| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Uvedba novega zdravstvenega produkta za arabsko tržišče
Žan Sekirnik, 2019, master's thesis

Abstract: Danes živimo v svetu, kjer sta postala aktivno preživljanje prostega časa in zdrav način življenja nujnost v vseh razvitih državah. Aktivno preživljamo tudi počitnice. V Rogaški Slatini deluje že od leta 2001 družinsko podjetje Grand Hotel Sava Rogaška, d. o. o., (v nadaljevanju GHSR). Podjetje želi s svojo prepoznavno ponudbo narediti korak naprej in se tako razlikovati od ostalih hotelskih ponudnikov v destinaciji. S politiko nenehnega vlaganja v kakovost nudijo gostom kakovostne hotelske storitve, s katerimi nagovarjajo zahtevnejše goste. Razen sodobnega konferenčnega centra, ponudbe visokokakovostne kulinarike in raznolikih dobropočutnih paketov, nudi podjetje od leta 2017 tudi zdravstveni produkt ROI Medico & Spa. Avtor magistrskega dela, ki je v GHSR zaposlen, želi v magistrski nalogi raziskati možnosti prodora podjetja z omenjenim produktom na nove trge. Kot strateško zanimiv je izbral arabski trg. Raziskava upravičenosti uvedbe novega zdravstvenega produkta na arabsko tržišče je povezana s spoznanjem, da ima v državah arabskega sveta večina prebivalcev prekomerno težo zaradi hitrega tempa življenja, narave dela in klimatskih pogojev. Prav to je razlog za porast srčnih in žilnih težav in zelo visok odstotek obolelosti prebivalstva za diabetesom tipa II. Zdravstveni produkt ROI Medico & Spa je usmerjen na ciljno skupino gostov, ki so pripravljeni za paket odšteti več od povprečnih obiskovalcev term, v zameno pa želijo zasebnost in visoko raven kakovosti storitve. Ključno vlogo pri prodoru na arabski trg imajo turstične agencije, ki že sodelujejo z arabskim trgom. S pomočjo anketnega vprašalnika, razposlanega med agencije, smo izvedli anketiranje in rezultate analizirali. Rezultati so nam pomagali pri preverjanju hipotez. V prvem, teoretičnem delu magisterskega dela, smo predstavili značilnosti in vrste zdravstvenega turizma ter strategijo prodora na novi trg. Teoretično smo predstavili tudi arabski svet in njegovo kulturo, ki je pomembna pri poslovanju. Drugi del magistrskega dela je praktično naravnan. Gre za poslovno raziskavo, v kateri smo opisali zdravstveni turizem v Sloveniji in podrobneje opredelili zdraviliški turizem v Rogaški Slatini. Predstavili smo družinsko podjetje GHSR in pripravili SWOT analizo trga, ki nam je pokazala, s kakšnimi priložnostmi, nevarnostmi, slabostmi in prednostmi se lahko podjetje sreča ob predvideni naložbi v nov zdravstveni produkt. S pomočjo prve hipoteze smo ugotavljali, za kateri zdravstveni ali lepotni program se gostje iz arabskega sveta večinoma odločijo. Pri drugi in tretji hipotezi pa smo preverili, kje in kako predstavniki turističnih agencij tržijo zdravstvene storitve Grand Hotela Sava Rogaška, d. o. o., in kateri so ključni produkti za predstavitve zdravstvenih storitev v katalogih in na poslovnih sejmih. Pri zadnji, četrti hipotezi, smo primerjali zasedenost hotela in prihodek podjetja pred uvedbo novega zdravstvenega produkta ROI Medico & Spa in po uvedbi. To analizo smo opravili s pomočjo statističnih podatkov podjetja GHSR. Med raziskavo pa se je pokazala tudi raznovrstna problematika, zato smo nanjo v sklepnem delu opozorili in predlagali izboljšave.
Keywords: : zdravstveni turizem, arabski svet, arabska poslovna kultura, zdraviliški turizem, Rogaška Slatina, Grand Hotel Sava Rogaška, d. o .o., ROI Medico & Spa
Published in DKUM: 22.01.2020; Views: 1343; Downloads: 197
.pdf Full text (2,12 MB)

2.
VPLIV ARABSKE KULTURE NA NAČIN POSLOVNEGA KOMUNICIRANJA
Jasna Čavalić, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem seminarju smo proučevali, kako kultura vpliva na način poslovnega komuniciranja. Osredotočili smo se na arabsko kulturo in kako komunicirajo arabski poslovneži. V mednarodnem poslovnem okolju se srečujemo s poslovneži iz različnih držav, vsak od njih pa ima svojo kulturo, s katero uravna svoje vedenje s specifičnim sistemom vrednot in pričakovanj. Za uspešno medkulturno poslovno komuniciranje je potrebno poznavanje kultur in njihovih tipičnih lastnosti. Arabski svet je zaključena celota tako v geografskem kot tudi v kulturnem smislu. Za arabsko kulturo smo ugotovili, da je najpomembnejša sestavina kulture vera. Islam je glavni temelj arabske kulture in sega v vse segmente poslovanja, tudi v poslovno komuniciranje. Kultura arabskega naroda se je izoblikovala skozi stoletja in čeprav je tudi v tem delu sveta prisotna globalizacija, teh medkulturnih razlik ni mogoče izkoreniniti. V zadnjem delu diplomskega seminarja pa smo navedli, kako arabska kultura dejansko vpliva na način poslovnega komuniciranja. Opisali smo, kako izgledajo poslovna srečanja, da so Arabci trdi pogajalci, pri katerih moramo biti potrpežljivi. Prav tako so podani napotki, da je potrebno z Arabci vzpostaviti prijateljski odnos, ki temelji na zaupanju; da moramo biti oblečeni konzervativno - to velja predvsem za ženske; katera so priporočljiva poslovna darila itd.
Keywords: kultura, sestavine kulture, pristopi proučevanja kulture, poslovno komuniciranje, verbalno in neverbalno komuniciranje, medkulturno komuniciranje, arabska kultura, arabski svet, islam, globalizacija
Published in DKUM: 12.12.2012; Views: 3100; Downloads: 358
.pdf Full text (943,20 KB)

3.
FEMINIZACIJA V ARABSKIH MEDIJIH
Sara Borošak, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Diplomska naloga Feminizacija v arabskih medijih nam na začetku omogoča seznanitev s termini, kot so arabski svet, arabska ženska, arabski mediji in feminizem. Ti pojmi so ključnega pomena za razumevanje diplomske naloge. Poglavje Islamski feminizem nas seznani z njegovo terminološko uporabo in ločitvijo od termina muslimanski feminizem. Prav tako nas vodi skozi islamistična feministična gibanja. Diplomsko delo zajema zgodovinski pregled položaja žensk v arabskem svetu, pregled arabskih medijev ter predstavitev začetka ženskega novinarstva v arabskem svetu. Poglavje z vsebino o arabskih novinarkah vključuje tudi opis medijskih vplivov s pozitivne plati in posledic, ki so jih deležne novinarke zaradi svoje prisotnosti v medijih. Sledita poglavja o vplivu satelitskega predvajanja na arabsko kulturo in s tem posledično na arabske novinarke ter o učinkih informacijskih in komunikacijskih tehnologij na novinarstvo. Najobsežnejše poglavje je pregled stanja in položaja dvanajstih držav arabskega sveta. Mednje sodijo Alžirija, Bahrajn, Egipt, Irak, Jordanija, Kuvajt, Maroko, Oman, Palestina, Tunizija, Združeni arabski emirati in Jemen. Predstavljena je vsaka država posebej, položaj žensk v teh državah in delež zaposlenih žensk. Poglavje opisuje stanje novinark, kako je poskrbljeno za njihovo izobrazbo, katere fakultete omogočajo študij novinarstva, če sploh, koliko novinark, ki se pribijejo do novinarskega poklica, je članic novinarskih sindikatov. Zadnje poglavje je analiza empiričnega dela. Anketirala sem odgovore 22 Arabk, zaposlenih v medijski hiši Al-Jazeera.
Keywords: arabski svet, arabska ženska, arabski mediji, feminizem, islamski feminizem, islamska feministična gibanja, arabske novinarke, Al-Jazeera
Published in DKUM: 27.09.2011; Views: 11242; Downloads: 369
.pdf Full text (22,15 MB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica