| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
SODOBNA LESENA HIŠA
Filip Jakob Fras, 2014, diploma project paper

Abstract: Lesena montažna gradnja v Sloveniji kljub idealni geografski legi in naravnim danostim zavzema majhen delež celotne gradnje. Razlogi za to so med drugim skriti v dvomih o kakovosti bivalnega okolja v leseni hiši. V prvem, teoretičnem delu smo z anketo med uporabniki lesenih hiš raziskovali njihovo mnenje o lesenih hišah. Ugotavljali smo, ali je bivanje v leseni hiši izpolnilo njihova pričakovanja, in ali so zadovoljni z energetsko učinkovitostjo svojih hiš. V drugem delu je predstavljena zasnova sodobne slovenske hiše, ki je bila v soavtorstvu z Mirzetom Salkanovićem oblikovana kot natečajna rešitev za natečaj Sodobna hiša v očeh mladih arhitektov. V okviru projektne naloge smo idejno rešitev nadgradili.
Keywords: arhitektura, nizkoenergijska lesena hiša, lesena hiša, enodružinska hiša, bivalno okolje, anketa o zadovoljstvu
Published in DKUM: 10.09.2014; Views: 1715; Downloads: 291
.pdf Full text (19,53 MB)

2.
RAZISKAVE ZADOVOLJSTVA ODJEMALCEV Z NOVIM TRGOVSKIM CENTROM MERCATOR V MARIBORU NA TABORU
Jan Rihtarič, 2012, undergraduate thesis

Abstract: Podjetje ne more biti uspešno v današnjem času, če njegovi odjemalci niso zadovoljni, saj so postali tako izbirčni in zahtevni s svojimi željami in potrebami, da jim podjetja komajda dohajajo s svojo ponudbo. Trgi so postali tako nasičeni s konkurenco, da je spremljanje želja odjemalcev edini način, da lahko podjetje na trgu obstoji. Izdelki in storitve se po navadi med podjetji bistveno ne razlikujejo, zato je potrebno ponuditi odjemalcem nekaj drugega, nekaj edinstvenega, to so tako imenovane dodatne storitve, ki prepričajo odjemalca, da pride nakupovat k vam in ne k vašem konkurentu. Podjetja se morajo začeti zavedati, da so nakupno odvisna od svojih odjemalcev in da če se ne bodo prilagajala njihovim potrebam in željam ne bodo obstala na trgu. Samo če podjetje pozna želje in potrebe svojih odjemalcev, lahko prepozna tudi svoje prednosti in slabosti in tako izboljša svoje poslovanje in obdrži odjemalce. Prav tako pa na ta način pridobi nove, saj poveča njihovo zadovoljstvo. Podjetje se mora zavedati, da na zadovoljstvo odjemalcev ne vpliva le cena in ponudba izdelkov, ampak nanj vpliva večja skupina dejavnikov. Zato je pomembno, da se podjetje teh dejavnikov zaveda in da jih upošteva pri grajenju pristopa do odjemalcev. Le tako si bodo zagotovili zadostno mero njihovega zadovoljstva, posledično pa bodo odjemalci ostali zvesti ponudniku. Z diplomsko nalogo sem želel ugotoviti, kako so odjemalci zadovoljni z Trgovskim centom Mercator na Taboru, saj je zelo nova prodajalna. Z raziskavo sem ugotovil, da so odjemalci na splošno zadovoljni s prodajalno Mercator na Taboru.
Keywords: Ključne besede:odjemalec, zadovoljstvo odjemalcev, merjenje zadovoljstva odjemalcev, anketa o zadovoljstvu odjemalcev, podjetje Mercator.
Published in DKUM: 20.12.2012; Views: 1886; Downloads: 177
.pdf Full text (665,69 KB)

3.
ZADOVOLJSTVO KUPCEV V TRGOVSKEM PODJETJU VESNA D.D.
Darja Valpatič, 2011, undergraduate thesis

Abstract: V diplomski nalogi obravnavam problematiko zadovoljstva kupcev v trgovskem podjetju Vesna d.d. V teoretičnem delu predstavljam udeležence prodajnega procesa, pojem zadovoljstva, merjenje in metode merjenja zadovoljstva. Teorija je nujno potrebna za razumevanje porabnikov in njihovih potreb. Tržno naravnana podjetja morajo razumeti in vedeti, kakšne so potrebe porabnika, šele takrat so lahko pravilno naravnana. V drugem, empiričnem delu pa sem z raziskavo, ki sem jo opravila s pomočjo anketnega vprašalnika, ugotavljala zadovoljstvo kupcev dotičnega podjetja. Z anketo o zadovoljstvu kupcev sem želela pripomoči k prepoznavi potreb in želja obstoječih kupcev ter k trenutni oceni zadovoljstva kupcev tega podjetja. Menim, da sem z anketo pridobila veliko koristnih ocen in podatkov, za katere bi bilo smiselno izdelati predloge izboljšav. Upoštevanje potreb, uresničevanje želja in odprt pristop za uvajanje novosti naj bodo primarni cilji poslovanja, saj bodo le tako preživeli hud konkurenčen boj na trgu.
Keywords: zadovoljstvo kupcev, udeleženci prodajnega procesa, merjenje in metode merjenja zadovoljstva, anketa o zadovoljstvu kupcev
Published in DKUM: 11.07.2011; Views: 2986; Downloads: 500
.pdf Full text (6,13 MB)

4.
ZADOVOLJSTVO KUPCEV Z MERCATORJEVO PRODAJALNO
Tanja Ramšak, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Zadovoljstvo odjemalcev je eden izmed najpomembnejših ciljev organizacije ali podjetja, saj trg ponuja vedno več izdelkov, odjemalci pa postajajo vedno bolj zahtevni. Ker je v današnjem času konkurenca tako zelo močna, je spremljanje potreb in želja kupcev ključnega pomena za obstoj podjetja. Da pa podjetje ugotovi, kako so kupci zadovoljni z njihovimi izdelki oziroma storitvami, je nujno, da izvaja raziskave o zadovoljstvu odjemalcev. Saj le, če podjetje pozna potrebe in želje odjemalca, lahko ugotovi svoje prednosti in slabosti ter tako izboljša svoje poslovanje in s tem tudi zadovoljstvo svojih odjemalcev. Z diplomskim delom sem želela ugotoviti, kako so kupci zadovoljni z Mercatorjevo prodajalno na Dobrni, saj raziskava te vrste v tej prodajalni še ni bilo. Rezultati raziskave so pokazali, da so kupci v tej prodajalni na splošno zadovoljni, kar je za podjetje osnova za nadaljnjo uspešno poslovanje.
Keywords: djemalec, zadovoljstvo odjemalcev, merjenje zadovoljstva odjemalcev, anketa o zadovoljstvu odjemalcev, Mercator
Published in DKUM: 24.12.2009; Views: 4837; Downloads: 1327
.pdf Full text (294,21 KB)

5.
ZADOVOLJSTVO KUPCEV V TERENSKI PRODAJALNI INTER DISKONT
Metka Linasi, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Cilj vsakega podjetja je doseči zadovoljstvo kupcev, kajti zadovoljni kupci so pravo bogastvo podjetja. Vendar to ni lahko, saj so podjetja soočena na eni strani z močno konkurenco, na drugi strani pa z vedno bolj zahtevnimi kupci, ki želijo za svoj denar dobiti kar največ. In prav zaradi naraščajoče konkurence je vedno bolj pomembno, da si podjetja prizadevajo čim bolje spoznati svoje kupce, njihova pričakovanja ter čim bolje zadovoljiti njihove potrebe, kajti le zadovoljni kupci bodo ostali zvesti podjetju in se bodo vanj ponovno vračali. Na zadovoljstvo kupcev vpliva skupina dejavnikov in ne le samo kakovost in cena izdelka. Zato je pomembno, da se podjetje teh dejavnikov zaveda in jih upošteva pri uresničevanju svoje poslovne strategije. Le tako bo lahko kupcem zagotovilo večjo mero zadovoljstva in s tem tudi večjo mero njihove zvestobe. Analiza rezultatov raziskave med kupci podjetja Inter Diskont kaže, da so kupci na splošno zadovoljni s terenskima prodajalnama tako v Krškem kot v Murski Soboti, ki sta bili vključeni v raziskavo, kar predstavlja dobre temelje za uspešno poslovanje podjetja v prihodnosti. Vendar pa so kupci navedli tudi nekaj predlogov za spremembe in nekaj nezadovoljstva z določenimi dejavniki, ki bi jih podjetje lahko spremenilo ter izboljšalo in s tem še povečalo trenutno zadovoljstvo svojih kupcev.
Keywords: Kupci, zadovoljstvo kupcev, pričakovanja, zaznave, merjenje zadovoljstva kupcev, anketa o zadovoljstvu kupcev, Inter Dikont.
Published in DKUM: 01.12.2009; Views: 4019; Downloads: 820
.pdf Full text (280,16 KB)

Search done in 24.91 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica