| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Ocena pogojev za uveljavitev modela celodnevne osnovne šole
Andreja Tinta, 2015, original scientific article

Abstract: Rezultati PISE 2000 so nemške šolske oblasti spodbudili k širjenju mreže celodnevnih šol in že z raziskavo PISA 2012, ki je pokazala dobre rezultate učencev, so upravičili ukrepe v smeri oblikovanja kakovostnega izobraževalnega sistema v Nemčiji. Zato nas je zanimalo, ali na slovenskih osnovnih šolah obstajajo pogoji za uvajanje celodnevne osnovne šole. Izvedli smo neeksperimentalno raziskavo na vzorcu ravnateljev, ki so ocenili kadrovske in prostorske pogoje za uveljavitev celodnevne osnovne šole. Pozorni smo bili na razlike glede na lokacijo šole in število učencev. Raziskava je pokazala, da ima večina slovenskih šol, ne glede na lokacijo šole in število učencev, zagotovljene ustrezne pogoje. Na šolah, kjer le-teh še ni, bi jih lahko zagotovili z minimalnim finančnim vložkom.
Keywords: celodnevna osnovna šola, kadrovski pogoji, prostorski pogoji, ravnatelji, Slovenija
Published: 22.09.2017; Views: 461; Downloads: 73
.pdf Full text (177,85 KB)
This document has many files! More...

2.
Celodnevna šola v Nemčiji
Vanja Klemenčič, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Pojem šolanja je tekom zgodovinskega razvoja doživljal številne spremembe. Od prvih šol pa do oblikovanja šolskega sistema je bila dolga pot, ob čemer je vsaka država razvila svoje metode izobraževanja. Na oblikovanje današnjega šolskega sistema so vplivala različna zgodovinska dejstva, prepričanja in ideologije. Vse-kakor pa je moč opaziti, da je bila vseskozi vse do današnjega dne prisotna želja po tem, ponuditi kvalitetno izobraževanje in ustvariti družbo znanja. Glede na izsledke poskušata slednje s svojima oblikama šolskih sistemov doseči tudi celodnevna šola v Nemčiji ter devetletna osnovna šola v Sloveniji. Raziskava teži na analizi obeh sistemov (vendar s poudarkom na nemškem šolskem sistemu), dotika pa se zgodovinskega in današnjega vpogleda v njuno delovanje. Ob upoštevanju različnih dejavnikov se ugotavljajo značilnosti in organizacija vezanega ter odprtega modela celodnevne šole v Nemčiji.
Keywords: šolski sistem, celodnevna šola, devetletna osnovna šola, odprta celodnevna šola, vezana celodnevna šola
Published: 24.06.2016; Views: 842; Downloads: 94
.pdf Full text (1,26 MB)

3.
Search done in 0.09 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica