| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
VLOGA BLOGOV V MNOŽIČNEM KOMUNICIRANJU
Tamara Juhnov, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Bloganje se je razvilo v prevladujočo spletno kulturo komuniciranja in pridobilo pomembno vlogo v množičnem komuniciranju. V diplomskem delu to vlogo natančneje analiziramo in jo predstavimo kot večplasten koncept, kombinacijo razvoja virtualne skupnosti, medijskega orodja za posredovanje in pridobivanje informacij ter novega načina zadovoljevanja potreb. Blog definiramo, označimo njegovo mesto v medijski pokrajini, raziščemo blogarsko skupnost, ga predstavimo v odnosu do tradicionalnih medijev in raziščemo funkcije, ki se skozi blog uresničujejo. Na podlagi ustreznega teoretičnega ogrodja definiramo motive za bloganje in skozi lastno raziskavo ugotavljamo, kakšne so blogarske navade aktivnih blogarjev ter kako se vloga blogov uresničuje skozi bloganje.
Keywords: blog, bloganje, blogosfera, splet 2.0, množični mediji, množično komuniciranje.
Published: 14.05.2010; Views: 12186; Downloads: 289
.pdf Full text (1,10 MB)

2.
VPLIV TEHNOLOGIJE WEB 2.0 NA POSLOVANJE PODJETJA
Peter Šuhel, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga opisuje uporabo Web 2.0 tehnologij v podjetjih. Tehnologija Web 2.0 je na spletu že zelo razširjena, praktično so vse najbolj popularne storitve na internetu sestavljene iz Web 2.0 tehnologije. Vendar ta tehnologija še ni močno razširjena v podjetjih, kjer se je izkazala za zelo uporaben in učinkovit način prenosa, beleženja in pisanja informacij. Zaradi uspešnosti te tehnologije v podjetjih, ki so vpeljala E2.0, je smotrno raziskati ta nov način uporabe programske opreme v podjetjih. V diplomski nalogi sem opisal osnovne pojme tehnologij Web 2.0 in Podjetja 2.0, navedel konkretne primere v praksi, primerjal raziskave, naredil prototip Podjetja 2.0 ter podal svoje mnenje o definitivni učinkovitosti in nujnosti Web 2.0 v podjetju. Ker je Podjetje 2.0 še dokaj mlada tehnologija, je bil moj cilj preučiti učinkovitost Web 2.0 tehnologije v podjetjih. Kot sem pred začetkom pisanja diplomske naloge sklepal, je uporaba Web 2.0 tehnologije v podjetjih v prihodnosti neizogibna, vsaj pri delavcih znanja.
Keywords: - Tehnologija WEB 2.0 - Poslovanje podjetja - Podjetje 2.0 - Intranet - Wiki - Blogosfera
Published: 22.07.2009; Views: 2511; Downloads: 276
.pdf Full text (1,72 MB)

3.
The influence of English on Slovene blogs
Klavdija Krempl, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomske naloge je bil ugotoviti vpliv angleščine na slovenske bloge; in sicer na katerih jezikovnih ravneh in kako se le-ta v njih kaže. V ta namen sem izvedla raziskavo, v kateri sem pregledala skoraj 100 naključno izbranih slovenskih blogov. S pomočjo analize blogov kot dokumentov sem izpisovala primere s področja besedišča in skladnje. Le-te sem nato s pomočjo deskriptivno-kavzalne metode razvrstila v različne kategorije. Ugotovila sem, da se vpliv angleščine na slovenskih blogih kaže predvsem na področju besedišča (različne ravni adaptacije prevzetih besed in sleng); določen vpliv se kaže tudi na področju skladnje (odvečna raba svojilnih zaimkov, raba samostalnikov v vlogi levih prilastkov pred samostalniškimi odnosnicami, kjer bi načeloma v slovenščini pričakovali pridevnik ali kakšno drugo konstrukcijo, raba lastnih imen/imen znamk v vlogi levih prilastkov, dobeseden prevod kalkov). Vpliv angleščine na slovenske bloge se kaže tudi v delni rabi angleščine v imenih kategorij in blogerjev ter naslovih blogov in vnosov. Vzroke za tovrsten vpliv angleščine lahko iščemo v naslednjih dejstvih: (1) angleščina je glavno sporazumevalno sredstvo na svetovnem spletu; kot tako omogoča večjo prepoznavnost, morda celo priljubljenost na spletu (2) angleščina se velikokrat dojema kot jezik, ki je bolj prestižen, sofisticiran, moderen od jezika, v katerega smo se rodili
Keywords: blog, bloger, bloganje, blogosfera, vpliv angleščine na slovenščino, besedišče, skladnja
Published: 06.06.2009; Views: 4133; Downloads: 386
.pdf Full text (1,13 MB)

4.
Search done in 0.14 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica