| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
RAZVOJ POSLOVNE APLIKACIJE ZA UPORABO V CVETLIČARNAH
Luka Topolovec, 2010, bachelor thesis/paper

Abstract: Diplomska naloga opiše in predstavi izdelavo aplikacije za upravljanje z aranžmaji v cvetličarni. Predstavljeni so poslovni programi, načrtovanje poslovnih programov in načrtovanje programa za upravljanje z aranžmaji. Praktični del zajema razvoj programa v programskem jeziku C# s pomočjo orodij, kot so Visual Studio, Nhibernate, Microsoft Express SQL Manager. Vsa dokumentirana programska koda vključno z videom, ki prikazuje uporabo programa, se nahaja na zgoščenki v priponki.
Keywords: računalništvo, cvetličarna, aranžmaji, poslovni programi
Published: 23.03.2011; Views: 1618; Downloads: 130
.pdf Full text (1,19 MB)

2.
Inoviranje z uporabo procesa difuzije novosti v manjšega podjetja
Nina Leš, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Razvoj gospodarstva je posamezne ustanovitelje organizacij sčasoma privedel do uporabe sistemskega razmišljanja, s katerim na ustvarjalen način ter s pravilnimi strategijami pridobivajo nove priložnosti na trgu ter s tem dosegajo konkurenčno prednost. Pri tem je pomembno, da podjetje deluje v inovativnem okolju, v katerem s spremembami posegajo v različna področja poslovanja, pri čemer dosegajo napredek in razvoj. Ključno vlogo pri tem ima proces difuzije novosti, ki se opredeljuje skozi štiri glavne elemente, kot proces s katerim je inovacija v določenem času preko določenih kanalov in s komuniciranjem prenesena med člane družbenega sistema. Inoviranje, pri katerem gre za dejavnost, ki uporablja specifično lastnost imenovano inovativnost za dosego nastanka invencije, najdemo tudi v proučevanem podjetju. Ker je to manjše podjetje, nas je zanimal pristop širjenja novosti med potencialne kupce; ali podjetje razume pomen posameznih elementov difuzije ter uporabo komunikacijskih kanalov.
Keywords: ustvarjalnost, inovativnost, difuzija novosti, agenti spreminjanja, mnenjski vodje, cvetličarna
Published: 22.10.2015; Views: 385; Downloads: 89
.pdf Full text (1,92 MB)

3.
Ključni kazalniki uspešnosti v cvetličarni Mak,s.p.
Anja Korošak, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo govori o ključnih kazalnikih uspešnosti v povezavi s cvetličarno Mak. Na poslovno uspešnost v podjetju vpliva veliko različnih dejavnikov, velikokrat pa vplivajo ravno tisti dogodki, na katere nismo niti pomislili. V diplomskem delu opredelimo teoretična izhodišča o uravnoteženem sistemu kazalnikov in podamo predloge, kako bi jih izbrano podjetje lahko uporabilo na področju pospeševanja prodaje ter same organiziranosti dela s pomočjo programa Microsoft Excel.
Keywords: ključni kazalniki uspešnosti, KPI, cvetličarna Mak, Microsoft Excel, vrtilna tabela, vizija, strategija.
Published: 16.08.2016; Views: 677; Downloads: 129
.pdf Full text (1,10 MB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica