| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 6 / 6
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Inovativna oblačna informacijska rešitev za podporo organizacije dela
Uroš Zagoranski, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je podrobneje predstavljen in raziskan pristop razvoja inovativne oblačne informacijske rešitve za podporo organizacije dela. Raziskane in opisane so omejitve, ki jih izbira sklada tehnologij Node.js, Firebase in nekaterih drugih Googlovih produktov prinaša, opisani pa so tudi načini, kako te zaobiti in doseči karakteristike, ki so za sistem takšnega tipa ključne. Cilji diplomske naloge so razvoj informacijske rešitve za podporo organizacije dela v podjetju, ovrednotenje te rešitve v realni uporabi med zaposlenimi ter pregled prednosti in slabosti sistema, ki uporablja storitve brezstrežniške arhitekture v primerjavi s klasičnimi spletnimi ali z namiznimi aplikacijami.
Keywords: oblačna informacijska rešitev, podpora organizacije dela, Firebase, Node.js, brezstrežniška arhitektura
Published: 28.01.2021; Views: 171; Downloads: 47
.pdf Full text (2,27 MB)

2.
Uvedba nove CRM rešitve na primeru podjetja X
Anže Gavez, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Podjetja so že v preteklosti spoznala, da so za njihov uspeh na trgu ključnega pomena zadovoljne stranke. Začela so iskati načine, kako pridobiti nove stranke, kako ustreči njihovim željam in kako jih obdržati. Z razvojem rešitev za upravljanje odnosov s strankami (angl. Customer Relationship Management – CRM), so se jim podjetja približala kot še nikoli poprej. Če pred leti uporaba CRM rešitev v podjetjih za njihov obstoj še ni bila potrebna, pa so hitre spremembe v poslovanju, vedno večje zahteve strank in konkurenčni pritiski podjetja prisilili v uporabo različnih informacijskih rešitev, med katere spadajo tudi CRM rešitve. Postopek izbire in uvedbe CRM rešitev je vse prej kot enostaven proces. Na trgu je iz leta v leto večja izbira ponudnikov, ki ponujajo CRM rešitve, ki so primerne za različna podjetja. Za podjetje je pomembno, da izbere tako CRM rešitev, ki bo zadovoljila potrebe strank in njihove zahteve ter rešila morebitne težave v poslovanju. Pri uvajanju se mora podjetje kot celota posvetiti uvedbi CRM rešitve, kajti v nasprotnem primeru projekt ne bo izveden v predvidenem času, s predvidenimi stroški, ali v predvidenem obsegu ali pa sploh ne bo izveden. V diplomskem delu bomo v uvodu predstavili osnovno problematiko, cilje, namen in hipoteze diplomskega dela. V drugem poglavju bomo teoretično predstavili osnovna izhodišča upravljanja odnosa s strankami. To teorijo bomo nato aplicirali na CRM rešitve in predstavili pomen CRM rešitev za podjetja. Nato bomo predstavili arhitekturo CRM rešitev ter opisali proces izbire in uvedbe CRM rešitev. V tretjem poglavju bomo opisali izbrano podjetje in analizirali trenutno stanje CRM rešitve v tem podjetju. Nato bomo med seboj primerjali štiri ponudnike CRM rešitev. Glede na zbrane informacije in glede na pomembnost določenih dejavnikov za izbrano podjetje bomo nato ocenili smotrnost uvedbe določene CRM rešitve za izbrano podjetje.
Keywords: Upravljanje odnosov s strankami, CRM rešitve, stranke, izbira CRM rešitev, uvedba CRM rešitev, arhitektura CRM rešitev
Published: 23.11.2020; Views: 134; Downloads: 43
.pdf Full text (1,27 MB)

3.
Uvedba CRM rešitve na primeru Nogometnega kluba Maribor
Sanela Črešnik, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Današnji svet vedno bolj temelji na tehnologiji in tako je tudi na področju informacijske tehnologije, ki omogoča podjetjem, da so v koraku s časom. Tema diplomskega projekta je uvedba informacijske rešitve na primeru Nogometnega kluba Maribor. CRM oziroma upravljanje odnosov s strankami je strategija v podjetju, ki se osredotoča na stranke in njihove potrebe. Upravljanje odnosov s strankami se danes v večini primerov podpira z informacijskimi rešitvami, ki jih imenujemo CRM sistemi, saj ti namreč omogočajo lažje in hitrejše delo. Na začetku diplomskega projekta so predstavljene informacijske rešitve na splošno, definicije, njihova arhitektura, značilnosti, predstavljeni so tudi ponudniki informacijskih rešitev in trendi na trgu. Sledi opis izzivov, s katerimi se CRM sistem sooča na področju športa, in podroben opis informacijske rešitve Microsoft Dynamics CRM. Opisan je tudi primer, ki pomaga pri opravljanju funkcij v svetu športa. Na koncu je prikazan študijski primer uvedbe CRM sistema na primeru Nogometnega kluba Maribor, ki je najprej podrobno opisan, predstavljena je njegova obsežna zgodovina, dejavnosti, ki jih v klubu izvajajo, pomembnost CRM sistema za njihov klub ter možnost uvajanja in praktična uporaba na primeru Microsoft Dynamics CRM.
Keywords: upravljanje odnosov s strankami – CRM, arhitektura CRM rešitev, šport, Microsoft Dynamics, Nogometni klub Maribor
Published: 19.11.2020; Views: 143; Downloads: 15
.pdf Full text (2,33 MB)

4.
DOKUMENTIRANJE ARHITEKTUR PROGRAMSKIH REŠITEV
Tomaž Novak, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Programske rešitve postajajo vse bolj zapletene. Arhitektura programskih rešitev se je uveljavila kot temeljni koncept za uspešen razvoj velikih, zapletenih sistemov. Dobra arhitektura pa je uporabna le takrat, ko jo vsi deležniki dobro razumejo. Pri razvoju programskih rešitev ima arhitekturna dokumentacija ključno vlogo. Diplomsko delo predstavlja nekatere uveljavljene pristope k izdelavi arhitekturne dokumentacije: SEI pristop “Pogledi in onstran”, standard ISO/IEC 42010, pristop Rozanski/Woods ter pristop RUP/Kruchten “4+1”. Ob upoštevanju pristopov in standardov, ki se v strokovni literaturi najpogosteje pojavljajo, so podana priporočila za izdelavo arhitekturne dokumentacije za programske rešitve v tipičnem okolju manjše razvojne skupine, ki zajemajo minimalen nabor vsebinskih sklopov arhitekturnega dokumenta in aktivnosti, povezane z njegovo izdelavo.
Keywords: arhitektura programskih rešitev, arhitekturna dokumentacija, arhitekturni stil, arhitekturni pogled, arhitekturni vidik, ISO 42010
Published: 27.05.2015; Views: 1148; Downloads: 101
.pdf Full text (3,00 MB)

5.
METODE INFORMACIJSKE PRENOVE POSLOVNIH PROCESOV
David Marsič, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Za obvladovanje prenove poslovanja ni več zadostna funkcijska organizacija, temveč je potrebno preiti na procesno orientiranost. Razlogov za obvladovanje lastne informatizacije je veliko zaradi novih poslovnih priložnosti, ki se v globalnem in pa lokalnem prostoru pojavljajo. Cilji vsakršne prenove morajo biti skladni s strateško usmeritvijo, ki zagotavlja obstojnost uvedenih sprememb. Informacijsko prenovo poslovanja je potrebno najprej obvladovati na procesnem nivoju. Z medpodjetniško primerjavo in metodami za ustvarjalno reševanje problemov se lahko razmeroma hitro pripravi pobude za prenovo. Učinkovito upravljanje kakovosti procesov je prava smer in pogoj za doseganje poslovne odličnosti ter posledično uspeha. Informacijska prenova poslovnih procesov se v prvi vrsti izvaja z modeliranjem procesov. To je oblika grafične uprizoritve procesov, ki jo spremlja podroben opis lastnosti procesa. Danes je na voljo veliko orodij in tehnik za modeliranje procesov. Informacijska prenova je postala donosen posel za razvijalce informacijskih rešitev, strokovnjake in raziskovalce. Celovite informacijske rešitve so očiten dokaz, da se meje razumevanja ciljne skupine razvijalcev informacijskih rešitev majejo.
Keywords: Avtomatizacija, brainstorming, benchmarking, celovita informacijska rešitev, diagram poteka procesa, diagram toka podatkov, histogram, informacijska arhitektura, informatizacija, kaizen, management celovite kakovosti, modeliranje procesov, podatkovna skladišča, podatkovno rudarjenje, poslovni proces, poslovno-procesna usmerjenost, procesni management, reinženiring, shema procesa, sprotna analitična obdelava, strateški informacijski sistem
Published: 01.06.2012; Views: 2590; Downloads: 339
.pdf Full text (1,06 MB)

6.
PREJ/POTEM EFEKT NA KLJUČNE KAZALNIKE Z UVEDBO CRM SISTEMA V PODJETJE
Katja Črnko, 2011, final seminar paper

Abstract: Namen diplomskega seminarja je predstaviti učinkovito ter uspešno uvedbo CRM sistema v podjetje, kar bomo predstavili na podlagi podjetja Telemach. Uvedba sistema ima mnoge pasti, s katerimi se srečuje podjetje na poti uvedbe, a z željo in zagnanostjo lahko dosežejo popolni sistem za interese podjetja in tudi zadovoljstvo strank. Telemach je eno izmed vodilnih telekomunikacijskih podjetij v Sloveniji in z uvedbo rešitve CRM si je povečalo število zadovoljnih strank z visokimi vrednostmi za podjetje. Čeprav je imelo podjetje na začetku kar nekaj težav z uvedbo rešitve, je nato novo vodstvo le pripomoglo k uspešni uvedbi in s tem tudi izboljšanju ključnih dejavnikov poslovanja v podjetju Telemach. V tej diplomski nalogi je tako opredeljen teoretičen in praktičen del uspešne uvedbe rešitve CRM in tudi sprememba ključnih dejavnikov, ki prikazujejo uspešnost podjetja na bolje. Opisan je pomen besede CRM, koraki njene uvedbe, njena arhitektura in morebitne prednosti in slabosti uvedbe. Vse skupaj je lepo zaključeno z opisom Telemachovega praktičnega primera uresničitve rešitve CRM.
Keywords: update.seven, rešitev CRM, CRM arhitektura, faze uvedbe CRM, Telemach
Published: 25.11.2011; Views: 1800; Downloads: 165
.pdf Full text (1,13 MB)

Search done in 0.19 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica