| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 8 / 8
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
IZDELAVA PROGRAMSKEGA PAKETA ZA GRAFIČNI PRIKAZ POMENSKIH SLOVARJEV IN ONTOLOGIJ
Gregor Hren, 2011, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili tehnologije HTML5 za vizualizacijo na spletu ter orodja, pisana v programskem jeziku Javascript, ki uporabljajo te tehnologije za risanje grafov. V praktičnem delu naloge smo izdelali programski paket, ki omogoča prikaz grafa pojmov pomenskega slovarja, ki so med seboj povezani z relacijami. Izdelali smo tudi prikaz hierarhije pojmov pomenskega slovarja. Programski paket smo vključili na spletno stran za gradnjo domensko specifičnih in splošno pomenskih slovarjev.
Keywords: pomenski splet, ontologija, pomenski slovar, canvas, HTML5, Protovis
Published: 05.10.2011; Views: 1522; Downloads: 87
.pdf Full text (1,91 MB)

2.
DINAMIČNO IZRISOVANJE Z UPORABO HTML 5
Dejan Debenjak, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V današnjem času predstavlja svetovni splet ogromno knjižnico, spletne strani so posamezne knjige, kjer lahko vsakdo najde informacije, ki jih išče. Vsebino knjig večkrat sodimo po platnicah, kar se dogaja tudi pri spletnih straneh, kjer vedno bolj pogosto videz in dinamičnost strani odločata o tem, ali se bomo na njej zadržali dlje časa, kot je to potrebno. V diplomskem delu smo raziskali in opisali element canvas novega spletnega standarda HTML 5. Element canvas si lahko predstavljamo kot slikarsko platno spletnih razvijalcev, ki omogoča prikazovanje dvodimenzionalne grafike, izdelovanje animacij ter vključevanje avdio in video vsebine. Podrobno smo preučili metode in lastnosti, s katerimi lahko na zanimiv način ustvarjamo in predstavljamo izbrano vsebino. Kot del diplomske naloge je bila razvita aplikacija za prikaz in urejanje hierarhičnih struktur, katere delovanje smo preizkusili na mobilnih platformah in na operacijskem sistemu Microsoft Windows 8.
Keywords: HTML 5, canvas, WebGL
Published: 16.11.2012; Views: 1094; Downloads: 119
.pdf Full text (2,36 MB)

3.
RAZVOJ SPLETNIH IGER S POMOČJO ORODJA PLAYN
Jernej Auberšek, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V okviru diplomskega dela smo v prvem delu preučili nove funkcionalnosti HTML5 platforme. Posebej smo se posvetili tistim funkcionalnostim, ki omogočajo razvoj iger. Konkretno sta to tehnologija risanja na platno ter WebGL tehnologija. Drugi del smo posvetili študiji PlayN ogrodja. Raziskali smo delovanje in zgradbo PlayN projekta. Preučili smo osnovne funkcionalnosti in razvojno paradigmo. Dotaknili smo se fizikalnega pogona, ki je podprt v PlayN projektih, to je Box2D. Podrobneje smo si pogledali spletni del PlayN projekta, posebej še GWT orodje. Z uporabo PlayN ogrodja smo izdelali demonstracijsko spletno igro, namenjeno HTML5 platformi.
Keywords: HTML5, PlayN, spletne igre, canvas, WebGL
Published: 15.11.2012; Views: 881; Downloads: 62
.pdf Full text (4,73 MB)

4.
RAZVOJ SPLETNIH APLIKACIJ S HTML5
Matej Krajnc, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu so predstavljene novosti, ki jih prinaša nov predlog za standard HTML5, obdelane so bistvene razlike med starejšim HTML-standardom in novim HTML5-predlogom, prednosti in slabosti. Bistvena razlika med starejšim standardom in novim predlogom za standard je v sami zgradbi oz. strukturi spletne aplikacije. HTML5 uporablja nove strukturne elemente. V samem HTML-ju ni bilo mogoče prikazati medijev, iger in animacij. HTML5 pa že v osnovi omogoča prikazovanje medijev, iger in animacij, kar pomeni, da bi lahko le-ta v prihodnosti popolnoma izpodrinil Flash. Na kratko je predstavljen tudi nov CSS3-slog, ki se uporablja skupaj s HTML5. Vse novosti, ki jih prinašata CSS3 in HTML5, so prikazane s praktičnim primerom spletne aplikacije.
Keywords: HTML5, Flash, CSS3, JavaScript, canvas.
Published: 16.11.2012; Views: 1816; Downloads: 188
.pdf Full text (2,48 MB)

5.
RAZVOJ SPLETNIH APLIKACIJ Z UPORABO HTML 5
Jernej Mušič, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo predelali novosti, ki jih prinaša označevalni jezik HTML5, ter se osredotočili na možnosti, ki jih ponuja pri razvoju spletnih aplikacij. Novosti smo razcepili na podskupine ter jih opisali in predstavili z osnovnimi primeri uporabe. V nadaljevanju smo se osredotočili na razvoj spletne aplikacije z uporabo jezika HTML5, kjer smo razvili enostavno aplikacijo namenjeno manipuliranju fotografij. Po razvoju aplikacije smo se nato osredotočili na delovanje aplikacije v najbolj množično uporabljenih spletnih brskalnikih in preverili njihovo kompatibilnost. Ugotovili smo, da jezik HTML5 ni primeren za samostojno uporabo v razvoju spletnih aplikacij, in da ima pomanjkljivo varnost, s čimer lahko ogroža delovanje aplikacij.
Keywords: HTML5, CSS3, Canvas, Java Script
Published: 02.09.2013; Views: 1299; Downloads: 149
.pdf Full text (2,16 MB)

6.
ZAGOTAVLJANJE VARNOSTI V REŠITVAH, KI TEMELJIJO NA TEHNOLOGIJAH HTML5
Jernej Mušič, 2016, master's thesis

Abstract: V magistrski nalogi smo si ogledali varnostne ranljivosti standarda HTML5 ter načine, kako preprečiti takšne napade s pomočjo mehanizmov za zagotavljanje varnosti v standardu. Analizirali smo temeljne nove funkcionalnosti in njihovo implementacijo ter kakšne so njihove zmožnosti in iskali točke, kjer bi lahko napadalec potencialno ogrožal spletno aplikacijo, ki ta element uporablja. S pomočjo literature smo tudi poiskali omenjene vektorje, ki omogočajo varnostne vdore in načine, kako te vdore preprečiti in ali so učinkoviti. Ugotovili smo, da je standard HTML5 dopolnjen z varnostnimi predlogi za razvijalce, vendar obstaja preveč nerešenih varnostnih vprašanj, ki bi označevali ta standard kot ustreznega za razvoj varnostno kritičnih aplikacij.
Keywords: Varnost, HTML5, Web socket, Canvas, Vrivanje SQL
Published: 05.07.2016; Views: 465; Downloads: 83
.pdf Full text (2,89 MB)

7.
IZDELAVA IN PRIMERJAVA PROGRAMA ZA RISANJE Z UPORABO HTML5 CANVAS IN SVG
Matej Kotnik, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo si najprej ogledali, kako je nastal jezik HTML5. Nato smo opisali novosti, ki jih ta standard prinaša. Primerjali smo tehnologijo HTML5 z ostalimi podobnimi tehnologijami, ki so že obstajale pred njo, kot sta Flash in Silverlight, ter dognali, da je tehnologija HTML5 v marsikaterem pogledu boljša od preteklih tehnologij. Posebej smo se osredotočili na element HTML5 Canvas. Opisali smo primerjavo med vektorsko in rastrsko grafiko ter tako predstavili standard SVG, ki je izšel iz standarda HTML. Posebej smo primerjali tehnologiji HTML5 Canvas in SVG ter njuna načina izrisa grafike. V zaključku smo vse novosti in primerjave zajeli v dve enostranski spletni aplikaciji, s katerima je mogoče izrisovati različne like na zaslon, ter z njima praktično primerjali obe tehnologiji. Z meritvami smo dognali, da je tehnologija HTML5 Canvas bolj odzivna pri izrisu velikega števila elementov na zaslon. Ob primerjavi enostavnosti razvoja pri realni uporabi aplikacije pa smo ugotovili, da je za našo implementacijo bolj primerna tehnologija SVG.
Keywords: HTML5, canvas, SVG, vektorska grafika, rastrska grafika
Published: 26.09.2016; Views: 579; Downloads: 55
.pdf Full text (2,31 MB)

8.
Inovativni načini ustvarjanja dodane vrednosti izdelkom in storitvam
Klemen Petelin, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V sodobnem času se podjetja soočajo z vse večjo konkurenco in da bi izstopala iz te množice ter si zagotovila konkurenčno prednost, je ključnega pomena, da si ustvarijo dodano vrednost. Ljudje se za nakup odločajo na podlagi različnih dejavnikov, najpomembneje pa je, da bo izdelek ali storitev zadovoljil njihove potrebe. Izhajati je potrebno iz perspektive strank, oziroma kupcev, na kar opozarja tudi Gibson (2015, str. 184); da najdemo nove priložnosti za inoviranje, se moramo postaviti v vlogo naših strank in začeti gledati na znamko, izdelke in storitve skozi njihove oči. Na primeru zaposlitvenega portala Mojedelo.com, ki je v lasti podjetja Styria digital marketplaces d.o.o., smo ugotavljali pomembnost dodane vrednosti izdelkov in storitev na primeru kariernih sejmov, ki jih prej omenjeno podjetje organizira že petnajsto leto. Raziskali bomo elemente, ki prinašajo dodano vrednost (kvaliteta, prihranek časa, boljše počutje). S pomočjo postavljenih raziskovalnih vprašanj smo ugotovili, kateri elementi prinašajo omenjenemu podjetju dodano vrednost.
Keywords: dodana vrednost, edinstvena ponujena vrednost, odkrivanje strank, poslovni model canvas, value proposition canvas, inovativnost, vitko, študija primera
Published: 23.10.2019; Views: 69; Downloads: 17
.pdf Full text (2,83 MB)

Search done in 0.13 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica