| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 24
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
Sistem ocenjevanja vožnje voznikov tovornih vozil : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa
Miha Frontini, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo z naslovom Sistem ocenjevanja vožnje voznikov tovornih vozil se osredotoča predvsem na sistem ocenjevanja vožnje s sistemom proizvajalca tovornih vozil znamke Scania. V diplomskem delu bomo poskušali dokazati povezavo med pridobljeno oceno s tem sistemom in porabo in obrabo vozila. V teoretičnem delu je najprej predstavljeno, kaj nam sistem ocenjevanja načina vožnje omogoča, katere podatke lahko pridobimo in kako jih med seboj primerjamo. Nato so predstavljeni vplivi in načini varčne vožnje voznikov in kaj je za varčno vožnjo pomembno. Predstavljeni so tudi drugi dejavniki, ki so pomembni za varčno vožnjo, medtem ko smo se v diplomskem delu osredotočili predvsem na človeški dejavnik, ki vpliva na varčno vožnjo. V empiričnem delu diplomskega dela smo najprej predstavili rezultate na podlagi pridobivanja podatkov o pridobljenih ocenah in porabo vozila na opravljenih transportnih poteh. Rezultati zbiranja podatkov o porabi in pridobljenih ocenah prikazujejo povezavo med pridobljeno oceno vožnje in porabo vozila. V nadaljevanju smo predstavili rezultate anonimne ankete, ki so jo izpolnili poklicni vozniki tovornih vozil. Rezultati ankete prikazujejo pripravljenost poklicnih voznikov v uvedbo takšnih sistemov v podjetje. Rezultati prikazujejo tudi pripravljenost voznikov na dodatna izobraževanja na področju varčne vožnje.
Keywords: varčna vožnja, ocenjevanje načina vožnje, poraba, cestni tovorni promet
Published in DKUM: 20.02.2024; Views: 344; Downloads: 37
.pdf Full text (1,48 MB)

2.
PREDLOG VODENJA TOVORNEGA PROMETA V MESTNI OBČINI MARIBOR
Darko Recek, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Tovorni promet je ključen za zagotavljanje pretoka blaga in ustvarjanje pogojev za ekonomski razvoj doočenega mesta. Hkrati predstavlja tudi precejšnjo obremenitev za mestni prometni sistem in okolje, saj običajno obsega med 10 % in 18 % cestnega prometa v mestih, raste / narašča pa sorazmerno z gospodarsko rastjo. Namen diplomskega dela je predstaviti vodenje / urejanje tovornega prometa v mestih. Na praktičnem primeru (Mestna občina Maribor - MOM) je v diplomskem delu prikazan obstoječi sistem vodenja in urejanja tovornega prometa na območju MOM. Cilj diplomskega dela je bil pripraviti in predstaviti predlog izboljšanja vodenja in potekanja tovornega prometa na območju MOM. Kot rezultat diplomskega dela so prikazane potrebne spremembe na obstoječem cestnem omrežju s poudarkom na novi / spremenjeni prometni signalizaciji za vodenje tovornega prometa na območju MOM.
Keywords: cestni promet, tovorni promet, vodenje prometa, prometna signalizacija
Published in DKUM: 10.11.2016; Views: 1683; Downloads: 92
.pdf Full text (1,86 MB)

3.
Primerjalna analiza cestnega prometa v Franciji in Španiji
Martina Zavec, 2013, bachelor thesis/paper

Abstract: Primerjalna analiza cestnega prometa v državah Francije in Španije Bistvo diplomske naloge je prikazati infrastrukturo in cestni promet v Franciji in Španiji. V diplomski nalogi bomo prikazali, v čem sta si državi podobni in v čem se razlikujeta. Skozi primerjalno analizo bomo prikazali primerjavo infrastrukture med izbranima državama. Infrastrukturo bomo primerjali po dolžini cest, kjer bomo prikazali primerjavo med dolžinami avtocest, državnih cest, regionalnih cest in lokalnih cest. Primerjali bomo tudi deleže v cestnem potniškem prometu in cestnem tovornem prometu. Prav tako bomo prikazali, kako varne so ceste v Franciji in Španiji. Predstavili bomo tudi splošne podatke izbranih držav, BDP, zunanjo trgovino, uvoz in izvoz. Statistične podatke za primerjalno analizo smo pridobili s statističnega urada Evropske unije. Podatke bomo prikazali s tabelami ter jih analizirali in primerjali s komentarjem.
Keywords: Ključne besede: infrastruktura, cestni promet, tovorni cestni promet, potniški cestni promet.
Published in DKUM: 19.03.2014; Views: 1335; Downloads: 181
.pdf Full text (1,18 MB)

4.
Primerjalna ekonomska analiza cestnega prometa na Nizozemskem in na Švedskem
Katja Šelekar, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Bistvo diplomske naloge je prikazati cestni prometni sistem na Nizozemskem in na Švedskem. V diplomski nalogi bomo prikazali, kako in v čem sta si dve državi lahko podobni oziroma različni. V primerjalni analizi med izbranima državama se bomo osredotočili na infrastrukturo cest, kjer bomo primerjali dolžine avtocest in drugih cest, primerjali bomo tudi deleže cestnega tovornega in cestnega potniškega prometa. Prav tako nas bo zanimala količina prepeljanega tovora v analiziranima državama ter kako varne so ceste na Nizozemskem in Švedskem. Tukaj bomo primerjali število smrtnih žrtev in število ponesrečencev v prometnih nesrečah. Statistične podatke smo pridobili s statističnega urada Evropske unije. Podatke bomo prikazali s pomočjo tabel in jih analizirali ter jih med seboj primerjali. Vse ugotovitve, vezane na cestni promet, bomo tudi grafično prikazali in jih povzeli v celoto.
Keywords: cestni prometni sistem, tovorni cestni promet, potniški cestni promet, organizacija varnosti, infrastruktura cest.
Published in DKUM: 18.12.2012; Views: 1479; Downloads: 130
.pdf Full text (2,20 MB)

5.
VPLIV OMEJITEV CESTNEGA TRANSPORTA BLAGA NA INTEGRALNO LOGISTIČNO VERIGO
Aleksandra Ravnjak, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Cestni tovorni promet se je prvi pojavil v zgodovini človeštva. Pogoj za njegov nastanek je izum kolesa, za katero je človek kaj zgodaj ugotovil, kako uporabno je. Z nadaljnjim razvojem se je tako začel tudi prevoz, nastale so prve samokolnice, ki so nadomestile nošenje blaga že v prazgodovini. Kolo je tako začetnik transporta. Nadaljnji razvoj je prispeval k izumu motorja, motornih koles in vozil, ki zaznamujejo cestni promet. Seveda je za učinkovit cestni prevoz blaga potrebna učinkovita cestna infrastruktura. Razvila se je vrsta logističnih verig, ki so pripomogle k hitrejši in boljši oskrbi odjemalcev. Integralna logistična veriga predstavlja obliko transporta, pri kateri je med tovor in vozilo vstavljeno novo pomožno tehnično sredstvo, po navadi paleta ali kontejner, s čimer odpade medsebojna odvisnost tovora in vozila. Tovor prenašamo, ne da bi prišli v neposredni stik z njim. Tak način prenosa zahteva na eni strani potrebo po delovnem sredstvu, s katerim lahko opravimo preklad tovora. Na ta način je prenos tovora hitrejši in veliko bolj enostaven za ponudnika storitev, hkrati pa je bolje poskrbljeno za varnost tovora. Takšne oskrbne verige zmanjšujejo negotovost in tveganje v verigi, pozitivno vplivajo na raven zalog, čas proizvodnega cikla se skrajša, poslovni procesi in servisiranje odjemalcev je opravljeno brez zastojev. To prispeva k izboljšanju konkurenčnosti in posledično večji profitabilnosti. Organiziranje logističnih procesov v oskrbni verigi je kompleksno, gre za tako imenovani determiniran projekt s posrednim ekonomskim učinkom, ki horizontalno in vertikalno povezuje več podjetij in organizacij ter vpliva nanje.
Keywords: integralna logistična veriga, oskrbna veriga, cestni tovorni promet, recesija in tovorni promet.
Published in DKUM: 17.08.2012; Views: 1432; Downloads: 193
.pdf Full text (744,97 KB)

6.
7.
8.
9.
10.
Search done in 0.18 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica