| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
SVET KOT NAVIDEZNA RESNIČNOST
Mateja Škornik, 2009, undergraduate thesis

Abstract: V zadnjem desetletju lahko sledimo razvoju popolnoma novih kategorij spletnih strani. Spletne strani, ki so od začetka popolnoma 'prazne', sčasoma naselijo obiskovalci, ki z gradnjo in uporabo nenaseljenih navideznih območij postanejo prebivalci navideznih skupnosti. Ne na Luni in še manj na Marsu, ampak tu, v teh navideznih svetovih, nove skupnosti ustvarjajo svoja prebivališča. Dejanski pomen besede 'navidezen' je 'neresničen' in pomeni 'prisotnost nečesa, kar ni določeno'. Hiter razvoj navideznih skupnosti briše meje med navideznim (neresničnim) in fizičnim (resničnim) svetom. Nadaljnji razvoj in širjenje navideznih svetov pa nam odpirata praktično še neraziskane možnosti za razvoj družbe v gospodarskem, kulturnem in socialnem smislu. Seznanimo se z enimi izmed navideznih svetov — navideznim svetom Second Life. Z izvedbo in primarno analizo rezultatov spletnega vprašalnika proučimo in določimo značilnosti dejanskih uporabnikov tega 'drugega življenja'.
Keywords: navidezni svet, navidezna resničnost, avatar, Second Life, kibernetski prostor, interaktivnost
Published: 07.09.2009; Views: 11160; Downloads: 355 
(1 vote)
.pdf Full text (2,34 MB)

2.
UTAJITEV NEJEVERE, PRIMER AVATAR
Ana Štruc, 2010, bachelor thesis/paper

Abstract: Danes živimo v svetu, kjer smo obkroženi z različnimi medijskimi vsebinami — bodisi zvočnimi, vizualnimi ali oboje. Kakšen vpliv ima na človeka, njegovo delovanje in razmišljanje vedno naprednejša tehnologija in mediji, je vprašanje, ki bi se mu moral posvetiti vsak posameznik, ki je izpostavljen različnim medijskim vsebinam. Sama sem se v svoji diplomski nalogi posvetila predvsem pojmu utajitev nejevere in v kakšni povezavi je le-ta s filmom in njegovim doživljanjem. Lahko ga pojmujemo kot prostovoljno dejanje občinstva, ki zavedno spregleda posamezne omejitve določenega medija z željo, da bolj doživijo zgodbo in verjamejo vanjo. Občinstvo se zatorej odpove kritični sodbi filma in njegovih morebitnih tehničnih in drugih pomanjkljivosti, v zameno za dobro zabavo.
Keywords: utajitev nejevere, film, psihoanaliza, 3D tehnologija, Avatar
Published: 13.09.2010; Views: 7632; Downloads: 124
.pdf Full text (1,35 MB)

3.
ZASNOVA AVATARSKEGA MODELA IN KRMILJENJE S SKRIPTNIM JEZIKOM
Sandi Usar, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo izpostavili pojem animacije, proces 3D animiranja in metodo zajemanja gibanja (angl. motion capture), s pomočjo katere dosežemo popolnoma realistično gibanje posameznih 3D objektov. Navedli smo področja, na katerih se uporabljajo avatarji in se seznanili s fonemi in vizemi, ki so ključni elementi pri razpoznavanju govora. S pomočjo programskega orodja Autodesk Maya smo zasnovali avatarja, ga sprogramirali v specifičnem skriptnem jeziku MEL tako, da se le ta ustrezno odziva na vnesene črke, besede in stavke. Predstavili smo tudi postopek načrtovanja in modeliranja ter z njima povezane pojme. Na koncu smo predlagali možne izboljšave.
Keywords: Autodesk Maya, MEL, avatar, fonemi, vizemi, animacija, zajemanje gibanja.
Published: 31.05.2012; Views: 1154; Downloads: 120
.pdf Full text (2,16 MB)

4.
3D ANIMACIJA AVATARJA
Barbara Pesek, 2014, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi smo predstavili animacijo hoje in teka avatarja v 3D programu Cinema 4D. Definirali smo pojma animacija in avatar ter na kratko povzeli njuno zgodovino in vrste. Izpostavili smo pomembne prelomnice na področju animacije in začetek uporabe izraza avatarja. Prav tako smo podrobneje preučili človeško hojo in tek, na katerih je v naši animaciji največji poudarek. V nadaljevanju smo se lotili izdelave 3D računalniške animacije na primeru našega kratkega animiranega filma o izmišljeni računalniški igri Varuh vodnih izvirov. Predstavili smo faze predprodukcije, produkcije in postprodukcije. Opisali smo ključne korake predprodukcije, torej pripravo ideje, zgodbe, vizualnih načrtov, scenarija in snemalne knjige. Nato smo se lotili produkcije 3D računalniške animacije, katere koraki so modeliranje, okraševanje, animacija, osvetlitev, kontroliranje kamere, upodabljanje in komponiranje. Podrobneje smo opisali postopek različnih načinov izdelave animacije s ključnimi slikami.
Keywords: animacija, avatar, Cinema 4D, hoja, tek
Published: 19.02.2015; Views: 1124; Downloads: 149
.pdf Full text (4,56 MB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica