| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Analiza in primerjava uporabniške izkušnje z airbnb in booking platformama za kratkoročno oddajo nepremičnin z vidika gostitelja
Barbara Jerković Golob, 2024, master's thesis

Abstract: V sodobni dobi digitalizacije se turizem, zlasti pa kratkoročna oddaja nepremičnin hitro razvija, kar za gostitelje po svetu prinaša nove izzive in priložnosti. Ta magistrska naloga se osredotoča na analizo in primerjavo uporabniške izkušnje na dveh priljubljenih platformah za kratkoročno oddajo nepremičnin, AirBnb in Booking.com, z vidika gostiteljev, ki se soočajo s številnimi dejavniki, ki vplivajo na uspešnost njihovega poslovanja. V uvodnem delu naloge je izpostavljen pomen turizma za gospodarsko rast, saj ta sektor v Sloveniji predstavlja ključno komponento, ki prispeva k višjemu bruto domačemu proizvodu (BDP) in zaposlenosti. Z rastjo ponudbe kratkoročnih najemov se odpirajo nove možnosti in spremembe v obnašanju potrošnikov, ki vplivajo na marketinške strategije ter postopke komunikacije z gosti. Teoretični del magistrske naloge se osredotoča na analizo marketinga storitev, značilnosti in razvoj storitvenega sektorja, s posebnim poudarkom na vprašanjih, povezanih z konceptom marketinga storitev ter na to kako ta koncept s svojimi specifičnimi značilnostmi vpliva na strategije trženja in kakovost storitev. Skozi teoretični okvir raziskava ugotavlja, kako lahko ponudniki in odjemalci izboljšajo svoje storitve in uporabniško izkušnjo ter s tem povečajo zadovoljstvo uporabnikov in dosežejo višjo stopnjo zvestobe. Magistrska naloga tako ponuja celovit vpogled v teorijo marketinga storitev, ki lahko služi kot osnova za analizo in primerjavo praktičnih izkušenj gostiteljev na izbranih platformah, teoretični okvir pa postavlja temelje za empirični del naloge. Naloga natančno opisuje različne aspekte delovanja obeh platfrom, od postopka registracije nepremičnine do interakcije z gosti, pristojbin in cenovne politike, kar je ključnega pomena za razumevanje, kako lahko gostitelji optimizirajo svojo izkušnjo na teh platformah. S pomočjo empirične raziskave smo analizirali uporabniško izkušnjo, pri čemer smo se osredotočili na zbrane podatke o prednostih in slabostih obeh platform, s katerimi se lahko uporabniki srečajo pri svojem poslovanju. Obdobje analize se specifično osredotoča na leto 2023, ko se ugotavlja, da AirBnb in Booking.com ponujata različne funkcionalnosti in značilnosti, ki lahko močno vplivajo na učinkovitost oddajanja nepremičnin. Pomembne spremenljivke, ki jih raziskava preučuje vključujejo pogostost rezervacij, komunikacijo med gostom in gostiteljem, pričakovanja ter ocene uporabnikov, kot tudi ekonomske rezultate, ki jih gostitelji uspejo doseči na obeh platformah. V osrednjem delu raziskave so zbrani podatki analizirani in interpretirani z namenom globjega razumevanja dinamike delovanja obeh platform. Rezultati raziskave kažejo, da AirBnb gostiteljem, ki so v neposrednem stiku z gosti omogoča bolj osebno in pristno izkušnjo, medtem ko Booking.com ponuja večjo preglednost in več možnosti pri upravljanju rezervacij in partnerstvih. V analizi zaslužkov pa se naloga osredotoča na konkretne primere dveh enot, Apartments Jerković 2+2 in Place for 2, kjer so zbrani podatki o rezervacijah, zaslužkih in spreminjajočih se trendih na obeh platformah. Te informacije so izjemno dragocene pri razumevanju, kako optimizirati cene in povečati stopnjo zasedenosti v enoti. Na osnovi raziskovalnih izsledkov predlagamo priporočila za potencialne in obstoječe uporabnike obeh platform, z namenom, da bi le ti izboljšali svoje odločitve in strategije upravljanja nepremičnin. Ugotovitve nudijo pomemben vpogled v delovanje platform, kar lahko pripormore k boljšim poslovnim strategijam in učinkovitosti pri oddajanju nepremičnin. Sklep naloge podaja celovito sliko o vplivu teh platform na uporabniško izkušnjo in uspešnost gostiteljev v sodobnem turističnem sektorju, kar nakazuje na nujnost nadaljnih raziskav, prilagoditev strategij v skladu z nenehnimi spremembami v turizmu ter na vse hitrejše in frekventnejše spremembe potrev in pričakovanj sodobnih potrošnikov, ki preoblikujejo trg kratkoročnih najemov.
Keywords: marketing storitev, uporabniška izkušnja, airBnb, booking, kratkoročno oddajanje.
Published in DKUM: 29.11.2024; Views: 0; Downloads: 38
.pdf Full text (7,09 MB)

2.
Digitalna transformacija v turizmu
Mojca Deutschman, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Digitalna transformacija je ključni dejavnik sodobnega turističnega sektorja, s katerim se soočajo tako globalni udeleženci kot lokalni ponudniki. V prvem delu naloge smo se osredotočili na osnovne koncepte digitalne transformacije, njen razvoj, ključne tehnologije ter prednosti in izzive, ki jih prinaša. Nadalje smo raziskali vpliv digitalne transformacije v turizmu, zlasti z analizo rezervacijskih sistemov, vloge družbenih medijev, trendov v turizmu ter uporabe obogatene in virtualne resničnosti. Osredotočili smo se tudi na specifičen primer podjetja Booking.com, kjer smo analizirali uporabniško izkušnjo na spletni platformi, personalizacijo na podlagi podatkov, optimizacijo za mobilne naprave ter strategije digitalnega marketinga in oglaševanja. Skozi diplomsko nalogo smo ugotovili, da Booking.com uspešno izkorišča tehnološke inovacije za izboljšanje uporabniške izkušnje in povečanje konkurenčnosti na trgu. Sklepamo, da je digitalna transformacija ključna za prihodnost podjetij v turistični industriji, ki želijo ostati relevantna in uspešna v sodobnem digitalnem okolju.
Keywords: digitalna transformacija, turizem, Booking.com, sistemi spletnih rezervacij, personalizacija
Published in DKUM: 26.09.2024; Views: 0; Downloads: 35
.pdf Full text (2,22 MB)

3.
Booking kot nova digitalna marketinška pot
Anemarie Praznik, 2021, master's thesis

Abstract: Marketinška pot označuje pot proizvodov (otipljivega blaga in neotipljivih storitev) od kraja proizvodnje do mesta porabe (od proizvajalcev/ponudnikov do kupcev/potrošnikov). V hitro spreminjajočem se okolje se pod vplivom razvoja sodobne tehnologije spreminjajo tudi marketinške poti. V magistrski delu bomo predstavili tradicionalne in sodobne marketinške poti. Vsako marketinško pot bomo opisali posebej in še zlasti, kako se navezuje na storitve. Sodobne digitalne marketinške poti v podjetjih imajo dandanes ključno vlogo pri učinkovitem in doslednem doseganju ciljnih skupin. V primerjavi s tradicionalnimi tržnimi potmi so takšne digitalne marketinške poti tudi stroškovno učinkovite in merljive. Uporaba interneta za nakup in prodajo blaga ter storitev je danes pogosta v skoraj vseh podjetjih. Naš raziskovalni poudarek bo usmerjen v spletno prodajo storitev, zlasti v spletno rezervacijo storitev in platformo Booking.com. Z anketo bomo preverili sprejemanje in zadovoljstvo z uporabo digitalne marketinške poti za storitve, kot je Booking platforma.
Keywords: Booking, Marketinška pot, Storitve.
Published in DKUM: 21.10.2021; Views: 763; Downloads: 75
.pdf Full text (2,05 MB)

4.
The influence of bookings on the company's processes
Luka Miletič, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: In the bachelor thesis we had undertaken the project of implementation of The Booking Platform in the F.A. Maik d.o.o. company. After four months (January 2017–April 2017) of observing the situation, more specificly in their central warehouse, we have designed The Booking Platform, depending on the needs and the problems, which had bothered the company. We discovered that the main problem was the overcrowding of the vehicles on the parking lot, which came to the warehouse at the same time, therefore the amount of goods that needed to be stored was too big to unload at the same time. The main goal of the thesis was to build the system, which will improve the processes in the F.A. Maik d.o.o. company, related to the influence of time organization in the warehouse. The main aim was to do the analysis of the current situation in the warehouse, and to test the two hypotheses, how can the situation be improved with the implementation of the new system, especially to reduce the number of complaints and to provide more fluent workflow. The project that was implemented was of high value for the company, because the processes in the warehouse were very old fashioned and not automated. The Booking Platform reduced the number of complaints to zero only two months after the implementation. In the observation time, the workflow in the warehouse improved in terms of knowing, when the vehicles are coming to the warehouse and the incoming goods can now be stored immediately, which means that the unloading ramps are now always free for new incoming goods.
Keywords: The Booking Platform, time organization, booking, complaints, fluent workflow, warehouse management
Published in DKUM: 15.10.2018; Views: 1159; Downloads: 115
.pdf Full text (1,54 MB)

5.
KOMPETENCE ZAPOSLENIH V GLASBENIH ZALOŽBAH V SLOVENIJI
Črtomir Potočnik, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Glasbena industrija predstavlja eno najbolj negotovih in kompetitivnih tržišč. Uspeh je nagrada za najbolj inovativne, delavne in pragmatične posameznike ter organizacije. Trg je kompleksno sestavljen iz prepleta več različnih glasbenih industrij, ki so medsebojno soodvisne, a vendar tako raznolike, da govorimo o ločenih entitetah. V diplomskem delu je predstavljenih nekaj najpomembnejših glasbenih industrij, kot so: proizvajalci fonogramov, založništvo in deloma industrija žive glasbe. Prav slednja predstavlja najpomembnejši vir prihodka sodobnih glasbenikov, zato smo izbrali dva izmed ključnih poklicev, ki omogočajo realizacijo koncertov - organizatorja koncertov in koncertne promocije ter agenta za booking - in zanju izdelali kompetenčni model. S tem smo želeli v organizacijskem smislu spodbuditi razvoj slovenske glasbene industrije, ki zaradi majhnosti in zaprtosti ne dosega standardov mednarodnega trga. Za oblikovanje kompetenčnih modelov smo uporabili kvalitativne metode raziskovanja, kot poglavitno orodje pa smo izbrali intervju.
Keywords: glasbena industrija, agent za booking, organizator koncertov in koncertne promocije, proizvajalci fonogramov, kompetence
Published in DKUM: 10.12.2013; Views: 1563; Downloads: 144
.pdf Full text (4,06 MB)

Search done in 0.05 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica