| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
RAZLIKE V POUČEVANJU GLASBENE VZGOJE V PRVEM VZGOJNO-IZOBRAŽEVALNEM OBDOBJU MED SLOVENIJO IN PORTUGALSKO
Katarina Jurič, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu z naslovom Razlike v poučevanju glasbene vzgoje v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju (VIO) med Slovenijo in Portugalsko smo obravnavali vpliv glasbene vzgoje, vlogo učitelja v osnovnošolskem izobraževanju, predstavili izobraževalni sistem obeh držav in znotraj učnih načrtov primerjali učne cilje glasbene vzgoje v prvem VIO. V empiričnem delu smo s pomočjo raziskave, ki smo jo izvedli junija 2011 na Portugalskem in januarja 2012 v Sloveniji na populaciji stotih razrednih učiteljev, ugotavljali ali obstajajo razlike pri poučevanju glasbene vzgoje v prvem VIO med državama. Izsledki empirične raziskave so pokazali, da obstajajo razlike in podobnosti v poučevanju glasbene vzgoje v prvem VIO med državama. Razlike, ki jih pripisujemo predvsem stopnji strokovne podkovanosti učiteljev in raznolikosti učnih načrtov obeh držav, najdemo v učiteljevi samostojnosti poučevanja, v organizacijski strukturi in umeščenosti glasbene vzgoje v tedenski urnik, v izkušnjah poučevanja glasbene vzgoje, podobnosti pa najdemo v uporabi učnih metod, v integraciji glasbene vzgoje z drugimi predmeti, v odnosu učencev do glasbene vzgoje itd. Glede na ugotovitve raziskave bi bilo treba razmisliti o ustrezni začetni usposobljenosti učiteljev za poučevanje umetnostnih predmetov kot tudi o premišljenem sistemu stalnega strokovnega izpopolnjevanja, ki bi jim omogočil dopolnjevanje znanja in razvoj spretnosti.
Keywords: slovenski izobraževalni sistem, portugalski izobraževalni sistem, učni cilji za glasbeno vzgojo v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju, razlike v poučevanju glasbene vzgoje med državama – Slovenijo in Portugalsko
Published: 12.07.2013; Views: 1196; Downloads: 98
.pdf Full text (1,12 MB)

2.
POVEZANOST GLASBENIH DEJAVNOSTI Z EMOCIALNIM IN SOCIALNIM RAZVOJEM PREDŠOLSKEGA OTROKA
Vesna Hriberšek, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu predstavljam povezanost glasbenih dejavnosti z emocialnim (čustvenim) in socialnim razvojem predšolskega otroka. V teoretičnem delu smo predstavili naslednje: vpliv glasbe na predšolskega otroka, emocialni (čustveni) in socialni razvoj v starostnem obdobju srednjega otroštva. Velika pozornost pa je bila namenjena tudi načrtovanju glasbenih dejavnosti v predšolski vzgoji, ciljem glasbene vzgoje ter področjem glasbenih dejavnosti v vrtcu. V empiričnem delu smo raziskali in podrobno razčlenili problem, katere glasbene dejavnosti se v vrtcu največkrat izvajajo. Rezultati raziskave so pokazali, da je to petje, igranje na instrumente ter poslušanje glasbe. Namen raziskave je bil tudi ugotoviti, katere oblike socialnega vedenja in katera čustvena stanja se največkrat pojavljajo pri izvajanju glasbenih dejavnosti. Ugotovili smo katere glasbene zvrsti vzgojiteljice največkrat predvajajo. Vse dobljene rezultate pa smo interpretirali s teoretičnimi postavkami ter tako prišli do ugotovitev, da je glasba močno povezana z otrokovim socialnim in emocialnim (čustvenim) razvojem, saj povečuje pozitivne dražljaje pri predšolskem otroku.
Keywords: Vpliv glasbe, glasbena psihologija, socialni razvoj predšolskega otroka, emocialni razvoj, načrtovanje glasbene vzgoje, cilji glasbene vzgoje, glasbene dejavnosti.
Published: 17.11.2009; Views: 3729; Downloads: 943
.pdf Full text (449,34 KB)

Search done in 0.08 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica