| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
RAZVIJANJE SLUŠNE SPRETNOSTI PRI UČENJU NEMŠČINE KOT TUJEGA JEZIKA
Sandi Gorenšek, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Prav tako pomembno kot pisanje, branje in govorjenje je tudi pravilno poslušanje. Sluh, z vidika didaktične komunikacije, pravilno anticipirati, recipirati, razumevati (prepoznati), ga uporabljati, ter predvsem ponotranjiti v vseh oblikah in izrazih, je vodilo tega diplomskega dela. S pomočjo učbenikov, Optimal in Themen Aktuell, dveh različnih založb, želim prikazati, rabo didaktičnih metod slušnega razumevanja pri pouku nemščine kot tujega jezika. Analiza je razdeljena na tri tematske sklope: avtentičnost, slušni stili in slušne strategije, saj le tako lahko privede do povratnih informacij v zvezi z vplivom didaktičnih slušnih vaj na pridobivanje in učenje tujega jezika na srednjih šolah. Ob takšnem didaktičnem postopanju, se nemalokrat porodi vprašanje: „Kako najbolje razvijati te spretnosti in pri tem nadomestiti pomanjkanje stika z naravnim govorcem jezika“? Z jezikovnim okvirjem, ki ga predlaga CERF-ja, naš šolski sistem in založniška politika, lahko rečemo, da ta problem dobro obvladujemo.
Keywords: slušne spretnosti, slušno razumevanje, slušne strategije, slušni stili, redundanca, avtentičnost
Published: 28.01.2014; Views: 1158; Downloads: 153
.pdf Full text (1,12 MB)

2.
TRŽENJE AVTENTIČNOSTI:SREDNJEVEŠKI UPRIZORITVENI TURIZEM
Simon Hojnik, 2015, bachelor thesis/paper

Abstract: Srednjeveške uprizoritve so prikazi zgodovinski aktivnosti, katere preučujejo in v njih sodelujejo posamezniki ali skupine, njihova aktivnost pa v osnovi predstavlja: upizoritev bojev in tehnik mečevanja in uporabe ostalega orožja, ki je zaznamvovano v virih tedanjega obdobja; uprizoritve žive zgodovine, v katerih imajo opazovalci preko uprizoriteljev možnost spoznati interpretacijo življenja v srednjem veku. Problematika tovrstnih aktivnosti je zajemala razlikovanje med pristnostjo in nepristnostjo, saj mnogi izmed uprizoriteljev zavedno ali nezavedno ne razlikujejo med enim in drugim področjem. Za izbiro takšne tematike smo se odločili, ker smo želeli na podlagi strokovne literature in mnenj strokovnjakov s tega področja, ustvariti mejo, ki ločuje pristno od nepristnega in je s tem tudi ostalim omogočala razlikovanje med enim in drugim. Predpostavljali smo, da bomo naleteli na nekatere izzive, saj to področje v preteklosti ni bilo predmet mnogih akademskih raziskav, kar je pomenilo, da smo bili primorani se po pomoč obrniti na posameznike s pravimi informacijami. V tem koraku nas je skrbela problematika, da informacij, ki so nujne za uspeh naše naloge, ne bomo prejeli zaradi lastnega interesa uprizoriteljev. Kasneje smo to skrb ovrgli, saj je v interesih uprizoriteljev, da povedo več o njihovih dejavnostih in hobijih. To velja še toliko bolj za tiste, ki dobro poznavajo avtentiko, saj želijo, da javnost tudi sama začne zavračati srednjeveška prepričanja in mite, katere so si ustvarili s pomočjo modernih virov (serij, filmov, igric, knjig, itd.). Ugotovitve, na katerih temeljijo vse ostale, so dosledno upoštevanje ustreznih zgodovinskih virov ali strokovnih mnenj posameznikov, ki se poklicno okvarjajo s proučevanjem zgodovine, predmetov, tehnik, navad in običajev nekega zgodovinskega obdobja. Ko dobro spoznamo zgodovinske lastnosti in izvor določenega elementa, postane razlikovanje med pristnostjo in fantazijo lažje.
Keywords: avtentika, avtentičnost, pristnost, nepristnost, srednji vek, uprizoritve, živa zgodovina, boji, motivi, intervju, anketa
Published: 30.09.2015; Views: 605; Downloads: 113
.pdf Full text (1,66 MB)

3.
Izkustvena ekonomija na primeru dediščinskega turističnega produkta Dežela kozolcev na Dolenjskem
Bogdan Turnšek, 2019, master's thesis

Abstract: Današnji visokorazviti turizem je že zdavnaj prerasel okvire zgolj ekonomskega pristopa, postal je izrazito multidisciplinarna panoga, ki ima priložnost z integracijo socialnega in okoljskega stebra ponovno oblikovati vrednote, ki jih v razvitem svetu počasi pozabljamo. Upravljalci modernih turističnih produktov turistov ne obravnavajo več kot potrošnike, temveč kot goste, ki želijo uresničiti svoje sanje preko nepozabnih doživetij, kar zadovoljuje najvišjo človeško potrebo po samouresničevanju. Temu se je prilagodila tudi svetovna ekonomija. Pine in Gilmore sta leta 1998 izpostavila nov termin moderne ekonomske ponudbe – izkustvena ekonomija oz. ekonomija doživetij. Koncept predstavlja najnovejšo evolutivno ekonomsko stopnjo in je nadgradnja gospodarstva, ki je temeljilo na dobrinah, izdelkih in kasneje storitvah. Pomemben dejavnik pri načrtovanju doživetij v turizmu predstavlja interpretacija naravne in kulturne dediščine. Gre za komunikacijski in psihološki proces, ki pomaga pri poglabljanju razumevanja dediščine, kar vodi v osmišljanje in v posledično težnjo po varovanju in ohranjanju. Dežela kozolcev je v svoji osnovi etnološki muzej na prostem, hkrati pa turistični produkt, ki na enem mestu prikazuje in interpretira pestro tipografijo slovenske kulturne dediščine. Kako temu muzeju uspeva vključevanje sodobnih turističnih trendov, smo preverili s kvalitativno analizo vsebine in kvantitativno anketno raziskavo, ki je bila izvedena na naključni populaciji slovenskih obiskovalcev muzeja. Študija je pokazala, da se upravljalci turističnega produkta Dežela kozolcev premalo zavedajo najmodernejših konceptov, ki zagotavljajo kakovostna doživetja. Izkustvena raven obiskovalcev muzeja se nagiba v smer estetike in teoretičnega izobraževanja, interpretacija dediščine pa ima na estetsko dimenzijo celo obraten – negativen učinek. Raziskava predstavlja izhodišče za nadaljnje analize na področju razvoja trajnostnega turizma v Sloveniji in za akademske študije.
Keywords: trajnostni turizem, izkustvena ekonomija, interpretacija naravne in kulturne dediščine, nepozabno doživetje, avtentičnost, turistični produkt
Published: 11.04.2019; Views: 272; Downloads: 27
.pdf Full text (1,44 MB)

4.
Upravljanje z vtisom na socialnem omrežju Facebook
Eva Zorko, 2019, master's thesis

Abstract: Koncept upravljanja z vtisi izvira iz socialne psihologije in orisuje posameznikova prizadevanja, da bi ustvaril nadzor nad tem, kako ga dojemajo drugi ljudje. Upravljanje z vtisi je tesno povezano s konceptom samopredstavljanja, ritualnim procesom vsakdanje socialne izmenjave (Goffman, 1959). Osrednji namen študije je identificirati tiste osebnostne lastnosti ali vedenja posameznikov, ki se povezujejo z različnimi oblikami samopredstavljanja na družbenem omrežju Facebook. Bolj podrobno, zanima nas izražanje lažnega oz. realnega sebstva oziroma fiktivnih samopredstavitev v odnosu z avtentičnostjo, upravljanjem z vtisi, intenzivnostjo uporabe Facebooka ter dojemanjem samopredstavljanja v okolju družbenih omrežij.
Keywords: samopredstavljanje, upravljanje z vtisi, avtentičnost, Facebook, sebstvo
Published: 28.08.2019; Views: 127; Downloads: 23
.pdf Full text (835,21 KB)

Search done in 0.14 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica