| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 38
First pagePrevious page1234Next pageLast page
1.
ZADOVOLJSTVO KUPCEV S KAKOVOSTJO IZDELKOV IN STORITEV PODJETJA BIOTOPIC D.O.O.
Resula Halilović, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: Podjetje Biotopic, d. o. o., meni, da je za uspeh odločilno prisluhniti kupcu, ki je postal bolj ozaveščen in si želi kakovostnih izdelkov in storitev. Namen diplomskega dela je ugotoviti zadovoljstvo kupcev in jim v prihodnosti ponuditi tisto, kar od nas pričakujejo. Zavedamo se, da je za kakovost potrebno veliko truda, let in vztrajnosti. V diplomskem delu smo obravnavali splošna teoretična izhodišča, opisali smo modele za ocenjevanje in izboljšanje kakovosti storitev. Podjetje Biotopic, d. o. o., ponuja izdelke z ekološkimi certifikati kakovosti, zato smo predstavili tudi certifikate za ekološka živila in kozmetiko. V skladu z namenom diplomskega dela smo izvedli anketno raziskavo med kupci v prodajalni Biotopic. Kupci so ocenjevali kakovost izdelkov in storitev v prodajalni ter zadovoljstvo s ponujenim. Odgovarjali so tudi na vprašanja o poznavanju in namenu ekoloških certifikatov. Na osnovi raziskave smo ugotovili, da so kupci s kakovostjo, storitvami in ponudbo zadovoljni, ampak glede na povprečno oceno zadovoljstva je kakovost še vedno mogoče izboljšati. V zaključku diplomskega dela smo navedli nekaj predlogov za izboljšavo kakovosti ponudbe in storitev v prodajalni Biotopic. Kljub temu, da imajo kupci danes na izbiro veliko kakovostnih izdelkov in različnih prodajaln, si želimo, da bi jih vedno več izbralo prav našo. Strinjamo se z navedbo Marolta in Gomiščka (2005), ki pravita, da je kakovost eno od glavnih meril, po katerih ljudje ocenjujejo organizacijo (Marolt in Gomišček, 2005).
Keywords: kakovost izdelka, kakovost storitev, zadovoljstvo kupca, ekološki certifikati kakovosti
Published: 12.10.2016; Views: 696; Downloads: 62
.pdf Full text (2,33 MB)

2.
IZDELKI PRAVIČNE TRGOVINE
Simeona Marić, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomske naloge je predstaviti zgodovino in razvoj pravične trgovine ter koncept pravične trgovine, ki predstavlja alternativni sistem trgovanja, ki skuša skrajšati pot pravičnih izdelkov od proizvajalcev v neprivilegiranih državah do potrošnikov. Pravična trgovina temelji na spremembi obstoječih trgovinskih vzorcev, ki prevladujejo v mednarodni trgovini pri menjavi, in skuša omogočiti proizvajalcem čim lažji dostop do mednarodnega trga ter vzpostaviti ceno dobrin na takšni ravni, da bo krila stroške proizvodnje proizvajalcev pravične trgovine. Pravična trgovina želi proizvajalcem omogočiti dostojni način življenja in po možnosti presežek, ki ga bodo lahko vložili v nadaljnji razvoj, izobraževanje, izboljšanje življenjskih pogojev, zdravstvo, infrastrukturo itd. Prikrajšanim proizvajalcem v državah v razvoju želi dati priložnost, da se premaknejo iz skrajne revščine. Ker velik del mednarodne menjave izvira iz proizvodnih procesov, so v diplomski nalogi podrobneje predstavljena načela pravične trgovine, ki jih mora pravična trgovina upoštevati pri vsakodnevnem delu, saj ta načela preprečujejo kršenje človekovih pravic, izkoriščanje, zlorabo na delovnem mestu, delo otrok, diskriminacijo žensk … Osnovni cilj v diplomski nalogi je podrobneje predstaviti izdelke pravične trgovine, ki so predmet prodaje, način pridobivanja certifikatov, kriterije za izdelke pravične trgovine in grajenje ter uveljavljenje znamke pravične trgovine, ki potrošnikom ponuja visoko stopnjo zagotovila pri nakupu izdelkov pravične trgovine. Podrobneje sem predstavila dve svetovno priznani znamki pravične trgovine: Cafédirect in čokolado Divine. Na koncu diplomske naloge sem opisala še začetek gibanja pravične trgovine v Sloveniji in glavne slovenske organizacije pravične trgovine. Ugotovili smo, da so izdelki pravične trgovine širom po svetu vse bolj prepoznavni in da prodaja pravične trgovine iz leta v leto raste.
Keywords: pravična trgovina, načela in standardi, izdelki pravične trgovine, certifikati, blagovne znamke pravične trgovine
Published: 01.09.2016; Views: 953; Downloads: 177
.pdf Full text (1,29 MB)

3.
RAZISKAVA SLOVENSKEGA TRGA NARAVNE KOZMETIKE
Natalija Bračko, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Slovenski trg naravne kozmetike je majhen, na njem pa je prisotnih več kot 50 tujih blagovnih znamk certificiranih naravnih kozmetičnih izdelkov. Svojega proizvajalca, ki bi proizvajal naravne kozmetične izdelke, ki bi bili potrjeni z ustreznim certifikatom, zaenkrat še nimamo. Tuje blagovne znamke najdejo pot v Slovenijo preko slovenskih podjetij, ki te blagovne znamke tudi zastopajo in prodajajo na različnih prodajnih mestih po celotni Sloveniji. Certificirani naravni kozmetičnih izdelki so na voljo tudi preko spleta. Podatke o uporabi naravnih kozmetičnih izdelkov smo pridobili s pomočjo anketnega vprašalnika. Rezultati so pokazali, da imajo med anketiranimi največjo prepoznavnost nemške blagovne znamke, kot so Alverde, Weleda in Dr. Hauschka.
Keywords: Ključne besede: raziskava trga, naravna kozmetika, blagovne znamke, certifikati.
Published: 14.10.2013; Views: 3910; Downloads: 989
.pdf Full text (649,60 KB)

4.
CERTIFIKATI KAKOVOSTI V BOLNIŠNICAH
Nataša Štandeker, 2012, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu Certifikati kakovosti v bolnišnicah so predstavljeni osnovni pojmi in definicije kakovosti in kakovosti v zdravstvu.Opredeljene so zakonske zahteve za zagotavljanje kakovosti v bolnišnicah s strani države, med katere sodi tudi pristop v proces pridobitve mednarodne akreditacije.
Keywords: - kakovost - certifikati kakovosti - akreditacija bolnišnice - anketa - standardi kakovosti
Published: 30.01.2013; Views: 1688; Downloads: 385
.pdf Full text (2,91 MB)

5.
DRUŽBENA ODGOVORNOST PODJETIJ
Mojca Sagadin, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V svojem diplomskem seminarju z naslovom: Družbena odgovornost podjetij, sem podrobneje predstavila koncept družbene odgovornosti. V začetku dela sem poskušala razložiti pojem družbene odgovornosti, njen razvoj skozi zgodovino ter vlogo za podjetja, ki jo uporabljajo. V nadaljevanju sem družbeno odgovornost podjetij razčlenila na notranjo in zunanjo dimenzijo, ter jih podrobneje predstavila. Nato sem predstavila kodekse ravnanja ter standarde, ki jih uporabljamo za presojo družbene odgovornosti. V zadnjem delu sem se osredotočila na družbeno odgovornost v Evropi, kot v Sloveniji. V okvirju družbene odgovornosti v Sloveniji sem predstavila slovenski Inštitut za razvoj družbene odgovornosti, slovensko nagrado za družbeno odgovornost- Horus, ter družbeno odgovornost prikazala na primeru slovenskih podjetij Lotrič laboratorij za meroslovje d.o.o., Mariborski vodovod d.d. ter BTC d.d. Ta podjetja sem izbrala, ker so dobitniki slovenske nagrade Horus leta 2011 in so dober primer prakse družbene odgovornosti. Skozi celoten diplomski seminar sem skušala predstaviti kako pomembno je uvajati koncept družbene odgovornosti v podjetje.
Keywords: družbena odgovornost, standardi, certifikati, Slovenija, Horus, IRDO, Lotrič d.o.o., Mariborski vodovod d.d., BTC d.d.
Published: 17.12.2012; Views: 2795; Downloads: 607
.pdf Full text (794,64 KB)

6.
POVPRAŠEVANJE IN NAKUPNO VEDENJE KUPCEV EKOLOŠKO PREHRAMBENIH IZDELKOV
Maša Zupan, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi proučujemo vedenje potrošnikov oziroma kupcev ekoloških prehrambenih in drugih izdelkov. Zanima nas, kako pogosto potrošniki kupujejo določene skupine ekoloških izdelkov in kateri so glavni dejavniki za nakup. Ali je nakupovanje ekoloških izdelkov zgolj modna muha ali kaj več? Obstaja veliko ponudnikov ekoloških živil in ostalih izdelkov – od ekoloških kmetij in tržnic do obsežne ponudbe spletnih trgovin. Zanima nas, kje potrošniki največ kupujejo in pa kateremu od ponudnikov najbolj zaupajo, da je izdelek res ekološki. V teoretičnem delu predstavljamo nekaj osnov povpraševanja in nakupnega vedenja potrošnikov ter stanje ponudbe in povpraševanja po ekoloških izdelkih v Sloveniji. V nadaljevanju predstavljamo značilnosti ekoloških izdelkov – katere izdelke poznamo, ter katero zakonodajo in certifikate morajo poznati potrošniki. Opravili smo raziskavo, s katero proučujemo vedenje kupcev ekoloških živil in skušamo ugotoviti predvsem, kje kupci najbolj pogosto kupujejo ekološke izdelke, kako dobro poznajo certifikate in oznake in ali obstajajo razlike pri pogostosti nakupovanja glede na spol.
Keywords: Ekološki izdelki, nakupno vedenje, povpraševanje, certifikati in oznake, ekološke kmetije
Published: 17.08.2012; Views: 1791; Downloads: 484
.pdf Full text (2,78 MB)

7.
8.
9.
10.
Search done in 0.29 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica