| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
UMETNA SVETLOBA V FOTOGRAFIJI
Alen Gomolj, 2010, bachelor thesis/paper

Abstract: Osrednja tema diplomske naloge je delo z umetno svetlobo v fotografiji. Diplomsko delo obsega tako teoretični kot tudi praktični del. Teoretični in praktični del med seboj sicer nista ločena ampak se skozi celotno diplomsko delo povezujeta in dopolnjujeta. V teoretičnem delu je zajeta predvsem razlaga svetlobe, posameznih pojmov in tehnik v fotografiji, praktični del pa vsebuje razlage in fotografsko gradivo na podlagi katerega je predstavljeno delo z umetno svetlobo v fotografiji.
Keywords: umetna svetloba, vrste svetlobe, bliskavica, odbojnik, TTL
Published: 13.12.2010; Views: 7851; Downloads: 245
.pdf Full text (1,48 MB)

2.
SVETLOBA V MODNI FOTOGRAFIJI
Mateja Skledar, 30, bachelor thesis/paper

Abstract: Modna fotografija je v trenutek ujeta moda. Njen glavni namen je oglaševanje oblačil in lepotnih izdelkov. Je ustvarjanje vzdušja, momenta in stila. Modna fotografija je glamurozna, profesionalna in zahteva visoke standarde. Za delo z njo moramo razumeti modo, tako kot moramo razumeti svetlobo pri delu s fotografijo. Svetloba je že v splošnem bistvo vsake fotografije, njen sestavni del, brez nje ni fotografije. Tako je nuja za delo v fotografiji, da jo razumemo, poznamo njen učinek in jo znamo kontrolirati. Osrednja tema diplomske naloge je delo s svetlobo v modni fotografiji. Diplomsko delo je sestavljeno tako iz teoretičnega dela kot tudi praktičnega. Sprva je predstavljena teorija, ki je potrebna za poznavanje dela s svetlobo v modni fotografiji. Opisana je oprema za delo s svetlobo ter njeni učinki. Razloženi so različni načini osvetlitve, ki so pogosti v modni fotografiji. V praktičnem delu sta predstavljena dva projekta z izdelanimi fotografijami. Prvi zajema delo s svetlobo v studiu, drugi delo s svetlobo na terenu. Primeri so podkrepljeni s fotografijami, priloženi so diagrami osvetlitve in potek dela.
Keywords: svetloba, modna fotografija, moda, bliskavica, odbojnik, osvetlitveni stili
Published: 22.09.2011; Views: 10684; Downloads: 356
.pdf Full text (3,78 MB)

3.
FOTOREPORTER IN TEHNIKE DIGITALNE FOTOGRAFIJE - NAJBOLJŠA DIGITALNA FOTOGRAFIJA
Ivana Levačić, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga ponazarja fotoreporterja kot uporabnika tehnik digitalne fotografije. Veliki del diplomske naloge sem namenila razumevanju osnov digitalne fotografije in fotografski opremi. V diplomski nalogi bom poskušala odgovoriti na vprašanje, katerega si zastavlja veliko ljudi, in sicer kako narediti najboljšo digitalno fotografijo. Pomembno je opomniti, da je danes fotografija zelo pomemben del našega življenja, fotografska dokumentacija se nahaja povsod, je že skoraj obvezen del podjetniških, vzgojno – izobraževalnih, političnih ter različnih drugih arhivov. Z vse večjim razvojem digitalnih aparatov se vsak dan veča število njegovih uporabnikov ter njen velik potencial. Diplomsko delo je napisano kot pripomoček, pomaga pri razumevanju osnov fotografije, za lažje razumevanje sem teoretičen del združila s praktičnimi primeri, v obliki slik in ilustrativnih skic. Raziskovalni del diplomske naloge ponazarja dejanska stanja, narejen je v obliki intervjuja, kjer so intervjuvanci profesionalni fotografi s področja fotoreporterstva in profesionalni fotograf, kateri deluje na področju umetniške fotografije.
Keywords: Fotoreporter, digitalna fotografija, digitalni zrcalno - refleksni aparat - DSLR, digitalno svetlobno tipalo, objektiv, bliskavica.
Published: 13.09.2011; Views: 10938; Downloads: 329
.pdf Full text (4,23 MB)

4.
KONCERTNA FOTOGRAFIJA
Dunja Andrenšek, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga vsebuje povzetek fotografske opreme in njenih značilnosti, ki so uporabne pri zajemanju koncertne fotografije. Obravnavano je tudi področje samega zajemanja z uporabniškega vidika ter uporabniški nasveti iz lastnih in izkušenj drugih fotografov. Zajeta je priprava fotografske opreme, predvsem zaradi zahtevnosti pogojev. Obravnavan je tudi postopek pridobivanja akreditacij , težave pri tem ter postprodukcija po zajemanju.
Keywords: FOTOAPARAT, OBJEKTIV, BLISKAVICA, KONCERT, POSTPRODUKCIJA
Published: 18.12.2012; Views: 4892; Downloads: 180
.pdf Full text (52,53 MB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica