| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 13
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V PODJETJU MIP DML D.O.O.
Mateja Flisar, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga je namenjena predstavitvi pospeševanja prodaje kot enega od orodij, ki pridobivajo na pomenu pri trženjskem načrtovanju. Pospeševanje prodaje pokriva pestro število kratkoročnih orodij za spodbujevanje porabniških trgov, trgovine in prodajnega osebja same organizacije. Načrtovanje pospeševanja prodaje zahteva opredelitev ciljev pospeševanja prodaje, izbor orodij, razvoj, vnaprejšnje preizkušnje in samo izvedbo programa pospeševanja prodaje in ovrednotenje rezultatov. V teoretičnem delu diplomske naloge je predstavljeno pospeševanje prodaje, njeni vzroki za nastanek, cilji ter prednosti in slabosti, s katerimi se srečujejo na tržišču. V praktičnem delu pa je prikazano pospeševanje prodaje v podjetju MIP DML d.o.o. MIP DML d.o.o. je podjetje, ki se ukvarja s pospeševanjem izdelkov več blagovnih znamk, kar omogoča, da se pospeševalci prodaje tega podjetja dnevno srečujejo z vsemi mogočimi možnostmi na trgu. Cilj podjetja MIP DML je, da z lastno blagovno znamko ostanejo najpomembnejši slovenski proizvajalec v mesnopredelovalni industriji.
Keywords: KLJUČNE BESEDE Pospeševanje prodaje Namen in cilji pospeševanja prodaje Prednosti in slabosti pospeševanja prodaje MIP DML d.o.o. MIP d.d. Pomurka MI d.d. Blagovna znamka
Published: 05.02.2010; Views: 2583; Downloads: 402
.pdf Full text (1,91 MB)

2.
VPLIV RAZNIH OBLIK POSPEŠEVANJA PRODAJE NA PRODAJO NOVEGA IZDELKA SMOOTHIE
Boštjan Šalamun, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Danes je uspešno tisto podjetje, ki uspe zadovoljiti potrebe ciljnih kupcev in ponuja veliko boljše izdelke kot konkurenca, katere pa je na trgu iz dneva v dan več. Pri tem da kupci spoznajo kateri izdelki so boljši od konkurenčnih, pa ima veliko vlogo pospeševanje prodaje. Gre za marketinški instrument, ki z določenimi orodji spodbuja k bolj učinkovitemu delovanju vseh udeležencev na prodajni poti izdelka, od prodajnega osebja podjetja, posrednikov in do končnih potrošnikov. S to tematiko se ukvarja tudi to diplomsko delo, katero se osredotoča na pospeševanje prodaje novega izdelka Smoothie na trgu. Diplomsko delo zajema 8 poglavij. Po uvodu v katerem opredelimo problem, namen in cilje raziskave, je drugo poglavje namenjeno predstavitvi in opisu samega pospeševanja prodaje, ciljem pospeševanja, prednostim in slabostim, ter načrtovanju. Tretje poglavje je namenjeno zadovoljstvu kupca, kjer poskušamo, predstaviti razliko med kupcem, odjemalcem in uporabnikom, medtem ko v četrtem poglavju predstavljamo samo podjetje Fructal, z dejavnostjo, zgodovino, vizijo, strategijami in cilji, kot tudi prodajnim programom in predstavitvijo samega izdelka Smoothie. V petem poglavju pa se osredotočamo na dejansko pospeševanje v podjetju Fructal in kako le-to poteka dejansko v praksi. Šesto poglavje je nato raziskovalno naravnano, v njem pa predstavljamo rezultate raziskave, kjer smo poskušali analizirati različne tehnike pospeševanja prodaje in ugotoviti, kakšna je dejanska prodaja v treh v naprej določenih prodajalnah. V sedmem poglavju je predstavljena še raziskava o sami priljubljenosti izdelka Smoothie s pomočjo anketnega vprašalnika, nato pa sledi še sklep, skupaj s predlogi za izboljšave. Na koncu lahko sklenemo, da je pospeševanje prodaje kot element promocijskega spleta pomembno področje pri komuniciranju organizacije s potrošniki in ga ne gre zanemarjati.
Keywords: Marketing, pospeševanje prodaje, promocija, cilji pospeševanja prodaje, prodaja, kupci, tržno komuniciranje, konkurenca, Smoothie, Fructal
Published: 09.12.2009; Views: 1738; Downloads: 293
.pdf Full text (2,34 MB)

3.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V PODJETJU KOZMETIČNI SALON ŠUMAN D.O.O.
Bojana Šuman, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Zaradi zaostrovanja konkurence so podjetja, ki želijo pritegniti potrošnike, primorana vedno bolj uporabljati različne metode tržnega komuniciranja, še posebej pospeševanje prodaje, katerega pomen v zadnjem času skokovito narašča. Osnovni namen pospeševanja prodaje je posredno ali neposredno vplivati na hitrejšo in večjo prodajo storitev, da bi podjetje lažje doseglo načrtovane prodajne cilje. Glavna tema diplomske naloge je pospeševanje prodaje v podjetju Kozmetični salon Šuman d.o.o. Cilj diplomske naloge je spoznati teoretični vidik pospeševanja prodaje in na primeru konkretnega podjetja prikazati, kako se teorija dejansko uresničuje v praksi. V teoretičnem delu sem predstavila teoretična spoznanja različnih avtorjev glede opredelitve pojma pospeševanja prodaje. V praktičnem delu pa sem predstavila omenjeno podjetje in analizirala metode pospeševanja prodaje na podlagi pridobljenega teoretičnega znanja. Če želimo, da bo podjetje doseglo zastavljene cilje, mora metode pospeševanja prodaje natančno načrtovati. Izvedla sem raziskavo, na podlagi katere sem analizirala dejansko stanje ter ugotovila, kje so pomanjkljivosti in predlagala ukrepe za izboljšanje pospeševanja prodaje v podjetju. Skozi diplomsko nalogo sem ugotovila, da stranke poznajo pospeševalno prodajne akcije, ki jih izvajamo v salonu in se jih tudi poslužujejo. V podjetju se za doseganje večje prodaje in s tem tržnega deleža bolj poslužujemo pospeševanja prodaje kot pa oglaševanja.
Keywords: • pospeševanje prodaje • cilji pospeševanja prodaje • metode pospeševanja prodaje
Published: 30.07.2010; Views: 2316; Downloads: 444
.pdf Full text (1,79 MB)

4.
METODE POSPEŠEVANJA PRODAJE PORABNIKOM V NARAVNEM PARKU - TERME 3000 MORAVSKE TOPLICE, D.O.O.
Katja Drvarič Talian, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo je namenjeno predstavitvi pospeševanja prodaje kot enega izmed temeljnih instrumentov marketinškega komuniciranja v turistični družbi Naravni park-Terme 3000 Moravske Toplice, d.o.o. Pospeševanje prodaje je v današnjem času stalnica tudi v družbi, ki ponuja kvalitetne turistične storitve in produkte. Podrobneje smo se posvetili metodam pospeševanja prodaje, ki so usmerjene na končne porabnike. Te metode omogočajo družbi, da s svojimi porabniki vzpostavi pristnejši komunikacijski stik in tako pridobi ali obdrži zveste porabnike svojih kakovostnih produktov oziroma storitev. Podana so spoznanja, kako omenjena družba v današnjem času, ko gospodarstvo pesti kriza in recesija, išče nove možnosti in ideje, da bi z različnimi metodami pospeševanja prodaje, usmerjenimi na svoje porabnike, zadovoljila njihove potrebe in želje in na ta način vplivala na povečanje prodaje. V vsebini je zajeta tudi analiza, s katero smo spoznali, da je uporaba določenih metod pospeševanja prodaje zelo močno orožje, ki pomaga družbi pri doseganju zadovoljivega dobička. Na osnovi ugotovitev so v perspektivnem delu zajeti tudi predlogi, ki bi lahko bili družbi v pomoč pri izboljšanju marketinškega komuniciranja s poudarkom na uporabi podanih smernic glede metod pospeševanja prodaje, usmerjenih na porabnike.
Keywords: instrumenti marketinškega komuniciranja, pospeševanje prodaje, cilji pospeševanja prodaje, metode pospeševanja prodaje, metode pospeševanja prodaje usmerjene na porabnike, Naravni park-Terme 3000 Moravske Toplice d.o.o., turistične storitve
Published: 27.08.2010; Views: 1855; Downloads: 155
.pdf Full text (2,63 MB)

5.
PROGRAM POSPEŠEVANJA PRODAJE V FRIZERSKEM SALONU MOJCA
Rok Košir, 2010, final seminar paper

Abstract: Pospeševanje prodaje je eden izmed instrumentov tržnega komuniciranja, ki pridobiva vse večji pomen. Namen pospeševanja prodaje je predvsem povečati prodajo. Vendar pa tukaj naletimo tudi na razne omejitve, ki so omejene z zakoni in kodeksi. V zaključnem delu sem najprej teoretično predstavim vse načine pospeševanja prodaje, njihov namen in cilje. Metode pospeševanja prodaje je potrebno natančno načrtovati, če želimo, da bo pospeševanje prodaje doseglo svoj namen. Poznamo tri skupine različnih metod pospeševanja prodaje in sicer : · metode pospeševanje prodaje končnim odjemalcem, · metode pospeševanja prodaje trgovini, · metode pospeševanja prodaje prodajnemu osebju. V praktičnem delu pa sem na primeru frizerskega salona pokazal, kako bi pospeševanje prodaje lahko potekalo v praksi.
Keywords: pospeševanje prodaje, odjemalec, metode in orodja pospeševanja prodaje, cilji pospeševanja prodaje, cena
Published: 06.01.2011; Views: 1391; Downloads: 176
.pdf Full text (621,89 KB)

6.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V TERMAH PTUJ
Aleksander Kokol, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Dandanes še ne zagotavlja poslovnega uspeha le sprejemanje pravilnih odločitev o politiki izdelka, cenovni politiki in politiki prodajnih poti. Marketinško komuniciranje je za podjetja postalo nujnost in obsega vsa marketinška orodja, s katerimi podjetja obveščajo in prepričujejo odjemalce, trgovine, druge organizacije, lastno osebje in ostale zainteresirane deležnike na ciljnem trgu o svojih izdelkih in dejavnostih ter s tem olajšujejo neposredno menjavo dobrin. Za učinkovito prepričevanje mora podjetje zbrati potrebne informacije. Zato sta zbiranje in uporaba marketinških podatkov odločilna za uspešno marketinško komuniciranje. V turizmu kot tudi drugje se uporablja splet različnih orodij komuniciranja, a mi smo se osredotočil predvsem na pospeševanje prodaje. Namen pospeševanja prodaje je stimulirati tako odjemalce kakor tudi trgovinske organizacije k nakupu in s tem povečanju prodaje ter dobička. Prav tako k pospeševanju prodaje spada tudi stimuliranje lastnega prodajnega osebja. Pospeševanje prodaje se večinoma uporablja s kombinacijo drugih orodij marketinškega komuniciranja, vendar se dandanes največ denarnih sredstev porabi prav za pospeševanje prodaje. Omogoča kratkoročno povišanje prodaje in zato se uporabljajo različna orodja, ki morajo biti predtem skrbno načrtovana. V drugem delu smo predstavili Terme Ptuj in njihovo ponudbo, cilje, poslanstvo in vizijo ter analizirali orodja pospeševanja prodaje, ki jih uporabljajo. Navedli smo tudi predloge, ki bi lahko vplivali na izboljšanje poslovanja oziroma na večjo prodajo.
Keywords: marketinško komuniciranje, pospeševanje prodaje, namen pospeševanja prodaje, orodja pospeševanja prodaje, cilji pospeševanja prodaje, oglaševanje, odnosi z javnostjo, osebna prodaja, neposredna oblika komuniciranja
Published: 18.07.2011; Views: 1423; Downloads: 150
.pdf Full text (695,83 KB)

7.
METODE POSPEŠEVANJA PRODAJE
Meta Vidovič, 2011, final seminar paper

Abstract: Podjetja morajo danes, zaradi neprestanega boja s konkurenco, izbrati najbolj optimalen način tržnega komuniciranja. Pri izbiri morajo upoštevati izdelek, ceno in prodajne poti. Vse večjo pomembnost izbiri tržnega komuniciranja, podjetja pripisujejo zato, ker je tržno komuniciranje v zadnjem času postalo za preživetje podjetja prava nujnost. S tem, ko se je povečal pomen tržnega komuniciranja, pa se je povečal tudi pomen pospeševanja prodaje. Gre za temeljni instrument tržnega komuniciranja, zato si danes težko predstavljamo podjetje, ki tega instrumenta ne bi uporabljalo in poslovalo uspešno. Namen pospeševanja prodaje je posredno ali neposredno vplivati na večjo prodajo, kar dosežemo s pozitivnim vplivanjem na kupčevo mnenje. S povečanjem prodaje podjetje doseže prodajne cilje, ki si jih določi pred samimi akcijami pospeševanja prodaje.
Keywords: tržno komuniciranje, cilji tržnega komuniciranja, pospeševanje prodaje, cilji pospeševanja prodaje, podjetje, prodaja
Published: 07.11.2011; Views: 1846; Downloads: 275
.pdf Full text (277,93 KB)

8.
POSPEŠEVANJE PRODAJE ČLANSTVA AMZS
Dolores Lejko, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo poskušali podrobneje opredeliti vlogo in pomen pospeševanja prodaje tako teoretično, kot kasneje tudi praktično na primeru pospeševanja članstva AMZS. Pospeševanje prodaje se uporablja z namenom, da bi spodbudili čim hitrejši in močnejši odziv porabnikov. Podjetja zato poudarjajo ugodnosti in koristi, ki jih bodo porabniki deležni ob nakupu njihovega izdelka ali storitve. S tem želijo izboljšati prodajo pospešujočega izdelka ali storitve in tako lažje dosegajo svoje prodajne cilje. Poznamo veliko metod pospeševanja prodaje, ki jih lahko delimo glede na njihovo usmerjenost na potrošnike, trgovine ali na lastno prodajno osebje. Diplomska naloga je namenjena predstavitvi pospeševanja prodaje, kot enega najpomembnejših instrumentov tržnega komuniciranja, ki v zadnjih letih vse bolj pridobiva na pomenu. To pa predvsem zaradi vse večje konkurence na trgu in porabnikov, ki se vse bolj usmerjajo k prodajnim akcijam. Tako si danes ne moremo več predstavljati uspešnega podjetja, ki ne bi izvajalo tega instrumenta. V Avto-moto zvezi Slovenije se zavedajo pomembnosti pospeševanja prodaje članstva AMZS, saj je številno članstvo ključnega pomena za njeno uspešno delovanje in zagotavljanje konkurenčnih prednosti družbe.
Keywords: pospeševanje prodaje, cilji pospeševanja prodaje, metode pospeševanja prodaje, Avto-moto zveza Slovenije, članstvo AMZS
Published: 02.11.2011; Views: 1281; Downloads: 113
.pdf Full text (1,18 MB)

9.
METODE POSPEŠEVANJA PRODAJE V TRGOVINI C&A MODA KOPER
Timoteja Vučković, 2011, final seminar paper

Abstract: Tržno komuniciranje je komunikacija podjetja s kupcem o izdelkih in dejavnostih, z njimi lahko podjetje dosega svoje zastavljene cilje. Med orodja tržnega komuniciranja sodi pospeševanje prodaje. Podjetja se zavedajo vse večje konkurence, zato pospeševanju prodaje dajejo vse večji pomen. Osnovni namen pospeševanja prodaje je dosegati hitrejši in močnejši odziv porabnikov za nakup izdelka, s tem podjetje lažje doseže prodajne cilje in s tem tudi dobiček. V teoretičnem delu seminarja sem predstavila pomen in proces tržnega komuniciranja, opisala sem komunikacijski proces ter orodja tržnega komuniciranja. Eno izmed orodij je tudi pospeševanje prodaje. Predstavila sem pospeševanje prodaje, namene in cilje ter metode katere srečujemo na tržišču. V praktičnem delu so predstavljene metode pospeševanja prodaje v podjetju C&A Moda d.o.o.. Podjetje izvaja metode pospeševanja prodaje usmerjene na potrošnike in orodja usmerjena na prodajno osebje. Analizirala sem nekaj akcij pospeševanja prodaje ter opisala njihove prednosti in slabosti, predlagala sem tudi ukrepe.
Keywords: Tržno komuniciranje, komunikacijski splet, pospeševanje prodaje, cilji in namen pospeševanja prodaje, metode pospeševanja prodaje
Published: 07.11.2011; Views: 2560; Downloads: 277
.pdf Full text (350,93 KB)

10.
POSPEŠEVANJE PRODAJE V PODJETJU DANONE
Petra Klavž, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Del uspeha pri poslovanju podjetja je tudi marketinško komuniciranje, ki se osredotoča na celoten trg, od konkurence, trgovine, posrednikov do odjemalcev in vseh zainteresiranih na trgu. Z marketinškim komuniciranjem podjetje sporoča o svojem obstoju, lastnostih in prednostih, obvešča, opominja in prepričuje odjemalce na ciljnem trgu o svojih izdelkih, neposredno tudi olajšuje menjavo dobrin, prav tako pa tudi oblikuje, gradi in povečuje svoj ugled. Pri vsem tem pa moramo dobro poznati kdo, komu, kaj sporoča, po kateri poti in s kakšnim učinkom. Moja glavna tema, pospeševanje prodaje, je del spleta marketinškega komuniciranja, ki ga sestavljajo tudi oglaševanje, osebna prodaja, stiki z javnostmi in neposredni marketing. Pospeševanje prodaje je zbirka aktivnosti, ki jih potrebujemo za spodbujanje, zlasti kratkoročnih, da spodbudimo hitrejše in večje nakupe določenega izdelka oziroma storitve s strani odjemalcev ali trgovine. Vključuje vrste pospeševanja prodaje odjemalcem (kuponi, vračilo denarja, promocijske cene, programi zvestobe, vzorčenje, tekmovanja, nagradne igre, bonus pakiranja, garancije…), vrste pospeševanja prodaje trgovcem (nadomestila, brezplačno blago, cenovni popust) in vrste poslovnega pospeševanja prodaje (Konvencije in poslovni sejmi, prodajna tekmovanja, posebno oglaševanje). To orodje marketinškega komuniciranja izvaja tudi podjetje Danone, ki sem si ga izbrala za primer podjetja v diplomskem seminarju. Je zelo dobro poznana blagovna znamka, tako izven meja kot tudi v Sloveniji. Poznani so predvsem po mlečnih izdelkih (Activia, Actimel, Obstgarten, Fruchtzwerge, Na planincah…), prav tako pa so tudi zelo uspešni pri komuniciranju, kar se tudi pozna pri obsegu prodaje.
Keywords: marketinško komuniciranje, splet marketinškega komuniciranja, pospeševanje prodaje, vrste pospeševanja prodaje, cilji pospeševanja prodaje
Published: 19.11.2012; Views: 1672; Downloads: 230
.pdf Full text (1,99 MB)

Search done in 0.23 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica