| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 7 / 7
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Analiza trgovskih blagovnih znamk na primeru Spar in Mercator
Maša Borkovič, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Pomen blagovnih znamk se skozi leta povečuje. Kupci skoraj ne kupujejo več posameznih izdelkov, temveč zgolj blagovne znamke. V marketingu je vse večji poudarek in zanimanje za trgovinske blagovne znamke. V svojo ponudbo jih dodaja tudi vedno več trgovinskih organizacij, saj jim tovrstne znamke ponujajo večji vir prihodka (na izdelkih je višja marža). Trgovinska podjetja lahko z uvajanjem lastnih blagovnih znamk ohranjajo svojo konkurenčnost na velikem trgu. V trgovinah so se najprej začele pojavljati trgovinske blagovne znamke prehrambenih izdelkov. S težnjo po konkurenčnosti, višjem dobičku in večji priljubljenosti med kupci so svoj asortiment začeli širiti izven mej prehrambene industrije. Danes lahko izdelke trgovinskih blagovnih znamk najdemo že skoraj na vsaki polici. Trgovci stremijo k temu, da zadovoljijo potrebe svojih kupcev. Te skušajo potešiti z izbiro proizvajalcev lokalnega porekla, z izdelki dobre kakovosti in praktičnim pakiranjem. Trgovinske blagovne znamke lahko danes izpolnijo pričakovanja in potrebe vsakega, saj je na policah moč najti tudi bolj specifične artikle, kot so veganski izdelki, izdelki brez laktoze in glutena, izdelki brez sladkorja, bio in eko pridelani izdelki, linije zdravih izdelkov itd. Proizvodi se razlikujejo tudi po cenovnih razredih. Najdemo lahko vse, od nizkocenovnih manj kvalitetnih izdelkov do premium izdelkov, ki so visoke kakovosti in primerno višje cene. V diplomskem delu se po teoretičnem poglavju osredotočim na trgovinske blagovne znamke podjetij Spar in Mercator.
Keywords: Blagovna znamka, proizvajalci, odjemalci, trgovinska blagovna znamka, asortiment, trgovinske blagovne znamke Spar, trgovinske blagovne znamke Mercator
Published: 30.11.2020; Views: 181; Downloads: 33
.pdf Full text (15,45 MB)

2.
Strategije premijskih trgovinskih blagovnih znamk na primeru Hofer Natur Aktiv
Maja Klemen, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Ljudje si želimo in skušamo biti nenehno v koraku s časom ter stremimo k inovativnosti in ustvarjalnosti. Pomembno področje raziskovanja v marketingu je tudi menedžment trgovinskih blagovnih znamk. Veliko trgovinskih blagovnih znamk je premijskih in zaradi le-teh moramo podrobno usklajevati vse marketinške aktivnosti podjetij. Pomembno je širjenje asortimenta, ki ga ponuja trgovinska blagovna znamka, ves čas pa velja splošno pravilo, da organizacija ostaja v stiku z inovacijami in trendi v prodajanju. Le tako lahko ostane pred konkurenco in ohranja visoko podobo blagovne znamke v očeh končnih odjemalcev. Tako je v današnjem svetu vse bolj prisotno lansiranje premijske blagovne znamke v lastne trgovinske blagovne znamke. Trgovinske blagovne znamke so večinoma vrednostnega segmenta, medtem ko imajo premijske trgovinske blagovne znamke nenehen »premijski pridih«. Ključ do uspeha je torej v nenehnem širjenju nabora izdelkov (asortimenta), povezanosti in ujemanju izdelkov dane znamke med seboj, saj odjemalci večkrat na podlagi nekega izdelka blagovne znamke sklepajo na celotno podobo linije izdelkov. Zaradi vse večjega izbora trgovinskih blagovnih znamk je za uvajanje novih linij ključno dejstvo, da ti izdelki prinašajo spremembe za odjemalce. Z vse večjim uvajanjem »premijskih« blagovnih znamk pod trgovinske pa izginja bistvo luksuznih izdelkov (luksuz naj bi bila manj razširjena dobrina).
Keywords: asortiment izdelkov, podoba blagovne znamke, zaznana vrednost, trgovinska in premijska blagovna znamka, zadovoljstvo odjemalcev, inovativnost, luksuzna dobrina.
Published: 12.12.2019; Views: 513; Downloads: 119
.pdf Full text (950,50 KB)

3.
Asortiment v prodajalnah z oblačili
Martina Klobasa, 2018, undergraduate thesis

Abstract: V svojem diplomskem seminarju sem obravnavala temo asortiment v prodajalnah z oblačili, ki se mi zdi v tem času zelo pomembna, namreč trg je vedno bolj nasičen s prodajalnami ter posledično je tudi konkurenca večja, zato se mi zdi celoten asortiment prodajalne ključnega pomena, da uspemo v današnjem času. Da bi pridobili nove potencialne odjemalce, menim, da je zelo pomemben sam imidž prodajalne ter tudi, sami dejavniki, ki vplivajo na to. Diplomski seminar sem razdelila na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu sledi razlaga pojmov, kaj je to izdelek, blagovna znamka, definicije asortimenta izdelka, opredelitev trgovine, vrste prodajaln z obzirom na specializirane prodajalne, imidž prodajalne ter njeni dejavniki. V empiričnem delu pa sem predstavila podjetje Tinkal d.o.o, kjer sem analizirala njihov asortiment, opredelila njihove dimenzije asortimenta izdelkov ter cene prodajnega asortimenta. Ugotovili smo, da imajo v podjetju ozek, globok in dolg asortiment izdelkov. Končna ugotovitev je tudi, da je konsistentnost asortimenta skladna, saj so, po vseh treh kriterijih, ki smo jih upoštevali, izdelki med seboj povezani. konkurenco podjetju pa predstavljata prodajalni H&M in Zara.
Keywords: izdelek, blagovna znamka, asortiment, trgovina, specializirana prodajalna, imidž prodajalne
Published: 27.11.2018; Views: 541; Downloads: 50
.pdf Full text (1,12 MB)

4.
Strategije opuščanja izdelkov v podjetjih KLI-MAX in STUDIO 3.14
Jure Auguštiner, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Nadzor nad asortimentom podjetja je ključnega pomena za optimizacijo poslovanja. Da bi podjetje delovalo karseda optimalno, se mora zavedati, kje na grafu življenjskega cikla se nahaja vsak izdelek iz asortimenta, ter s pomočjo različnih analiz ugotoviti, kateri izdelki so problematični. Te izdelke mora ponovno oceniti in se odločiti za spremembe, revitalizacijo ali opustitev. V okviru svojega delovanja pa se lahko podjetje odloči za različne strategije opustitve izdelka. Na primeru dveh podjetij samostojnih podjetnikov sem preučil aktivnosti na področju opuščanja izdelkov in storitev, ugotovil, katere storitve sta podjetji opustili in katere strategije sta pri tem uporabili. Za zaznavanje problematičnih storitev sta podjetnika uporabljala različne sprožilce sprememb in različne kriterije. Najpogostejši stategiji, ki sta ju podjetnika uporabila, sta bili takojšnja opustitev in strategija okleščenja z dodajanjem posebne vrednosti storitve. Podjetnikoma sem približal pomembnost opuščanja izdelkov in storitev ter jima predstavil možnosti izbire, ko se bosta v prihodnosti spet srečala s problematičnimi izdelki.
Keywords: asortiment podjetja, življenjski cikel izdelka, sprožilci sprememb, analiza problematičnih izdelkov, strategije opuščanja izdelkov
Published: 17.06.2016; Views: 523; Downloads: 32
.pdf Full text (1,41 MB)

5.
RAZVOJ NOVEGA IZDELKA ZA BLAGOVNO ZNAMKO FITBUTIK
Anja Pibernik, 2015, bachelor thesis/paper

Abstract: Potreba po novih izdelkih in raznolikosti ponudbe je iz dneva v dan večja. Trgi se spreminjajo, konkurenca pa se veča. Podjetja se borijo za obstanek na trgu in se zavedajo, da je pomembno iskati nove zamisli za nove izdelke. Da bi našli dobre ideje, je najprej potrebno dodobra preučiti ciljne trge oziroma potrebe kupcev in seveda ponudbo konkurentov. Zelo pomembno je, da najdemo izdelek, ki ga na trgu ni, in si ga kupci želijo. Poleg dobre ideje je nujno potreben pazljivo in skrbno načrtovan razvoj končnega izdelka. Potrebno je določiti dober asortiment, izbrati vabljivo in uporabno embalažo, določiti dobičkonosne cene in izbrati pravo pot za vstop na trg. Podjetje Popolna reforma d.o.o., je razvilo lastno blagovno znamko, ki pa jo je potrebno dobro predstaviti na trgu. Potrebna sta čas in potrpežljivost, da kupci blagovno znamko spoznajo in ji začnejo zaupati. Največji izziv je kupce tudi obdržati in dolgoročno zadovoljevati njihove potrebe, zato so poiskali izdelek, ki ima dober potencial za nadaljnji razvoj, izdelek, ki s svojimi edinstveni lastnostmi zaenkrat še nima konkurence na slovenskem trgu.
Keywords: nov izdelek, asortiment, blagovna znamka, razvijanje novega izdelka, oblikovanje končnega izdelka
Published: 16.09.2015; Views: 1090; Downloads: 115
.pdf Full text (2,45 MB)

6.
OPUŠČANJE IZDELKOV (PRIMER BLAGOVNE ZNAMKE MISS SPORTY)
Simona Baš, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Opuščanje izdelkov iz asortimenta je ena izmed zelo pomembnih nalog izdelčnega vodenja v podjetjih. Gre za opuščanje šibkih izdelkov, ki niso dovolj dobičkonosni. Delo je sestavljeno iz dveh delov, teoretičnega in praktičnega. V prvem so opredeljeni izdelek, asortiment, odločanje na področju izdelčnega vodenja, metode, ki pomagajo pri odločanju na področju izdelkov, strategije in koraki pri opuščanju izdelkov iz asortimenta. V drugem delu pa je predstavljen primer opuščanja izdelkov iz prakse. Gre za umikanje izdelčne skupine Miss Sporty v podjetju Orbico, d. o. o. Glavni zaključek diplomskega seminarja je, da se teoretičen del ujema z dejanskimi postopki opuščanja v podjetju, vendar ta ni tako natančen, kot je predstavljen v teoriji.
Keywords: opuščanje, šibki izdelki, asortiment, izdelčno vodenje
Published: 24.06.2015; Views: 781; Downloads: 73
.pdf Full text (858,90 KB)

7.
ANALIZA ASORTIMENTA ORGANIZACIJE MAKITA CORPORATION
Sara Druškovič, 2010, final seminar paper

Abstract: Glavni namen diplomskega seminarja je bil analizirati asortiment podjetja Makita Corporation. V prvih treh poglavjih teoretičnega dela diplomskega seminarja sem se najprej osredotočila na teme povezane z izdelkom, managementom izdelkov ter odločitvah o izdelkih. Nadaljevala sem z opredelitvijo pojma asortiment, opisom dimenzij, ravni, konsistentnosti in strategij asortimenta ter nazadnje predstavila teoretična spoznanja o metodah v podporo odločanju o asortimentu. Največji del predstavitve le teh zajema BCG model, ki sem ga uporabila v empiričnem delu seminarja. V empiričnem delu sem najprej predstavila podjetje Makita Corporation, nato pa sem spoznanja iz teoretičnega dela prenesla na praktični primer analize asortimenta. Prikazala sem SWOT analizo podjetja, nato opredelila dimenzije asortimenta, podala oceno konsistentnosti asortimenta s treh vidikov, nato pa podala subjektivno oceno cenovne in kakovostne ravni asortimenta. Nazadnje je sledila izdelava BCG matrike, s katero sem potrdila hipotezo, da je asortiment podjetja uravnotežen. Na koncu sem v sklepu povzela ključne ugotovitve.
Keywords: KLJUČNE BESEDE: izdelek, management izdelka, asortiment, življenjski cikel izdelka, SWOT analiza, portfolio modeli, BCG matrika, Makita.
Published: 23.12.2010; Views: 2381; Downloads: 376
.pdf Full text (2,23 MB)

Search done in 0.12 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica