| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Pospeševanje prodaje s pomočjo družbenih omrežij
Alina Kajba, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo preučuje vpliv družbenih omrežij na pospeševanje prodaje, s poudarkom na vlogi kakovostne vsebine, aktivnega sodelovanja z uporabniki ter promocijskih strategij. Analizirani so teoretični vidiki uporabe družbenih omrežij v marketinške namene in empirične raziskave, ki vključujejo intervjuje z dvema podjetjema: Your Soul Time in Deklica.si. Rezultati raziskave potrjujejo, da kakovostna vsebina pozitivno vpliva na angažiranost uporabnikov, kar posledično vpliva na prodajo. Aktivno sodelovanje z uporabniki pripomore k večjemu zaupanju in lojalnosti, medtem ko promocijske kampanje izkazujejo mešane učinke, odvisne od specifičnih strategij. Delo poudarja pomen strateškega pristopa pri uporabi družbenih omrežij in nakazuje potrebo po prilagoditvi strategij glede na ciljno publiko in vrsto promocij.
Keywords: družbena omrežja, pospeševanje prodaje, ciljna publika, vplivneži, plačljiva oglaševalska orodja
Published in DKUM: 06.09.2024; Views: 120; Downloads: 11
.pdf Full text (1,29 MB)

2.
PREVAJANJE IZRAŽANJA POSREDNOSTI V SLOVENSKI SINHRONIZACIJI ANIMIRANEGA FILMA THE INCREDIBLES/ NEVERJETNI
Adrijana Potočnik, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu bo predstavljena problematika prevajanja oziroma sinhronizacije animiranih filmov, namenjenih otrokom kot glavni ciljni publiki. Primerjani in analizirani so bili predvsem frazemi in frazni glagoli, ki se pojavijo v animiranem filmu Neverjetni, saj lahko zaradi svoje posrednosti pomembno vplivajo na razumevanje zgodbe. Frazni glagoli se zelo pogosto pojavljajo v pogovornem jeziku izvirnega jezika, občasno tudi frazemi in oboji imajo posredni pomen, kar pomeni, da je iz pomena njihovih sestavin običajno težko razbrati njihov dejanski pomen. V filmu Neverjetni je treba upoštevati še dejstvo, da so glavna publika otroci. Primerjava in analiza sta bili narejeni s pomočjo transkripcije besedila, zapisane na podlagi slišanega v izvirniku in slovenski sinhronizaciji. Namen analize je bil ugotoviti, ali je prevajalec kljub posrednosti našel ustrezne rešitve v posameznih primerih glede na ciljno publiko in ali so pomembno vplivale na razumevanje zgodbe. Analiza je pokazala, da frazni glagoli v večini primerov niso predstavljali tovrstnih težav. Več težav so predstavljali frazemi, namesto katerih je zaradi lažjega razumevanja ciljne publike bila v ciljnem jeziku večinoma uporabljena ustreznica.
Keywords: animirani film, sinhronizacija, frazni glagoli, frazemi, posrednost, ciljna publika
Published in DKUM: 12.08.2016; Views: 1399; Downloads: 178
.pdf Full text (1,28 MB)

3.
UVAJANJE TRGOVSKE BLAGOVNE ZNAMKE "ITAK", MOBITEL D.D.
Tanja Ocepek, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi so prikazane pomembnosti blagovne znamke na splošno in za konkretno podjetje Mobitel d.d., ter njegovo znamko ITAK. Podjetje se je odločilo za uvedbo lastne blagovne znamke, da prepreči odhod določenega segmenta uporabnikov; mladih od 15 do 31 let, da pridobi nove uporabnike, ter si zagotovi trdnejši položaj na trgu. Poleg tega si je podjetje z znamko zagotovilo večjo zvestobo ciljne publike, predvsem pa prepoznavnost pri tem segmentu uporabnikov.
Keywords: blagovna znamka, ciljna publika, vrednost blagovne znamke, pozicioniranje, cena, tržno komuniciranje, uvedba nove blagovne znamke
Published in DKUM: 27.03.2013; Views: 1905; Downloads: 210
.pdf Full text (2,83 MB)

Search done in 0.1 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica