| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 16
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
2.
Izobraževanje telefonskih anketarjev : diplomsko delo univerzitetnega študija
Bernarda Demšar, 2006, undergraduate thesis

Keywords: izobraževanje, anketar, telefonsko anketiranje
Published: 31.03.2008; Views: 1695; Downloads: 94
.pdf Full text (425,26 KB)

3.
TESTIRANJE ODPRTOKODNE REŠITVE ZA IZVAJANJE SPLETNEGA ANKETIRANJA
Ajda Strmljan, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Raziskava obravnava testiranje programske opreme za spletno anketiranje. Izbran je bil odprtokodni programski paket Limesurvey. Kratko so predstavljeni tudi druge odprtokodne in licenčne rešitve. Naloga opisuje namestitev in testiranje na domačem in fakultetnem strežniku. Predstavljene so funkcije, ki omogočajo oblikovanje ankete, kot tudi poročanje in predstavitev rezultatov. Opisane so lastnosti in prednosti distribucijskih list in njihovo delovanje. Prikazan je primer ankete o elektronskem poslovanju, ki je povzet po paprini obliki. Testiranje je pokazalo, da Limesurvey deluje zanesljivo. Največja ovira za širjenje Limesurvey je nepopolna dokumentacija, v primeru napak pa je izvajalec prepuščen iskanju rešitev na forumih.
Keywords: Testiranje programske opreme, Testiranje po načelu »črne škatle«, Spletno anketiranje, Limesurvey
Published: 03.12.2009; Views: 1641; Downloads: 146
.pdf Full text (1,40 MB)

4.
EKOLOŠKI TURIZEM - PRIHODNOST JUTRIŠNJEGA DNE
Martin Gorjanc, 2010, final seminar paper

Abstract: V prvem poglavju diplomskega seminarja z naslovom »Ekoturizem, prihodnost jutrišnjega dne« smo opredelili področje oziroma problem, predstavili namen dokumenta, navedli tudi cilje in osnovne trditve ter predpostavke in omejitve. Tematika je aktualna, saj gre za analizo vidnih sprememb v vedenju potrošnikov glede načina prehranjevanja. Osnovna teza je bila, da je v Mariboru dovolj povpraševanja po ekološki gostinski ponudbi, da lahko restavracija, v kateri strežejo ekološko pridelano hrano, posluje pozitivno. V drugem poglavju smo opisali področje ekoturizma oziroma ekoprehrane. Definirali smo, kaj je restavracija z ekološko pridelano hrano in predstavili konkretne primere takšnih restavracij v Sloveniji in v tujini (Avstriji, Nemčiji, Hrvaški, Srbiji). V tretjem poglavju smo predstavili analizi dveh anket, ki smo ju izvedli v mesecu maju 2010 v Mariboru. V prvi skupini so bili kupci trgovin s ponudbo ekološko pridelane hrane, v drugi pa naključno izbrani telefonski naročniki z območja Podravja. V tem delu smo nato na osnovi pridobljenih podatkov izvedli okvirno študijo izvedljivosti. V četrtem poglavju smo strnili ugotovitve o tem, da je lahko opisana poslovna ideja tudi uspešna poslovna priložnost. Z raziskavo smo ugotovili, da so bolj izobraženi in bolje situirani ljudje, bolj pozitivno naravnani k nakupu ekološko pridelane hrane. Ugotovili smo tudi, da so kupci v trgovinah, ki ponujajo biološko pridelano hrano, bolj naklonjeni obisku restavracij z ekološko pridelano hrane kot naključno izbrani telefonski naročniki. Prav tako smo ugotovili, da so tej hrani najbolj naklonjeni ljudje v starosti od 31 do 50 let. Glede na spol ni bilo vidnih razlik med stališči obeh spolov. Največja odstopanja pa so bila pri izobrazbi in dohodku, kjer se je pokazalo, da so bolj odklonilnega mnenja do te prehrane predvsem manj izobraženi in tisti z nižjimi dohodki. Raziskava je tudi pokazala, da večina vprašanih v obeh skupinah v Mariboru pogreša takšno restavracijo in da bi jo obiskovali, če bi obstajala. Nekoliko zaskrbljujoč je le rezultat, da nihče izmed vprašanih takšnih restavracij do sedaj ni obiskoval pogosteje.
Keywords: ekologija, biološko pridelana hrana, restavracija, turizem, poslovni načrt, anketiranje
Published: 18.11.2010; Views: 1813; Downloads: 339
.pdf Full text (216,77 KB)

5.
ANALIZA REZULTATOV ANKET POTROŠNIKOVEGA NAKUPA EKOLOŠKEGA PRAŠIČJEGA MESA
Suzana Sušec, 2010, undergraduate thesis

Abstract: V letu 2008 smo na slovenskem Štajerskem opravili raziskavo o potrošnikovem vedenju pri odločanju za nakup mesa ekološko rejenih prašičev in kaj vpliva na njihovo osebno odločitev. Odločili smo se za najbolj temeljito obliko anketiranja, to je individualno (osebno) anketiranje, saj zagotavlja najboljšo komunikacijo med anketirancem in anketarjem. Uporabili smo vzorec 100 naključno izbranih potrošnikov. Vsakemu anketirancu smo pojasnili, kakšen je namen anketnega vprašalnika in mu zagotovili anonimnost. Anketni vprašalnik je bil razdeljen na dva sklopa vprašanj, prvi sklop vprašanj se je nanašal na uživanje mesa, drugi pa na demografske spremenljivke, kot so spol, starostna struktura, izobrazbena raven, število članov gospodinjstva ter ocena življenjskega standarda. Ugotovljeno je bilo, da slaba polovica anketiranih ne uživa ekološko pridelane hrane. Tisti, ki uživajo tovrstno hrano, pa posegajo po njej zelo redko. Kar 81 % anketiranih še ni poskusilo mesa ekološko rejenih prašičev. Pri 18 % vprašanih, ki pa so zaužili to meso, jih večina opazi razliko med mesom prašiča iz intenzivne in ekološke reje. Raziskavo smo izvedli v obliki anketnih vprašalnikov.
Keywords: potrošnikovo vedenje, ekološko prašičje meso, anketni vprašalnik, individualno anketiranje, demografske spremenljivke
Published: 15.10.2010; Views: 2030; Downloads: 257
.pdf Full text (901,92 KB)

6.
Izvedba kakovostnega spletnega anketiranja: analiza spletne ankete o zadovoljstvu strank z računovodskimi servisi
Maruša Krajnc, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Razvoj tehnologije in vsakodnevna uporaba interneta sta dejavnika, ki sta najbolj vplivala na razvoj spletnega anketiranja. Spletno anketo anketirani izpolnjujejo brez prisotnosti anketarja, izdelana pa je v spletnem orodju, ki je dostopno na internetu. Pripravi in oblikuje jo lahko vsakdo, ki ima osnovno računalniško znanje. Anketiranci prejmejo povabilo za izpolnjevanje, spletno anketo pa lahko izpolnjujejo v času, ki jim ustreza. Diplomski projekt je sestavljen iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu smo predstavili razvoj spletnih anket, značilnosti spletnega raziskovanja, načela pri izdelavi spletnih anket in oblikovanje spletnega vprašalnika. Podrobneje smo obravnavali napake, ki se lahko pojavijo, in prednosti ter slabosti spletnega anketiranja. V praktičnem delu smo preučevali spletni orodji 1KA in Google, ki sta brezplačno dostopni. Anketa zadovoljstva strank z računovodskimi servisi, ki smo jo pridobili iz spletne strani Gospodarske zbornice Slovenija, nam je bila v pomoč, da smo prikazali vrste vprašanj, ki jih spletni orodji 1KA in Google podpirata. Dokazali smo, da se lahko spletne ankete uporabljajo tudi v zvezi z računovodstvom. Na koncu diplomskega projekta smo še naredili primerjavo uporabljenih spletnih orodij.
Keywords: spletno anketiranje, spletna anketa, spletni vprašalnik, spletno orodje.
Published: 04.11.2015; Views: 1377; Downloads: 287
.pdf Full text (1,20 MB)

7.
UVAJANJE CELOVITE PROGRAMSKE REŠITVE V LOGISTIČNEM PODJETJU
Rok Perčič, 2012, undergraduate thesis

Abstract: V podjetju, kjer delam, bomo zamenjali stari program GLINK z novim programom WEXLOG, ki naj bi bil učinkovitejši in preglednejši ter naj bi skrajšal čas vnosa in obdelave podatkov. Ker pa pri uvajanju novega programa prihaja do kar veliko zapletov, me zanima, zakaj prihaja do teh težav. Zaradi obsežnosti programa, so uvedli postopno uvajanje. Raziskal bi tudi, kako se bo program WEXLOG uporabljal v poslovnem procesu. S pomočjo ankete, ki jo bom opravil med zaposlenimi, bom skušal ugotoviti, kje so prednosti in slabosti programa, ter, zakaj so porabili 8 let od nakupa do uvedbe programa . Poleg ankete, bom izvedel tudi intervjuje z našimi tehnologi, kjer bomo skušali odkriti glavne vzroke, za tako dolgo uvajanje nove programske rešitve.
Keywords: Uvajanje informacijskega sistema, zadovoljstvo uporabnikov, anketiranje zapolsenih.
Published: 08.01.2013; Views: 834; Downloads: 70
.pdf Full text (1009,96 KB)

8.
ORGANIZACIJA POTNIŠKEGA PROMETA NA ŽELEZNIŠKI POSTAJI MARIBOR
Martina Malek, 2013, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je obravnavana možnost izboljšanja vloge železniškega prometa v javnem potniškem prometu na primeru železniške postaje Maribor. Predstavljeni so rezultati izvedene ankete potnikov na železniški postaji Maribor. Na podlagi pripomb potnikov, podatkov o prometu ter lastnih opažanj so predstavljeni bistveni ukrepi, ki bi lahko prispevali k povečanju kakovosti in pomena železniškega prometa. Pomembna je načrtovana uvedba integriranega javnega potniškega prometa v Sloveniji, ki bo prispevala k dvigu kakovosti potovanja z javnimi transportnimi sredstvi.
Keywords: železniški promet, železniška postaja, anketiranje potnikov, železniške potniške storitve
Published: 05.09.2013; Views: 1331; Downloads: 174
.pdf Full text (1,87 MB)

9.
POTOVALNE NAVADE OBISKOVALCEV FITNES CENTROV
Mitja Duh, 2013, diploma project paper

Abstract: V projektni nalogi so s spletno anketo pridobljeni podatki o potovalnih navadah obiskovalcev fitnes centrov. S pomočjo teh podatkov smo ugotavljali, ali so anketiranci bolj osveščeni, kar se tiče varovanja okolja z uporabo drugih, bolj ekoloških oblik prevoza, kot so javni potniški prevoz, kolo in hoja.
Keywords: potovalne navade, anketiranje, fitnes center
Published: 05.09.2013; Views: 735; Downloads: 52
.pdf Full text (1,08 MB)

10.
ANKETA KOT RAZISKOVALNI INSTRUMENT V GERMANISTIČNEM ŠTUDIJU - IZDELAVA, PREDELAVA IN INTERPRETACIJA
Nataša Vidovič, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Anketiranja oziroma raziskovanja s pomočjo anketnih vprašalnikov se iz različnih razlogov poslužuje praktično vsako negospodarsko in gospodarsko, zasebno in poklicno področje z namenom pridobitve, predelave ter na koncu tudi interpretacije zbranih podatkov. Na začetku se seveda postavi vprašanje ali domneva, ki jo želimo z anketiranjem bodisi potrditi ali ovreči. Področje germanistike zavzema z vidika anketiranja zelo ozko področje, saj na začetku določa nekatere predpostavke, ki jih morajo tako izvajalci ankete, kakor tudi sami anketiranci izpolnjevati (t.j. znanje nemščine). V diplomski nalogi se je avtorica v prvem delu posvetila vrstam, zgradbi in postopku izdelave anket ter zbiranju informacij, predelavi zbranih informacij in interpretaciji rezultatov. V drugem delu se je avtorica posvetila posebnemu področju anketiranja, in sicer področju germanistike (namen, posebnosti) ter tudi sama izdelala in izvedla konkretno anketo med bodočimi germanisti. Rezultati ankete so prav tako del predložene diplomske naloge.
Keywords: anketa, anketiranje, vrste anket, ciljna skupina, germanistika
Published: 09.10.2014; Views: 1298; Downloads: 66
.pdf Full text (1,76 MB)

Search done in 0.23 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica