| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 57
First pagePrevious page123456Next pageLast page
1.
Celostne grafične podobe kot oblika vizualnega folklorizma na slovenskem
Pija Ferk, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu obravnavamo folklorizem, njegovo korespondenco s področjem folklore ter njegovo povezavo s kreacijo nacionalne identitete. Delo je namenjeno raziskavi folklorizma, njegovih simbolov in uporabe v celostnih grafičnih podobah etnografskih muzejev v Sloveniji. Predstavlja kombinacijo etnografske raziskave in vizualnega oblikovanja. V delu analiziramo pomen folklorizma v okviru nacionalne identitete. Ta je močan faktor pri združitvi ljudstva s podobnimi šegami in navadami v skupen narod in tako prenašanju kulture na naslednje generacije. Dodatno v delu analiziramo pogostost simbolov folklorizma v celostnih grafičnih podobah slovenskih muzejev. Ugotovitve kažejo, da je najpogostejši simbol rozeta, znak, vklesan na nosilni tram bivanjske hiše nekdanjega slovenskega kmeta. Slednji produkt je ugotovitev funkcije likovnega folklorizma pri oblikovanju celostne grafične podobe za slovenski etnografski muzej. Čeprav je folklorizem pomemben pri oblikovanju logotipa s specifičnim simbolom, pogosto tudi ni prisoten pri izdelavi celostne grafične podobe.
Keywords: celostna grafična podoba, etnografski muzej, folklorizem, nacionalna identiteta, vizualna sporočila
Published: 18.10.2021; Views: 12; Downloads: 3
.pdf Full text (3,48 MB)

2.
Celostna grafična podoba lastnega podjetja
Hristina Trajkoska, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Naš cilj diplomskega dela je bil razvoj učinkovite celostne grafične podobe lastnega podjetja Feelingran, ki je družinsko podjetje, ki se ukvarja z izdelavo filigranskega nakita. Diplomsko delo raziskuje in pojasnuje proces oblikovanja celostne grafične podobe, ki skozi teoretični in praktični del predstavlja rešitev oblikovalske problematike. V teoretičnem delu smo najprej predstavili oblikovanje na splošno, njegov namen, grafično oblikovanje in kategorije grafičnega oblikovanja. Nato smo opredelili pomen vizualnega komuniciranja in pojasnili osnovne elemente in načela le-tega. Za konec teoretičnega dela smo obravnavali tudi vlogo grafičnega oblikovalca in proces oblikovanja vizualnih sporočil. Podrobno smo opisali tudi pomen celostne grafične podobe ter njene elemente. Naslednji del diplomskega dela predstavlja konkretno rešitev in oblikovanje celostne grafične podobe lastnega podjetja. Ustvarili smo logotip, pri čemer smo upoštevali pridobljeno znanje iz teoretičnega dela, naredili tudi konceptualne in profesionalne fotografije za prikaz nakita in promocijo ter izbrali ustrezna komunikacijska sredstva. Nato smo celostno grafično podobo aplicirali še na promocijske izdelke.
Keywords: grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, vizualna komunikacija, logotip, filigran
Published: 18.10.2021; Views: 15; Downloads: 4
.pdf Full text (2,05 MB)
This document has many files! More...

3.
Celostna grafična podoba na primeru podjetja Kvaliteta d.o.o
Rebeka Škrlec, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Celostna grafična podoba podjetja je zelo pomembna, saj vpliva na prvi vtis, ki ga naredi podjetje. Cilj je, da si ga potrošniki zapomnijo, zato mora biti unikaten in preprost, vendar dovolj kompleksen, da je opazen. Zajemati mora bistvo organizacije, ki jo predstavlja. Diplomsko delo smo razdelili na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo preučili proces kreiranja logotipa, uporabo, pomen in učinkovitost izbranih barv ter različne vrste tipografij. V praktičnem delu smo teoretične ugotovitve uporabili na primeru nove grafične podobe podjetja Kvaliteta d.o.o. in preučili dosedanjo. V okviru praktičnega dela smo pred procesom ustvarjanja nove podobe analizirali tudi podobo konkurence. Za izbrano podjetje smo izdelali promocijski material in osnovne komunikacijska sredstva (vizitke, pisemska ovojnica in dopisni list).
Keywords: celostna grafična podoba, logotip, grafično oblikovanje
Published: 18.10.2021; Views: 6; Downloads: 3
.pdf Full text (4,84 MB)

4.
Prenova celostne grafične podobe turističnega podjetja
Klemen Sajko, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Močna blagovna znamka je ključnega pomena za razlikovanje podjetja od konkurence. Velik del tega je celostna grafična podoba, ki predstavlja vizualni vidik sloga, za katerega se odloči podjetje, in osebnosti. V teoretičnem delu diplomske naloge smo se najprej osredotočili na definiranje pojma blagovne znamke, raziskovanje njene zgodovine in dejavnike, ki jo naredijo uspešno. Nato smo opredelili celostno grafično podobo, njeno vlogo v podjetju in opisali elemente grafičnega oblikovanja. Prav tako smo analizirali turistično podjetje Sajko turizem, d. o. o., grafične podobe konkurenčnih podjetij in še nekaterih drugih turističnih podjetij po svetu. Na podlagi pridobljenega znanja smo v praktičnem delu izdelali celostno grafično podobo podjetja Sajko turizem, d. o. o. Določili smo barvno paleto, tipografijo, simbol in logotip ter jih nato implementirali v komunikacijska sredstva.
Keywords: celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, blagovna znamka, marketing, logotip
Published: 28.01.2021; Views: 309; Downloads: 64
.pdf Full text (3,69 MB)

5.
Grafično oblikovanje in proces ustvarjanja lastnega portfolija kot metoda samopromocije
Benjamin Borojević, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Grafično oblikovanje se je skozi leta zelo spremenilo in je danes na takšni stopnji, da brez njega ne moremo več živeti. Živimo namreč v informacijski dobi, kar pomeni dnevno izmenjevanje informacij med ljudmi. Te informacije morajo biti posredovane hitro in jasno, kar pa je najučinkoviteje s pomočjo grafičnega oblikovanja in oglaševanja. Oglaševanje je močan medij za izražanje, ustvarjalnost in izmenjavo informacij v vse bolj globalni in med seboj povezani družbi. Vsepovsod okoli sebe lahko vidimo rezultate grafičnih oblikovalcev, ki nam vsak dan posredujejo razne informacije z infografikami, promocijskimi artikli, s časopisi, z revijami, s filmskimi plakati in podobnim. In v tem svetu vizualnih sporočil ima vsak uspešen grafični oblikovalec ali podjetje, ki ga poznamo in je uspešno na globalnem trgu, svojo identiteto, ki je podkrepljena z dosledno oblikovano celostno grafično podobo in promovirana z oglaševanjem ali s samopromocijo. Pri grafičnih oblikovalcih je samopromocija največkrat zastavljena s portfoliji. Glavni cilj diplomskega dela je grafično izoblikovati identiteto in samopromocijo Benjamina Borojevića ter ga promovirati s portfolijem. Ta je bil oblikovan šele po analizi dobrih portfolijev nagrajenih grafičnih oblikovalcev.
Keywords: grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, portfolio, samopromocija, analiza portfolijev
Published: 14.01.2021; Views: 319; Downloads: 58
.pdf Full text (2,83 MB)

6.
Lastna celostna grafična podoba
Gašper Pristovnik, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomske naloge je bil ustvariti učinkovito lastno celostno grafično podobo, ki mi bo pomagala pri nadaljevanju moje poslovne poti. Zato smo delo razdelili na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo predstavili oblikovanje na splošno, grafično oblikovanje, proces oblikovanja vizualnih sporočil, pomen barv ter kaj celostna grafična podoba sploh je. Za konec smo analizirali še celostno grafično podobo spletne trgovine mimovrste. V praktičnem delu smo ustvarili logotip, ki smo ga tudi animirali, spletno stran ter nato celostno grafično podobo aplicirali še na promocijske izdelke. Ob tem smo upoštevali pridobljeno znanje iz teoretičnega dela.
Keywords: celostna grafična podoba, vizualna komunikacija, grafično oblikovanje
Published: 04.11.2020; Views: 324; Downloads: 77
.pdf Full text (2,87 MB)

7.
Celostna grafična podoba - primer podjetja "Dajnko Photography"
Mitja Potočnik, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo se ukvarja s tematiko celostne grafične podobe (CGP). Opisano bo, zakaj se CGP uporablja in katere so prednosti uporabe. Podrobneje bodo opisani elementi, ki so prisotni v celostni grafični podobi in kakšne vrednosti lahko nosijo. Nato bo v praktičnem delu sledila analiza nekaterih celostnih grafičnih podob s podobnih področij in kasneje še proces ustvarjanja celostne grafične podobe v namene identifikacije fotografskih storitev.
Keywords: celostna grafična podoba, oblikovanje, barve, tipografija
Published: 03.11.2020; Views: 186; Downloads: 33
.pdf Full text (2,05 MB)
This document has many files! More...

8.
Rekonstrukcija vizualne identitete na primeru fotografske dejavnosti
Mitja Studenčnik, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V uvodnem delu diplomskega dela smo razčlenili cilje in definirali raziskovalna vprašanja pri rekonstrukciji vizualne identitete fotografskega podjetja. Opisali smo omejitve in metode dela, s katerimi smo v nadaljevanju izvedli celoten proces preoblikovanja. Nadaljevali smo s predstavitvijo teoretičnih osnov grafičnega oblikovanja in vizualne identitete. S pomočjo evalvacije mnenj in ugotovitev primerjalne analize simbolov konkurenčnih podjetij smo zasnovali osrednji grafični simbol podjetja Foto Anka, ki je služil kot temelj pri nadaljnji zasnovi. Definirali smo osnovne barve in tipografijo ter oblikovali preostale elemente vizualne podobe. V sklepni fazi diplomskega dela smo le-te predstavili in prikazali njihovo uporabo.
Keywords: vizualna identiteta, celostna grafična podoba, logotip, grafično oblikovanje
Published: 03.11.2020; Views: 147; Downloads: 14
.pdf Full text (5,84 MB)

9.
Celostne grafične podobe v finančnem svetu
Aljaž Gašperič, 2020, undergraduate thesis

Abstract: To delo definira osnove grafičnega oblikovanja in vizualnih komunikacij. Prav tako pa je zasnova celostne grafične podobe za podjetje v finančnem svetu. Loti se raziskovanja osnov oblikovanja in celostnih grafičnih podob. Da bo naloga tudi praktično podkovana, je v sodelovanju s podjetjem NAKO nastala nova celostna grafična podoba, ki upošteva vsa načela naučena skozi nalogo. Potreben je bil pogovor s podjetjem o novi podobi, izgledu in sporočilnosti. Tekom naloge so se pojavile ovire. Pomanjkanje domišljije, ustrezna raznolikost, omejitev sredstev in literature zaradi koronavirusa. Področje je najprej raziskano nato še preizkušeno. Na koncu pa ta naloga doseže novo podobo podjetja NAKO. Sedaj se lahko na trg poda z novim izgledom in zagonom po uspehu.
Keywords: grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, tipografija, logotip, NAKO
Published: 02.11.2020; Views: 259; Downloads: 31
.pdf Full text (3,19 MB)

10.
Proces izdelave celostne grafične podobe na primeru podjetja JSR d. o. o.
Daša Šeruga, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Celostna grafična podoba je podoba podjetja, je način, kako se podjetje predstavi ljudem, kupcem. Vključuje vse vizualne vidike in elemente podjetja, od logotipa do izdelkov za tisk, itd. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični del, pri čemer smo v teoretičnem delu predstavili znanje, ki ga potrebujete za lažje razumevanje praktičnega dela diplomske naloge. Predstavili smo grafično oblikovanje, opisana je celostna grafična podoba, naštete in opisane so faze oblikovanja ter predstavljeni so trendi grafičnega oblikovanja. V praktičnem delu smo kot glavni namen ustvarili celostni grafični priročnik na primeru podjetja JSR d. o. o., zraven tega pa smo opravili analizo celostnih grafičnih podob konkurenčnih podjetji.
Keywords: celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, logotip
Published: 02.11.2020; Views: 202; Downloads: 64
.pdf Full text (6,07 MB)
This document has many files! More...

Search done in 0.15 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica