| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
PROSTORSKO OBLIKOVANJE PRI LIKOVNI VZGOJI V TRETJEM RAZREDU OSNOVNE ŠOLE
Mateja Vlasak, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Zaradi zapostavljenosti področja prostorskega oblikovanja smo se odločili predstaviti nekaj praktičnih idej, ki bodo lahko učiteljicam in učiteljem razrednega pouka spodbuda, da se bodo pogosteje in z večjo samozavestjo lotevali realizacij vsebin iz tega področja. Cilj diplomskega dela je bil opazovati učence med potekom/procesom učne ure: njihovo sodelovanje, ustvarjanje, vrednotenje ter s pomočjo anket preveriti, v kolikšni meri so učenci razumeli podane oziroma zastavljene cilje. V teoretičnem delu smo uporabili deskriptivno in komparativno metodo za proučevanje, opisovanje in predstavitev dejstev, odnosov in procesov z namenom odkrivanja podobnosti in razlik. Za interpretacijo pridobljenih rezultatov smo uporabili kvalitativno in kvantitativno metodologijo. V raziskavi je sodelovalo pet oddelkov tretjih razredov mariborskih osnovnih šol. Podatke smo pridobivali z neposrednim opazovanem, fotografiranjem, z vprašalniki za učence ter z analizo nastalih izdelkov. Učenci so velikim veseljem in navdušenjem sodelovali pri urah prostorskega oblikovanja, izjeme so bile zelo redke. Glede na to, da jim je bilo likovno področje novo, je bilo presenetljivo, kako dobro so se v njem znašli ter so ustvarjalno, kreativno in inovativno reševali probleme, kar smo prikazali s fotografijami v praktičnem delu in komentarji ob jih. Več težav se je pojavilo pri zapisovanju kot pa pri ubesedovanju ter usvajanju izvedenih aktivnosti. Glede na dosežene rezultate lahko rečemo, da so učenci cilje razumeli, saj so njihovi izdelki v veliki večini ustrezali zastavljenim merilom. Tudi pri predstavitvi svojih izdelkov učenci niso imeli težav. Odgovori iz anketnih vprašalnikov pa kažejo na nekoliko slabše razumevanje ciljev, kar nam prikazujejo grafi v praktičnem delu.
Keywords: likovna vzgoja, prostor, prostorsko oblikovanje, učni načrt, cilji likovne vzgoje
Published: 13.07.2010; Views: 3641; Downloads: 470
.pdf Full text (4,77 MB)

2.
PREVERJANJE ZNANJA PRI LIKOVNI VZGOJI NA PODROČJU KIPARSTVA
Miša Hozjan, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Temeljni način, kako spremljati napredek učencev, je preverjanje znanja. Preko preverjanja učitelj ugotovi, koliko učne snovi so učenci usvojili, predvsem pa dobi s tem povratno informacijo o svojem načinu podajanja snovi. Preko preverjanja znanja učitelj pridobi informacije, s katerimi oblikuje zaključno oceno učenca, informacije ali predloge za nadaljnje poučevanje ter seveda povratno informacijo o kakovosti lastnega dela. Tako kot pri vseh predmetih se znanje preverja in ocenjuje tudi pri likovni vzgoji. Posebno pozornost pa smo namenili področju kiparstva. Namen diplomskega dela je bil seznaniti se s pravili sestavljanja preizkusov in testov znanja, izoblikovati kriterije za sestavo testov znanja na področju kiparstva pri likovni vzgoji ter sestaviti banko tesnih vprašanj na področju kiparstva za bodoče učitelje razrednega pouka. Dobljeni rezultati oziroma kriteriji bodo uporabni pri preverjanju znanja študentov 2. letnika razrednega pouka pri predmetu temeljne likovno-pedagoške vsebine. V diplomskem delu smo uporabili deskriptivno in komparativno metodo pedagoškega raziskovanja. Testne naloge smo preverili pri študentih 4. letnika univerzitetnega programa Razredni pouk na Pedagoški fakulteti Univerze v Mariboru. Sestavili smo trideset nalog, od tega petnajst nalog I. taksonomske stopnje, devet nalog II. taksonomske stopnje in šest nalog III. taksonomske stopnje.
Keywords: znanje, preverjanje, likovna vzgoja, kiparstvo, učni načrt, cilji likovne vzgoje
Published: 23.12.2010; Views: 2050; Downloads: 259
.pdf Full text (1,65 MB)

3.
Likovnodidaktični cilji in uporaba likovnih tehnik v vrtcu
Katija Kalina, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela z naslovom Likovnodidaktični cilji in uporaba likovnih tehnik v vrtcu je ugotoviti, katere likovne tehnike prevladujejo v vrtcih in kateremu likovnemu cilju najpogosteje sledijo. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. Empirični del zajema raziskavo, s katero smo želeli ugotoviti, katere likovne tehnike se v vrtcu najpogosteje uporabljajo in kateremu cilju najpogosteje sledijo. Uporabljena je bila deskriptivna metoda. Podatke smo pridobili s pomočjo anketnega vprašalnika, ki je bil namenjen vzgojiteljem/vzgojiteljicam Pomurskih vrtcev. Raziskava je pokazala, da v vrtcu najbolj izstopajo risanje z voščenkami in flomastri ter slikanje z voščenkami, svinčnik barvicami, barvnimi flomastri in tempera barvami. Pri likovnih dejavnostih pa vzgojitelji/vzgojiteljice najpogosteje sledijo cilju, s katerim razvijajo in krepijo otrokovo ustvarjalnost, iznajdljivost in samostojnost.
Keywords: predšolska vzgoja, likovna vzgoja v vrtcu, likovna področja, likovne tehnike, cilji likovne vzgoje
Published: 15.11.2016; Views: 898; Downloads: 188
.pdf Full text (1,18 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica