1. ŠTEDILNIK Z AVTOMATSKO REDUKCIJO MOČI KUHALIŠČBranko Mandelc, 2016, master's thesis Abstract: Segment bele tehnike omogoča veliko možnosti za raziskave in uvajanje inovativnih funkcij aparatov, ki odpirajo nove dimenzije njihove uporabnosti. V zadnjem času se pojavlja zanimanje, oziroma potreba po tako imenovanih »varnih« gospodinjskih aparatih. To so aparati, ki omogočajo varno delovanje tudi v primeru, ko jih ne uporabljamo povsem v skladu z navodili o uporabi. Tema naloge je razviti »varen« štedilnik, v katerega je vgrajen regulacijski modul in senzor gibanja, ki v primeru, da uporabnik ne stoji pred štedilnikom, to zazna in avtomatsko zmanjša moč kuhališč ter s tem prepreči možnost nastanka požara. Z meritvami je potrjeno, da je razvit štedilnik z avtomatsko redukcijo moči kuhališč, ki zadostuje vsem funkcionalnim in varnostnim kriterijem za velike gospodinjske aparate. Keywords: bela tehnika, štedilnik z avtomatsko redukcijo moči, regulacijski modul, senzor gibanja, kuhališče Published in DKUM: 12.07.2016; Views: 1549; Downloads: 70
Full text (4,51 MB) |
2. Model integriranih tržnih komunikacij podjetja Krebe-Tippo d.o.o. : diplomsko deloUrban Lapajne, 2006, undergraduate thesis Keywords: podjetje, poslovni proces, bela tehnika, gospodinjski aparati, modeli, delovna organizacija, tržne poti, tržni mehanizem, komuniciranje, rešitve, mediji, informacijski sistemi, značilnosti, trženje, predstava, razvoj, uporabniki, marketing, vedenje, blagovne znamke, mednarodno poslovanje, uporaba računalnika, elektronsko poslovanje, reševanje problemov, konkurenčnost, empirične raziskave, Slovenija, organiziranost, mednarodni trg, prednost, regulacija, strategija trženja, izvršba, planiranje proj Published in DKUM: 30.05.2012; Views: 1746; Downloads: 74
Full text (756,04 KB) |
3. Marketinško komuniciranje v podjetju Gorenje - nova generacija aparatov NGC 600 : specialistično deloDavid Pirc, 2006, specialist thesis Keywords: promocija, gospodinjski aparati, bela tehnika, politika izdelka, novi proizvodi, tržno planiranje, proizvodnja, predstava, elektroindustrija, marketinški splet, marketing mix, povezanost, poslovno komuniciranje, komercialno poslovanje, marketing, trženje, komuniciranje, potrošnik, blagovne znamke, oblikovanje, pospeševanje prodaje, tržne raziskave, oglaševanje, ekonomska propaganda, internet, računalniške mreže, televizija, uporabniki, pozicioniranje, strategija, poslovni proces, metode, programi Published in DKUM: 30.05.2012; Views: 2228; Downloads: 100
Full text (4,53 MB) |
4. Analiza strategij pozicioniranja izbranih blagovnih znamk na trgu pralnih strojev Velike Britanije : diplomsko deloJanez Prezelj, 2007, undergraduate thesis Keywords: blagovne znamke, tržna analiza, podjetje, poslovni proces, bela tehnika, gospodinjski aparati, oblikovanje, modeli, kvaliteta, delovna organizacija, tržne poti, tržni mehanizem, promocija, pozicioniranje, strategija, pospeševanje prodaje, Velika Britanija, izvršba, značilnosti, predstava, uporabniki, mednarodno poslovanje, empirične raziskave, organiziranost, mednarodni trg, prednost Published in DKUM: 30.05.2012; Views: 1836; Downloads: 79
Full text (700,83 KB) |
5. Partnerska povezava blagovnih znamk Gorenje in Pininfarina : diplomsko deloMateja Potočnik, 2007, undergraduate thesis Keywords: blagovne znamke, oblikovanje, partnerstvo, poslovno sodelovanje, komuniciranje, povezanost, predstava, podpora, novi proizvodi, gospodinjski aparati, mednarodno poslovanje, mednarodno sodelovanje, bela tehnika, izdelki, proizvodi, design, proizvodnja Published in DKUM: 30.05.2012; Views: 1601; Downloads: 44
Full text (527,02 KB) |
6. Trženje s hkratno podporo dobrodelnim namenom na primeru podjetja Gorenje, d.d. : [diplomsko delo]Urška Travner, 2007, undergraduate thesis Keywords: marketing, trženje, tržne poti, promocija, predstava, komuniciranje, povezanost, neprofitne organizacije, družbena odgovornost, družbene dejavnosti, socialni vidik, ekonomska pomoč, sponzorstvo, elektroindustrija, bela tehnika, gospodinjski aparati, izdelki, proizvodi, blagovne znamke, politika izdelka, komercialno poslovanje, značilnosti, teorija, delovanje, strategija trženja, projekti, strategija, programi, ekonomska propaganda, oglaševanje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostjo, modeli Published in DKUM: 30.05.2012; Views: 2093; Downloads: 92
Full text (379,58 KB) |
7. Strategija trženja nove linije Gorenje Pininfarina II v Franciji : diplomsko deloInes Sotošek, 2007, undergraduate thesis Keywords: strategija trženja, trženje, marketing, komuniciranje, oglaševanje, ekonomska propaganda, mednarodno trženje, podpora, novi proizvodi, življenjski cikel, mednarodni trg, distribucija, gospodinjski aparati, Evropa, Francija, bela tehnika, mednarodne primerjave, ponudba, poraba, uporabniki, marketing mix, marketinški splet, tržno planiranje, izdelki, proizvodi, design, oblikovanje, pozicioniranje, proizvodnja, mednarodno podjetje, pospeševanje prodaje Published in DKUM: 30.05.2012; Views: 2047; Downloads: 73
Full text (2,52 MB) |
8. Marketinško komuniciranje na primeru hladilno-zamrzovalnega aparata Gorenje Premium Touch s kristali Swarowski : diplomsko deloMario Gegić, 2007, undergraduate thesis Keywords: blagovne znamke, bela tehnika, gospodinjski aparati, inovacije, trženje, marketing, inovacijska dejavnost, inovativno poslovanje, komuniciranje, značilnosti, oglaševanje, ekonomska propaganda, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostjo, povezanost, direktno trženje, politika izdelka, izdelki, proizvodi, inovativnost, elektroindustrija, strategija trženja, komercialno poslovanje, projekti, tržne raziskave, aplikacija Published in DKUM: 30.05.2012; Views: 1712; Downloads: 52
Full text (435,55 KB) |
9. Direktni investiciji podjetij Gorenje, d.d., in Gorenje Tiki, d.o.o., v Srbiji : diplomsko deloVeronika Obu, 2007, undergraduate thesis Keywords: tuje investicije, definicija, neposredne tuje investicije, oblikovanje, poslovanje, Srbija, motiviranje, proizvodnja, internacionalizacija, bela tehnika, elektroindustrija, gospodinjski aparati, mednarodni trg, komercialno poslovanje, mednarodni ekonomski odnosi, povezanost, mednarodno sodelovanje, mednarodno poslovanje, finančna analiza, ekonomski vidik, poslovni proces, metode, analiza, ekonomske analize, strategija, delovanje, Slovenija Published in DKUM: 30.05.2012; Views: 1602; Downloads: 53
Full text (602,16 KB) |
10. Načrt marketinškega komuniciranja za program kuhalnih aparatov Gorenje : specialistično deloNatalija Krajnc, 2007, specialist thesis Keywords: marketing, trženje, komuniciranje, poslovno komuniciranje, marketinški splet, tržno planiranje, promocija, gospodinjski aparati, bela tehnika, politika izdelka, proizvodnja, predstava, elektroindustrija, marketing mix, povezanost, komercialno poslovanje, interno komuniciranje, blagovne znamke, oblikovanje, pospeševanje prodaje, tržne raziskave, oglaševanje, ekonomska propaganda, odnosi z javnostjo, osebna prodaja, uporabniki, pozicioniranje, strategija, poslovni proces, metode, programi, procesi, apli Published in DKUM: 30.05.2012; Views: 2977; Downloads: 154
Full text (1,27 MB) |