| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 14
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Mentoriranje študentov zdravstvene nege v kliničnem okolju
Adelina Bytyqi, 2025, master's thesis

Abstract: Uvod: Mentorstvo je ključnega pomena za izobraževanje v zdravstveni negi, vendar ostaja perspektiva mentorjev premalo raziskana. Raziskava proučuje mentorstvo v kliničnem okolju. Namen raziskave je bil pridobiti vpogled v percepcijo kliničnega mentorstva, kot ga vidijo klinični mentorji, saj so dosedanje raziskave glede mentorstva večinoma ocenjevale stališča študentov. Metode: Izvedena je bila kvantitativna raziskava z uporabo anket na priložnostnem vzorcu kliničnih mentorjev različnih ravni izobrazbe in delovnih izkušenj. Za preverjanje normalnosti porazdelitve spremenljivk je bil uporabljen Kolmogorov-Smirnov test. Za analizo razlik v zaznavah, glede na demografske značilnosti, sta bila uporabljena neparametrični Kruskal-Wallisov test in hi-kvadrat test. Rezultati: Mentorji v odnosih s študenti visoko vrednotijo zaupanje, vzajemne interakcije in enakopravnost. Pedagoško atmosfero in svojo vlogo pri ustvarjanju učnega okolja ocenjujejo pozitivno. Razlike glede na izobrazbo in izkušnje so bile minimalne, izjema so mentorji z višjo izobrazbo, ki so izrazili manjše zadovoljstvo z učnim okoljem. Razprava in sklep: Mentorstvo je ključno pri podpori študentov pri prehodu iz teorije v prakso. Čeprav so rezultati skladni z mednarodnimi ugotovitvami, opozarjajo na sistemske izzive v kliničnem okolju. Prihodnje raziskave naj preučijo institucionalne dejavnike za izboljšanje mentorskih praks. 
Keywords: mentorstvo v zdravstveni negi, klinično okolje, pedagoška atmosfera, profesionalni odnos, izobraževanje študentov zdravstvene nege
Published in DKUM: 20.08.2025; Views: 0; Downloads: 24
.pdf Full text (917,75 KB)

2.
Vpliv atmosfere na nakupne namere v prodajalnah z oblačili
Tjaša Križanec, 2024, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo obravnava vpliv sedmih dimenzij atmosfere na nakupno namero odjemalcev v prodajalnah z oblačili, kar je ključno za razumevanje, kako različne dimenzije prodajalne vplivajo na vedenje odjemalcev. Osredotočili smo se na sedem dimenzij atmosfere, to so: barva, glasba, osvetlitev, vonj, temperatura, čistoča in postavitev/razporeditev. Problem, ki ga raziskujemo, je, kako različne dimenzije atmosfere vplivajo na odločitev odjemalcev za nakup. Atmosfera v marketingu je izraz, ki se uporablja za opis zavestnega oblikovanja območja za ustvarjanje želenega učinka na odjemalce. Gre za prizadevanje za oblikovanje nakupovalnega okolja, ki ustvarja čustvene učinke na odjemalca, da bi se povečala verjetnost njegovega nakupa. Rezultati raziskave kažejo, da imajo vse preučevane dimenzije statistično pomemben vpliv na nakupno namero odjemalcev. Najmočnejši vpliv ima postavitev/razporeditev, sledita barva in osvetlitev, kar kaže na to, da vizualni elementi prodajalne igrajo ključno vlogo pri vplivu na nakupno namero odjemalcev. Vonj, temperatura, glasba in čistoča imajo manjši, a še vedno pomemben vpliv. Čistoča prodajalne ima šibko pozitivno linearno povezanost z nakupno namero. Potrditev vseh hipotez temelji na analizi korelacijskih in regresijskih koeficientov, ki kažejo na pomembne povezave med posameznimi dimenzijami atmosfere in nakupno namero odjemalcev. Sklepi raziskave potrjujejo, da je ustvarjanje prijetne in premišljene atmosfere bistveno za spodbujanje nakupne namere odjemalcev. Podjetja, ki želijo izboljšati svoje prodajne rezultate, bi morala nameniti posebno pozornost oblikovanju svoje prodajalne, saj lahko premišljeno oblikovana atmosfera bistveno vpliva na vedenje in odločitev odjemalcev za nakup. Ustvarjanje pozitivnih čustvenih učinkov skozi različne dimenzije atmosfere lahko poveča verjetnost nakupa in izboljša celotno izkušnjo odjemalcev.
Keywords: atmosfera, nakupna namera, čistoča, glasba, temperatura, osvetlitev, barva, postavitev/razporeditev, vonj
Published in DKUM: 07.01.2025; Views: 0; Downloads: 67
.pdf Full text (3,91 MB)

3.
Hladilnica in zorilnica za goveje meso - dry ager : diplomsko delo
Jure Špital, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Zaključno delo obravnava načrtovanje in izdelavo komore za suho zorenje mesa, s poudarkom na elektroniki hladilnice in krmiljenju kontrolirane atmosfere za goveje meso. V delu so podrobno opisani ključni pogoji za optimalno zorenje, kot so natančna kontrola temperature, vlažnosti in kroženja zraka. Za vzdrževanje teh pogojev je izbran mikrokrmilnik STM32F746, ki nadzoruje celoten sistem. Poleg tega je za merjenje in regulacijo vlage ter temperature uporabljen senzor SHT31, ki zagotavlja natančne podatke o pogojih v hladilnici. Sistem vključuje tudi končno stikalo, ki spremlja stanje vrat. V delu so predstavljeni izbor komponent, načrtovanje in izdelava elektronskega vezja ter razvoj programske opreme, ki omogoča avtomatizirano upravljanje sistema. Projekt združuje strojne in programske komponente, ki zagotavljajo učinkovito in zanesljivo rešitev za suho zorenje mesa, kar prispeva k izboljšanju teksture in okusa končnega izdelka. Eden pomembnejših dejavnikov pri ohranjanju nekontaminirane atmosfere je tudi razkuževanje prostora z germicidno UVC svetilko, ki razkužuje prostor po vsakem odprtju vrat za časovni okvir 10 minut.
Keywords: mikrokrmilnik, kontrolirana atmosfera, elektronski sistem, suho zorenje mesa, hladilna komora
Published in DKUM: 14.10.2024; Views: 0; Downloads: 94
.pdf Full text (2,94 MB)

4.
Vpliv fizičnega okolja in atmosfere na zaznano kakovost storitev in zadovoljstvo strank v trgovinah z oblačili
Davorin Vrentuša, 2022, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu smo se posvetili proučevanju vsebine na področju fizičnega okolja in atmosfere ter temu, kako to vpliva na zaznavo kakovosti storitev in posledično na zadovoljstvo strank. Tako smo najprej predstavili teorijo iz domače in tuje literature, vezano na fizično okolje in atmosfero ter zadovoljstvo strank. Ugotovili smo, da s pomočjo čistoče lahko izboljšamo in vplivamo na občutke kupcev. Stranke dlje nakupujejo, če se predvaja prijetna glasba. Pri izbiri vonja prodajalne moramo upoštevati ciljno skupino. Pri ekstremnih temperaturah se kupci manj časa zadržijo v prodajalni. S pomočjo razsvetljave se poudarjajo izdelki in ustvarja zanimanje za nakupovanje. Pomembna je izbira barve prodajalne, ki bo pozitivno vplivala na vedenje kupcev. Izdelki morajo biti tako razstavljeni, da privlačijo stranke. Kakovostne storitve so bistvene za razlikovanje organizacije od konkurentov in pridobivanje konkurenčne prednosti. Tako trgovci na drobno menijo, da je to, kako zagotoviti kakovostne storitve na višjem nivoju, eno od bistvenih in viralnih strateških vprašanj. V empiričnem delu magistrskega dela pa smo s pomočjo vprašalnika ugotavljali, kako sta fizično okolje in atmosfera povezana z zaznano kakovostjo storitev ter kako so kakovostne storitve povezane z zadovoljstvom kupcev. Anketa je vključevala študente Ekonomsko-poslovne fakultete, stare od 19 do 30 let. V anketi je sodelovalo 110 anketirancev, od tega 23 moških in 87 žensk. Iz rezultatov anket smo ugotovili zmerno povezavo med čistočo in zaznavanjem kakovosti storitev. Glasba in vonj imata nizko povezavo s kakovostjo storitev. Tudi temperatura ima zmerno povezavo s kakovostjo storitev. Razsvetljava in barva imata nizko korelacijo z zaznavanjem kakovosti storitev. Postavitev izdelkov je zmerno povezana z zaznavo kakovosti storitev. Prav tako obstaja zmerna povezava med zaznano kakovostjo storitev in zadovoljstvom odjemalcev. Na koncu smo nekaj hipotez sprejeli, ostale pa zavrnili, saj so imele statistično neznačilne vrednosti.
Keywords: fizično okolje, atmosfera, zaznana kakovost, zadovoljstvo strank, trgovine z oblačili.
Published in DKUM: 23.01.2023; Views: 607; Downloads: 133
.pdf Full text (3,55 MB)

5.
Povezanost med atmosfero pri izvajanju storitve in zaznano vrednostjo storitve
Iva Lana Korošec, 2021, master's thesis

Abstract: Pričujoče magistrsko delo obravnava tematiko atmosfere pri izvajanju storitev z vidika percepcije uporabnika in njegovega zadovoljstva. Želja po uvidu atmosfere, zaznane vrednosti in zadovoljstva je v ospredje postavila uporabnika in njegovo percepcijo obravnavanih pojmov v povezavi s storitvijo na primeru restavracij. Podrobneje smo preučili atmosfero in njene dejavnike s strani avtorjev, ki so se s tematiko v preteklosti že ukvarjali. Storitveno okolje je bilo preučevano s strani številnih avtorjev, pri tem je bila uporabljena različna terminologija in vključene različne dimenzije. Obravnavano je bilo tudi storitveno okolje v restavracijah. Ravno dejstvo, ki priča o nenehno spreminjajoči se dinamiki okolja, pa daje aktualno relevantnost obravnavani problematiki. Storitveno okolje je smotrno za ponudnika in za uporabnika storitve. Težnja prvih je usmerjena v pozitivno zaznavanje storitvenega okolja s strani uporabnika, vendar ta še ne predstavlja dovoljšen faktor za zadovoljnega uporabnika. Na uporabnika delujejo številni dejavniki, ki se posledično kažejo v njegovem vedenju. Potrebe in želje so odvisne od vsakega posameznika, kar pomeni, da teh ne moremo v celoti pripisati in jih enačiti z značilnostmi potreb in želja določenega ciljnega segmenta, ne glede na dejstvo, da bi posameznik po določenih karakteristikah sovpadal z določeno ciljno skupino. Zaznava značilnosti storitvenega okolja poteka tako na zavedni kot na subliminalni ravni. Učinek na uporabnika pa je v obeh primerih zaznave neizpodbiten. Kadar govorimo o učinkih pogojev ambienta, ki vplivajo na uporabnika na subliminalni ravni oz. so le-ti s strani storitvenih podjetij uporabljeni subliminalno, to privede do odpiranja številnih vprašanj, ki se navezujejo na etične in moralne vidike. Opisana je bila zaznava atmosfere za vsako izmed petih čutil posebej, kjer smo podali splošne smernice za vsako čutilo in vpliv komponent čutila na uporabnika. Pri tem dodajamo, da zaradi kompleksnosti opazovanih pojavov, ni bilo mogoče vsega zajeti v raziskavo. Posameznik, v našem primeru uporabnik, tako zazna okolico kot skupek vseh senzoričnih informacij in soodvisnosti posameznih komponent določenega čutila, ki je v danem prostoru v določenem trenutku. To omogoča vseh pet čutil skupaj. Relevanco ima tako vsako človeško čutilo posebej, saj deluje vsako čutilo kot senzorična celota, vendar vse informacije, ki jih individuum zazna s pomočjo vseh čutil skupaj, tvori celoto zaznave. Pri preučevanju konceptov zaznane vrednosti storitev in zadovoljstva smo izhajali z vidikov več avtorjev, pri čemer je domača literatura predstavljala temelj. Smotrno je bilo predvsem definirati omenjena koncepta zaradi kasnejše izvedbe empiričnega dela raziskave. Številni avtorji sodobnega časa so prepoznali povezavo med preučevanimi konstrukti – atmosfera pri izvajanju storitve, zaznana vrednost in zadovoljstvo s storitvijo. Merjenje omenjenih konstruktov in povezava med njimi je bila temelj vzpostavitve hipotez z namenom ugotavljanja soodvisnosti spremenljivk oz. dejavnikov. Analizirani in interpretirani so bili demografski podatki vzorca, družba ob obisku restavracije in pogostost obiska restavracije. Podana je bila deskriptivna statistika spremenljivk, ki je obravnavala stopnjo zadovoljstva z opravljeno storitvijo, zaznano vrednost opravljene storitve in celovito oceno atmosfere v restavraciji. Interpretacija opisne statistike je bila podana za vse dejavnike, ki so bili vključeni v konstrukt atmosfera, zaznana vrednost in zadovoljstvo. Faktorska analiza je bila izvedena za vse 3 omenjene konstrukte ločeno, kjer smo pozornost namenili vrednostim komunalitet in faktorskih uteži. Pri dveh konstruktih – zaznana vrednost in zadovoljstvo smo ohranili vse spremenljivke in imeli po en faktor. Pri konstruktu atmosfera pa smo štiri spremenljivke izločili iz nadaljnje analize, kar je bila posledica neustreznih vrednosti.
Keywords: atmosfera, zaznana vrednost, zadovoljstvo, uporabnik, storitev.
Published in DKUM: 01.09.2021; Views: 945; Downloads: 132
.pdf Full text (2,10 MB)

6.
Mehanokemijske sinteze selenidov prehodnih kovin 4. periode (MxSey; M=Zn, Ni, Co)
Urška Vičar, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo je namenjeno sintetiziranju selenidov prehodnih kovin 4. periode in s tem pridobivanju novega materiala ter raziskati lastnosti le tega. Prehodne kovine, ki smo jih uporabili pri sintezi so cink (Zn), nikelj (Ni) in kobalt (Co). V diplomskem delu so predstavljene sinteze selenidov, katere smo izvajali z mehanokemijsko metodo. Mehanokemijska metoda temelji na visokoenergijskem mletju v jekleni posodi z mlevnimi kroglicami. Le to smo izvajali v mlinu SPEX 8000M. Vse dobljene praškaste vzorce smo po mehanokemijski metodi analizirali z rentgensko praškovno difrakcijo (XRD). Na podlagi dobljenih difraktogramov smo dobili zanimive rezultate, ki smo jih na koncu diplomskega dela podrobno opisali. Sinteze smo po pregledu difraktogramov še izboljševali s pomočjo metod kot so: termogravimetrična analiza, segrevanje praškastih kemikalij v cevni peči s pretokom vodika ter argona in z izvajanjem dela v inertni atmosferi z dušikom. Rezultate dobljene z metodo rentgenske praškovne difrakcije posameznih vzorcev smo predstavili z difraktogrami, katere smo podrobno opisali v poglavju Rezultati in diskusija. Najlepše rezultate na podlagi difraktogramov smo dobili pri sintezi selena z nikljem.
Keywords: selen, prehodne kovine 4. periode, mehanokemijska sinteza, rentgenska praškovna difrakcija, cevna peč, termogravimetrična analiza, inertna atmosfera, difraktogram
Published in DKUM: 22.11.2017; Views: 1520; Downloads: 107
.pdf Full text (3,16 MB)

7.
ANALIZA VIZUALNEGA MERCHANDISINGA V PODJETJU AFP D.O.O.
Barbara Krajnc, 2014, master's thesis

Abstract: Vizualni merchandising igra v trgovskih podjetjih vse pomembnejšo vlogo in se vedno bolj uveljavlja, saj velja za pomembno orodje pospeševanja prodaje. Gre predvsem za vizualno predstavitev prodajalne in izdelkov na način, da le ta pritegne in motivira potrošnike k vstopu v prodajalno in posledično tudi k nakupu. Predvsem sta videz prodajnega prostora in način predstavitve izdelkov tista, ki pritegneta pozornost potrošnikov. Po vseh opredelitvah, trditvah in spoznanjih avtorjev smo tako prišli do ugotovitve, da je zelo pomembno kje se posamezen izdelek v prodajalni nahaja. Pomembno vlogo pri vizualnem merchandisingu poleg notranjosti prodajalne igra tudi zunanjost prodajalne. Sem uvršamo lokacijo, ki je pomembna z vidika dostopnosti prodajalne in parkirni prostor. Moramo se namreč zavedati, da živimo v času, ko smo vedno bolj odvisni od uporabe avtomobilov. Prav tako sta pomembna še vhod v prodajalno ter izložba, ki velja za glavno marketinško orodje. Veliko pozornosti smo namenili tudi orodjem vizualnega merchandisinga, s poudarkom predvsem na zunanjem in notranjem videzu prodajalne ter razmestitvijo izdelkov v prodajnem prostoru. Govora je tudi o prodajni atmosferi, ki je zelo pomembna, saj le ta vzbudi pri potrošnikih pozitiven vtis in tako ustvarja čustvene odzive, ki povečujejo možnosti nakupa. Pri ustvarjanju prijetne prodajne atmosfere pa je bilo potrebno izpostaviti tudi vlogo zaposlenih, ki v prodajalni predstavljajo nekakšno vez med predstavitvijo izdelkov in potrošniki. V empiričnem delu naloge je opisan teoretični del vizualnega merchandisinga predstavljen tudi v praksi, in sicer na primeru podjetja AFP d.o.o.. Znotraj podjetja je analiziran vizualni merchandising poslovalnice Adidas Shop Celje, skozi katerega smo ugotovili, da se v podjetju zavedajo prednosti, ki jih prinaša vizualni merchandising. Izdelan imajo zelo natančen koncept vizualnega mercandisinga, ki se ga dosledno držijo in je zelo lepo viden tudi v sami prodajalni. Koncept podaja jasne standarde in načela vizualnega merchandisinga blagovne znamke Adidas, tako da se ta zlahka poveže s potrošniki in vpliva na njihove nakupne odločitve. Ugotovili smo, da v podjetju AFP d.o.o. dajejo velik poudarek tudi zaposlenim, saj jih nenehno izobražujejo, z namenom dobrega svetovanja potrošnikom glede novih funkcij in tehnologij izdelkov. Preko komuniciranja s potrošniki spoznajo njihove potrebe in želje in jim tako ponudijo najbolj primeren izdelek. S pomočjo tržne raziskave smo ugotovili tudi zaznavanje vizualnega merchandisinga Adidas shopa Celje skozi oči potrošnikov. Prišli smo do spoznanja, da pozornost potrošnikov v prodajalni najbolj pritegnejo cene izdelkov in ne prikaz izdelkov na prodajnem inventarju kot smo prvotno predvidevali. Ugotovili smo tudi, da je kakovost izdelkov tista, ki ima največji vpliv na nakupno odločitev potrošnikov v prodajalni Adidas shop Celje.
Keywords: vizualni merchandising, izdelki, prodajna oprema, prodajna atmosfera, potrošniki
Published in DKUM: 26.01.2015; Views: 1870; Downloads: 333
.pdf Full text (2,89 MB)

8.
VPLIV ATMOSFERE V PRODAJNEM OKOLJU NA NAKUPNO VEDENJE PORABNIKOV
Anja Sotrell, 2014, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu smo želeli predstaviti del področja vedenja porabnikov, to so štiri razsežnosti atmosfere v prodajnem okolju: vidnost, slišnost, vonjave in otipljivost. V empiričnem delu smo izvedli strukturirano iskanje znanstvenih člankov, ki opisujejo raziskave na področju vpliva atmosfere v prodajnem okolju na nakupno vedenje porabnikov, in sicer s pomočjo iskanja po ključnih besedah v pregledu literature Turleya in Millimana (2000) ter v elektronski bazi ScienceDirect. Z analizo 42 znanstvenih člankov smo bralcu želeli predstaviti nekaj glavnih značilnosti uvodnega ter metodološkega dela izbranih znanstvenih člankov. Rezultati empiričnega dela kažejo, da razsežnosti atmosfere raziskovalno niso številčno enako zastopane, saj je slišnost bolj preučevana kot vonjave in vidnost, medtem ko otipljivost ni raziskovalno zastopana. Znanstvene študije prav tako niso številčno enako razporejene med metodami raziskovanja, saj so skorajda vse obravnavane znanstvene študije eksperimentalno zasnovane. Glede na čas izvedbe raziskave so vse znanstvene študije presečne raziskave in glede na tip okolja raziskave je večina študij terenskih raziskav. Glede na celino izvedbe raziskave študije niso geografsko enakomerno porazdeljene po celinah, saj je večina raziskav izvedenih v Severni Ameriki, medtem ko so Azija, Južna Amerika in Afrika raziskovalno povsem nepokrite.
Keywords: analiza znanstvenih študij, atmosfera, porabnik, nakupno vedenje, vidnost, slišnost, vonjave, otipljivost
Published in DKUM: 24.07.2014; Views: 1561; Downloads: 241
.pdf Full text (1,67 MB)

9.
MEDNARODNOPRAVNI VIDIKI VARSTVA OKOLJA S POUDARKOM NA ONESNAŽEVANJU ZRAKA, ATMOSFERE IN VESOLJA
Rok Pleskovič, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo govori o mednarodnopravnem varstvu onesnaževanja okolja s poudarkom na onesnaževanju zraka. Razdeljeno je na uvod in štiri poglavja. V uvodu se seznanimo z osnovnimi pojmi onesnaževanja okolja, emisijami kot primarnimi onesnaževalci okolja in posledicami emisij kot sekundarnimi onesnaževalci okolja. V prvem poglavju opredelimo bistvene mednarodne instrumente varstva okolja, ki so relevantni za preprečevanje onesnaževanja okolja kot so Ženevska konvencija o daljnosežnem čezmejnem onesnaževanju zraka iz leta 1979, kot prva večstranska pogodba o ravnanju z onesnaževali zraka. Nadalje Dunajska konvencija o zaščiti ozonske plasti in Montrealski protokol o substancah, ki škodljivo delujejo na ozonski plašč, ki je nastala na podlagi znanstvenih dognanj znanstvenikov, ki sta odkrila kako CFC v povezavi s sončnimi žarki negativno vpliva na ozonski plašč. Okvirna konvencijo ZN o spremembi podnebja v povezavi s Kjotskim protokolom ureja zmanjšanje emisij TGP in Aarhuško konvencijo, ki je pomembna predvsem z vidika dostopa do informacij in pravice udeležbe javnosti pri odločanju o okoljskih zadevah. Na koncu omenimo še bilateralni Sporazum o kakovosti zraka med Kanado in ZDA, s katerim sta državi želeli omejiti onesnaževanje zraka prek meja ter omiliti posledice le tega. V drugem poglavju obdelamo pravne norme varstva okolja EU s poudarkom na direktivah, katere je Republika Slovenija tudi implementirala v svojo zakonodajo. Tretje poglavje govori o varstvu okolja v Republiki Sloveniji. Osredotočimo se predvsem na Ustavo in Zakon o varstvu okolja in na koncu obravnavamo še dva primera okoljevarstvene problematike. Četrto poglavje so sklepne misli o celotni problematiki onesnaževanja okolja.
Keywords: varstvo okolja, onesnaževanje zraka, atmosfera, emisije, trgovanje z emisijami
Published in DKUM: 06.02.2014; Views: 2602; Downloads: 359
.pdf Full text (1,17 MB)

10.
ERGONOMSKO OBLIKOVANJE PRODAJNEGA OKOLJA V KNJIGARNI PO NAČELU MERCHANDISINGA
Vlasta Slak, 2013, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela je proučiti obstoječo urejenost določene knjigarne in vzdušje v njej, ter predlagati izboljšave, ki bi pripomogle k boljšemu počutju kupcev in pospeševanju prodaje. V diplomskem delu smo prikazali vpliv urejenosti prodajalne, raznovrstnosti ponudbe, atmosfere in prodajnega osebja s teoretičnega in praktičnega vidika. Na osnovi tržne raziskave smo ugotavljali, katera populacija največkrat obišče prodajalno, njihove razloge za obisk in nakup, kaj kupujejo, česa si še želijo, kaj obiskovalci menijo o vzdušju v knjigarni in kako ocenjujejo osebje v prodajalni. V nalogi smo uporabili deskriptivno metodo s študijem domače in tuje literature in pripravo anketnega vprašalnika, ki vsebuje splošne podatke anketiranca in mnenjski del kupcev. Postavili smo tri hipoteze. Obdelavo podatkov za preverjanje hipotez smo izvedli z orodji MS Excel 2007, MS Word in Visio. V analizi smo prišli do ugotovitev:  da so za večino anketiranih razlogi za obisk knjigarne: raznovrstna izbira knjig, možnost pregledovanja in prijaznost osebja  da so dejavniki, ki vplivajo na nakupno odločitev: cena, raznovrstna izbira in lokacija  da so kvalitete, ki jih anketirani cenijo pri prodajnem osebju: strokovnost, da jih opazijo, ko vstopijo v trgovino in odnos osebja do kupcev Rezultate raziskave bomo uporabili v namene, da dosežemo ugodnejše učinke na kupce, ter za povečanje nakupnega zaznavanja. Pomembno je razumevanje želja in potreb kupcev.
Keywords: prodajno okolje vzdušje (atmosfera) urejenost prodajalne
Published in DKUM: 17.07.2013; Views: 1908; Downloads: 147
.pdf Full text (4,05 MB)

Search done in 0.11 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica