| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 8 / 8
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
UPORABA PROGRAMSKEGA JEZIKA GROOVY ZA IZGRADNJO UPORABNIŠKO BOGATIH SPLETNIH APLIKACIJ
Andrej Ravnak, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili lastnosti programskega jezika Groovy, ki smo ga uporabili za implementacijo spletne aplikacije. V teoretičnem delu diplomske naloge smo opisali potek namestitve ogrodij, omenili druga razvojna orodja in podrobno predstavili osnovne gradnike in lastnosti Groovy-a, katerih delovanje smo prikazali na testnih primerih. V praktičnem delu diplomske naloge smo opisali našo spletno aplikacijo in gradnike, ki predstavljajo povezavo med uporabniškim vmesnikom in podatkovno bazo.
Keywords: Groovy, Grails, uporabniško bogate spletne aplikacije
Published: 15.06.2012; Views: 1444; Downloads: 98
.pdf Full text (1,54 MB)

2.
PRIMERJAVA TEHNOLOGIJ FLASH IN HTML5
Miha Jerič, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu bomo raziskali ter obdelali primerjavo med spletnima tehnologijama Flash ter HTML5. Flash je na spletu prisoten že vse od leta 1996 in je namenjen prikazovanju interaktivnosti na spletni strani, prikazovanju medijev, iger, ki jih samo v HTML-ju do prihoda HTML5 ni bilo možno prikazovati. Z novim standardom HTML5 pa bi lahko v prihodnosti le-ta popolnoma izpodrinil Flash, saj omogoča interaktivnost, ne da bi bilo potrebno namesti dodatne komponente za prikazovanje interaktivnosti (npr. Flash player). Flash ima kar nekaj pomanjkljivosti, zaradi katerih bi ga lahko HTML5 izpodrinil. Med njimi je prav gotovo v prvi vrsti potreba po nameščanju dodatnih komponent. V diplomskem delu bomo raziskali razliko med obema tehnologijama, njune prednosti in slabosti ter prikazali praktičen primer razvoja aplikacije in igre na obeh tehnologijah. Primerjali bomo razvoj obeh tehnologij ter opisali prednosti in slabosti, s katerimi smo se soočali.
Keywords: HTML5, Flash, ActionScript, JavaScript, primerjava, spletne tehnologije, RIA, bogate spletne aplikacije
Published: 11.06.2012; Views: 1728; Downloads: 167
.pdf Full text (2,01 MB)

3.
PRIMERJAVA OGRODIJ ZA RAZVOJ BOGATIH SPLETNIH APLIKACIJ VADIN IN APACHE WICKET
Mario Marić, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Povzetek V diplomskem delu preučimo dva izmed ogrodij za razvoj bogatih spletnih aplikacij Vaadin in Apache Wicket ter ju med seboj primerjamo po značilnostih in zmogljivosti. Seznanimo se s samim pojmom bogatih spletnih aplikacij. Nato obe ogrodji podrobneje predstavimo ter si na praktičnem primeru pogledamo njune prednosti ter slabosti. Praktični del diplomskega dela predstavlja implementacija spletne trgovine v obeh ogrodjih. Na podlagi rezultatov primerjave praktičnega dela izpeljemo sklep o uporabnosti obeh ogrodij.
Keywords: Vaadin, Apache Wicket, RIA, bogate spletne aplikacije
Published: 02.02.2012; Views: 1754; Downloads: 102
.pdf Full text (2,05 MB)

4.
PRIMERJAVA JAVANSKIH OGRODIJ ZA RAZVOJ ASINHRONIH SPLETNIH APLIKACIJ
Marko Agrež, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo se najprej dotaknili asinhronih komunikacijskih tehnik med odjemalcem in strežnikom preko spleta. V nadaljevanju smo raziskali tehnologije, ki na strežniški strani nudijo podporo tem tehnikam. Odgovorili smo na vprašanje »Zakaj so pomembna ogrodja in kako nam olajšajo delo?« ter predstavili dve izmed njih – CometD in Atmosphere. Naredili smo pregled dobrih praks na področju testiranja zmogljivosti spletnih aplikacij ter izvedli primerjavo predstavljenih ogrodij po zmogljivosti in nekaterih funkcionalnih lastnostih.
Keywords: Comet, AJAX s potiskanjem, bogate spletne aplikacije, asinhron splet, ogrodje, CometD, Atmosphere, asinhrono procesiranje zahtev, WebSocket
Published: 18.11.2011; Views: 2019; Downloads: 142
.pdf Full text (2,10 MB)

5.
UPORABA OGRODJA OPENLASZLO ZA IZGRADNJO UPORABNIŠKO BOGATIH SPLETNIH APLIKACIJ
Jasmina Rebernak, 2011, bachelor thesis/paper

Abstract: Danes je za izgradnjo uporabniško bogatih spletnih aplikacij na voljo veliko različnih ogrodij. Eno takšnih je odprtokodno ogrodje OpenLaszlo, katerega razvoj se je pričel pred dobrim desetletjem. Preprostost pri razvoju aplikacij, neodvisnost od urejevalnika za pisanje kode in prenosljivost med spletnimi brskalniki so le nekatere izmed prednosti, ki jih ponuja to ogrodje. Eden izmed sestavnih delov tega ogrodja je programski jezik LZX, katerega prednost je podobnost s HTML-jem in JavaScript-om. V diplomski nalogi smo najprej opisali samo ogrodje in jezik LZX. V praktičnem delu pa smo s pomočjo tega ogrodja izdelali spletno aplikacijo.
Keywords: ogrodje za gradnjo spletnih aplikacij, uporabniško bogate spletne aplikacije, programski jezik LZX, OpenLaszlo
Published: 26.09.2011; Views: 26755; Downloads: 101
.pdf Full text (2,63 MB)

6.
UPORABA SILVERLIGHT 4 ZA PODPORO ELEKTRONSKEMU PREVERJANJU ZNANJA
Matjaž Reberc, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Preučili in opisali smo tehnologijo Microsoft Silverlight 4, ki je ena izmed tehnologij za gradnjo uporabniško bogatih spletnih aplikacij. V praktičnem delu diplomskega dela pa smo v tej tehnologiji razvili spletno aplikacijo, ki omogoča elektronsko preverjanje znanja. Omogoča nam ustvarjanje različnih vrst vprašanj, generiranje in reševanje e-testov ter pregled rezultatov njihovega reševanja.
Keywords: uporabniško bogate spletne aplikacije, Silverlight, WCF, elektronsko preverjanje znanja
Published: 10.06.2011; Views: 1909; Downloads: 105
.pdf Full text (3,53 MB)

7.
IZDELAVA PORTALA ZA ISKANJE ŠPORTNEGA PARTNERJA Z MICROSOFT SILVERLIGHT
Gregor Kovačec, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo predstavlja uporabo tehnologije Microsoft Silverlight za izdelavo portala za iskanje športnega partnerja. V delu so predstavljene tehnologije bogatih spletnih aplikacij in postopek izdelave portala od načrtovanja, implementacije do postavitve portala na internet. Pri implementaciji je poudarek na uporabi spletnih storitev WCF, na implementaciji zemljevidov in implementaciji iskanja, ki uporablja poseben pristop z uporabo iskalnih krogov. Podrobno je opisan tudi sistem za dinamično nalaganje jakostnih lestvic, ki uporablja koncept aplikacijskih domen. V zadnjem delu diplomskega dela je opisana še uporaba portala izven spletnega brskalnika in podroben opis končnega izdelka.
Keywords: Silverlight, Bogate spletne aplikacije, RIA, WCF, Bing Maps, Aplikacijske domene, Športne aktivnosti
Published: 31.03.2011; Views: 1697; Downloads: 147
.pdf Full text (9,84 MB)

8.
RAZVOJ BOGATIH SPLETNIH VMESNIKOV Z UPORABO SILVERLIGHT
Darko Domjan, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi so predstavljene temeljne lastnosti bogatih spletnih aplikacij, njihove prednosti in vpliv, ki ga imajo na obstoječe tehnologije in uporabnike. Podrobneje je predstavljen Microsoft Silverlight, pri katerem si ogledamo funkcionalnosti, arhitekturo in način razvoja aplikacij s primeri. S primerjavo in ključnimi značilnostmi sta predstavljeni tudi dve konkurenčni RIA ogrodji, JavaFX in Adobe Flex. V zaključnem delu je predstavljena preprosta arkadna igra razvita v ogrodju Silverlight, na kateri so praktično prikazane bistvene funkcionalnosti tega ogrodja.
Keywords: RIA, Silverlight, bogate spletne aplikacije, spletni vmesniki
Published: 20.12.2010; Views: 1929; Downloads: 129
.pdf Full text (1,74 MB)

Search done in 0.15 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica