| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 19
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
5.
PRIMERJAVA STRATEGIJE PRIDOBIVANJA UPORABNIKOV V PODJETJIH T-2, D.O.O. IN TELEKOM SLOVENIJE, D.D.
Brigita Babič, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo obravnavali problem vse večjega prehajanja uporabnikov od nekdaj edinega, nacionalnega operaterja in ponudnika telekomunikacijskih, informacijskih in medijskih storitev — Telekoma Slovenije na novo in hitro rastoče podjetje T-2. V nalogi smo definirali vzroke za prehode in predlagali rešitve za zmanjšanje prehajanja. Dejstvo je, da je za kupce najpomembnejši kakovosten izdelek, ponujen po konkurenčni ceni, kar je pa mogoče doseči z aktivnim odnosom do kupca, ki se mu prilagajamo s ceno, kvaliteto, dobavnimi roki in drugimi marketinškimi aktivnostmi. V uvodu diplomskega dela smo predstavili problem, določili namen, opredelili cilje ter postavili hipoteze ob določenih predpostavkah in omejitvah, v določenem okolju in v določeni metodologiji. V teoretičnem delu smo se seznanili z osnovno filozofijo marketinga, z upravljanjem storitvenih dejavnosti, s trženjskimi strategijami, ki se osredotočajo na kupca, in s tistimi, ki dajejo poudarek na celoviti kakovosti. V nadaljevanju smo predstavili obe podjetji, podjetje Telekom Slovenije in podjetje T-2, ter primerjali njun tržni delež v preteklem obdobju in njuno aktualno ponudbo na trgu telekomunikacijskih storitev. V zadnjem — raziskovalnem — delu diplomske naloge smo opravili tržno raziskavo zadovoljstva uporabnikov telekomunikacijskih storitev primerjanih podjetij, proučili vzroke za prehode ter z dobljenimi rezultati potrdili oz. zavrnili postavljene hipoteze in podali rešitve za zmanjšanje prehodov.
Keywords: - telekomunikacijske storitve - zadovoljstvo uporabnikov - vzroki za prehode - kakovost storitve - cena storitve
Published: 20.10.2009; Views: 1712; Downloads: 153
.pdf Full text (703,76 KB)

6.
PROBLEMATIKA TRŽENJA GRADBENIH STORITEV
Aleš Furlanič, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava problematiko trženja gradbenih storitev s predpostavko, da ni samo najnižja cena ključni oziroma odločilni element uspeha pri pridobivanju poslov. S pomočjo raziskave in analize o ključnih elemenith trženja gradbenih storitev je mogoče sklepati, da so mehke spremenljivke tržnega spleta pomembne za kupca pri sprejemanju odločitev. Poudariti je potrebno, da bo uspelo le tisto podjetje, ki je konkurenčno s ceno, kakovostjo in ugodnimi dobavnimi roki ter seveda diferencira svoje storitve. Da bi lahko podjetje doseglo in uresničilo želene cilje je potrebno snovati strategijo trženja temelječo na analizi zunanjega in notranjega okolja podjetja. Prilagoditev tržnim zakonitostim se izraža z delom enote trženja, katera mora biti zelo hitra, usklajena in učinkovita če želi uspeh. Čedalje bolj je potrebno intenzivno in tesno sodelovanje z investitorjem, tako da lahko podjetje svetuje in izvede storitev po meri kupca. Zavedati se moramo, da si kupec želi in pričakuje kovostno, zanesljivo in cenovno sprejemljivo gradbeno storitev. Če povzamemo analizo literature in izide raziskovanja je za gradbena podjetja pri trženju svojih storitev pomembno, da se osredotoča na cenovno politiko ob zagotavljanju visoke kakovosti in izvedbo storitev v najkrajšem možnem času ter da gradi prepoznavnost podjetja in njegovo ime na podlagi zadovoljstva investitorjev, priporočil in referenc.
Keywords: gradbeništvo, storitve, trženje, trženje storitev, tržni splet, kakovost, cena
Published: 02.09.2010; Views: 2210; Downloads: 251
.pdf Full text (607,83 KB)

7.
POSOJILNA POLITIKA BANK
Robert Hernet, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Osnovna funkcija banke je zbiranje presežnih denarnih sredstev in prenos le-teh k deficitnim ekonomskim celicam. Takšno posredništvo prinese banki največji delež prihodkov, vendar pa je pri tem potrebno uspešno obvladovati tveganja. Banka se pri vsaki sklenitvi kreditnega posla z dolžnikom izpostavi kreditnemu tveganju. Zato morajo bančniki sprejeti jasne kriterije za sprejemanje odločitev o naložbah, kajti vse naložbe imajo določeno verjetnost, da se ne bodo poplačale. Banke lahko z dobro strategijo opravijo izbiro med posli, ki jih bodo opravljale, pri tem pa morajo določiti tudi stopnjo dobičkonosnosti, ki jo banka pričakuje glede na izpostavljenost različnim kreditnim tveganjem. Posojilna politika naj zadeva področja, kot so: ciljni trgi, sprejemanje in plasiranje finančnih naložb, struktura in izpostavljenost kreditnega portfelja, oblikovanje cene kredita, upravljanje kreditnega tveganja, proces odobravanja kreditov in odgovornost oseb za odobravanje, izvajanje in poročanje o kreditih. Zagotoviti je treba, da so aktivnosti kreditiranja prilagojene vpeljani posojilni politiki. Takšna politika mora biti jasno določena in zapisana, skladna z zakonskimi zahtevami in obstoječimi postopki v banki. Politika in postopki, ki so pravilno razviti in vpeljani, omogočajo banki vzdrževati zdrave standarde odobravanja kreditov, spremljati in kontrolirati kreditno tveganje, ustrezno oceniti nove poslovne priložnosti ter odkriti in ustrezno spremljati problematične kredite.
Keywords: poslovna banka, bančne storitve, krediti, posojilo, tveganja v bačništvu, kreditno tveganje, kreditni potencial, boniteta, kreditna sposobnost, zavarovanje kreditov, obrestna mera, cena kredita
Published: 27.08.2010; Views: 1539; Downloads: 185
.pdf Full text (491,71 KB)

8.
9.
10.
Search done in 0.27 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica