1. |
2. |
3. |
4. Komuniciranje v marketingu s poudarkom na oglaševanju v podjetju Gorenje : diplomsko deloPolonca Oder, 2004, undergraduate thesis Keywords: oglaševanje, ekonomska propaganda, tržna analiza, reklama, gospodinjski aparati, bela tehnika, Slovenija, marketing, trženje, mediji, komuniciranje, pospeševanje prodaje, oglasi, strategija trženja, značilnosti Published: 28.09.2007; Views: 2287; Downloads: 187
Full text (1,04 MB) |
5. Pravni vidiki v oglaševanju na primeru podjetja BSH Hišni aparati d.o.o. : diplomsko deloSabina Fužir, 2005, undergraduate thesis Keywords: oglaševanje, ekonomska propaganda, pravna ureditev, regulacija, nelojalna konkurenca, kazniva dejanja, gospodinjski aparati, bela tehnika, kritika, prodajna funkcija, podjetje, koncerni, Slovenija, izdelki, proizvodi, politika izdelka Published: 28.09.2007; Views: 2715; Downloads: 289
Full text (670,31 KB) |
6. Razvoj zaposlenih v podjetju Gorenje, d.d. : diplomsko deloMaja Jeriha, 2005, undergraduate thesis Keywords: uporaba človeških zmogljivosti, kadrovska politika, motiviranje, zadovoljstvo, poslovodni delavci, organizacijske strukture, zaposlenost, kariera, poklicna uspešnost, človeški potencial, delovanje, strategija, delovna razmerja, programi, projekti, poslovni razgovori, izobraževanje, cilj, podjetje, gospodinjski aparati, bela tehnika, predstava, človek, panoge dejavnosti, strokovno izobraževanje, Slovenija, organiziranost Published: 28.09.2007; Views: 2957; Downloads: 241
Full text (546,85 KB) |
7. Stroški dela in njihovo interpretiranje : diplomsko deloMarija Seme, 2005, undergraduate thesis Keywords: stroški, analiza stroškov, delo, razlike, zaposlenost, plače, osebni dohodek, davki, odhodek, motiviranje, zadovoljstvo, organizacijske strukture, delovanje, strategija, delovna razmerja, programi, podjetje, holdingi, gospodinjski aparati, bela tehnika, elektrogospodarstvo, predstava, panoge dejavnosti, Slovenija, mednarodne primerjave, Evropska unija Published: 28.09.2007; Views: 2994; Downloads: 1250
Full text (399,29 KB) |
8. Analiza strategije trženja družbe Gorenja d.d. na skandinavskem trgu : diplomsko deloSabina Kos, 2005, undergraduate thesis Keywords: strategija trženja, mednarodno trženje, mednarodni trg, Skandinavija, značilnosti, marketing mix, marketinški splet, trženje, marketing, družbe, bela tehnika, gospodinjski aparati, tržna analiza, uporabniki, blagovne znamke, tržno planiranje, pospeševanje prodaje, design, oblikovanje, pozicioniranje, distribucija, tržne poti, prodaja, oblikovanje cene, cene, poslovno okolje, kupci, potrošnik, cilj, operativni plani Published: 28.09.2007; Views: 2816; Downloads: 505
Full text (389,23 KB) |
9. Strategija vstopa podjetja Gorenje na češki trg : diplomsko deloMitja Barbič, 2005, undergraduate thesis Keywords: strategija trženja, mednarodni trg, Češka, značilnosti, poslovno okolje, družbe, bela tehnika, gospodinjski aparati, tržna analiza, franchising, blagovne znamke, tržno planiranje, pospeševanje prodaje, oblikovanje, pozicioniranje, distribucija, tržne poti, strategija, poslovno okolje, cilj, operativni plani Published: 28.09.2007; Views: 2406; Downloads: 287
Full text (364,33 KB) |
10. Analiza izbranih načinov financiranja v družbi Gorenje d.d. : diplomsko deloŠpela Jeriha, 2005, undergraduate thesis Keywords: finančna analiza, financiranje, družbe, finančno planiranje, factoring, forfaiting, podjetje, Slovenija, finančna sredstva, vrednostni papirji, terjatve, obveznosti, zaloge, lastnina, dolgovi, plačilna sposobnost, proizvodnja, krediti, finančno odločanje, gospodarnost, ekonomičnost, bela tehnika, gospodinjski aparati Published: 28.09.2007; Views: 1677; Downloads: 116
Full text (515,66 KB) |