| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 42
First pagePrevious page12345Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
KOMPARATIVNA ANALIZA VIRTUALNIH OKOLIJ
Zmago Fluks, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava tematiko računalniške virtualizacije in primerjavo med različnimi virtualnimi okolji. Cilj diplomske naloge je predstaviti virtualizacijo in njene tehnologije ter izvesti performančne teste za boljšo predstavo, kolikšen potencial prinaša določeno virtualno okolje v dani situaciji. V diplomskem delu se bomo osredotočali na dve različni perspektivi v virtualizaciji. Ena perspektiva je, kot jo vidi uporabnik sam in kaj mu prinaša virtualizacija. Druga perspektiva so podjetja ter njihov pogled na poslovanje, oz. kakšne so sploh pozitivne posledice uporabe virtualnih sistemov. Namreč oba vidika sta si dokaj različna in zato so tudi virtualizacijske tehnologije temu prilagojene. Vsekakor virtualizacija je tehnologija sedanjosti in prihodnosti, zaradi česar je toliko bolj pomembno posvetiti pozornost temu področju.
Keywords: virtualizacija, paravirtualizacija, xen, kvm, qemu, linux, benchmarking
Published: 08.12.2009; Views: 1900; Downloads: 221
.pdf Full text (4,99 MB)

10.
BENCHMARKING TRŽENJSKEGA SPLETA V TRGOVINI NA DROBNO S PRIMEROM DVEH PODJETIJ
Barbara Bercko, 2010, undergraduate thesis

Abstract: Podjetja morajo za rast poslovanja neprestano izboljševati ponudbo in storitve ter povečevati zadovoljstvo čedalje bolj zahtevnih kupcev. Podjetja stremijo k temu, da so najboljša. Zato se mora podjetje neprestano učiti in v poslovanje vnašati nova znanja, poslovne prakse in iskati nove poslovne priložnosti. Le-to jim omogoča dokaj mlada managerska metoda benchmarking. Z njo podjetje primerja poslovanje lastnega podjetja s poslovanjem boljše oz. najboljše prakse ter s tem odkriva zaostanke v poslovanju. Namen benchmarkinga ni le izvedba analize, temveč prilagajanje poslovanja svoje organizacije s prisvajanjem najučinkovitejših praks s ciljem biti boljši in uspešnejši od svojih konkurentov. Predmet primerjave v diplomskem delu je trženjski splet v trgovini na drobno. Trženjski splet je kombinacija spremenljivk, ki jih podjetje oblikuje, da bi doseglo želeno povpraševanje oziroma reakcijo na strani potrošnikov. S primerjavo spremenljivk trženjskega spleta podjetja Krisma, d.o.o. in Granit commerce d.o.o. smo ugotovili, da ima podjetje Krisma, d.o.o. določene pomanjkljivosti na vsakem izmed področij trženjskega spleta, ki bi jih z minimalnimi stroški in spremembami v poslovanju lahko odpravili.
Keywords: Benchmarking, odnosi z javnostjo, oglaševanje, pospeševanje prodaje, prodajno okolje, storitve, trgovina na drobno, tržno komuniciranje, trženjski splet, učenje
Published: 25.08.2010; Views: 1861; Downloads: 208
.pdf Full text (1,18 MB)

Search done in 0.23 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica