| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Ciljni marketing za ludus d.o.o.
Tomislav Šmuc, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Zaključno delo z naslovom Ciljni marketing za Ludus d.o.o. vsebuje jasno opredelitev marketinga in predstavitev razvoja marketinga skozi čas. Menimo, da je ciljni marketing naprednejši, zato v delu predstavimo to vejo marketinga in njegovo delovanje. V raziskovalnem delu smo predstavili podjetje Ludus d.o.o. in športni park Ludus ter naredili krajšo analizo obstoječega marketinga tega športnega parka. Problem športnega parka Ludus d.o.o. vidimo v negativnem razkoraku med planirano in dejansko prodajo. Storitev predstavljajo neopredeljeni prodajni cilji. Cilj naše raziskave je bil spoznati, kakšen pomen ima marketing za podjetje. Na dejanskem primeru športnega parka smo želeli spoznati poteze ciljnega marketinga, dobro raziskati to področje, izbrati komunikacijski kanal in definirati ciljni trg ter doreči prodajne cilje. Z nalogo smo želeli podrobneje določiti usmeritve za marketing v prihodnje. Na podlagi intervjujev, ki so s športnim parkom iz treh različnih smeri močno povezane – direktorja podjetja Ludus d.o.o, receptorja v Športnem parku Ludus in redno uporabnico, kasneje del kolektiva Športnega parka Ludus. Iz vseh treh intervjujev smo sestavili celoto in odgovorili na šest raziskovalnih vprašanj, ki smo si jih zadali v diskusiji zaključnega dela. Ugotovili smo, da ima marketing za podjetje velik pomen, vendar ima še nejasno postavljene marketinške strategije in cilje. Na podlagi analize obstoječega marketinga ter analize raziskovalnih vprašanj smo v diskusiji zapisali tudi nekaj predlogov za izboljšave in nadaljevanje dela na marketinškem področju.
Keywords: športni marketing, ciljni marketing, športni park Ludus, prodaja športne storitve
Published in DKUM: 26.08.2022; Views: 674; Downloads: 43
.pdf Full text (808,07 KB)

2.
VIDIKI SEGMENTIRANJA TRGA
Damjana Mencinger, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Potrebe potrošnikov so dandanes zelo raznolike in se iz dneva v dan zelo spreminjajo, kar je posledica številne ponudbe na trgu, zato si podjetja zelo težko zagotovijo želen tržni delež in težko ohranjajo konkurenčno prednost. Eden izmed uspešnih načinov poslovanja podjetja je tudi ta, da podjetja opravijo segmentacijo trga, ki mora temeljiti na izbranih ciljnih trgih oziroma ciljnih skupinah. V prvem delu, oziroma teoretičnem delu diplomskega seminarja, sem predstavila sodobno obliko menjave, to je marketing in v okviru tega procesa predstavila kaj je in kako pomembna je segmentacija trga za podjetja. Za razvoj uspešnega podjetja je potrebno razviti dober marketing in uspešno segmentacijo z vsemi vmesnimi členi, kot je raziskava trga, izbira ciljnih trgov in ciljnih skupin, pozicioniranje ter tržno komuniciranje. V zadnjem delu diplomskega seminarja sem predstavila podjetje Mobitel, d. d. Na primeru podjetja sem prikazala, kako si lahko podjetje z uspešno segmentacijo trga in z izborom ciljnih skupin ter pravim načinom tržnega komuniciranja zagotovi največji tržni delež v okviru svoje panoge, saj predstavlja podjetje Mobitel, d. d. na trgu mobilne telefonije največjo konkurenco ostalim podjetjem v enaki panogi.
Keywords: MARKETING, CILJNI TRG, POZICIONIRANJE, RAZISKAVA TRGA, SEGMENTIRANJE
Published in DKUM: 04.12.2012; Views: 1711; Downloads: 454
.pdf Full text (1,65 MB)

3.
ANALIZA ODJEMALCEV PODJETJA SITIS D.O.O.
Leo Soče, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Razmere v podjetju in v okolju se neprestano in vse hitreje spreminjajo. Stalnica pa je vprašanje, kako čim bolje zadovoljiti potrebe odjemalca - kupca. Zato podjetje potrebuje čim več podatkov o odjemalcih: njihove potrebe, navade, motive, kupno moč, vrednote... Vse to so dejavniki, ki jih podjetje mora upoštevati, če želi uspešno nastopati na trgu. Vendar strokovnjaki opozarjajo, da imajo odjemalci različne potrebe in različne marketinške aktivnosti ne učinkujejo enako dobro na vse odjemalce. Na podlagi te predpostavke se je razvila segmentacija trga, ki pomaga razdeliti heterogeni trg na različne skupine oziroma segmente, znotraj katerih imajo kupci enake oziroma podobne zahteve ali želje, te pa je mogoče zadovoljiti z enakim trženjskim spletom. Segmentacija je ustvarjalen in ponavljajoč se proces, katerega namen je boljše zadovoljiti odjemalčeve potrebe in tako pridobiti konkurenčno prednost. Segmentacija je zato določena po odjemalčevih potrebah in ne po potrebah podjetja. To je bila podlaga za odločitev o temi diplomske naloge. Želel sem bolje spoznati odjemalce konkretnega podjetja. Odločil sem se, da opravim segmentacijo odjemalcev podjetja SITIS d.o.o., kjer sem tudi zaposlen, saj mi bodo ugotovitve te naloge koristile pri nadaljnjem delu.
Keywords: marketing, vedenje porabnikov, odjemalci, analiza odjemalcev, potencialni odjemalci, segmentacija, segmentacijske osnove, ciljni trg, pozicioniranje.
Published in DKUM: 09.03.2011; Views: 2631; Downloads: 228
.pdf Full text (1,46 MB)

4.
NAČRTOVANJE MARKETINŠKE STRATEGIJE ZA NOVI HOTEL ROYAL ROGAŠKA
Matej Jugovar, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili podjetje Hotel Sava Rogaška d.o.o. in njegovo načrtovanje marketinške strategije za novi Hotel Royal Rogaška*****. Z izgradnjo hotela v kategoriji pet zvezdic bo podjetje razširilo svojo ponudbo ter že tako zahtevnim slatinskim gostom na enem mestu ponudila: — nadstandardno namestitveno ponudbo, — kopališke storitve v blagodejni termalni vodi, — zdravstvene storitve na osnovi edinstvene zdravilne mineralne vode Donat Mg, — širok spekter lepotilno-sprostilnih storitev, — vrhunsko kongresno ponudbo, — bogato animacijo (športno-rekreacijska ponudba in kulturno-zabavne ponudba), — vse skupaj v kombinaciji z vrhunsko kulinarično ponudbo — in tako dvignila ponudbo tako kraja kot celotne regije. V podjetju se zavedajo, da zaradi stresnega življenja in hitrega tempa dajemo ljudje vse večji pomen zdravju in da se s tem posledično povečuje število konkurenčnih ponudnikov, ki ponujajo vse boljše in raznovrstnejše storitve, zato v podjetju nenehno spremljamo trende zdraviliškega turizma ter poskušamo s spremljanjem, poznavanjem in nenazadnje s sledenjem trendom zadovoljiti željam še tako zahtevnega gosta. Da v podjetju Hotel Sava Rogaška d.o.o. resnično sledimo trendom, se nenehno razvijamo in dopolnjujemo turistično ponudbo ter nadgrajujemo tako kvalitativno kot kvantitativno svoje namestitvene kapacitete znajo ceniti tudi gostje, pričajo podatki, da se k nam iz leta v leto poleg domačih gostov vrača vse več tujih gostov.
Keywords: turistične storitve, zdraviliški turizem, Rogaška Slatina, Hotel Sava Rogaška d.o.o., Hotel Royal Rogaška, strateški marketing, ciljni trgi, marketinška strategija, marketinški splet
Published in DKUM: 16.10.2009; Views: 4192; Downloads: 905
.pdf Full text (2,95 MB)

5.
Search done in 0.15 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica