| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 16
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Uporaba projektnega managementa pri strateškem načrtovanju projekta PARTY LINIJA
Miha Šmigoc, 2024, master's thesis

Abstract: Projekcija, strateška zasnova, načrtovanje in izvedba projekta PARTY LINIJA so zahtevna naloga. Gre namreč za inovaDvni projekt, ki ga še ni na trgu in predstavlja nekaj povsem novega in drugačnega, nekaj, česar ljudje še ne poznajo. Za osnovno razumevanje in usmeritev poslovnega načrta smo se osredotočili na teoretično opredelitev projektnega managementa, pri čemer smo definirali projekt kot uporabo določenih virov v interesu ustvarjanja novosti. Raziskali smo različne vrste projektov, njihove cilje, življenjski cikel, faze delovanja, značilnosti ter dokumentacijo. Skozi projektni management smo izpostavili, da gre za proces, ki ga opravljamo z namenom doseganja zastavljenih ciljev ob sočasni kontroli časa, kakovosti, ljudi in drugih dejavnikov. Funkcionalnosti projektnega managiranja vključujejo planiranje, motiviranje, nadziranje, usmerjanje in spremljanje oziroma kontrolo. Zastavljen avtobusni projekt smo pripravili na podlagi strateškega managementa, ki se osredotoča na analizo in izbiro ustreznih strategij za nadaljnje delovanje. Poleg tega smo natančno razčlenili projektne udeležence in tveganja projekta, kar nam je omogočilo ustvariti trdno podlago in temelje za pripravo projektnega oziroma poslovnega načrta. V magistrski nalogi smo ugotovili, da je projekt PARTY LINIJA zelo odvisen od zakonodaje. Ključni nalogi sta zagotovitev, da projekt deluje v skladu z zakoni in predpisi, ter vzpostavitev izjemne varnostne sheme. Varnost in zakonodaja sta temeljna elementa vseh vidikov in aktivnosti projekta. Avtobus ne bo običajen, temveč bo preurejen v skladu s predpisi in homologacijo. Avtobusna linija bo povezovala točke v središču Maribora, kjer poteka glavno večerno dogajanje, z bolj naseljenimi predeli mesta, od koder potrebujejo ljudje zaradi oddaljenosti prevoz. Projekt PARTY LINIJA je nov izdelek, ki združuje dva svetova in ima tako neposredne kot posredne učinke, koristne za družbo. Prav zato se bo pojavila potreba po zaščiti projekta s patentom in blagovno znamko. Strateški načrt avtobusa bo izveden v okviru podjetja X, da ga odobrijo za javni promet, kar odpira priložnosti za potencialna sofinanciranja in sponzorstva. Raziskava in analiza empiričnih podatkov kažeta na izjemen interes ljudi za projekt. Zlasti v večernih in nočnih urah primanjkuje možnosti za prevoz, poleg tega pa so rezultati raziskave pokazali na težave zaradi vožnje pod vplivom alkohola in pomanjkanja parkirnih mest. S pravilno izvedbo in ustrezno cenovno politiko lahko pozitivno vplivamo na družbo, zmanjšamo navedene težave in okrepimo izkoriščenost avtobusov podjetja X, ki v teh urah ne obratujejo in bi bili v standardni obliki nekonkurenčni.
Keywords: projekt, projektni management, proces, avtobus, PARTY LINIJA
Published in DKUM: 23.04.2024; Views: 261; Downloads: 30
.pdf Full text (4,29 MB)

2.
Analiza učinkov uvedbe integrirane vozovnice z vidika izvajalca avtobusnega javnega potniškega prometa
Mihaly Šamu, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava analizo enotnih integriranih vozovnic v javnem potniškem prometu z vidika izvajalca javno potniškega prometa. V diplomskem delu je predstavljen zakon o prevozih v cestnem prometu, opis definicije javnega potniškega prometa, povzetek zgodovinskega razvoja potniškega prometa in plačilnega sistema, kaj je IJPP vozovnica, prednosti in slabosti integriranega sistema in primer tega s tujine. V zadnjem delu pa je analiza anketnega vprašalnika, kateri je zasnovan na podatkih enega od prevoznikov JPP in je podal pozitivne ocene uporabnikov IJPP vozovnice. Prikazani so celotni rezultati vprašalnika, ki vsebujejo nekatere pričakovane in nepričakovane odgovore, po katerih so vidni rezultati zadovoljstva uporabnikov IJPP vozovnic. Niso zadovoljni le s samo vozovnico, vendar tudi s kakovostnim prevozom in pomočjo osebja ob izgubi ali kraji vozovnice. Presenetljivi so rezultati tudi zaradi tega, ker je bilo zelo malo negativnih odgovorov na posamezna vprašanja, kar se še, glede na pretekla leta ni naredilo.
Keywords: Prometno inženirstvo, javni potniški promet, integrirana vozovnica, avtobus, ZPCP-2
Published in DKUM: 13.09.2018; Views: 1379; Downloads: 84
.pdf Full text (3,62 MB)

3.
Preučevanje sodobnih tehnoloških rešitev v javnem potniškem transportu in implementacija v celju
Natalija Kroflič, 2017, bachelor thesis/paper

Abstract: Glede na vse večjo problematiko onesnaženosti okolja vidimo v pomanjkanju uporabe javnega mestnega potniškega prometa velik problem, saj z uporabo lastnega prevoza po mestnih središčih, le te še dodatno okoljsko obremenjujemo. Največji problem vpeljave in povečanja uporabe javnega mestnega potniškega prometa med prebivalstvom so finančni stroški. Namreč večina mest si zaradi nizkega proračuna ne more privoščiti visokih finančnih vložkov, ki bi bili potrebni za popolno spremembo in reorganizacijo prometne ureditve mestnih središč. Raziskovali, analizirali in primerjali smo dve slovenski mesti, Velenje in Celje. Med prebivalci Celja smo izvedli anketo o uporabi javnega potniškega transporta, v nadaljevanju JPT, in jo statistično analizirali z uporabo metode za analizo statističnih podatkov. Ugotovili smo, da prebivalci Celja redko za transport uporabijo JPT. Razlog nizke uporabe je, da je vozni red zelo nefleksibilen, hkrati pa so tudi avtobusi izrabljeni, neprilagojeni invalidom. Zaključimo lahko, da imajo evropska mesta, za razliko od slovenskih mest zelo dobro poskrbljeno za javni mestni potniški transport, v nadaljevanju JMPT. Vozne linije so številne in tudi časovno zelo pogoste, hkrati pa so tudi avtobusi prilagojeni in dostopni tako invalidom kot tudi otroškim vozičkom. V večini slovenskih mest primanjkuje finančnih sredstev, s katerimi bi posamezne občine uredile JMPT, ki bi bil prebivalcem prijazen, in tako ostaja problem prenasičenosti mestnih središč z avtomobili, velika onesnaženost mest in gneče ob dnevnih konicah.
Keywords: javni mestni potniški transport, javni potniški transport v Celju, tehnološke rešitve v javnem transportu, mestni avtobus
Published in DKUM: 03.08.2018; Views: 1127; Downloads: 124
.pdf Full text (1,91 MB)

4.
Inženirsko oblikovanje potniškega prostora mestnega avtobusa
Blaž Gojkošek, 2018, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu je predstavljen potek oblikovanja potniškega prostora avtobusa, ta je potekal v podjetju TAM–Europe. Podjetje razvija prototip električnega avtobusa, za katerega je bilo potrebno oblikovati notranjost ob robnih pogojih, ki so jih določili v podjetju. Proces razvoja in oblikovanja se je začel s pregledom tematike dela, nadaljeval z iskanjem rešitev in zaključil s snovanjem produkta, s katerim je bila oblikovana končna rešitev. Končno rešitev predstavlja 3D model notranjosti avtobusa, ki ustreza zahtevam direktive in ga bo lahko podjetje uporabilo v svojem nadaljnjem razvoju.
Keywords: Inženirsko oblikovanje, razvoj, 3D modeliranje, avtobus, potniški prostor, notranjost avtobusa
Published in DKUM: 29.06.2018; Views: 1386; Downloads: 181
.pdf Full text (8,40 MB)

5.
Vpeljava električnega ali hibridnega avtobusa v javno podjetje marprom d.o.o.
Mitja Mlakar, 2017, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomski nalogi smo skušali ugotoviti, ali se v Javnem podjetju Maprom d.o.o. na liniji 21 Ljubljanska–Tržaška cesta–Merkur izplača vpeljati električni oziroma hibridni avtobus. Analizirali smo izračune povprečne porabe goriva, ogljičnega odtisa in ROI ter prišli do nekaterih ugotovitev. V teoretičnem delu diplomske naloge smo omenili subvencije za avtobuse v Republiki Sloveniji, predstavili električni avtobus in električne baterije ter definirali javni linijski prevoz. V praktičnem delu naloge smo predstavili obstoječe stanje. Pri tem smo primerjali tri vozila, jih temeljito analizirali in na koncu podali kritično analizo. V zadnjem delu diplomske naloge smo predlagali nekaj rešitev in z izračunom ROI potrdili končno analizo.
Keywords: električni avtobus, električne baterije, ogljični odtis, ROI, Javno podjetje Marprom d.o.o.
Published in DKUM: 09.06.2017; Views: 2404; Downloads: 254
.pdf Full text (1,67 MB)

6.
MOBILNA APLIKACIJA ZA AVTOBUSNI PROMET
Aleš Pintarič, 2015, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo implementirali mobilno aplikacijo za platformo iOS. Izdelana aplikacija omogoča prikaz voznih redov, cenika, aktualne novice, prodajna mesta, prikaz avtobusnih postaj na zemljevidu, izris najkrajše poti do avtobusne postaje in čas prihoda avtobusa. Podatke za prihod avtobusa na določeno avtobusno postajo pridobimo s pomočjo skripte PHP, ki je zadolžena za pridobivanje podatkov iz podatkovne baze, shranjene na strežniku.
Keywords: mobilna aplikacija, avtobusni promet, avtobus
Published in DKUM: 04.07.2016; Views: 1582; Downloads: 179
.pdf Full text (10,96 MB)

7.
Konstruiranje in analiza gretja voznikovega območja
Aljaž Gajšt, 2015, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je opisan potek konstruiranja grelnega kanala za gretje voznikovega območja na avtobusu. Model grelnega kanala je izdelan v programskem paketu CREO Parametric. Opisana je tudi simulacija toka zraka po grelnem kanalu, ter primerjava učinkovitosti obstoječega grelnega kanala z modificiranim grelnim kanalom. Simulacija pretoka zraka po grelnem kanalu je izvedena v programskem paketu ANSYS.
Keywords: avtobus, konstruiranje, površinsko modeliranje, CREO, ANSYS
Published in DKUM: 27.10.2015; Views: 1244; Downloads: 149
.pdf Full text (2,15 MB)

8.
9.
Uvedba električnega avtobusa v podjetje Mirttours
Anton Pečnik, 2014, bachelor thesis/paper

Abstract: Predmet diplomskega dela je možnost uvedbe električnega avtobusa v podjetje Mirttours. Zelena logistika je sedaj trend, ki počasi prihaja tudi v Slovenijo, električna vozila pa so zanimiva predvsem s strani onesnaževanja okolja, nizke porabe in povzročanja hrupa v okolju. Avtobusi spadajo med večje onesnaževalce okolja, zato smo se v našem delu poglobili v možno uvedbo električnega avtobusa v avtobusno podjetje Mirttours. Slovenija že ima v mestnem javnem prevozu električni avtobus (mestni promet Maribor), cilj naloge pa je predstaviti uvedbo električnega avtobusa tudi v zasebna manjša podjetja. Diplomsko delo smo razdelili na dva dela in sicer na teoretičnega in praktičnega. V teoretičnem delu bomo najprej predstavili osnovne pojme o električnih vozilih, njihov tehnološki razvoj in njihov vpliv na okolje ter njihovo uporabo v javnem prometu. V praktičnem delu smo z raziskovalno metodo izvedli eksperiment na vzorcu podjetja ter z deduktivno metodo v preveritev postavili hipoteze. Z deskriptivno statistično analizo smo nato analizirali sestavo zbranih podatkov ter povezav med njimi.
Keywords: električni avtobus, onesnaževanje okolja, povzročanje hrupa, zelena logistika
Published in DKUM: 22.01.2015; Views: 24727; Downloads: 299
.pdf Full text (2,33 MB)

10.
Moderni vidiki transportnih sredstev v javnem potniškem prometu
Luka Hošnjak, 2014, diploma project paper

Abstract: V projektni nalogi sem preučil gradivo o alternativnih pogonih v avtobusnem prometu. Poiskal sem različne možnost pogonov, ki bodo v prihodnosti močno krojile to vrsto transporta, kateri imajo vsekakor veliko potenciala, čeprav trenutno kaže nasprotno. Poiskal sem infrastrukturne pogoje ter finančne vložke za posamezen pogon, primerjal sem njihove prednosti in slabosti. Vključil sem tudi trenutno mariborsko stanje.
Keywords: Avtobus, alternativni pogon, emisije, izbira možnosti
Published in DKUM: 08.09.2014; Views: 1318; Downloads: 155
.pdf Full text (933,71 KB)

Search done in 0.29 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica