zaposlenih na Gimnaziji Franca Miklošiča Ljutomer
Aljaž Tišler, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Danes si organizacije ne morejo več privoščiti neučinkovitih zaposlenih in ljudi, ki prihajajo na delovno mesto gledat na uro. Organizacije so iz lokalnega okolja prešle na globalno shemo, kar je pomenilo visok porast konkurence. Menjava in iskanje novih dobaviteljev sta prav tako postala nekaj vsakdanjega. Posledično so organizacije začele spreminjati način dela, prešla na vitko proizvodnjo, začela so se informacijsko modernizirati in podobno. Zaposleni bi poleg odjemalcev morali biti glavni predmet pogovorov v organizacijah. Ob nižanju stopnje brezposelnosti bi si organizacije morale prizadevati za dobro organizacijsko okolje svojih zaposlenih. Tudi modernizacija zaposlovanja in oglaševanje preko socialnih omrežij lahko pri zaposlenih povzroči negotovost. Zaradi vseh faktorjev morajo organizacije na svoje zaposlene gledati iz širšega zornega kota. Včasih je za ugotavljanje nezadovoljstva potreben le pogovor. Organizacija mora stremeti k temu, da zaposlenim omogoči najboljše možne delovne pogoje in klimo, v kateri se delo opravlja. V diplomskem projektu smo preučevali zadovoljstvo zaposlenih na Gimnaziji Franca Miklošiča Ljutomer. Projekt je sestavljen iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo se osredotočili na management človeških virov , teorije zadovoljstva in motivacije ter dejavnike, ki vplivajo na zadovoljstvo zaposlenih. Okvirno smo za razumevanje zadovoljstva nekaj povedali o MČV in podali tudi nekaj definicij. V nadaljevanju smo opisali zadovoljstvo pri delu ter preko teorij zadovoljstva in motivacije poskušali predstaviti načine, kako zadovoljstvo zaposlenih izboljšati. Teoretični del smo zaključili z opisom dejavnikov zadovoljstva. Skupno smo poskušali postaviti teoretični okvir za razumevanje empiričnega dela. Empirični del smo začeli z opisom obravnavane organizacije. Predstavili smo njeno zgodovino, vizijo in poslanstvo ter področje dela. V zadnjem delu diplomskega projekta smo analizirali rezultate ankete, ki smo jo izvedli v organizaciji. Vprašanja so bila poleg demografskih v večini vezana na dejavnike zadovoljstva. Rezultate smo prikazali preko grafikonov in jih komentirali. V zaključku smo rezultate primerjali z danimi hipotezami, ki smo jih posledično zavrnili ali potrdili. Delo smo zaključili s predlogi za izboljšanje zadovoljstva in sklepom.
Keywords: zadovoljstvo zaposlenih, Gimnazija Franca Miklošiča Ljutomer, povezava med motivacijo in zadovoljstvom, dejavniki zadovoljstva pri delu, nagrajevanje
Published: 23.11.2017; Views: 316; Downloads: 66
.pdf Full text (1,46 MB)

10.
Analiza zadovoljstva in pripadnosti podjetju x
Tilen Sašo Kaloh, 2018, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem projektu smo v teoretičnem delu raziskali in spoznali pojma zadovoljstva pri delu in pripadnost zaposlenih. Oba pojma smo predstavili v teoretičnem delu, kjer smo s pomočjo domače in tuje literature pojma podrobno opisali ‒ iz česa je sestavljeno zadovoljstvo, kateri dejavniki imajo učinek na njo in kakšne so posledice zadovoljstva oziroma nezadovoljstvo za organizacijo. Pri pripadnosti smo opredelili njegov pomen za podjetje, spoznali dejavnike in dva modela pripadnosti. V empiričnem sklopu diplomskega projekta smo raziskovali dejansko raven zadovoljstva in pripadnosti v izbranem podjetju. Ugotavljali smo, s čim so zaposleni najbolj zadovoljni, kateri je po njihovem mnenju ključen dejavnik, ki vpliva na zadovoljstvo in v zadnjem sklopu empiričnega dela raziskovali, kako se pripadnost spreminja glede na delovno dobo, ki jo ima zaposlen v izbranem podjetju.
Keywords: zadovoljstvo pri delu, dejavniki zadovoljstva, pripadnost, dejavniki pripadnosti, model pripadnosti
Published: 14.11.2018; Views: 224; Downloads: 46
.pdf Full text (1,69 MB)

Search done in 0.23 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica