| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 7 / 7
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
PRAVLJIŠKI KURIKULUM IN MULTIKULTURNA VZGOJA
Teja Lampret, 2015, master's thesis

Abstract: Multikulturalizem je pojem, ki označuje odnose med različnimi kulturnimi skupinami. V današnjem času je vse pogostejši, zato sta vključevanje multikulturne vzgoje v šolstvo in ozaveščanje otrok o multikulturi ključnega pomena, saj bodo le tako mladi sposobni razumeti življenje drugih, hkrati pa bodo premagovali ovire, ki jih med različnimi kulturnimi pripadniki postavljajo predsodki. V magistrskem delu nas je zanimalo, ali učenci 4. razreda osnovne šole z obravnavo arabskih pravljic iz zbirke Tisoč in ena noč spoznajo arabske dežele in njihovo kulturo, s tem pa spremenijo svoja stališča do arabske kulture ter vplivajo na razvoj predsodkov. S četrtošolci smo po metodi branja v nadaljevanjih obravnavali arabske pravljice iz zbirke Tisoč in ena noč ter si ogledali videoposnetek lutkovne predstave Bagdadski tatič. Z analizo intervjujev smo ugotovili, da so učenci z obravnavo pravljic spoznali arabsko kulturo in njihov način življenja, s tem pa spremenili svoja mnenja in stališča, ki so že bila ustvarjena pred obravnavo pravljic ter so večinoma temeljila le na negativnih predsodkih.
Keywords: Multikultura, predsodki, multikulturna vzgoja, arabske dežele, pravljiški kurikulum, pravljica, Tisoč in ena noč, Bagdadski tatič.
Published: 16.04.2015; Views: 761; Downloads: 199
.pdf Full text (2,11 MB)

Search done in 0.2 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica