| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ZADOVOLJSTVO KUPCEV V TRGOVSKEM PODJETJU VESNA D.D.
Darja Valpatič, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi obravnavam problematiko zadovoljstva kupcev v trgovskem podjetju Vesna d.d. V teoretičnem delu predstavljam udeležence prodajnega procesa, pojem zadovoljstva, merjenje in metode merjenja zadovoljstva. Teorija je nujno potrebna za razumevanje porabnikov in njihovih potreb. Tržno naravnana podjetja morajo razumeti in vedeti, kakšne so potrebe porabnika, šele takrat so lahko pravilno naravnana. V drugem, empiričnem delu pa sem z raziskavo, ki sem jo opravila s pomočjo anketnega vprašalnika, ugotavljala zadovoljstvo kupcev dotičnega podjetja. Z anketo o zadovoljstvu kupcev sem želela pripomoči k prepoznavi potreb in želja obstoječih kupcev ter k trenutni oceni zadovoljstva kupcev tega podjetja. Menim, da sem z anketo pridobila veliko koristnih ocen in podatkov, za katere bi bilo smiselno izdelati predloge izboljšav. Upoštevanje potreb, uresničevanje želja in odprt pristop za uvajanje novosti naj bodo primarni cilji poslovanja, saj bodo le tako preživeli hud konkurenčen boj na trgu.
Keywords: zadovoljstvo kupcev, udeleženci prodajnega procesa, merjenje in metode merjenja zadovoljstva, anketa o zadovoljstvu kupcev
Published in DKUM: 11.07.2011; Views: 3001; Downloads: 500
.pdf Full text (6,13 MB)

2.
ZADOVOLJSTVO KUPCEV V TERENSKI PRODAJALNI INTER DISKONT
Metka Linasi, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Cilj vsakega podjetja je doseči zadovoljstvo kupcev, kajti zadovoljni kupci so pravo bogastvo podjetja. Vendar to ni lahko, saj so podjetja soočena na eni strani z močno konkurenco, na drugi strani pa z vedno bolj zahtevnimi kupci, ki želijo za svoj denar dobiti kar največ. In prav zaradi naraščajoče konkurence je vedno bolj pomembno, da si podjetja prizadevajo čim bolje spoznati svoje kupce, njihova pričakovanja ter čim bolje zadovoljiti njihove potrebe, kajti le zadovoljni kupci bodo ostali zvesti podjetju in se bodo vanj ponovno vračali. Na zadovoljstvo kupcev vpliva skupina dejavnikov in ne le samo kakovost in cena izdelka. Zato je pomembno, da se podjetje teh dejavnikov zaveda in jih upošteva pri uresničevanju svoje poslovne strategije. Le tako bo lahko kupcem zagotovilo večjo mero zadovoljstva in s tem tudi večjo mero njihove zvestobe. Analiza rezultatov raziskave med kupci podjetja Inter Diskont kaže, da so kupci na splošno zadovoljni s terenskima prodajalnama tako v Krškem kot v Murski Soboti, ki sta bili vključeni v raziskavo, kar predstavlja dobre temelje za uspešno poslovanje podjetja v prihodnosti. Vendar pa so kupci navedli tudi nekaj predlogov za spremembe in nekaj nezadovoljstva z določenimi dejavniki, ki bi jih podjetje lahko spremenilo ter izboljšalo in s tem še povečalo trenutno zadovoljstvo svojih kupcev.
Keywords: Kupci, zadovoljstvo kupcev, pričakovanja, zaznave, merjenje zadovoljstva kupcev, anketa o zadovoljstvu kupcev, Inter Dikont.
Published in DKUM: 01.12.2009; Views: 4051; Downloads: 822
.pdf Full text (280,16 KB)

Search done in 0.06 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica