| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
STATISTIČNI IN TOČKOVNI MODEL ODBOJKARSKE IGRE V KATEGORIJI DEČKOV
Matjaž Hafner, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Odbojko v kategoriji dečkov igrajo fantje, stari 14 in 15 let. Igra se po mednarodnih odbojkarskih pravilih, le igralni sistem je Odbojkarska zveza prilagodila tej starosti. Na osnovi videoposnetkov tekem v kategoriji dečkov v sezoni 2007/2008 smo analizirali tekme in poskušali ugotoviti nekatere značilnost statističnega modela. Ugotavljali smo, koliko točk ekipe dosežejo s posameznimi odbojkarskimi prvinami s servisom, z napadom, blokom in kolikšen je pri tem delež nasprotnikovih napak. Poskušali smo tudi ugotoviti delež doseženih točk v posameznih prvinah. Rezultate smo primerjali in ugotovili, da zmagovalna ekipa državnega prvenstva v kategoriji dečkov v napadu močno odstopa od ostalih ekip. Na osnovi podatkov, ki smo jih obdelali, smo oblikovali točkovni model v kategoriji dečkov in ga primerjali z modelom v članski kategoriji. Ugotovili smo, da vse ekipe zaostajajo v bloku in napadu (razen zmagovalne) in da je delež lastnih napak precej večji kot v članski konkurenci. Pridobljene podatke bodo lahko pomagale trenerjem pri delu z dečki. Trenerji bodo lahko v pripravi ekip in posameznih igralcev primerjali podatke in skušali ugotoviti v kateri odbojkarski prvini igralci in ekipa še zaostajajo za najboljšimi ekipami v svoji kategoriji.
Keywords: odbojka, dečki, točkovni model, statistični model
Published: 19.03.2010; Views: 2310; Downloads: 224
.pdf Full text (379,38 KB)

2.
Nexus between manifest motor indicators and fluid intelligence in prepubertal boys
Jurij Planinšec, 2006, original scientific article

Abstract: The purpose of this study was to investigate the correlation between manifest motor indicators and the fluid intelligence of boys. The sample comprised 550 boys aged 10 to 14. A battery of 26 tests was used for measuring motor performance. Intelligence testing was implemented with the test TN-20. A multiple regression analysis indicated that association between motor variables and fluid intelligence exists. The closest connection was the one between fluid intelligence and motor tasks which demand the coordination of movement in rhythm and the speed of movement. The associations between motor performance and fluid intelligence were age dependent: in 12 year old boys the connection between motor variables and fluid intelligence is the highest, followed by 14 year old boys, where it is a little lower; the connection is the lowest in 10 year old boys. The results suggest that developmental changes have a significant influence on the relations between motor performance and fluid intelligence.
Keywords: motorika, motorične sposobnosti, motorične aktivnosti, dečki, predpubertetno obdobje, motorics, motor abilities, motor performance, fluid intelligence, connection, boys, prepubertal period
Published: 10.07.2015; Views: 424; Downloads: 14
URL Link to full text

3.
Problematika šolske svetovalne službe na različnih ravneh izobraževanja
Tamara Orlović, 2018, master's thesis

Abstract: Svetovalno delo kot posebna oblika organizacijske pomoči učencem na šoli ima na naših tleh približno petdesetletno tradicijo. Šolski svetovalni delavci s svojim delom pomagajo in sodelujejo pri uresničevanju temeljnih, splošnih ter posebnih vzgojno-izobraževalnih ciljih. Najpomembnejši uporabnik storitev svetovalne službe je otrok, učenec, dijak. Svetovalni delavci se pri svojem delu srečujejo z različnimi problematikami. V magistrski nalogi smo raziskovali, zaradi katerih težav učenci in dijaki obiščejo svetovalno službo. Zanimalo nas je tudi, katere težave so najpogostejše pri svetovalem delu z dečki in deklicami. V teoretičnem delu smo se podrobneje seznanili z nalogami in dejavnostmi šolske svetovalne službe, aktualnimi problemi svetovalne službe ter posebnostmi svetovanja na različnih ravneh izobraževanja. V empiričnem delu magistrske naloge smo prikazali rezultate raziskave, v kateri je sodelovalo 134 šolskih svetovalnih delavcev. Rezultati kažejo, da dečki v osnovni šoli najpogosteje obiščejo svetovalno službo zaradi disciplinskih težav ter težav, povezanih z učnim delom. Pri dijakih, ki obiskujejo nižje in srednje poklicne šole ter strokovne šole, so najpogostejše težave nesoglasja s sošolci, težave v družini ter disciplinske težave. Pri dijakih, ki obiskujejo gimnazije, so zelo pogoste težave z uporabo psihoaktivnih snovi. Tudi pri deklicah, ki hodijo v osnovno šolo, so najpogostejše disciplinske težave, nesoglasja s sošolci, težave z uporabo psihoaktivnih snovi ter težave povezane z učnim delom. Pri dijakinjah, ki hodijo v nižje in srednje poklicne šole ter strokovne šole, pa so najpogostejše disciplinske težave, težave v družini, šolsko in poklicno svetovanje ter težave povezane z učnim delom.
Keywords: Svetovalno delo, svetovalni delavci, svetovanje, težave, deklice, dečki.
Published: 07.10.2019; Views: 115; Downloads: 23
.pdf Full text (1,25 MB)

4.
Vadba v predšolskem obdobju
Urška Zorman, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi z naslovom Vadba v predšolskem obdobju smo izvedli gibalne teste pri predšolskih otrocih, ki so obiskovali vadbo Veselih žogic. Želeli smo ugotoviti, katere gibalne sposobnosti so v tem obdobju bolj razvite in katere manj. Poleg tega smo želeli ugotoviti, če obstajajo razlike v gibalnih sposobnostih med dečki in deklicami. V raziskavo je bilo vključenih 25 otrok med 4. in 6. letom starosti. Od tega je bilo 13 deklic in 12 dečkov. Izvedli smo šest gibalnih testov, s katerimi smo merili vzdržljivostno in eksplozivno moč, koordinacijo, ravnotežje, gibljivost in natančnost. Rezultate smo analizirali s programom SPSS in Excel. S pridobljenimi podatki smo hipotezo 1 potrdili, otroci so dosegali boljše rezultate pri testih gibljivosti, vzdržljivostni moči, eksplozivni moči in koordinaciji. Slabše razvite sposobnosti so imeli v ravnotežju in natančnosti. Hipoteze 2, 3 in 4, da obstajajo razlike med dečki in deklicami v moči (vzdržljivostna moč nog in eksplozivna moč nog), gibljivosti in agilnosti pa smo morali zavreči, vsi t-testi so pokazali, da ni statistično značilnih razlik med spoloma. Hipotezo 5, da bodo naši vadeči dosegali boljše rezultate v gibljivosti in slabše v ravnotežju, smo lahko potrdili. Med vsemi testi jim je največ težav delal test »Flamingo« in test zadevanja tarče. Na splošno smo bili s pridobljenimi rezultati zadovoljni.
Keywords: predšolski otrok, gibalne sposobnosti, gibalni razvoj, gibalni testi, razlike med dečki in deklicami
Published: 22.11.2019; Views: 76; Downloads: 17
.pdf Full text (1,36 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica